Patrick_M Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Am incercat varianta asta si nu prea o vad castigatoare. O sa caut in Cluj, poate are careva un alt model decat originalul sa testez galagia. Oare cel de pre2004 nu poate fi "regaurit" ? Editat Mai 13, 2015 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Am testat si wunderlich-ul inalt si la peste 100 imi vibreaza tare casca. Am preferat varianta asta care nu arata chiar ca o vela de corabie... din cate am citit cea mai buna optiune e cel de la Madstad, sau un home made asemanator. Am vazut mai in spate in topic pe cineva care face prinderile acelea dar mai trebuie si plexic-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) O sa iau la puricat in trecut sa vad solutii. Mi-e groaza sa ies pe asfalt din cauza galagiei in casca. Si casca nu e una ieftina. Parca e mai bine si fara cel original decat cu el. Editat Mai 13, 2015 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) bravo, de tine vorbeam dar de pe mobil mai greu sa caut in forum. Pai hai sa gasim si solutie de parbriz si fac pariu ca gaseti multi clienti pe aici Daca gasesc ceva iau un suport de la tine. ps: incearca sa faci si placa de baza. Editat Mai 13, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Uita-te cu atentie pe site-ul americanului. Placa aia de metal este mult mai rezistenta decat un plexiglas. E prinsa pe suruburile originale, suportul pe ea si apoi parbrizul. Ce propui tu nu tine, am crapat un parbriz doar tragand usor de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Parbrizele la Dakar nu protejeaza pt ca sunt prea inclinate. SBK style. Trebuie manufacturate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Puteti incerca sa puneti un parbriz de Dakar 2000~2004 pe modelele mai recente. Da stiu de problema 3 vs 4 suruburi dar sunt convins ca e o problemă minoră. Parbrizul ăla mie mi s-a parut ok, pe 650GS 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am sa incerc solutii manufacturate. Daca nu si nu, cel vario de la MRA suna cel mai bine si are un pret redus la romimoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Sunt tipi pe aici maestrii la facut parbrize. Ex Bogdan Harea. Parbrizul trebuie sa fie mai apropiat de verticala decat sunt cele pt Dakar, OEM sau aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 De Bogdan Harea stiu si am sa il intreb. De altii nu am citit. Poate imi recomanzi . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am eu de la Wunderlicht si in pozitia lui standard protejeaza dar face turbioane de aer. Asa ca l-am departat de bord si l-am inclinat. Nu chiar ca pe cel de Dakar dar destul. Oricum inca fac incercari si ii tot modific pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Pare ca il ai pe cel scurt de la Wunderlich... ce inaltime ai? Eu am testat acest parbriz pe un GS normal (nu Dakar) iar vibratia in casca datorita turbioanelor am gasit-o mult mai neplacuta in comparatie cu cea produsa de parbrizul Dakar standard. La 1.85 ai mei presiunea vantului o iau direct in piept cu parbrizul OEM pe inclinatia standard si fix deasupra vizierei cu inclinatia pe care i-am dat-o, plus zgomot intens de la turbioane pe lateralele castii, dar fara sa imi vibreze casca ca si cu Wunderlich-ul. Si eu m-as juca cu inclinatia/departarea de bord dar din pacate doar ceva gen Madstad iti da aceasta multitudine de reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am 1.80 si este cel scurt. Dupa ce l-am distantat fata de bord turbioanele au disparut. Inca mai modific inclinarea punand combinatii de distantiere, dar deja pot sa merg in oras si fara sa las viziera. Curentii nu sunt deranjanti pt ochi, iar turbulentele au disparut. Cand vreau sa nu simt vantul merg cu masina. E motocicleta,e normal sa te bata vantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 folositi dopuri de urechi daca zgomotul e problema. folosesc asa ceva la drumuri lungi si e foarte odihnitor. atentie mare - ca forma si marime trebuie sa alegeti ce se potriveste urechii voastre. e absolut obligatoriu. culoarea spune de obicei cat anume atenueaza si ce gama de frecvente - iarasi trebuie sa vedeti ce aveti nevoie. e posibil cu un dop care atenueaza frecvente joase sa nu auzi toba dar sa auzi clar un claxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roscatica Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 BMW F650GS - 2000, 63.000 km, culoare rosie, in stare foarte buna de functionare, intretinuta bine, tinuta pe perioada rece doar in garaj. Singurul proprietar in Romania din 2011. Revizie generala facuta in Februarie 2015 (furca, schimb integral de lichide, placute, anvelope noi Pirelli Scorpion Trail). Kit de lant + disc frana spate schimbate in februarie 2014, pompa de apa schimbata in 2012, cea de benzina in 2014. Se vinde cu: hand guard-uri, crash bar sw-motech, suport + topcase GIVI (negru). ITP valabil martie 2017, asigurare valabila noiembrie 2015. Singurul proprietar in Romania din 2011, am facut impreuna aproape 40.000 km fara probleme si s-a