adi_radu Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Am si eu o intrebare , Am un Dakar ca cel de mai sus si vreau sa ii fac un upgrade ( mai multe sunt pe lista ) , vreau sa iau din dezmembrari partea din spate ( mai exact codita ) . Vreau sa imi pun un topcase si pe unde am cautat toate optiunile sunt pentru modelul de dupa 2004 . Al meu find 2003 . Intrebarea e : Credeti ca se potriveste sau voi avea putin de furca cu montarea noii codite ( cand zic codita ma refer la partea de plastic vopsita gri care are si gaura aceea pt compartimentul scule ) PS: a mai facut cineva conversie la suspensia fata , la noi in tara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 (editat) plasticu se potriveste (nu stiu dece ai da banii pt a face asta da e treaba ta). Topcase: daca are suport propriu - merge daca foloseste prinderile bmw - nu merge decat pe noile plastice Editat Iunie 2, 2015 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Zidu vreau sa pun o placa ( de aluminiu ) si pe viitor o cutie de la trax tot de aluminiu . I-am promis consoartei ca o duc in concediu cu motorul si nu cred ca vor intra toate bagajele in sidecase asa ca vreau sa pun geanta pe portbagaj ( stiu ca si acum s-ar putea prinde geanta dar .. pasarele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 cel mai simplu e cu un suport de topcase de la givi - se prinde practic pe dedesupt si iti ofera o placa deasupra coditei. Dupa aia ai la dispozitie toate tipurile de cutii originale si compatibile (eu am topcase kappa - era mai ieftin ). Atentie ce sistem de prindere iei - mono lock sau mono key - difera tipul de prindere, gama de cutii si capacitatea de iincarcare. Suportii astia iti permit sa reglesi unghiul pe care il face topcase cu orizontala. E util la aerodinamica si aspect Placa aia de aluminiu - daca nu e bine socotita - poate crea probleme. Mai sunt pe aici baieti pe care i-a depasit topcase ocazional ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Cadou de ziua copilului !!! Un vis mai vechi implinit... Sa o stapanesti sanatos! Ce ciudat e sa vad Dakarul la tine, cu pozele facute la mine in curte...e o senzatie stranie, cu un pic de tristete! Dar a ajuns pe maini bune, asa ca stau linistit. @ZIDU': asta-i mobra la care m-ai asistat telefonic sa reglez rulmentii de la jug. Editat Iunie 3, 2015 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 ai facut o mare greseala. scoate absolut tot uleiul si fa-o de la zero. GS primseste 2.1 litri de ulei daca nu schimbi filtrul si 2.3 litri de ulei daca schimbi filtrul. cans schimbi uleiul - scoti toate zemurile, pui la loc piesele, totni pe sus ulei cat intra in vas; pornesti motorul pana dispare uleiu de acolo si torni restu pana la cantitatea pe care stii ca trebuie sa o bagi.. daca mergi cu ulei pra mult vei strica motorul Chestia e ca la mine cu 2.3 l nivelul pe joja este mult sub minim. Cu 2.7 este undeva la jumatate. Cu 2.9 apar urme de ulei in jurul busonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Bănuiesc ca stii metoda de a masura uleiul la ale noastre... Cartea spune sa ai motorul cald, ținut la ralanti pana porneste ventilatorul, apoi opresti si măsuri nivelul (in decurs de 1 minut?) fara sa insurubezi busonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 @blorin - am recunoscut mobra . Ramane valabila remarca despre aripioara - pe teren noroios aduna namol si transforma calaretu in superman @edi - cand faci schimb de ulei - pui cantitatile scrise in carte, nu e momentul sa te uiti pe joja. Verificarea o faci dupa ce termini, respectand procedura de masura (atentie la mobrele care a ugemulet pentru verificarea nivelului de ulei, corect e sa fie la jumatea geamului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Bănuiesc ca stii metoda de a masura uleiul la ale noastre... Cartea spune sa ai motorul cald, ținut la ralanti pana porneste ventilatorul, apoi opresti si măsuri nivelul (in decurs de 1 minut?) fara sa insurubezi busonul. Sa stai pana porneste ventilatorul? Nu o sa am niciodata curiozitatea ce nivel de ulei am in cazul asta. Merg pe mana mea. Nu am stricat nici un motor pana acum. Daca stai si te uiti in vas dupa pornire creste nivelul pana la un punct dupa care ramane constant si asta se intampla in minutul ala. BMW vinde motocicleta fara cric central si asta inseamna ca trebuie sa faci echilibristica cu motorul cat infiletezi joja care intra 6-7 mm fara sa il misti ca viciezi masuratoarea. Am schimbat uleiul la alt f650 gs 2007 si au intrat 2.3 si are nivelul la jumatate pe joja. La mine e la jumatate doar la 2.7. Ce sa ii fac. Eu nu am geam sa vad nivelul din vas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Busonul (joja) nu se infileteaza, poti sa stai calare pe