Serban.S Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Citeste si aici despre ABS si frane la GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Domnilor. Vechea intrebare: ce ulei sa pun in dakar? In funduro am avut si 10-40 si 15-50 de la castrol. In "cestalalt" ce imi recomandati? Voi ce folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Vezi aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=13_0893&hg=13&fg=71 intrerupatorul spate daca -mi aduc bine aminte undeva deasupra rezervorului se mufeaza la instalatie, bafta Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Inteleg ce spui tu și ai perfecta dreptate, numai ca eu cand spun ca intra prea repede ABS-ul pe spate eu apăs doar frână pe spate și imediat reacționează ABS-ul. In aceasta situație nu prea mai contează furca fata. Totusi eu cred ca este o setare ceva care trebuie făcută cu MODITEC. Chiar daca apesi doar frina pe spate, din cauza reducerii vitezei fata se comprima un pic. Referitor la Moditec, nu stiu ce sa-ti spun. Eu am o diagnoza GS 911 si cind vreau sa-mi testez ABS-ul strig la el "testeaza ba" si el o face , dar de reglat nu pot regla nimic. Imi zice doar de este bine sau rau. Atit. » Post actualizat in 01 Apr 2015 09:54 Domnilor. Vechea intrebare: ce ulei sa pun in dakar? In funduro am avut si 10-40 si 15-50 de la castrol. In "cestalalt" ce imi recomandati? Voi ce folositi? Eu de vreo 2 -3 ani bag in Dakar Motul 5100 15W50. Nu am avut probleme de loc. Schimb de fiecare data cam pe la 7000 km. Nu ca trebuie, dar piticii mei de pe creier asa vor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 (editat) merci de info, am sa ma uit la ceva dezmembrari de aprilia Am gasit pana pana la urma de la un Ducati monster 695 pompa de frana spate Se potriveste, functioneaza in parametri. @Straic - nu intra ABS-ul la viteze mici (7-15kmh) " ABS cannot test its sensors fully until above 15kph. Below this speed you may not have ABS. Most systems do work down to about 7kph"; Sursa http://faq.f650.com/GSFAQs/TheABSFAQ.htm @Patrick_M - Motul 5100 15W50 - nu m-a dezamagit pana acum Editat Aprilie 3, 2015 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 (editat) @ textoru -- Multumesc pentru sfat! @ Patrick_M -- Eu am bagat si 10w40 si 15W50 MOTUL. Ambele merg foarte bine. Parca la cel de 15W50 vitezele se schimba mai fin. Te poti uita si pe recomanarea celor de la MOTUL, bagi modelul de mobra, anul si-ti afiseaza un tabel cu tipul de ulei si temperatura pentru care e gandit. Alegi de acolo. https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants Editat Aprilie 3, 2015 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutari si Hristos a inviat! Primavara ne scoate la aer si e un moment pe care l-am asteptat toti de ceva vreme. Ce nu astepti, e sa ramai fara curent la motocicleta seara, la mama dracului pe-un drum forestier. Asta am patit eu. Mi-am luat mandra pe sa, si am plecat in plimbare. Toate bune, pana sa raman fara lumina la far, semnalizari, claxon si tot restul perifericelor. Imi mai mergeau doar beculetele din bord si mergea si electromotorul. Cineva?.. vreo idee? Mai mult, am postat de ceva vreme o problema cu stopul de la frana: e tot timpul aprins. Am mers pana la mufele ce intra in instalatie, de la ambele contacte si le-am scos, si becul imi tot arde. Hmm... Se pare ca mobra mea e posedata. Stie cineva cu ce problema am de-a face?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Am patit acelasi lucru dupa ce am gresat bucsa de la pedala de frana. La remontarea pedalei am prins placuta care actioneaza contactul de frana in alta pozitie decat cea ”oficiala”, tinand contactul pe inchis. Vezi sa nu fi facut aceeasi greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutari si Hristos a inviat! Primavara ne scoate la aer si e un moment pe care l-am asteptat toti de ceva vreme. Ce nu astepti, e sa ramai fara curent la motocicleta seara, la mama dracului pe-un drum forestier. Asta am patit eu. Mi-am luat mandra pe sa, si am plecat in plimbare. Toate bune, pana sa raman fara lumina la far, semnalizari, claxon si tot restul perifericelor. Imi mai mergeau doar beculetele din bord si mergea si electromotorul. Cineva?.. vreo idee? Vezi sa nu ai vre-un fir intrerupt in manunchiul care ajunge in contact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Defect tipic modelului, verifica firele la intrare in contact si undeva sub robinetul de reglaj al suspensiei spate, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Am patit acelasi lucru dupa ce am gresat bucsa de la pedala de frana. La remontarea pedalei am prins placuta care actioneaza contactul de frana in alta pozitie