fadrianradu Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) In urma unei sarituri neintentionate si nereusite am reusit sa stric cateva chestii de pe furia galbena personala. Printre acestea se afla si ghidonul si parbrizul. Intrebarea mea pentru voi ar fi urmatoarea. Si-a pus cineva ghidon sau parbriz aftermarket pe F650 GS? Daca da, de care si cum vi se pare diferenta fata de cel original. Mentionez ca a mea este model 2005 si are manere incalzite. La pabriz e usor ca trebuie doar sa aiba 4 gauri si gata, dar la ghidon? Cum ati reusit operatia de transplant si sa ramaneti cu manerele incalzite? Printre daune mai am roata fata, bloc comenzi stanga, stop spate si suport numar. Daca stiti pe cineva care are la vanzare second va rog sa ma puneti in legatura. @zigzag: M-as abona eu la inaltatorul de ghidon si la cablu dar pana nu repar daunele nu are rost sa le iau sa le tin in cutie. Asa ca o sa te caut cand va fi cazul si daca le mai ai te scap eu de ele. Imi zici si ce nu iti place la ele de renunti? Si eventual ce inaltime ai? Editat Iulie 11, 2014 de fadrianradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Eu am facut o combinatie de anvelope... Metzeler Enduro 3 Sahara pe spate (are profilul ceva mai agresiv ca Tourance) pentru tractiune pe offroad si Tourance pe fata, pentru franare eficienta pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Eu am facut o combinatie de anvelope... Metzeler Enduro 3 Sahara pe spate (are profilul ceva mai agresiv ca Tourance) pentru tractiune pe offroad si Tourance pe fata, pentru franare eficienta pe asfalt. Hmmm, cred ca e buna ideea ta, mi-ai trezit curiozitatea. Dar pe astfalt se comporta la fel de bine ca tourance-ul ? Stii cumva cam cati km te tine sahara? Multumesc, o sa studiez si ideea ta, numai ca am eu o retinere in a pune doua cauciucuri diferite. Pentru mine doua cauciucuri diferite inseamna doua comportari diferite...idea este ca eu vreau sa ma tina pe asfalt ca de ala imi este frica...in offroad am ridicat-o si aia e daca ma lasa, dar daca ma lasa intr-o curba la 70 la ora nu prea imi mai convine... Oricum, o sa studiez ce ai zis tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Salutare, am si eu o problema, intentionez sa imi schimb cauciucurile si am tot studiat internetul/forumul. Avand in vedere ca in afara asfaltului merg cam 20% m-am hotarat la Metzler Tourance. Acum pe net am gasit mai multe variante de tourance, next, exp....cu indice de viteza S, H.... preamulte variabile pentru un set de cauciucuri. Acum va intreb pe voi, sigur multi de aici folosesc Metzler Tourance, ce varianta ati ales si v-a multumit? Cred ca ar trebui sa spun ca in general merg ture lungi cu pasager, top case si coburi incarcate. eu le-am luat pe cele mai ieftine si sint multumit pe noroi/nisip nu prea ai aderenta dar cele de enduro s-ar duce repede pe 80% asfalt si vibratiile o sa fie cam mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 eu am Heidenau K60 Scout ,si dupa ce le incalzesti,ai aderenta sa-ti pui si-n cap...desi au profil enduro! vorbesc de asfalt! recunosc, am facut doua drumuri de 550-600 km...si pe langa saua care nu-i tocmai confortabila sigur au mai contribuit si ele la a-mi zdruncina matele-n burta si a-mi tabaci K-lumea Dosul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 nu stiti pe cineva sa aiba o sa normala pentru un gs de vanzare sau la schimb cu sa joasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Are cineva disponibil (rezervă sau dintr-o dezmembrare) vreunul dintre capacele motorului? Stânga sau dreapta sau... ambele? Îmi trebuie cu titlu de împrumut pentru maxim o săptămâna. Ofer pentru acest ajutor o protecție de carbon pentru respectivul capac. PM vă rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni? Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață... Editat Iulie 14, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 nimic. nu pune zemuri pe acolo ca aduna praf si e mai rau. Cablu original tine cam 40 mii km si pe acceleratie si pe ambreiaj. cand pica se inlocuieste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Aha, inteles! Deci mai am vreo 20.000 km de asteptat... La MTB fac operatiunea asta destul de des, dupa hălăduială în praf, e adevărat. ZIDU'le tresă vii la Vidra în august, să dau berea! Până atunci se mai adună sfaturi, parcă văd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni? Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață... e un spray la Louis http://www.louis.de/artikel/bowdenzugpflegeset/10059017 si e si o scula care foretaza jetul in bowden merg simtitor mai lejer maneta si acceleratia dupa fiecare iesire pe coclauri sau pe ploaie altfel la 3-4.000 km ajunge elimina mizeria si unge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 am incercat sa folosesc dracie din aia si ...... mneah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 am incercat sa folosesc dracie din aia si ...... mneah cam da pe linga dar cred tot e mai bine decit sa fie uscata ca o calugarita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 cablu nou cand vine momentul si aia e. Alea sunt facute sa mearga otel pe otel ca sa dea randament calumea. nu vin uleioase nici din fabrica...