motor iar câteva grade de înclinare nu influenteaza dramatic masuratoarea. Verifica si daca joja are aceeași lungime la ambele motociclete, cine știe, poate a fost rupta si reparata... Ventilatorul intra cand motorul e cald si la temperatura /presiunea optima de măsurare. Cu 2.9 litri puși ar trebui sa verifici cat ulei ti-a aruncat in airbox dupa ceva km... Atât la mine cat si la alți useri de pe aici cu 2.3 arată aproape de maxim, dar, asa cum ai spus, mergi pe mana ta daca te pricepi mai bine ca aia de l-au proiectat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 daca cantitatea de ulei e prea mare o sa incepeti cu posturi gen: mi s-a spart rezervoru de ulei mi-a crapat pompa de ulei mi-a crapat motoru (dap o cantitate prea mare de ulei schimba felul in care se fac stropirile pe acolo si buleste totu) imi borseste ulei pe te miri unde Nu degeaba e scrisa o cantitate maxima acolo si un nivel clar pt masurare. metoda cea mai simpla: te plimbi zdravan, ajungi undeva. Lasi mobra pe cric (lateral e ok) si o freci la rece langa ea facand ochi dulci la mandrele de pe strada. dupa ce ventilatoru porneste si se opreste - opressti motoru si faci verificarea la ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) Nu trebuie ventilator. E prea mult si inutil. Working temp zice, deci maxim 3 min si il masori. Nu le chinuiti degeaba Editat Iunie 5, 2015 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 pe langa working temp ii mai trebuie si niste timp sa il urce sus. e bine sa astepti putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Sal.Cum ajung sa văd cât ulei am în airbox. Mă poate ajuta cineva în 3 cuvinte? Va mulțumesc. » Post actualizat in 06 Jun 2015 07:59 Uleiul la mine rece arata aproape la maxim pe cricul central. Credeți ca am pus cam mult? Va mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 1. scoate capacelul de la furtunul de scurs uleiul din airbox si vezi daca curge ulei. 2. Daca curge, scoate carenele, desfa airboxul si uita-te inauntru. E foarte simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 (editat) Pai desfaci filtrul de aer si te uiti in airbox... Uleiul nu se măsoară la rece, in cazul in care nu se respecta metoda de verificare, poti sa ai un nivel mai mare sau mult mai mic in rezervorul de ulei. Preaplinul este cam sus in airbox, poti sa ai 100-150 ml fara sa curgă pe furtunul de drenare... Editat Iunie 6, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 K. Va mulțumesc pt răspunsuri. Astăzi am sa verific. Asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andorros Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 In privinta verificarii uleiului din airbox, eu am optat pentru prelungirea furtunasului de scurgere din partea din fata a incintei (nu cel gros care intra undeva in partea de jos a motorului), cu un furtunas transparent de stropgel auto. In felul asta se vede foarte clar cand sunt probleme si trebuie intervenit cu o curatare. Drum intins!..........de asfalt .....nu mai conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 (editat) si daca nu il cureti nu se intampla absolut nimic. sunt 2 lucruri de facut: - din cand in cand desfaci dopu de la furtun, special daca ai trantit mobra - cand schimbi filtru de aer faci curat ca e pacat de cel nou (se schimba la 10 mii km, stiti asta, da ? ). p.s. nu discutam cazurile in care unu pune in motor ulei cat pt 2 schimburi Editat Iunie 6, 2015 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Ioi, manualele si sfaturile ne omoara. Cu naiba sa le zici la oameni 10000 km schimb de filtru de aer? Ca asa zice manualul? Oare exclusiv offroad tot 10000? Intr-o tara prafuita ca si romania e tot 10000. Hai sa nu ne zgarcim la lucruri marunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 pana acum nu a avut nici pe naiba. - concluzia - manualul are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) "If motorcycle is operated in very dirty or dusty conditions, clean or replace the intake air filter every 10,000 km" Deci fara exces de zel...caci daca mai zici ca se permite un consum de ulei de 10l la 10000 km...chiar ca e panica generala... Editat Iunie 8, 2015 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 maruntu ala numit filtru de aer e vre-o 60 ron - nu e asa ieftin. Eu am montat un K&N - se spala, nu se schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 (editat) salutare! are cineva piesa din imagine? practic in ea se infileteaza oglinda. si ea la randul ei, se infileteaza la ghidon in montura speciala... f650 2006 multam mult! Editat Iunie 11, 2015 de laurbalaurcbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Dacă esti din București, lasa-mi un PM, poate rezolvam ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.