Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

am eu topcase de cand am mobra......

Primul a fost original BMW. Asta vine cu kitul lui de montaj, include si un capac diferit pt locasul din spatele seii. - scump de procurat tot ansambolul (avantaj / dezavantaj faptul ca folosesti la el cheia mobrei dar asta inseamna sa opresti motorul daca ai nevoie de ceva din el :) )

Al 2-lea e un kappa montat pe un suport Givi. Suportul il poti procura destul de ieftin si pemite acces la compartimentul ala din spate. Il poti copia daca nu vrei sa il cumperi dar eu personal nu m-as complica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

trebuie sa ii intrebi pe cei de la heavyduties daca le fac compatibile. in principiu nu e nici o problema, si rackurile originale givi impart prinderea aia cu topcase..... discutam de do platbante prin care trece acelasi surub, nu e mare inginerie.

 

O chestie buna la suportu de topcase de la givi e ca permite reglarea unghiului placii si asa poti sa rezolvi chestii legate de aspect general cat si - mai important - aerodinamica si stabilitatea mobrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am suportul dedicat GS-ului cu codul KR685 de la KAPPA, iti ofera acces facil si la portbagaj. A fost vreo 180-190 lei in 2014, luat direct de pe kappamoto.ro. M-am grabit sa-mi iau si un topcase pe care insa l-am folosit doar de cateva ori, am ajuns sa prefer varianta rollbag-ului + tankbag pentru ture mai lungi sau o gentuta de sa care merge montata si pe placa portbagajului in care intra o camera si compresorul pentru iesiri scurte.

 

 

Merge si cu rack-urile spate, eu il am prins cu cele OEM BMW pentru side-case-urile extensibile. Suruburile mai lungi (cu care vine la pachet suportul Kappa/Givi) rezolva problema, se prind unele peste altele, capetele suportilor acolo unde sunt gaurile sunt aplatizate.

post-79158-0-89037200-1452252900_thumb.jpg

post-79158-0-82455000-1452252919_thumb.jpg

post-79158-0-87335600-1452252920_thumb.jpg

post-79158-0-34661800-1452252921_thumb.jpg

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie ca asta merge doar pe modelul cu facelift si are unghi fix. nu e "universal"

 

 

@Razvan G - ce faci cu compresorul ? eu am descoperit ca cea mai eficienta varianta este o pompa de bicicleta din aia mica de tot - pt ajustarea presiunii. Daca ai pana serioasa - trebuie petec si leviere si alte probleme... personal am mers cu presiune zero cand am luat un mega cui pe spate. Nu am avut probleme pana acasa - 35 km de mers cu bun simt (pana in 80)


» Post actualizat in 08 Jan 2016 11:42

topcase are rolul de al permite lasarea bagajului pe mobra in locuri cu ceva curiosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un compresor Airman mic, e mai comod la umflat/dezumflat roti cand facem trecerea de la Off la On road, max. 1 minut de roata, fara transpiratie :)

Am incercat si pompa de bicicleta insa am una mica ce nu prea are vlaga in ea. M-am uitat dupa ceva mai profi insa ajunge la aproape acelasi pret cu compresorul. Camera nu ocupa mult spatiu iar levierele sunt prinse sub sa cu niste zip-tie de cadru, cam pe unde e partea superioara a rezervorului, e o zona dreapta acolo. N-am poze acum dar locul e bun pentru ele.

Ce-i drept n-am avut pene pana acum cu Dakarul in cativa ani insa au fost mereu de ajutor pentru prieteni ;)

 

Corect, topcase-ul l-am folosit mai ales vara prin oras, sa-mi las casca si geaca in el sau sa-mi car laptopul la munca. La ture nu prea parasim motoarele pana cand nu ajungem la vreo cazare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pe alta mobra, plasticul cumparat de prin Hornback parca, dar a rezistat putin...pana un bondar kamikaze s-a suparat pe el...

Daca stie cineva un material pretabil pentru asa ceva si ieftin, il rog sa ne spuna.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, este foarte casant. Am luat anul trecut din Brico, lexan sau policarbonat (nu mai stiu exact ce e), in ideea sa-mi fac un fel de aeroflow, un spoiler de adaugat in partea de sus a parbrizului original. Are 2 mm dar si asa mi s-a parut cam subtire... o foaie de 50 x 30 a fost cam 25 lei.

Lexanul este casant, policarbonatul mai putin.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua capace pentru compartimentul de manusi. Unul este cel normal, celalat este pentru kitul de topcase.

Vreau sa schimb iala de pe un capac pe altul dar nu ma prind cum se procedeaza.

 

Aveti idee care e procedura ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am reusit fix acum 30 minute. Am dat cu wd 40 (initial stiftul nu se misca).

Dupa 2 saptamani si ceva de ignore total - in seara asta am miscat de plasticul negru si stiftul a inceput sa culiseze in limba de metal. L-am ametit de cateva ori acolo, apoi am impins cu un ciocan mic in el (nu batut..) si a inceput sa culiseze in plastic. Frecat si aici de catva ori apoi am folosit un dorn de 2 mm si ciocanelul sa il imping dinspre limba de plastic in sus. Stiftul e de tabla si e usor conic..... Dula ce am scos stiftul si limba - am bagat cheia in butuc si am impins cu dornul in limba de fier care tinea butucul sa nu iasa - a iesit fara forta. Asamblarea pe placa nr 2 a fost joaca de copii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie din ce cauza imi porneste foarte greu motorul?

De cand am luat-o (anul trecut in vara) tot greu porneste, indiferent daca e cald sau frig afara, indiferent daca motorul e cald sau rece.

Nu ma refer ca trebuie sa tin apasat butonul 3-4 secunde, si inca vreo 2 pana dupa ce porneste, asta stiu. Mie nu imi porneste uneori nici daca tin 10 secunde.

Am filtru si regulatorul de benzina nou, filtru de aer nou, baterie noua, ulei nou, joc la supape reglat, benzina buna.

Ce imi scapa?

Credeti ca am nevoie de o diagnoza motor?

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria ce vechime are ? (sunt cazuri in care are rezistenta interna mare is ai cadere de tensiune cand dai la buton, invarte dar nu o ia - mai ales la astea pe injectie)

Bujia in ce stare e? Ce culoare are daca o scoti inainte sa pornesti ?


» Post actualizat in 13 Feb 2016 08:01

@motanul motorist - am eu un set prin garaj. Una folosita si una neatinsa Am vrut sa le schimb pe amandoua cand am avut probleme sa nu mai statea pe loc una din cele originale. De lene am pus doar una pt o vreme - acolo unde era necazul. Nu mi-a placut - la viteze mari nu mai vezi nimic in ele datorita lipsei de rigiditate a bratului

Daca te pasioneaza - discutam si pot deveni ale tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...