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Da, deci am patit-o acum 10 min m-a lasat tractorasul in drum....eram la semaforsi a murit motorul. Am mai dat la automat, a pornit dar dupa 5 secunde a murit iar. Am impins-o, a pornit iar am accelerat putin si a murit iar. Am lasat-o acolo vad maine ce ii fac...dar nu stiu de ce sa ma apuc, benzina are, filtru de aer este schimbat recent, sa fie vreun gunoi pe acolo? dar nu mi-a dat nici un semn inainte ca ar avea vreo problema..... sugestii? Editat Iulie 14, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 poate e slabita vre-o borna la baterie - e cea mai comuna cauza fara advertismente clare. Mai poate fi o gaura in galeria de admisie - caz in care moare daca o lasi sug 3500 ture. daca o pornesti merge cateva secunde. o poti tura ca sa te cari acasa, dar daca o lasi in regim normal moare. Ridici seaua si te uiti sub corpul injectiei, trebuie sa pipai cu degetu pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Nu sta nici daca o tin eu din acceleratie. Aseara cand a pornit impinsa am acxelerat-o mai tare o data si dupa cand acceleram simteam ca se ineaca. Nu am putut sa o duc nici pana acasa. Deci daca pprneste sta o secunda si a murit...orice i-as face. » Post actualizat in 15 Jul 2014 04:49 Ma gandesc sa pun un tester pe ea inainte sa incep sa o desfac, oricum astazi dupa serviciu ma duc sa ii vad poate aprins ceva pe gura de admisie a aerului, daca nu chiar nu vad ce ar avea. Mi-a tot trecut prin gand sa nu fie clapeta aia de acceleratie de care se vaita toata lumea, dar nu merge nici accelerata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 cablu nou cand vine momentul si aia e. Alea sunt facute sa mearga otel pe otel ca sa dea randament calumea. nu vin uleioase nici din fabrica...... Deci raman pe ...mneah, lasande-le uscate (ca o calugarita !). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 (editat) Cauciucul spate are pana acum 10.000 km si la inceputul sezonului urmator il schimb... deci undeva pana in 15.000 km cred ca tine. Daca imi aduc aminte o sa fac poze sa vezi cat e de consumat in 10.000 km. Eu unul nu am resimtit negativ trecerea de la Tourance la Enduro 3 pentru roata spate in conditii de asfalt, dar e drept ca nici nu conduc astfel incat sa duc la limita cauciucurile sau motocicleta. In schimb pe forestiere (mai ales pe bucatile mai noroioase) nu prea mai fac burn-out-uri involuntare cum mai faceam uneori cu Tourance-ul. Se observa oricum ca sunt destul de apropiate profilele 2 si 3 (Enduro 3 si Tourance): Hmmm, cred ca e buna ideea ta, mi-ai trezit curiozitatea.Dar pe astfalt se comporta la fel de bine ca tourance-ul ? Stii cumva cam cati km te tine sahara? Editat Iulie 15, 2014 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 k60 e sugestia mea pt tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu . Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 service auto - au manometre de verificat presiunea in instalatia de injectie. Trebuie verificat inainte si dupa filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Dacă nu se mai aude pompa mergând ai 2 variante : Iei aparatu de măsura si vezi dacă ai curent pt timp scurt in mufa Pompei sau desfăcut Releul de pornire + piesele de sub el si ajungi la relee acolo ai 2 mici una lângă alta , dacă le schimbi între ele si porneste moto e unu din ele ( unu e pt lumini si altu pt pompa !!! Recomand schimbarea ambelor , in jur de 20 RON bucata ! Succes si așteptăm verdictul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Super...Multumesc mult, exact asa o sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 am peste 60 mii cu k60 (clasic la vremea lor) si acum scout. Acum mobra e echipata cu un set nou tot de asa ceva. Merg foarte bine, nu simt nevoia sa incerc alte gume dual sport. Pe sosea - in regim de utilizare foarte necivilizat - spatele merge 10 -14 mii km - dus pana la limita; fata mai mult. Asta inseamna top speed, accelerari si frane cat de mult duce mobra Utilizare de la arsita verii pana la zapada. Au limitarile lor pe offroad, nu sunt pentru chestii avansate dar pentru oraseanul care duce vaca la pascut sunt impecabile (trebuie sa te lamuresti ce inseamna partea cu destull off. Pe macadam/drum de tara/ iarba uscata nu ai treaba. Daca vrei namol clisos de 20 cm e alta mancare de peste. Acelasi lucru daca mergi in sleau si vrei sa iesi la viteze mari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.