Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am incercat varianta asta si nu prea o vad castigatoare. O sa caut in Cluj, poate are careva un alt model decat originalul sa testez galagia. Oare cel de pre2004 nu poate fi "regaurit" :)?

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am testat si wunderlich-ul inalt si la peste 100 imi vibreaza tare casca. Am preferat varianta asta care nu arata chiar ca o vela de corabie... din cate am citit cea mai buna optiune e cel de la Madstad, sau un home made asemanator. Am vazut mai in spate in topic pe cineva care face prinderile acelea dar mai trebuie si plexic-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iau la puricat in trecut sa vad solutii. Mi-e groaza sa ies pe asfalt din cauza galagiei in casca. Si casca nu e una ieftina. Parca e mai bine si fara cel original decat cu el.

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo, de tine vorbeam dar de pe mobil mai greu sa caut in forum. Pai hai sa gasim si solutie de parbriz si fac pariu ca gaseti multi clienti pe aici ;)

Daca gasesc ceva iau un suport de la tine.

ps: incearca sa faci si placa de baza.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te cu atentie pe site-ul americanului. Placa aia de metal este mult mai rezistenta decat un plexiglas. E prinsa pe suruburile originale, suportul pe ea si apoi parbrizul. Ce propui tu nu tine, am crapat un parbriz doar tragand usor de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti incerca sa puneti un parbriz de Dakar 2000~2004 pe modelele mai recente. Da stiu de problema 3 vs 4 suruburi dar sunt convins ca e o problemă minoră. Parbrizul ăla mie mi s-a parut ok, pe 650GS 2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt tipi pe aici maestrii la facut parbrize. Ex Bogdan Harea. Parbrizul trebuie sa fie mai apropiat de verticala decat sunt cele pt Dakar, OEM sau aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu de la Wunderlicht si in pozitia lui standard protejeaza dar face turbioane de aer. Asa ca l-am departat de bord si l-am inclinat. Nu chiar ca pe cel de Dakar dar destul. Oricum inca fac incercari si ii tot modific pozitia.

post-72-0-35947100-1431687263_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ca il ai pe cel scurt de la Wunderlich... ce inaltime ai?

Eu am testat acest parbriz pe un GS normal (nu Dakar) iar vibratia in casca datorita turbioanelor am gasit-o mult mai neplacuta in comparatie cu cea produsa de parbrizul Dakar standard. La 1.85 ai mei presiunea vantului o iau direct in piept cu parbrizul OEM pe inclinatia standard si fix deasupra vizierei cu inclinatia pe care i-am dat-o, plus zgomot intens de la turbioane pe lateralele castii, dar fara sa imi vibreze casca ca si cu Wunderlich-ul.

Si eu m-as juca cu inclinatia/departarea de bord dar din pacate doar ceva gen Madstad iti da aceasta multitudine de reglaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.80 si este cel scurt.

Dupa ce l-am distantat fata de bord turbioanele au disparut.

Inca mai modific inclinarea punand combinatii de distantiere, dar deja pot sa merg in oras si fara sa las viziera. Curentii nu sunt deranjanti pt ochi, iar turbulentele au disparut.

Cand vreau sa nu simt vantul merg cu masina. E motocicleta,e normal sa te bata vantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

folositi dopuri de urechi daca zgomotul e problema. folosesc asa ceva la drumuri lungi si e foarte odihnitor.

atentie mare - ca forma si marime trebuie sa alegeti ce se potriveste urechii voastre. e absolut obligatoriu.

culoarea spune de obicei cat anume atenueaza si ce gama de frecvente - iarasi trebuie sa vedeti ce aveti nevoie.

e posibil cu un dop care atenueaza frecvente joase sa nu auzi toba dar sa auzi clar un claxon :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW F650GS - 2000, 63.000 km, culoare rosie, in stare foarte buna de functionare, intretinuta bine, tinuta pe perioada rece doar in garaj. Singurul proprietar in Romania din 2011. Revizie generala facuta in Februarie 2015 (furca, schimb integral de lichide, placute, anvelope noi Pirelli Scorpion Trail). Kit de lant + disc frana spate schimbate in februarie 2014, pompa de apa schimbata in 2012, cea de benzina in 2014. Se vinde cu: hand guard-uri, crash bar sw-motech, suport + topcase GIVI (negru). ITP valabil martie 2017, asigurare valabila noiembrie 2015. Singurul proprietar in Romania din 2011, am facut impreuna aproape 40.000 km fara probleme si s-a comportat foarte bine in orice situatie. Este varianta cu manere incalzite din fabrica si low-seat (76 cm in sa).

