Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am si eu o intrebare , Am un Dakar ca cel de mai sus si vreau sa ii fac un upgrade ( mai multe sunt pe lista ) , vreau sa iau din dezmembrari partea din spate ( mai exact codita ) . Vreau sa imi pun un topcase si pe unde am cautat toate optiunile sunt pentru modelul de dupa 2004 . Al meu find 2003 .

Intrebarea e : Credeti ca se potriveste sau voi avea putin de furca cu montarea noii codite ( cand zic codita ma refer la partea de plastic vopsita gri care are si gaura aceea pt compartimentul scule )

 

PS: a mai facut cineva conversie la suspensia fata , la noi in tara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

plasticu se potriveste (nu stiu dece ai da banii pt a face asta da e treaba ta).

Topcase:

daca are suport propriu - merge

daca foloseste prinderile bmw - nu merge decat pe noile plastice

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidu vreau sa pun o placa ( de aluminiu ) si pe viitor o cutie de la trax tot de aluminiu . I-am promis consoartei ca o duc in concediu cu motorul si nu cred ca vor intra toate bagajele in sidecase asa ca vreau sa pun geanta pe portbagaj ( stiu ca si acum s-ar putea prinde geanta dar .. pasarele :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai simplu e cu un suport de topcase de la givi - se prinde practic pe dedesupt si iti ofera o placa deasupra coditei. Dupa aia ai la dispozitie toate tipurile de cutii originale si compatibile (eu am topcase kappa - era mai ieftin :) ).

Atentie ce sistem de prindere iei - mono lock sau mono key - difera tipul de prindere, gama de cutii si capacitatea de iincarcare.

 

Suportii astia iti permit sa reglesi unghiul pe care il face topcase cu orizontala. E util la aerodinamica si aspect :)

 

Placa aia de aluminiu - daca nu e bine socotita - poate crea probleme. Mai sunt pe aici baieti pe care i-a depasit topcase ocazional :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadou de ziua copilului !!! Un vis mai vechi implinit...

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

Ce ciudat e sa vad Dakarul la tine, cu pozele facute la mine in curte...e o senzatie stranie, cu un pic de tristete!

Dar a ajuns pe maini bune, asa ca stau linistit.

 

@ZIDU': asta-i mobra la care m-ai asistat telefonic sa reglez rulmentii de la jug.

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai facut o mare greseala. scoate absolut tot uleiul si fa-o de la zero.

GS primseste 2.1 litri de ulei daca nu schimbi filtrul si 2.3 litri de ulei daca schimbi filtrul.

cans schimbi uleiul - scoti toate zemurile, pui la loc piesele, totni pe sus ulei cat intra in vas; pornesti motorul pana dispare uleiu de acolo si torni restu pana la cantitatea pe care stii ca trebuie sa o bagi..

 

 

daca mergi cu ulei pra mult vei strica motorul

Chestia e ca la mine cu 2.3 l nivelul pe joja este mult sub minim.

Cu 2.7 este undeva la jumatate.

Cu 2.9 apar urme de ulei in jurul busonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bănuiesc ca stii metoda de a masura uleiul la ale noastre... Cartea spune sa ai motorul cald, ținut la ralanti pana porneste ventilatorul, apoi opresti si măsuri nivelul (in decurs de 1 minut?) fara sa insurubezi busonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@blorin - am recunoscut mobra :) . Ramane valabila remarca despre aripioara - pe teren noroios aduna namol si transforma calaretu in superman :D

 

@edi - cand faci schimb de ulei - pui cantitatile scrise in carte, nu e momentul sa te uiti pe joja. Verificarea o faci dupa ce termini, respectand procedura de masura (atentie la mobrele care a ugemulet pentru verificarea nivelului de ulei, corect e sa fie la jumatea geamului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bănuiesc ca stii metoda de a masura uleiul la ale noastre... Cartea spune sa ai motorul cald, ținut la ralanti pana porneste ventilatorul, apoi opresti si măsuri nivelul (in decurs de 1 minut?) fara sa insurubezi busonul.

Sa stai pana porneste ventilatorul?

Nu o sa am niciodata curiozitatea ce nivel de ulei am in cazul asta.

Merg pe mana mea. Nu am stricat nici un motor pana acum.

Daca stai si te uiti in vas dupa pornire creste nivelul pana la un punct dupa care ramane constant si asta se intampla in minutul ala.

