Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Motociclistul accidentat este un prieten de al meu. Circula cu viteza legala, NU pe sinele de tramvai, iar masina a iesit de pe straduta cu intentia de a trece peste sinele de tramvai. Motociclistul a sarit peste motocicleta care s-a infipt in masina. S-a ales cu fractura la picior. Vinovatul a fost stabilit ca fiind soferul masinii.

Multumiri pentru sustinere si poze. Atentie la neatenti!

Editat de dan_pustan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mai folosi neopren. Eu am pus si dupa cateva ture, a patruns nisipul si a ramas sub. El se macina si se face o pasta abraziva care mananca cromul incet si intra( datorita gravitatiei) spre garnituri. Maximum e bun la furci USD.

» Post actualizat in 16 Jun 2016 12:58

Ps. Am vandut Dakarul. Am trecut de partea intunecata a Fortei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul meu incepe sa dea semne de uzura, si recunosc ca nu am nici cea mai vaga idee despre lanturi, nu am mai schimbat nici unul pana acuma.
foaia e asa si asa, pinionul e chiar bun.
am gasit un topic de prin 2008, dar banuiesc ca s-au mai schimbat tehnologiile.
deci .. puteti sa-mi recomandati si mie un lant bun? eventual si cu pinion si foaie?
multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

950 adv :))

andriu, eu am folosit cu succes pe celalalt bmw 2 kituri did auriu. Cam 20.000 parca unul, celalalt inca e la 10.000 si merge bine. Am luat de la louis.de sau Romimoto pt cluj ( e la 3 strazi de mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta si EK Premium QX ring, are 12-14k km si întindere minima, mai duce cel putin pana la 30k. Daca îl îngrijești. Vezi anuntul meu de vânzare de pe pagina anterioară. Pozele cu intinzatorul, e la minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai folosi neopren. Eu am pus si dupa cateva ture, a patruns nisipul si a ramas sub. El se macina si se face o pasta abraziva care mananca cromul incet si intra( datorita gravitatiei) spre garnituri. Maximum e bun la furci USD.

» Post actualizat in 16 Jun 2016 12:58

Ps. Am vandut Dakarul. Am trecut de partea intunecata a Fortei.

Folosesc neopren de 4 ani dar nu am pățit asa ceva, inafara de apa(umezeala) nimic nu trece!

 

Stima,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de benzina l-ai schimbat vreo data? Stii ca in filtru exista un regulator care poate face probleme. Nu ai gatuit/cutat un furtun de benzina? Bujia(ile) ai schimbat-o?

Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim.

Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e motorasul pas cu pas. Simt diferanta destul de mare de cand am curatat si piesa in care intra, in mers patesc mai rar sa nu il tina la relanti si parca fluctuatiile nu mai is asa mari. Dar oricum de murit moare. Cand o sa pot o sa iau altu sa vad. As lua unu second de la careva care dezmembreaza sa vad dar nu am gasit cine sa il dea doar motarasul singur deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim.

Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)...

Incearca sa reglezi (dar foarte fin) șurubul de la clapeta de accelerație,exact problema asta a avut-o un coleg, pus pe tester, schimbat cdi-ul, curățat motorașul de ralanti. Nu stătea deloc în ralanti tot timpul se oprea, după ce am ajustat puțin șurubul acela nu a mai avut treaba.

 

Sper să te ajute treaba asta.

 

Baftă,

 

Ovidiu

» Post actualizat in 20 Jun 2016 20:35

E jale forumul asta de pe tel eu scriu "curățat" și el postează tâmpenii....!!

» Post actualizat in 20 Jun 2016 20:40

Deci nu ca nu mai pot.....cu o cârpă am șters și înlăturat toată mizeria de la motorașul de ralanti.... NU MĂ LASĂ SĂ SCRIU CUVÂNTUL......!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e motorasul pas cu pas. Simt diferanta destul de mare de cand am curatat si piesa in care intra, in mers patesc mai rar sa nu il tina la relanti si parca fluctuatiile nu mai is asa mari. Dar oricum de murit moare. Cand o sa pot o sa iau altu sa vad. As lua unu second de la careva care dezmembreaza sa vad dar nu am gasit cine sa il dea doar motarasul singur deocamdata.

incearca sa vorbesti cu Dan Cata , e din Cluj si se pricepe. Si eu am curatat motorasul pas cu pa si s-a cunoscut la mine.

Editat de albanezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam ca e surubul de la maneta de acceleratie.

Dar, asta pare mai plauzibil. Presupun ca clapeta trebuie sa fie mai deschisa ? Se regleaza la ceva valoare pe tester sau la simt ?

Mersi.

clapeta trebuie sa se inchida complet dar sa nu se sprijine pe corpul injectorului ci pe surub

s-ar putea sa o tina deschisa si intra prea mult aer care ineaca motorul

» Post actualizat in 22 Jun 2016 20:33

posibil ca surubul sa dea inapoi in timp de la multe lovituri la inchiderea acceleratiei

e bine sa se puna pasta de blocare suruburi (thread lock)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare grija la surubelul ala care regleaza pozitia clapetei la relanti. Reglarea ei se face cu moto conectat la computer pentru a corela datele primite de ECU de la senzori. Plus ca ar trebui sa fie functional motorasul de IDLE mai ales la pornire (realizeaza o by-pass-are a clapetei de acceleratie cand e motorul rece si se inchide de tot cand se incalzeste - e un fel de soc). Daca se deregleaza surubelul ala , tot la diagnoza computerizata se ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare grija la surubelul ala care regleaza pozitia clapetei la relanti. Reglarea ei se face cu moto conectat la computer pentru a corela datele primite de ECU de la senzori. Plus ca ar trebui sa fie functional motorasul de IDLE mai ales la pornire (realizeaza o by-pass-are a clapetei de acceleratie cand e motorul rece si se inchide de tot cand se incalzeste - e un fel de soc). Daca se deregleaza surubelul ala , tot la diagnoza computerizata se ajunge.

Cu tot cu diagnoza si cu calculatoarele lor ,tot aia a fost rezolvarea pt noi . Consumul in parametri unei motociclete asemanatoare ,tarage ,porneste ,sta la relanti .....ce atat agitatie ! Inainte sa umble acolo insemneaza pozitia lui si in cel mai rau caz il pune in pozitia initiala .

 

Pt noi asta a fost rezolvarea !

 

 

Fiecare face cum crede ,cred ca e ultima data cand mai dau sfaturi sau ideei .

 

Numai bine ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am umblat la el fara diagnoza sau alte alea la surubelul cu pricina cand am curatat motorasul si clapeta... (a fost o operatie preventiva si nu de nevoie). Nu s-a dereglat nimic, retii pozitia lui si cate rotatii (sau grade) faci cu surubelnita, asta in cazul cel mai rau in care merge si mai prost sa il poti aduce la loc. Nu discutam de micrometri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare face cum crede ,cred ca e ultima data cand mai dau sfaturi sau ideei .

 

Numai bine ,

 

Ovidiu

Relax man, nu trebuie sa te superi. Dupa cum vezi si eu mai gresesc si imi mai dau cu parerea. :tomato:

In fond ai dreptate. Fiecare face cum crede.

Pace. :cheers:

Serban

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...