Pret 1800 euro ( usor discutabil).

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=603963

 

post-56260-0-12336500-1432196147_thumb.jpg

post-56260-0-87761200-1432196157_thumb.jpg

post-56260-0-87580600-1432196168_thumb.jpg

post-56260-0-00075500-1432196179_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiulasa, carenaj, fir de ajutat pornirea, si parca injectia e facuta de altcineva. Motorul are cuplul cu 200 rpm mai jos

eu stiam ca e diferenta doar a bujie ! are si diferete la injectie ? Firul e ceva care nu te influenteaza daca ai o baterie buna !

PS:Ma dau si cu un 2 sparks din 2005 si merge mai lin ! eu dadeam vina pe toba pt ca a mea are o parte din catalizator scoasa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

firu ala e de mare ajutor, mai ales daca te bagi cu el prin locuri dubioase si faci 30 porniri pe ora :)

Mersul mai lin provine probabil (in principal) de la versiunea de soft care o ai si in secundar de la cele 2 bujii. Vezi ca gasesti tabele cu feelingul fiecarei versiuni

 

faptul ca are 2 bujii implica o gaura suplimentara in chiulasa deci e alta chiulasa.

twin spark e euro 2

 

sa nu uit cca diferenta: catalizatorul nu mai are evacuare partiala = difera si toba


» Post actualizat in 22 May 2015 04:02

F Series- 2 Spark ignition

The F 650 is powered by a BMW-designed, single-cylinder engine embodying technologies not seen on other “thumpers.” For 2006, the engine’s technological resume stretches to include 2 Spark ignition for the four-valve cylinder head and a new and advanced BMS-C II computerized engine-control unit that dynamically manages spark and fuel delivery to suit any riding condition. With these improvements, the liquid-cooled, 652cc engine produces fewer harmful exhaust emissions, is more fuel efficient, and has a torque peak at 4800 rpm instead of the previous model’s 5000 rpm. In addition, the 2 Spark ignition system offers increased drivability, stronger mid-throttle response and greater engine flexibility. As before, the GS uses a three-way catalyst in the updated, stainless-steel exhaust system to meet the stringent Euro2 exhaust emissions requirements.
Although the GS may see different missions, it is available with BMW’s advanced ABS system, the only such single-cylinder bikes in this category for which this is true. To optimize the system for off-road use, the ABS may be switched off via a cockpit-mounted switch.

BMW Accessories

BMW owners, even those new to the fold, are staunch individualists, which is why there are so many options and accessories available for the new F 650 GS. These include:

ABS II with rider-selectable defeat.
Multiple seats. There is a taller dual seat as well as a lowered-suspension option using the standard seat. The GS can be fitted with a special black single seat with luggage rack that provides the same seat height as the standard saddle.
Several soft- and hard-luggage options, including variable-thickness hard saddlebags (Vario), soft bags for passenger seat and luggage rack, a hard top case, as well as liners for the hard bags.
A taller windscreen, similar to the F 650 GS Dakar’s.
New hand guards.
Heated hand grips.
Anti-theft alarm.
Engine protection kit.
On-board computer installation kit.

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs%2004.htm

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatie dar dupa ce aveam ganduri marete ( sa schimb motorul sa ii pun telescoape ohlins pe fata si altele ) am realizat ce buna e mobra mea si tot ce trebuie e sa ii fac plinu si sa ma plimb cu ea !

 

PS: poate un upgrade la soft imi suna interesant !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in functie de versiunea de soft poti avea diferente de consum de pana la 25% jucand in plaja de turatii (nu la top speed sau mers constant). Fun factor variaza in functie de asta si alte chestii. era pe chaningang un tabel bunicel.

 

cea mai sigura varianta de a avea ultimu soft e sa faci o diagnoza la bavaria - procedura de fabrica implica update la soft ;). sa te asiguri ca e ceea ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o problema cu becul de la benzina... Imi sta tot timpul aprins, desi i-am facut plinul. Any ideas?..

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...