brake Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Am patit aproximativ aceeasi chestie. La un moment dat mi s-a aprins martorul de apa de pe bord. Verific si constat ca fierbe cafeaua. Eram pe cimp. Demontez totul in jur, desfac radiatorul si-l departez putin de cadru. Constat cu bucurie in suflet ca o pietricica si-a facut cuibul acolo de ceva vreme si a gaurit un pic radiatorul. Aveam cu mine un fel de plastelina epoxi de la Weicon ( Repair stick Titanium), am amestecat asa cam cit o bila de rulment mai mare, am presat-o pe gaurica aia si de 3 ani merg asa. Si tot merg. Pina cind o sa o fac din nou daca este cazul. Interesanta plastilina aceea.de unde ai cumparto ,nui rau sa fie acolo in trusa,mai ales k ai rezolvat pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 poxilina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 fix pentru ajuns acasa daca ai noroc..... in rest nu ajuta prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Ok.ms de informatie domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 (editat) poxilina Salutare, nu este poxilina. Este un produs de la firma Weicon (http://www.weicon.de/pages/ro/) se numeste Repair stick Titanium. De fapt e un baton de rasini epoxidice, din care tai transversal o felie, le amesteci ca si plastelina si apoi le folosesti la ce vrei tu sa repari. Eu am avut si poxilina cu mine si am folosit-o intr-un caz similar dar dupa vreo 90 de km s-a facut ca si guma de mestecat. Nu e ok. Batonul de la Weicon contine si ceva praf de titan care ajuta mult si rezista la temperaturi mari. Pe incercate, nu povesti. Inca functioneaza la mine si cred ca am deja vreo 20000 de km facuti asa. Am folosit chestia asta si la reparatii de cartere sparte cind am fost in ture de hard enduro cu Husabergul. Am reparat pompe de apa, filete, radiatoare si chiar m-am bucurat ca am facut-o. M-a scos din diverse situatii de culoare maro. » Post actualizat in 16 Aug 2015 16:12 Editat August 16, 2015 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Va salut.Sper sa nu fiu sanctionat daca am gresit unde postez aceasta intrebare.As vrea sa va intreb ce kit de lant sa imi achizitionez la mobra mea.Intrebarea este cu zala de inchidere cheita sau lant inchis prin nituire? Care este diferenta in fiabiltate si in intretinere dintre aceste 2 modele de lant si care sunt mai sigure in ideea sa se rupa sau ......?Va multumesc si astept un sfat de la cei cu experienta !Si poate imi da-ti si un sfat pt achizitionarea acestuia care dintre furnizori sunt mai ok ca si pret ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 La Dakar am luat un kit Regina, închis (fără za de legătură), de pe Louis. A fost cam 90 euri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 pt linistea capatzanii as evita pe cele cu siguranta de inchidere. fie continuu fie cu nituire.... DID parca a tinut mai bine la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) Ok, ms Blorin si ZIDU am sa tin cont de sfatul VOSTRU....am facut 1865 km prin tara saptamina trecuta si m-a disperat lantul asta de cate ori a trebuit sa il intind. Editat August 17, 2015 de tavibasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Am ales Regina fata de DID doar din rațiuni de prea, fiind redus pe Louis. Trebuie demontata bascula, deci ocazie buna de verificat/ gresat pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Eu am pus DID, cu za de legatura cu nit. Dupa cum a zis si ZIDU', cele cu siguranță ar fi de evitat, mai ales ca la al meu deja lipsea siguranta cand a venit vremea sa-l schimb. Se mai tinea placuta aia doar pentru ca nu l-am uns cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Recomand DID sau Regina infinite, fara nici o imbinare. Nu recomand RK sau alta marca si nici clips sau nituire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 RK nu,dar EK cu siguranta da , merita poate chiar mai mult ca DID!! Decat Regina mai bine EK. De DID m-am lecuit nu mai iau (poate am prins eu contra facute nu stiu ),am schimbat 3 kit-uri de lant pana acum si doar cu clema de inchidere am avut ,niciodata nu am avut probleme cu ele . Din contra abia le-am desfacut cand a trebuit sa demontez lantul . Vb din experienta proprie ,asa vad eu lucrurile ! Stima , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 ok ms mult colegu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 problemele cu zaua de inchidere apar in ultima parte a vietii lantului sau in etapele in care neglijezi intinderea. Eu am evitat sa iau asa ceva pentru ca sunt nesimtit si abuzez de ambele situatii iar asta ar duce la un risc inadmisibil de deschidere. E super porno sa cauti o siguranta in mijlocul naturii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salut, Intreb ca poate are/stie careva. Ma intereseaza un radiator de GS ( model 2000- 2007/ scarver/ dakar). Daca aveti sau stiti pe cineva care are, nu ezitati sa-mi dati de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Ce tip de protectii la jambe folositi la Dakar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salutare, am o problema, fara a actiona nici o comanda a luminilor mi se schimba faza scurta cu cea lunga, aletoriu (indiferent de turatie, viteza etc). Am dat cu WD, am inspectat butonul, nimic suspect. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 @Rzww - ala care il ai nu poate fi reparat ? @motanul motorist - protectii enduro de cauciuc pt furca de 43. generice.... @ zemil - far cu bec clasic sau xenon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 O sa incerc sa vad ce rezolv cu radiatorul. Pana una alta, mi-ar prinde bine si o opinie a unui coleg care a folosit mai mult timp un filtru de benzina de la auto ( UFI- 3183300)? Ati intampinat ceva probleme in timp din cauza diferentei de presiune? Consum ridicat sau defectiuni ale pompei de benzina? Eu cam trebuie sa-l schimb pe al meu si nu prea imi vine sa dau 100 de euro cand pot da 65 de lei. Asta doar daca merita sa fac acest compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Eu am de ceva timp filtru de benzina Mann WK692 si nu se observa nici o schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 problemele cu zaua de inchidere apar in ultima parte a vietii lantului sau in etapele in care neglijezi intinderea. Eu am evitat sa iau asa ceva pentru ca sunt nesimtit si abuzez de ambele situatii iar asta ar duce la un risc inadmisibil de deschidere. E super porno sa cauti o siguranta in mijlocul naturii. Dupa ce am pierdut siguranta prin Slovenia am gasit undeva pe jos niste capse (?!?nu am idee de unde) si am facut din ele niste minisigurante care m-au tinut vreo 300 km pana am gasit pe jos o sarma decenta sarita probabil dintr-un cauciuc explodat. Natura e plina de resurse nepornografice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Sal all...in primul rand va multumesc pt sfaturile voastre ......am luat decizia de a achizitiona un kit de lant cu zala de inchidere prin nituire,sper ca am luat decizia corecta,in rest numai bine si DRUMURI BUNE sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Nituieste-o la un service moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Nituieste-o la un service moto. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.