eFu' Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Aha, got it! Am crezut ca LEDurile CREE sunt cele de pe frana si au putere de 30w... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Cree sunt intr-adevar cele de pe frana, cele mai luminoase din lume. Pe laterale sunt leduri COB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Multumesc frumos! Voi desface acel actuator si il voi curata. Cel mai probabil de acolo este problema. Salut, Sa imi spui te rog daca ai observat imunatatire dupa aceasta operatie. Si mie mi se opreste de multe ori dupa pornire, si pana acum nu stiam de ce... Mersi, asfalt uscat Flavius. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 eFu are dreptate. Dakarul a ajuns la mine si cand I-am facut revizia la Mototehnica , mecanicul nu intelegea de unde vine atata lumina pe frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 GS are alternator de 400w. nu are rost sa va aingrijorati in legatura cu bilantul electric...... Lumina ff puternica pe frana poate deruta soferii. Intensitatea luminoasa a stopului e si ea socotita. la auto - cand vad pe careva ca merge cu proiectoare si lumina de ceata (pozitie ff puternica pe spate) imi declanseaza un pulseu de agresivitate deoarece ma deranjeaza la ochi. Va imaginati voi ce inseamnna asta .... ma abtin sa scriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Nu stiu ce loc e la F650 dar eu, la AT, am montat in paralel cu pozitia si frana originala, doua stopuri cu led de la piese auto, probabil d-alea care isi pun tir-istii pe muchile remorcii. Am avut neplacuta surpriza sa mi sa arda ambele filamente de la becul original, anul trecut, in Croatia. Si a trecut o zi si o seara pna m-am prins. Sunt suficient de puternice sa se vada si pe soare dar nu foarte deranjante noaptea. » Post actualizat in 28 Apr 2016 05:22PS. Sunt cu LED. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) Zidule, poziția nu e deloc deranjantă, asta era partea faină a becului, lumina nu e concentrată, dar intensă. Doar stopul de frână se aprinde în mod foarte vizibil, ceea ce e extrem de util, în trafic - după părerea mea, lumina de frână e una din cele mai importante la un vehicul. Un lucru iarăși foarte util la genul ăsta de becuri: existența mai multor LED-uri, atât pe poziție cât și pe frână, elimină riscul de a rămâne fără lumină, în cazul în care se arde filamentul (cazul de mai sus, de care povestește @andrei belcic). Editat Aprilie 28, 2016 de eFu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 dap ...- pus bec cu led, care intradevar e 5W ca si cel original doar ca e cu led (adica asta: http://becleduri.ro/leduri-auto-becuri-led-auto-12v-24v/becuri-led-auto-12v-leduri-auto/46-leduri-auto-p21-5w-bec-led-pozitie-frana/leduri-auto-bec-led-auto-p21-5w-bay15d-33-smd-5630-cu-lupa-rosu-pozitie-frana.html )- dupa care pus in colturile nefolosite ale stopului original, cate un led de 5w pe frana , cu un cacacel de ala de pulseaza frana la inceput...deci 5W pe pozitie si 15W total pe frana .. eu zic ca e ok ... in film apare ca ar fi prea puternic, dar nu e chiar asa ... oricum daca te uiti mult in el de aproape, 50cm, ramai cu oleaca de sechele pe retina =))))asta a iesit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) dap ... - pus bec cu led, care intradevar e 5W ca si cel original doar ca e cu led (adica asta: http://becleduri.ro/leduri-auto-becuri-led-auto-12v-24v/becuri-led-auto-12v-leduri-auto/46-leduri-auto-p21-5w-bec-led-pozitie-frana/leduri-auto-bec-led-auto-p21-5w-bay15d-33-smd-5630-cu-lupa-rosu-pozitie-frana.html ) - dupa care pus in colturile nefolosite ale stopului original, cate un led de 5w pe frana , cu un cacacel de ala de pulseaza frana la inceput... deci 5W pe pozitie si 15W total pe frana .. eu zic ca e ok ... in film apare ca ar fi prea puternic, dar nu e chiar asa ... oricum daca te uiti mult in el de aproape, 50cm, ramai cu oleaca de sechele pe retina =)))) asta a iesit: Foarte frumos ai facut. Bravo! De unde ai luat cacacelul care pulseaza? Editat Aprilie 28, 2016 de xenna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 http://www.ebay.com/itm/12V-GS-100A-LED-Brake-Stop-Light-Strobe-Flash-Module-Controller-Box-For-Car-/141387744871 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) Merci . Mi-am comandat si eu 2 buc. in total 21 ron. Editat Aprilie 29, 2016 de xenna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Nou posesor de 650 GS - 2004. Ma poate cineva ajuta cu ceva manuale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Lasa un email pe privat si iti trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salut! Saptamana asta o sa intru in posesia unui F650GS din 2004 si vreau sa ii pun crash bars. Pe motor are crash bar (cred ca ceva model din fabrica). Vreau sa ii pun in fata si separat in spate pt. protectie genti.Ma puteti ajuta cu ceva ideei/poze care aveti asa ceva?Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Uita-te pe site-ul celor de la Heavy duties. Crash pentru protectie genti nu am prea vazut... daca te referi la faptul ca vrei sa iti protejezi gentile laterale in caz de tranta. Poate te referi la suport pentru genti care sa actioneze ca si protectie, dar numai atunci cand nu ai gentile montate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Is crash bars care is doar un pic mai in afara ca gentile. Am vazut la unele motociclete ale politiei.(nu la noi) Cum pot pune poze sa vedeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 nu au rost. motorul devine prea lat si arata dubios fara genti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Pai nu o sa fie fara genti. O sa il folosesc la naveta si iesiri pe drumuri neasfaltate in zona de munte. Ma interesează ca in cazul unei cazaturi sa preia crashbarul greutatea ca sa nu fie pe cutie si sa sparga sau sa se rupa suportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Salut! Saptamana asta o sa intru in posesia unui F650GS din 2004 si vreau sa ii pun crash bars. Pe motor are crash bar (cred ca ceva model din fabrica). Vreau sa ii pun in fata si separat in spate pt. protectie genti. Ma puteti ajuta cu ceva ideei/poze care aveti asa ceva? Va multumesc! Cred ca singurul model care are protectii de genti laterale este BMW F650 GS-P (de politie - am vazut in UK si USA) . Cam asa arata: Nu stiu la noi cine ar face asa ceva. Ma batea gandul sa imi fac si eu ceva protectii de genti laterale dar cred ca ar fi cam complicat din cauza ca: e mult de indoit la ele + nu stiu diametru bara si cotele lor: deci se fac cam la ghici... Doar daca s-ar gasi pe undeva prin UK si USA ceva parc/parcuri de dezmembrari cu modele de politie retrase din serviciu.... Bafta PS: Uitasem: daca folosesti protectii de genti laterale cam renunti la mersul cu pasager. O prindere pt protectia gentii laterale este suportul de scarita al pasagerului. In plus, alea de politie erau numai pt o singura persoana. » Post actualizat in 03 May 2016 09:08 Editat Mai 3, 2016 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Pentru carene&motor cele mai potrivite sunt cele de la HeavyDuties, protejează foarte bine. Astea pentru genți par cam ciudate, deși la o căzătură gențile cam au de suferit dacă-s din plastic (adică se cam fac praf...). Mai bine ia-ți un set de genți textile (saddlabags) și ieși mai ieftin (cam 150 euri), în cazul în care mobra nu are, deja, genți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Are deja gentile originale bmw si topcase. Exact asa ceva as vrea ca cele din poza. Aici la cj este cineva care fac la comanda ce vrei( evil chop pe Facebook) . O sa merg la ei sa vad daca se poate realiza. Nu vreau pasager. Am avut experiente neplacute cu pasager si am zis ca nu mai urc pe nimeni veci cu mine pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Daca baietii aia fac, si iti faci si tu o pereche, intreaba si cat costa . M-as baga si eu la o pereche de protectii de cutii laterale. Poate mai scadem putin din pret daca suntem mai multi. Da-mi un semn pe PM cand afli ceva despre cost. Stima. Serban Aici la cj este cineva care fac la comanda ce vrei( evil chop pe Facebook) . O sa merg la ei sa vad daca se poate realiza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 ce nu luati voi in considerare e fagilitatea cadrului spate. Si la o tranta lejera in care dai cu scaritele pasagarului pe jos cadrul spate se torsioneaza / indoaie. Cu crash bar e mult mai nasol. Pe forestier nu ai ce cauta cu genti laterale si in principiu nici cu topcase. Le faci zdrente de la socuri inainte sa la faci de la cazaturi. iesi in teren - gentile acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 La asta nu m-am gandit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Mda, mi-am luat topcase dar dupa cateva ture pe forestiere mai mult decat decente am trecut la rollbag, mai silentios, usor, adaptabil la volumul bagajului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.