Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

In urma unei sarituri neintentionate si nereusite am reusit sa stric cateva chestii de pe furia galbena personala.

 

Printre acestea se afla si ghidonul si parbrizul.

 

Intrebarea mea pentru voi ar fi urmatoarea. Si-a pus cineva ghidon sau parbriz aftermarket pe F650 GS? Daca da, de care si cum vi se pare diferenta fata de cel original.

 

Mentionez ca a mea este model 2005 si are manere incalzite. La pabriz e usor ca trebuie doar sa aiba 4 gauri si gata, dar la ghidon? Cum ati reusit operatia de transplant si sa ramaneti cu manerele incalzite?

 

Printre daune mai am roata fata, bloc comenzi stanga, stop spate si suport numar. Daca stiti pe cineva care are la vanzare second va rog sa ma puneti in legatura.

 

@zigzag: M-as abona eu la inaltatorul de ghidon si la cablu dar pana nu repar daunele nu are rost sa le iau sa le tin in cutie. Asa ca o sa te caut cand va fi cazul si daca le mai ai te scap eu de ele. Imi zici si ce nu iti place la ele de renunti? Si eventual ce inaltime ai?

Editat de fadrianradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am facut o combinatie de anvelope... Metzeler Enduro 3 Sahara pe spate (are profilul ceva mai agresiv ca Tourance) pentru tractiune pe offroad si Tourance pe fata, pentru franare eficienta pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut o combinatie de anvelope... Metzeler Enduro 3 Sahara pe spate (are profilul ceva mai agresiv ca Tourance) pentru tractiune pe offroad si Tourance pe fata, pentru franare eficienta pe asfalt.

Hmmm, cred ca e buna ideea ta, mi-ai trezit curiozitatea.

Dar pe astfalt se comporta la fel de bine ca tourance-ul ? Stii cumva cam cati km te tine sahara?

 

Multumesc, o sa studiez si ideea ta, numai ca am eu o retinere in a pune doua cauciucuri diferite. Pentru mine doua cauciucuri diferite inseamna doua comportari diferite...idea este ca eu vreau sa ma tina pe asfalt ca de ala imi este frica...in offroad am ridicat-o si aia e daca ma lasa, dar daca ma lasa intr-o curba la 70 la ora nu prea imi mai convine...

Oricum, o sa studiez ce ai zis tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema, intentionez sa imi schimb cauciucurile si am tot studiat internetul/forumul. Avand in vedere ca in afara asfaltului merg cam 20% m-am hotarat la Metzler Tourance.

Acum pe net am gasit mai multe variante de tourance, next, exp....cu indice de viteza S, H.... preamulte variabile pentru un set de cauciucuri.

Acum va intreb pe voi, sigur multi de aici folosesc Metzler Tourance, ce varianta ati ales si v-a multumit?

Cred ca ar trebui sa spun ca in general merg ture lungi cu pasager, top case si coburi incarcate.

eu le-am luat pe cele mai ieftine si sint multumit

pe noroi/nisip nu prea ai aderenta

dar cele de enduro s-ar duce repede pe 80% asfalt si vibratiile o sa fie cam mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am Heidenau K60 Scout ,si dupa ce le incalzesti,ai aderenta sa-ti pui si-n cap...desi au profil enduro! vorbesc de asfalt! recunosc, am facut doua drumuri de 550-600 km...si pe langa saua care nu-i tocmai confortabila sigur au mai contribuit si ele la a-mi zdruncina matele-n burta si a-mi tabaci K-lumea Dosul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva disponibil (rezervă sau dintr-o dezmembrare) vreunul dintre capacele motorului? Stânga sau dreapta sau... ambele? Îmi trebuie cu titlu de împrumut pentru maxim o săptămâna.

Ofer pentru acest ajutor o protecție de carbon pentru respectivul capac. PM vă rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni?

Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață...

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, inteles! Deci mai am vreo 20.000 km de asteptat...

La MTB fac operatiunea asta destul de des, dupa hălăduială în praf, e adevărat.

 

ZIDU'le tresă vii la Vidra în august, să dau berea! Până atunci se mai adună sfaturi, parcă văd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni?

Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață...

e un spray la Louis http://www.louis.de/artikel/bowdenzugpflegeset/10059017 si e si o scula care foretaza jetul in bowden

merg simtitor mai lejer maneta si acceleratia

dupa fiecare iesire pe coclauri sau pe ploaie

altfel la 3-4.000 km ajunge

elimina mizeria si unge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa folosesc dracie din aia si ...... mneah

cam da pe linga

dar cred tot e mai bine decit sa fie uscata ca o calugarita :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deci am patit-o acum 10 min m-a lasat tractorasul in drum....eram la semaforsi a murit motorul. Am mai dat la automat, a pornit dar dupa 5 secunde a murit iar. Am impins-o, a pornit iar am accelerat putin si a murit iar. Am lasat-o acolo vad maine ce ii fac...dar nu stiu de ce sa ma apuc, benzina are, filtru de aer este schimbat recent, sa fie vreun gunoi pe acolo? dar nu mi-a dat nici un semn inainte ca ar avea vreo problema..... sugestii?

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate e slabita vre-o borna la baterie - e cea mai comuna cauza fara advertismente clare.

Mai poate fi o gaura in galeria de admisie - caz in care moare daca o lasi sug 3500 ture. daca o pornesti merge cateva secunde. o poti tura ca sa te cari acasa, dar daca o lasi in regim normal moare. Ridici seaua si te uiti sub corpul injectiei, trebuie sa pipai cu degetu pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sta nici daca o tin eu din acceleratie. Aseara cand a pornit impinsa am acxelerat-o mai tare o data si dupa cand acceleram simteam ca se ineaca. Nu am putut sa o duc nici pana acasa. Deci daca pprneste sta o secunda si a murit...orice i-as face.

» Post actualizat in 15 Jul 2014 04:49

Ma gandesc sa pun un tester pe ea inainte sa incep sa o desfac, oricum astazi dupa serviciu ma duc sa ii vad poate aprins ceva pe gura de admisie a aerului, daca nu chiar nu vad ce ar avea. Mi-a tot trecut prin gand sa nu fie clapeta aia de acceleratie de care se vaita toata lumea, dar nu merge nici accelerata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu nou cand vine momentul si aia e.

Alea sunt facute sa mearga otel pe otel ca sa dea randament calumea. nu vin uleioase nici din fabrica......

 

Deci raman pe ...mneah, lasande-le uscate (ca o calugarita :glare: !).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul spate are pana acum 10.000 km si la inceputul sezonului urmator il schimb... deci undeva pana in 15.000 km cred ca tine. Daca imi aduc aminte o sa fac poze sa vezi cat e de consumat in 10.000 km.

 

Eu unul nu am resimtit negativ trecerea de la Tourance la Enduro 3 pentru roata spate in conditii de asfalt, dar e drept ca nici nu conduc astfel incat sa duc la limita cauciucurile sau motocicleta. In schimb pe forestiere (mai ales pe bucatile mai noroioase) nu prea mai fac burn-out-uri involuntare cum mai faceam uneori cu Tourance-ul.

 

Se observa oricum ca sunt destul de apropiate profilele 2 si 3 (Enduro 3 si Tourance):

metzeler_03.jpg

 

Hmmm, cred ca e buna ideea ta, mi-ai trezit curiozitatea.
Dar pe astfalt se comporta la fel de bine ca tourance-ul ? Stii cumva cam cati km te tine sahara?

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu :(. Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu se mai aude pompa mergând ai 2 variante :

Iei aparatu de măsura si vezi dacă ai curent pt timp scurt in mufa Pompei sau

desfăcut Releul de pornire + piesele de sub el si ajungi la relee acolo ai 2 mici una lângă alta , dacă le schimbi între ele si porneste moto e unu din ele ( unu e pt lumini si altu pt pompa !!!

 

Recomand schimbarea ambelor , in jur de 20 RON bucata !

 

 

Succes si așteptăm verdictul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am peste 60 mii cu k60 (clasic la vremea lor) si acum scout. Acum mobra e echipata cu un set nou tot de asa ceva.

Merg foarte bine, nu simt nevoia sa incerc alte gume dual sport.

Pe sosea - in regim de utilizare foarte necivilizat - spatele merge 10 -14 mii km - dus pana la limita; fata mai mult. Asta inseamna top speed, accelerari si frane cat de mult duce mobra

Utilizare de la arsita verii pana la zapada.

Au limitarile lor pe offroad, nu sunt pentru chestii avansate dar pentru oraseanul care duce vaca la pascut sunt impecabile (trebuie sa te lamuresti ce inseamna partea cu destull off. Pe macadam/drum de tara/ iarba uscata nu ai treaba. Daca vrei namol clisos de 20 cm e alta mancare de peste. Acelasi lucru daca mergi in sleau si vrei sa iesi la viteze mari )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...