ERU Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Vand BMW F 650 GS Dakar 2000 Stare buna. AN 2000 In Romania a avut un singur proprietar. Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km. km reali 54428 ITP Mai 2016 Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%. Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015. Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739. Nu are ABS Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties. 0740876075 Si halatu' ? Cât e halatu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Vand BMW F 650 GS Dakar 2000 Stare buna. AN 2000 In Romania a avut un singur proprietar. Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km. km reali 54428 ITP Mai 2016 Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%. Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015. Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739. Nu are ABS Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties. 0740876075 Am uitat cel mai important PRETUL 2250 Euro 10000 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Vand BMW F650GS Dakar productie 07.2005 model monocilindru twinspark (2 bujii)Primul proprietar in tara de cand a ajuns motocicleta (17 feb 2012), am toate facturile/bonurile (unde a fost cazul) pentru tot ce s-a cheltuit cu ea de la intrarea in țarăManșoane încălziteABS decuplabilCric centralProiectoare ceață 2*55W H3Priza 12VPriza USB ascunsa in buretele de pe ghidonBec LED H4 REV2 Advmonster 2800/3000lm (impreuna cu un bec H4 standard si clema de plastic de prindere)Prindere coburi BMWSaua a fost retapitata in Italia. Este mai lata si mult mai confortabila la drum lung atat pentru pilot cat si pentru pasager. (la cerere se poate inlocui cu saua originala)Oglinzi pliabile (foarte utile pe offroad si la strecurat prin trafic)Placute de frana schimbate pe finalul sezonului trecutCauciucurile au in jur de 800 km cel de pe față si 1000 km cel de pe spateBaterie noua Yuasa, schimbată pe 21 martieRevizie facuta in februarie la care s-au schimbat/verificat urmatoarele:- Kit lanț- Kit pompa de apa- Bujii- Antigel- Ulei MOTUL + filtru ulei- Filtru de aer- Lichid de frana- Verificat si gresat rulmenți bascula- Curatat corp clapeta admisieMotocicleta este in perfectă stare de functionare mecanic/electric si este pregătită pentru sezon, avand doar minore defecte optice, de aceea pretul este doar ușor negociabil, 4000 EURMotivul vanzarii: F800GSKM - 67500, se poate verifica la BMW serie ZL39599La motocicleta se mai pot adăuga:- crash bar: 70€- topcase BMW : 100€- tank bag BMW : 70€- coburi BMW (genti laterale): 350€Preturile la accesorii sunt valabile doar impreuna cu motocicleta Detalii pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Ba da ce ma enervati. Bine ca le-ati tinut ascunse azi iarna, cand am cautat. In loc sa invartim banii intre noi.... Spor la vanzari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Am uitat sa mentionez. Motocicleta e in Bucuresti, Sect. 1, zona Baneasa / IKEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Vad ca e deja un trend de trecere de la 650 mono [in special Dakar] la F800. Eu de multe ori ma gândesc cu nostalgie la monocilindru, de obicei in offroad, dar mna acum fiecare stie ce-si doreste. Eu unul mi-as dori un GP 450, ca sa fiu sincer ca a doua mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Da, cam asta ma tentează si pe mine peste 1 an asa... un f800gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 ERU-le, stiu ce zici, si am pus in balanta 800-le cu un wr250. Stiu ca sunt clase diferite dar eu imi petrec cei mai multi km pe asfalt, chiar daca as vrea sa fie invers raportul, si de cele mai multe ori am si pasager. Cand am iesit pe offroad mai serios (nu doar un drum fosrestier) eram impreuna, si cred ca m-a ajutat mult motoreta ca sa ma tin de tine (skillul sigur nu ). Nu neg; e o motocicleta foarte reusita, dar am mers pe un 800 si mi s-a pus pata. Sunt sigur ca voi avea momente in care o sa-mi para rau. Nu le putem avea pe toate, cu atat mai mult o motoreta perfecta la toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Nu stiu daca e potrivit sa postez aici, dar fiind vorba de F800GS, mi-am adus aminte de filmuletul asta : https://www.facebook.com/video.php?v=781108541978609 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Salut, de unde mai pot cumpara o