Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am patit aproximativ aceeasi chestie. La un moment dat mi s-a aprins martorul de apa de pe bord. Verific si constat ca fierbe cafeaua. Eram pe cimp. Demontez totul in jur, desfac radiatorul si-l departez putin de cadru. Constat cu bucurie in suflet ca o pietricica si-a facut cuibul acolo de ceva vreme si a gaurit un pic radiatorul. Aveam cu mine un fel de plastelina epoxi de la Weicon ( Repair stick Titanium), am amestecat asa cam cit o bila de rulment mai mare, am presat-o pe gaurica aia si de 3 ani merg asa. Si tot merg. Pina cind o sa o fac din nou daca este cazul.

Interesanta plastilina aceea.de unde ai cumparto ,nui rau sa fie acolo in trusa,mai ales k ai rezolvat pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poxilina

Salutare, nu este poxilina. Este un produs de la firma Weicon (http://www.weicon.de/pages/ro/) se numeste Repair stick Titanium. De fapt e un baton de rasini epoxidice, din care tai transversal o felie, le amesteci ca si plastelina si apoi le folosesti la ce vrei tu sa repari. Eu am avut si poxilina cu mine si am folosit-o intr-un caz similar dar dupa vreo 90 de km s-a facut ca si guma de mestecat. Nu e ok. Batonul de la Weicon contine si ceva praf de titan care ajuta mult si rezista la temperaturi mari. Pe incercate, nu povesti. Inca functioneaza la mine si cred ca am deja vreo 20000 de km facuti asa. Am folosit chestia asta si la reparatii de cartere sparte cind am fost in ture de hard enduro cu Husabergul. Am reparat pompe de apa, filete, radiatoare si chiar m-am bucurat ca am facut-o. M-a scos din diverse situatii de culoare maro.

» Post actualizat in 16 Aug 2015 16:12

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.Sper sa nu fiu sanctionat daca am gresit unde postez aceasta intrebare.As vrea sa va intreb ce kit de lant sa imi achizitionez la mobra mea.Intrebarea este cu zala de inchidere cheita sau lant inchis prin nituire? Care este diferenta in fiabiltate si in intretinere dintre aceste 2 modele de lant si care sunt mai sigure in ideea sa se rupa sau ......?Va multumesc si astept un sfat de la cei cu experienta !Si poate imi da-ti si un sfat pt achizitionarea acestuia care dintre furnizori sunt mai ok ca si pret !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ms Blorin si ZIDU am sa tin cont de sfatul VOSTRU....am facut 1865 km prin tara saptamina trecuta si m-a disperat lantul asta de cate ori a trebuit sa il intind.

Editat de tavibasca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales Regina fata de DID doar din rațiuni de prea, fiind redus pe Louis.

Trebuie demontata bascula, deci ocazie buna de verificat/ gresat pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus DID, cu za de legatura cu nit. Dupa cum a zis si ZIDU', cele cu siguranță ar fi de evitat, mai ales ca la al meu deja lipsea siguranta cand a venit vremea sa-l schimb. Se mai tinea placuta aia doar pentru ca nu l-am uns cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RK nu,dar EK cu siguranta da , merita poate chiar mai mult ca DID!!

 

Decat Regina mai bine EK. De DID m-am lecuit nu mai iau (poate am prins eu contra facute nu stiu ),am schimbat 3 kit-uri de lant pana acum si doar cu clema de inchidere am avut ,niciodata nu am avut probleme cu ele . Din contra abia le-am desfacut cand a trebuit sa demontez lantul .

 

Vb din experienta proprie ,asa vad eu lucrurile !

 

 

Stima ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problemele cu zaua de inchidere apar in ultima parte a vietii lantului sau in etapele in care neglijezi intinderea.

Eu am evitat sa iau asa ceva pentru ca sunt nesimtit si abuzez de ambele situatii iar asta ar duce la un risc inadmisibil de deschidere.

E super porno sa cauti o siguranta in mijlocul naturii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intreb ca poate are/stie careva. Ma intereseaza un radiator de GS ( model 2000- 2007/ scarver/ dakar).

 

Daca aveti sau stiti pe cineva care are, nu ezitati sa-mi dati de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o problema, fara a actiona nici o comanda a luminilor mi se schimba faza scurta cu cea lunga, aletoriu (indiferent de turatie, viteza etc).

Am dat cu WD, am inspectat butonul, nimic suspect.

Aveti idee ce ar putea fi?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa vad ce rezolv cu radiatorul.

 

Pana una alta, mi-ar prinde bine si o opinie a unui coleg care a folosit mai mult timp un filtru de benzina de la auto ( UFI- 3183300)? Ati intampinat ceva probleme in timp din cauza diferentei de presiune? Consum ridicat sau defectiuni ale pompei de benzina?

 

Eu cam trebuie sa-l schimb pe al meu si nu prea imi vine sa dau 100 de euro cand pot da 65 de lei. Asta doar daca merita sa fac acest compromis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problemele cu zaua de inchidere apar in ultima parte a vietii lantului sau in etapele in care neglijezi intinderea.

Eu am evitat sa iau asa ceva pentru ca sunt nesimtit si abuzez de ambele situatii iar asta ar duce la un risc inadmisibil de deschidere.

E super porno sa cauti o siguranta in mijlocul naturii.

Dupa ce am pierdut siguranta prin Slovenia am gasit undeva pe jos niste capse (?!?nu am idee de unde) si am facut din ele niste minisigurante care m-au tinut vreo 300 km pana am gasit pe jos o sarma decenta sarita probabil dintr-un cauciuc explodat. Natura e plina de resurse nepornografice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal all...in primul rand va multumesc pt sfaturile voastre ......am luat decizia de a achizitiona un kit de lant cu zala de inchidere prin nituire,sper ca am luat decizia corecta,in rest numai bine si DRUMURI BUNE sa aveti! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...