decat cea ”oficiala”, tinand contactul pe inchis. Vezi sa nu fi facut aceeasi greseala. nu poate fi vorba de asta, pentru ca am scos din mufe cablurile ce vin de la ambele contacte de la frane, deci nu ar fi trebuit sa mai fie aprins, daca era problema la contacte. Ma gandesc ca face ceva scurt cu firul de la pozitie... altfel nu-mi explic. Ce nu stiu, e cum sa gasesc eu scurtul asta? sau sa trag un fir separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Ai incercat cu un alt bec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Merci de sfaturi! O sa le iau la puricat de indata ce ajung acasa! ...vreo idee legata de cum sa depistez problema cu stopul de la frana? Apropos de iesiri..ma gandesc sa merg la festivalul narciselor din Negrileasa, jud. Alba ( e absolut minunat locul), undeva in data de 20 mai. Drumul e ok, in mare parte de tara, dar eu am mers cu masina mica, acum cativa ani. Ce ziceti?.. asa de-un weekend? Toate cele bune! » Post actualizat in 20 Apr 2015 09:58Ai incercat cu un alt bec? nu, dar o sa incerc. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Verifică in interiorul stopului, sa nu fie una din 2 posibilitati: a) becul pus invers, astfel face contact borna de frana pe lamela de pozitie lamelele pot "sări" din locașul lor (culisează spre fața motoretei) si nu mai ai contact la bec, dandu-ti impresia ca ar fi pornit Cel mai bine verifica ce voltaj ai pe lamele, apoi deconecteaza intrerupatoarele de la pedala/maneta de frana. Daca imi aduc aminte bine, cea de frana e lamela din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Verifică in interiorul stopului, sa nu fie una din 2 posibilitati: a) becul pus invers, astfel face contact borna de frana pe lamela de pozitie lamelele pot "sări" din locașul lor (culisează spre fața motoretei) si nu mai ai contact la bec, dandu-ti impresia ca ar fi pornit Cel mai bine verifica ce voltaj ai pe lamele, apoi deconecteaza intrerupatoarele de la pedala/maneta de frana. Daca imi aduc aminte bine, cea de frana e lamela din dreapta. becul e aprins sigur, ca lumineaza de-l ia dracu ( am motoreta in garaj, fiind intunecat se vede foarte tare stopul), deci a doua varianta iese. Dar, merci de sugestie, o sa verific prima varianta! O zi frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare.Am si eu o problema la bmw f650gs, cu sonda de ulei de pe corpul unde intra filtrul de ulei. Imi supureaza ulei prin capatul ei unde se mufeaza cu firul si mi se aprinde in bord becul, cum misc de mufa se stinge dar imi umple burduful de protectie cu ulei. Dar sa nu o mai lungesc are cineva cunostinta ce model de sonda se potriveste, de la ce masina ca cea originala de bmw este cam scumputa.Va multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Cu siguranta vei gasi dar din nefericire nu stiu catre ce sa te trimit, rezolvarea la a mea a venit intr-o galeata cu sonde de japoneze gasita la primul service moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Din cate imi aduc aminte, un prieten a schimbat cu una de golf 4, doar ca sta becul aprins când e ok si se stinge cand nu mai are presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 k. Va multumesc pt raspunsuri. Singura solutie ar fi pe original. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Vineri am inlocuit unul la un prieten. 20 de lei de la un magazin auto. Avea cu mufa rapida si domnul ne-a dat si mufa tata cadou. Valoarea minima la presiune era 0.3 si era de sus doar 0.5 nu 0.6. Era ceva de Opel. Merge perfect si e un sfert de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Ne-am cunoscut la inceputul lunii Aprilie 2006. Am luat relatia noastra chiar de la zero si pot sa spun ca a fost dragoste la prima vedere. Azi, dupa atita timp inca avem o legatura extrem de pasionala. Ceea ce va doresc si voua, tuturor. Editat Aprilie 21, 2015 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Frumos... Bravo voua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Este o performanta, multumim asemenea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Salutare.Am si eu o problema la bmw f650gs, cu sonda de ulei de pe corpul unde intra filtrul de ulei. Imi supureaza ulei prin capatul ei unde se mufeaza cu firul si mi se aprinde in bord becul, cum misc de mufa se stinge dar imi umple burduful de protectie cu ulei. Dar sa nu o mai lungesc are cineva cunostinta ce model de sonda se potriveste, de la ce masina ca cea originala de bmw este cam scumputa.Va multumesc mult. m-ai facut curios...care e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 sal.este sonda care se insurubeaza pe corpul filtrului de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.