baterie yuasa ? La un pret rezon . Ultima am luat-o acum 5 ani de la Buzoianu dar nu mai dau de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Ottoman: 0724.228.200 - Patrick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 sau încearcă un JMT pe gel... 240 (parca) de la Metricmotion. Are si Yuasa , acum 2-3 săptămâni mi-a dat cel mai bun pret la ambele din furnizorii prezenti aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Am o problema: am pornit mobra, toate bune, doar ca la cateva minute de functionare am simtit un miros de ars. Am oprit motorul si mi-am dat seama ca iesea fum din senzorul de oxigen, acela montat pe galeria de evacuare. Care a fi baiu' cu el?.. se poate duce dracului asa, pur si simplu stand?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) Vezi ca in zona sondei de pe galeria de evacuare este si gaurica de la pompa de apa. Pe gaurica aia vezi daca iti "plange" fie ulei, fie antigel, in functie de ce simering ti-a cedat (sunt doua simeringuri spate in spate care separa uleiul din circuitul de ungere si antigelul din circuitul de racire)... Baga un ochi Editat Martie 24, 2015 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Asta in varianta mai nasoala, in cea mai fun sa nu fi dat cu WD sau vaselina ca mine peste iarna pe prinderea senzorului (ca mi se părea ruginita) iar la prima pornire din anul asta nu stiam de ce iese fum si miroase a ars... Dar cum spune Serban, asa am patit si eu acum un an jumate cand a trebuit sa schimb kitul de apa. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Multumesc! O sa verific situatiile expuse de voi, iar apoi o sa revin cu deznodamantul. (nu am cumparat-o decat in iarna, deci nu stiu inca foarte multe despre ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Vând următoarele pentru F650GS: - set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000) - tank bag BMW - 100€ - topcase BMW model twinspark - 150€ - coburi + sistem de prindere BMW - 400€ - maneta de frana (necesita vopsire) - 30 20€ - sa înaltă - 130 100€ Un update Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Am nevoie de un etrier fata care sa se potriveasca pe un f650 gs, 2005. Daca e in stare buna, adica in specs, si de discul de frana fata. PM sau 074 72 9411 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 A incercat careva sa elimine doar toba stanga (catalizatorul*)? Ma gandesc sa il elimin si sa pun un cot care sa lege de restul tevii pana la cea din dreapta. Care ar fi urmarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 A incercat careva sa elimine doar toba stanga (catalizatorul*)? Ma gandesc sa il elimin si sa pun un cot care sa lege de restul tevii pana la cea din dreapta. Care ar fi urmarile? Singurul pe care-l stiu, este Zig Zag. El a schimbat cele 2 tobe cu una singura, in special pt a reduce greutatea, daca imi aduc bine aminte zicea ceva de aprox 7 kg in minus. Daca mergi pe ruta asta, nu vei mai avea nevoie de nici un cot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 (editat) S-a infundat catalizatorul de vrei sa elimini numai toba stanga? Ce ai patit ? Am citit la un moment dat pe forum ca cineva a taiat toba 1 (care ar avea rol de toba intermediara), a scos catalizatorul si a sudat toba la loc. Editat Martie 29, 2015 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Am incercat la Funduro toba sport si am aflat ca am timpanul stang sensibil. Asa ca am renuntat la ea. La Dakar as elimina fizic toba cu catalizator si as ramane cu cea de pe dreapta, originala. Nu vreau galagie ci sa mearga mai lejer motorul si eventual 1,2 kg Acum cautam pe advrider si am gasit pe cineva care a facut, dar nu pot trimite PM inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Salut! Am un joc suspect la bascula si banuiesc rulmentii cu numarul 5 din diagrama. Am desfacut si uns tot ce inseamna bascula cam acum un an si stiu ca acolo sunt niste rulmenti pe ace, fara colivie. Am gasit la BADI unii cu colivie, HK1816, la 12 lei bucata. intrebare: e bai daca pun cu colivie? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Din aceea am pus si eu la a mea. Sunt buni cei de la skf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Din cate stiu, cei fara colivie pot prelua sarcini radiale mai mari si au mai multe ace decat cele cu colivie. Ca merg si din ceilalti, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.