ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 am eu topcase de cand am mobra...... Primul a fost original BMW. Asta vine cu kitul lui de montaj, include si un capac diferit pt locasul din spatele seii. - scump de procurat tot ansambolul (avantaj / dezavantaj faptul ca folosesti la el cheia mobrei dar asta inseamna sa opresti motorul daca ai nevoie de ceva din el ) Al 2-lea e un kappa montat pe un suport Givi. Suportul il poti procura destul de ieftin si pemite acces la compartimentul ala din spate. Il poti copia daca nu vrei sa il cumperi dar eu personal nu m-as complica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 trebuie sa ii intrebi pe cei de la heavyduties daca le fac compatibile. in principiu nu e nici o problema, si rackurile originale givi impart prinderea aia cu topcase..... discutam de do platbante prin care trece acelasi surub, nu e mare inginerie. O chestie buna la suportu de topcase de la givi e ca permite reglarea unghiului placii si asa poti sa rezolvi chestii legate de aspect general cat si - mai important - aerodinamica si stabilitatea mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Am suportul dedicat GS-ului cu codul KR685 de la KAPPA, iti ofera acces facil si la portbagaj. A fost vreo 180-190 lei in 2014, luat direct de pe kappamoto.ro. M-am grabit sa-mi iau si un topcase pe care insa l-am folosit doar de cateva ori, am ajuns sa prefer varianta rollbag-ului + tankbag pentru ture mai lungi sau o gentuta de sa care merge montata si pe placa portbagajului in care intra o camera si compresorul pentru iesiri scurte. Merge si cu rack-urile spate, eu il am prins cu cele OEM BMW pentru side-case-urile extensibile. Suruburile mai lungi (cu care vine la pachet suportul Kappa/Givi) rezolva problema, se prind unele peste altele, capetele suportilor acolo unde sunt gaurile sunt aplatizate. Editat Ianuarie 8, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 atentie ca asta merge doar pe modelul cu facelift si are unghi fix. nu e "universal" @Razvan G - ce faci cu compresorul ? eu am descoperit ca cea mai eficienta varianta este o pompa de bicicleta din aia mica de tot - pt ajustarea presiunii. Daca ai pana serioasa - trebuie petec si leviere si alte probleme... personal am mers cu presiune zero cand am luat un mega cui pe spate. Nu am avut probleme pana acasa - 35 km de mers cu bun simt (pana in 80) » Post actualizat in 08 Jan 2016 11:42topcase are rolul de al permite lasarea bagajului pe mobra in locuri cu ceva curiosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Am un compresor Airman mic, e mai comod la umflat/dezumflat roti cand facem trecerea de la Off la On road, max. 1 minut de roata, fara transpiratie Am incercat si pompa de bicicleta insa am una mica ce nu prea are vlaga in ea. M-am uitat dupa ceva mai profi insa ajunge la aproape acelasi pret cu compresorul. Camera nu ocupa mult spatiu iar levierele sunt prinse sub sa cu niste zip-tie de cadru, cam pe unde e partea superioara a rezervorului, e o zona dreapta acolo. N-am poze acum dar locul e bun pentru ele. Ce-i drept n-am avut pene pana acum cu Dakarul in cativa ani insa au fost mereu de ajutor pentru prieteni Corect, topcase-ul l-am folosit mai ales vara prin oras, sa-mi las casca si geaca in el sau sa-mi car laptopul la munca. La ture nu prea parasim motoarele pana cand nu ajungem la vreo cazare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Baietii am si eu o mare curiozitate... care este garda la sol la dakar....si care e inaltimea in sa Din datele oficiale nu prea imi vine a crede ca e atat de scunda ca si garda la sol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 interesant, ce material ai folosit si cum ai realizat curbarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 cam subtire zic eu, dar asteptam testele finale cu el montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Din așa ceva mi-aș face o protecție de far...se găsește prin Hornbach&co? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 (editat) Eu am avut pe alta mobra, plasticul cumparat de prin Hornback parca, dar a rezistat putin...pana un bondar kamikaze s-a suparat pe el... Daca stie cineva un material pretabil pentru asa ceva si ieftin, il rog sa ne spuna. Editat Ianuarie 13, 2016 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 (editat) Exact, este foarte casant. Am luat anul trecut din Brico, lexan sau policarbonat (nu mai stiu exact ce e), in ideea sa-mi fac un fel de aeroflow, un spoiler de adaugat in partea de sus a parbrizului original. Are 2 mm dar si asa mi s-a parut cam subtire... o foaie de 50 x 30 a fost cam 25 lei. Lexanul este casant, policarbonatul mai putin. Editat Ianuarie 13, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 @BogdanHarea este artist la parbrize home-made. Luati legatura cu el si va poate ajuta macar cu un sfat. Avea si un topic pe aici pe forum. Daca il gasesc o sa il pun aici. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Am doua capace pentru compartimentul de manusi. Unul este cel normal, celalat este pentru kitul de topcase. Vreau sa schimb iala de pe un capac pe altul dar nu ma prind cum se procedeaza. Aveti idee care e procedura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 nici urma de asa ceva, am un stift care tine limba de plastic prinsa pe capatul ialei, dar e un stift gol de tabla, nu pare sa fie facutpentru a fi scos de acolo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 sa vad daca merge fara sa il distrug si daca cumva nu supravietuieste - cu ce il inlocuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Salut baieti. M-ar interesa pt dakarul meu din 2005 sa schimb parbrizul meu original cu unul inalt. 1 la 1 plus diferenta substantiala din partea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Baieti , am un set de anvelope Michelin, cat ar fi un pret corect pentru ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Oglinzi pliabile si-a montat cineva pe motor ? As fi interest de o pereche care sa se poata monta pe suportii originali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Da da. Un subiect bun. Sunt curios de cele de la Acerbis, doar ca alea merg direct pe ghidon si par cam scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Vicma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 sa vad daca merge fara sa il distrug si daca cumva nu supravietuieste - cu ce il inlocuiesc Ai reusit? Sigur merge stiftul ala mic, si eu mi-am asamblat singur capacelul dar trebuie ceva arta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Am reusit fix acum 30 minute. Am dat cu wd 40 (initial stiftul nu se misca). Dupa 2 saptamani si ceva de ignore total - in seara asta am miscat de plasticul negru si stiftul a inceput sa culiseze in limba de metal. L-am ametit de cateva ori acolo, apoi am impins cu un ciocan mic in el (nu batut..) si a inceput sa culiseze in plastic. Frecat si aici de catva ori apoi am folosit un dorn de 2 mm si ciocanelul sa il imping dinspre limba de plastic in sus. Stiftul e de tabla si e usor conic..... Dula ce am scos stiftul si limba - am bagat cheia in butuc si am impins cu dornul in limba de fier care tinea butucul sa nu iasa - a iesit fara forta. Asamblarea pe placa nr 2 a fost joaca de copii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Cine stie din ce cauza imi porneste foarte greu motorul? De cand am luat-o (anul trecut in vara) tot greu porneste, indiferent daca e cald sau frig afara, indiferent daca motorul e cald sau rece. Nu ma refer ca trebuie sa tin apasat butonul 3-4 secunde, si inca vreo 2 pana dupa ce porneste, asta stiu. Mie nu imi porneste uneori nici daca tin 10 secunde. Am filtru si regulatorul de benzina nou, filtru de aer nou, baterie noua, ulei nou, joc la supape reglat, benzina buna. Ce imi scapa? Credeti ca am nevoie de o diagnoza motor? Editat Februarie 12, 2016 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Curata butonul de pornire. Ai grija la arculetul conic sa nu il pierzi. Din cauza ca se acumuleaza mizerie pe partea contactului, poate sa iti porneasca greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 bateria ce vechime are ? (sunt cazuri in care are rezistenta interna mare is ai cadere de tensiune cand dai la buton, invarte dar nu o ia - mai ales la astea pe injectie) Bujia in ce stare e? Ce culoare are daca o scoti inainte sa pornesti ? » Post actualizat in 13 Feb 2016 08:01@motanul motorist - am eu un set prin garaj. Una folosita si una neatinsa Am vrut sa le schimb pe amandoua cand am avut probleme sa nu mai statea pe loc una din cele originale. De lene am pus doar una pt o vreme - acolo unde era necazul. Nu mi-a placut - la viteze mari nu mai vezi nimic in ele datorita lipsei de rigiditate a bratului Daca te pasioneaza - discutam si pot deveni ale tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.