comportat foarte bine in orice situatie. Este varianta cu manere incalzite din fabrica si low-seat (76 cm in sa). Pret 1800 euro ( usor discutabil). http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=603963 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Salut baieti, care ar fi diferentele majore intre modelele Dakar pana in 2004 si dupa 2004? Compatibilitate intre piese de schimb, etc Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 chiulasa, carenaj, fir de ajutat pornirea, si parca injectia e facuta de altcineva. Motorul are cuplul cu 200 rpm mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 chiulasa, carenaj, fir de ajutat pornirea, si parca injectia e facuta de altcineva. Motorul are cuplul cu 200 rpm mai jos eu stiam ca e diferenta doar a bujie ! are si diferete la injectie ? Firul e ceva care nu te influenteaza daca ai o baterie buna ! PS:Ma dau si cu un 2 sparks din 2005 si merge mai lin ! eu dadeam vina pe toba pt ca a mea are o parte din catalizator scoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) firu ala e de mare ajutor, mai ales daca te bagi cu el prin locuri dubioase si faci 30 porniri pe ora Mersul mai lin provine probabil (in principal) de la versiunea de soft care o ai si in secundar de la cele 2 bujii. Vezi ca gasesti tabele cu feelingul fiecarei versiuni faptul ca are 2 bujii implica o gaura suplimentara in chiulasa deci e alta chiulasa. twin spark e euro 2 sa nu uit cca diferenta: catalizatorul nu mai are evacuare partiala = difera si toba » Post actualizat in 22 May 2015 04:02F Series- 2 Spark ignitionThe F 650 is powered by a BMW-designed, single-cylinder engine embodying technologies not seen on other “thumpers.” For 2006, the engine’s technological resume stretches to include 2 Spark ignition for the four-valve cylinder head and a new and advanced BMS-C II computerized engine-control unit that dynamically manages spark and fuel delivery to suit any riding condition. With these improvements, the liquid-cooled, 652cc engine produces fewer harmful exhaust emissions, is more fuel efficient, and has a torque peak at 4800 rpm instead of the previous model’s 5000 rpm. In addition, the 2 Spark ignition system offers increased drivability, stronger mid-throttle response and greater engine flexibility. As before, the GS uses a three-way catalyst in the updated, stainless-steel exhaust system to meet the stringent Euro2 exhaust emissions requirements. Although the GS may see different missions, it is available with BMW’s advanced ABS system, the only such single-cylinder bikes in this category for which this is true. To optimize the system for off-road use, the ABS may be switched off via a cockpit-mounted switch.BMW AccessoriesBMW owners, even those new to the fold, are staunch individualists, which is why there are so many options and accessories available for the new F 650 GS. These include:ABS II with rider-selectable defeat. Multiple seats. There is a taller dual seat as well as a lowered-suspension option using the standard seat. The GS can be fitted with a special black single seat with luggage rack that provides the same seat height as the standard saddle. Several soft- and hard-luggage options, including variable-thickness hard saddlebags (Vario), soft bags for passenger seat and luggage rack, a hard top case, as well as liners for the hard bags. A taller windscreen, similar to the F 650 GS Dakar’s. New hand guards. Heated hand grips. Anti-theft alarm. Engine protection kit. On-board computer installation kit. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs%2004.htm Editat Mai 22, 2015 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Multumesc de informatie dar dupa ce aveam ganduri marete ( sa schimb motorul sa ii pun telescoape ohlins pe fata si altele ) am realizat ce buna e mobra mea si tot ce trebuie e sa ii fac plinu si sa ma plimb cu ea ! PS: poate un upgrade la soft imi suna interesant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 in functie de versiunea de soft poti avea diferente de consum de pana la 25% jucand in plaja de turatii (nu la top speed sau mers constant). Fun factor variaza in functie de asta si alte chestii. era pe chaningang un tabel bunicel. cea mai sigura varianta de a avea ultimu soft e sa faci o diagnoza la bavaria - procedura de fabrica implica update la soft . sa te asiguri ca e ceea ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 salutare! am nevoie de un buson de rezervor pentru Dakar, daca are cineva sau ma poate indruma...astept raspuns. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 tot ce e in poza sau ? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0183-USA-03-2002-R13-BMW-F_650_GS_Dakar_00_0173,0183_&diagId=16_0743 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Salut! Am o problema cu becul de la benzina... Imi sta tot timpul aprins, desi i-am facut plinul. Any ideas?.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Desfa sensoru din mufe SI curate-l... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.