Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am lucrat ceva la astea, eu zic ca or iesit bine. Ideea nu e a mea, am vazut la TT ca au un xenon de la hella si or facut ei suportul pentru proiector si pentru balast.

In poze - proiectoarele, cu halogen. Din cauza nimicniciei alternatorului, doar unul e functional, celalalt atarna acolo flasc, fara posibilitatea de a aplica o diferenta de potential de 13.8 Vcc. :)

 

Suportii is de inox de 2 mm, bucsile is de dural.

 

post-22404-0-55468400-1465667377_thumb.jpegpost-22404-0-72929400-1465667382_thumb.jpegpost-22404-0-02817400-1465667389_thumb.jpegpost-22404-0-60231200-1465667393_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am nevoie de un pic de ajutor. Am desfacut sa curat motorasul pas cu pas (air ilde actuator) si intrucat era ft multa mizerie acolo am desfacut si chestia aia in care intra. Ideea ii ca injectoru de benzina a trebuit scos din chestia aia si acum cand sa il reasamblez am vazut ca are urma de garnitura intre el si locu unde intra da nu găsesc garnitura. Stie careva daca exista o garnitura intre injector si unde intra? (in afara de alea 2 de pe el ce intra inauntru. As pune poza da nu stiu cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0175-EUR-10-2004-R13-BMW-F_650_GS_04_0175,0185_&diagId=13_0886

Ar fi nr. 12. Oringul ala. Pe puța de la injector is 2. Alea intra cu puța in gaura cu totul. Dar intre injector(nr. 11) si locu inde intra cred ca mai era ceva pt ca e ft curat acolo un cerc. Restu era negru deci ceva a fost acolo. In schema asta nu apara(numa daca nu o fi oringul de la nr 12) . Cei drept nici nu tin minte sa fi fost ceva acolo. Am asamblat tot la loc si merge. Motorul tot asa face. Nu porneste decat greu si moare la relanti uneori, fiind necesar sa iau contactul si sal pun iar, după care merge pana il apuca iar. O sa cumpar alt motoras pas cu pas. Sper sa fie ala ca e scump:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0175-EUR-10-2004-R13-BMW-F_650_GS_04_0175,0185_&diagId=13_0886

Ar fi nr. 12. Oringul ala. Pe puța de la injector is 2. Alea intra cu puța in gaura cu totul. Dar intre injector(nr. 11) si locu inde intra cred ca mai era ceva pt ca e ft curat acolo un cerc. Restu era negru deci ceva a fost acolo. In schema asta nu apara(numa daca nu o fi oringul de la nr 12) . Cei drept nici nu tin minte sa fi fost ceva acolo. Am asamblat tot la loc si merge. Motorul tot asa face. Nu porneste decat greu si moare la relanti uneori, fiind necesar sa iau contactul si sal pun iar, după care merge pana il apuca iar. O sa cumpar alt motoras pas cu pas. Sper sa fie ala ca e scump:))

Filtrul de benzina l-ai schimbat vreo data? Stii ca in filtru exista un regulator care poate face probleme. Nu ai gatuit/cutat un furtun de benzina? Bujia(ile) ai schimbat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu benzina buna duce si 70K, al meu are 45 si e ca nou :)

LE: vreau sa zic ca am vazut gs standard cu 70K si peste la care nu era schimbat inca... poate duce si mai mult ...

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mann WK69/2 vreo 70 de lei, cartea scrie parca 40k durata de viata

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistul accidentat este un prieten de al meu. Circula cu viteza legala, NU pe sinele de tramvai, iar masina a iesit de pe straduta cu intentia de a trece peste sinele de tramvai. Motociclistul a sarit peste motocicleta care s-a infipt in masina. S-a ales cu fractura la picior. Vinovatul a fost stabilit ca fiind soferul masinii.

Multumiri pentru sustinere si poze. Atentie la neatenti!

Editat de dan_pustan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai folosi neopren. Eu am pus si dupa cateva ture, a patruns nisipul si a ramas sub. El se macina si se face o pasta abraziva care mananca cromul incet si intra( datorita gravitatiei) spre garnituri. Maximum e bun la furci USD.

» Post actualizat in 16 Jun 2016 12:58

Ps. Am vandut Dakarul. Am trecut de partea intunecata a Fortei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

950 adv :))

andriu, eu am folosit cu succes pe celalalt bmw 2 kituri did auriu. Cam 20.000 parca unul, celalalt inca e la 10.000 si merge bine. Am luat de la louis.de sau Romimoto pt cluj ( e la 3 strazi de mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta si EK Premium QX ring, are 12-14k km si întindere minima, mai duce cel putin pana la 30k. Daca îl îngrijești. Vezi anuntul meu de vânzare de pe pagina anterioară. Pozele cu intinzatorul, e la minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai folosi neopren. Eu am pus si dupa cateva ture, a patruns nisipul si a ramas sub. El se macina si se face o pasta abraziva care mananca cromul incet si intra( datorita gravitatiei) spre garnituri. Maximum e bun la furci USD.

» Post actualizat in 16 Jun 2016 12:58

Ps. Am vandut Dakarul. Am trecut de partea intunecata a Fortei.

Folosesc neopren de 4 ani dar nu am pățit asa ceva, inafara de apa(umezeala) nimic nu trece!

 

Stima,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de benzina l-ai schimbat vreo data? Stii ca in filtru exista un regulator care poate face probleme. Nu ai gatuit/cutat un furtun de benzina? Bujia(ile) ai schimbat-o?

Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim.

Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e motorasul pas cu pas. Simt diferanta destul de mare de cand am curatat si piesa in care intra, in mers patesc mai rar sa nu il tina la relanti si parca fluctuatiile nu mai is asa mari. Dar oricum de murit moare. Cand o sa pot o sa iau altu sa vad. As lua unu second de la careva care dezmembreaza sa vad dar nu am gasit cine sa il dea doar motarasul singur deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim.

Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)...

Incearca sa reglezi (dar foarte fin) șurubul de la clapeta de accelerație,exact problema asta a avut-o un coleg, pus pe tester, schimbat cdi-ul, curățat motorașul de ralanti. Nu stătea deloc în ralanti tot timpul se oprea, după ce am ajustat puțin șurubul acela nu a mai avut treaba.

 

Sper să te ajute treaba asta.

 

Baftă,

 

Ovidiu

» Post actualizat in 20 Jun 2016 20:35

E jale forumul asta de pe tel eu scriu "curățat" și el postează tâmpenii....!!

» Post actualizat in 20 Jun 2016 20:40

Deci nu ca nu mai pot.....cu o cârpă am șters și înlăturat toată mizeria de la motorașul de ralanti.... NU MĂ LASĂ SĂ SCRIU CUVÂNTUL......!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...