BMW vinde motocicleta fara cric central si asta inseamna ca trebuie sa faci echilibristica cu motorul cat infiletezi joja care intra 6-7 mm fara sa il misti ca viciezi masuratoarea.

Am schimbat uleiul la alt f650 gs 2007 si au intrat 2.3 si are nivelul la jumatate pe joja. La mine e la jumatate doar la 2.7. Ce sa ii fac.

Eu nu am geam sa vad nivelul din vas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul (joja) nu se infileteaza, poti sa stai calare pe motor iar câteva grade de înclinare nu influenteaza dramatic masuratoarea.

Verifica si daca joja are aceeași lungime la ambele motociclete, cine știe, poate a fost rupta si reparata...

Ventilatorul intra cand motorul e cald si la temperatura /presiunea optima de măsurare. Cu 2.9 litri puși ar trebui sa verifici cat ulei ti-a aruncat in airbox dupa ceva km... Atât la mine cat si la alți useri de pe aici cu 2.3 arată aproape de maxim, dar, asa cum ai spus, mergi pe mana ta daca te pricepi mai bine ca aia de l-au proiectat. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cantitatea de ulei e prea mare o sa incepeti cu posturi gen:

mi s-a spart rezervoru de ulei

mi-a crapat pompa de ulei

mi-a crapat motoru (dap o cantitate prea mare de ulei schimba felul in care se fac stropirile pe acolo si buleste totu)

imi borseste ulei pe te miri unde

 

 

Nu degeaba e scrisa o cantitate maxima acolo si un nivel clar pt masurare.

 

 

 

metoda cea mai simpla:

te plimbi zdravan, ajungi undeva. Lasi mobra pe cric (lateral e ok) si o freci la rece langa ea facand ochi dulci la mandrele de pe strada. dupa ce ventilatoru porneste si se opreste - opressti motoru si faci verificarea la ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.Cum ajung sa văd cât ulei am în airbox.

Mă poate ajuta cineva în 3 cuvinte?

Va mulțumesc.

» Post actualizat in 06 Jun 2015 07:59

Uleiul la mine rece arata aproape la maxim pe cricul central.

Credeți ca am pus cam mult?

Va mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. scoate capacelul de la furtunul de scurs uleiul din airbox si vezi daca curge ulei.

2. Daca curge, scoate carenele, desfa airboxul si uita-te inauntru. E foarte simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai desfaci filtrul de aer si te uiti in airbox...

Uleiul nu se măsoară la rece, in cazul in care nu se respecta metoda de verificare, poti sa ai un nivel mai mare sau mult mai mic in rezervorul de ulei.

 

Preaplinul este cam sus in airbox, poti sa ai 100-150 ml fara sa curgă pe furtunul de drenare...

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In privinta verificarii uleiului din airbox, eu am optat pentru prelungirea furtunasului de scurgere din partea din fata a incintei (nu cel gros care intra undeva in partea de jos a motorului), cu un furtunas transparent de stropgel auto. In felul asta se vede foarte clar cand sunt probleme si trebuie intervenit cu o curatare.

Drum intins!..........de asfalt .....nu mai conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca nu il cureti nu se intampla absolut nimic.

sunt 2 lucruri de facut:

- din cand in cand desfaci dopu de la furtun, special daca ai trantit mobra

- cand schimbi filtru de aer faci curat ca e pacat de cel nou (se schimba la 10 mii km, stiti asta, da ? ).

 

 

p.s. nu discutam cazurile in care unu pune in motor ulei cat pt 2 schimburi

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ioi, manualele si sfaturile ne omoara. Cu naiba sa le zici la oameni 10000 km schimb de filtru de aer? Ca asa zice manualul? Oare exclusiv offroad tot 10000? Intr-o tara prafuita ca si romania e tot 10000. Hai sa nu ne zgarcim la lucruri marunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"If motorcycle is operated in very dirty or dusty conditions, clean or replace the intake air filter every

10,000 km"

Deci fara exces de zel...caci daca mai zici ca se permite un consum de ulei de 10l la 10000 km...chiar ca e panica generala... :burnout:

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! are cineva piesa din imagine? practic in ea se infileteaza oglinda. si ea la randul ei, se infileteaza la ghidon in montura speciala...

f650 2006

multam mult!

post-21566-0-36040200-1434005094_thumb.jpg

Editat de laurbalaurcbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...