dan_pustan Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) Motociclistul accidentat este un prieten de al meu. Circula cu viteza legala, NU pe sinele de tramvai, iar masina a iesit de pe straduta cu intentia de a trece peste sinele de tramvai. Motociclistul a sarit peste motocicleta care s-a infipt in masina. S-a ales cu fractura la picior. Vinovatul a fost stabilit ca fiind soferul masinii. Multumiri pentru sustinere si poze. Atentie la neatenti! Editat Iunie 16, 2016 de dan_pustan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 am gasit in decathlon niste mansete de neopren bune pt telescop http://www.decathlon.ro/set-2-manere-confort-negru-id_8331904.html sint mai multe culori, daca sint cusute cite 2 acopera aproape toata cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Nu mai folosi neopren. Eu am pus si dupa cateva ture, a patruns nisipul si a ramas sub. El se macina si se face o pasta abraziva care mananca cromul incet si intra( datorita gravitatiei) spre garnituri. Maximum e bun la furci USD. » Post actualizat in 16 Jun 2016 12:58 Ps. Am vandut Dakarul. Am trecut de partea intunecata a Fortei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 » Post actualizat in 16 Jun 2016 12:58 Ps. Am vandut Dakarul. Am trecut de partea intunecata a Fortei. Dark-Orange sau ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 lantul meu incepe sa dea semne de uzura, si recunosc ca nu am nici cea mai vaga idee despre lanturi, nu am mai schimbat nici unul pana acuma.foaia e asa si asa, pinionul e chiar bun.am gasit un topic de prin 2008, dar banuiesc ca s-au mai schimbat tehnologiile.deci .. puteti sa-mi recomandati si mie un lant bun? eventual si cu pinion si foaie?multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 D.I.D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 950 adv ) andriu, eu am folosit cu succes pe celalalt bmw 2 kituri did auriu. Cam 20.000 parca unul, celalalt inca e la 10.000 si merge bine. Am luat de la louis.de sau Romimoto pt cluj ( e la 3 strazi de mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Cauta si EK Premium QX ring, are 12-14k km si întindere minima, mai duce cel putin pana la 30k. Daca îl îngrijești. Vezi anuntul meu de vânzare de pe pagina anterioară. Pozele cu intinzatorul, e la minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Nu mai folosi neopren. Eu am pus si dupa cateva ture, a patruns nisipul si a ramas sub. El se macina si se face o pasta abraziva care mananca cromul incet si intra( datorita gravitatiei) spre garnituri. Maximum e bun la furci USD. » Post actualizat in 16 Jun 2016 12:58 Ps. Am vandut Dakarul. Am trecut de partea intunecata a Fortei. Folosesc neopren de 4 ani dar nu am pățit asa ceva, inafara de apa(umezeala) nimic nu trece! Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 trebuie prins de tub cu colier si atunci nu mai intra "obiecte" straine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 am folosit neopren ani de zile la dakar daca e instalat cum trebuie si colier in partea de sus nu intra absolut nimic e o solutie f buna pentru protejarea jambelor si simeringurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Filtrul de benzina l-ai schimbat vreo data? Stii ca in filtru exista un regulator care poate face probleme. Nu ai gatuit/cutat un furtun de benzina? Bujia(ile) ai schimbat-o? Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim. Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Eu zic ca e motorasul pas cu pas. Simt diferanta destul de mare de cand am curatat si piesa in care intra, in mers patesc mai rar sa nu il tina la relanti si parca fluctuatiile nu mai is asa mari. Dar oricum de murit moare. Cand o sa pot o sa iau altu sa vad. As lua unu second de la careva care dezmembreaza sa vad dar nu am gasit cine sa il dea doar motarasul singur deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim. Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)... Incearca sa reglezi (dar foarte fin) șurubul de la clapeta de accelerație,exact problema asta a avut-o un coleg, pus pe tester, schimbat cdi-ul, curățat motorașul de ralanti. Nu stătea deloc în ralanti tot timpul se oprea, după ce am ajustat puțin șurubul acela nu a mai avut treaba. Sper să te ajute treaba asta. Baftă, Ovidiu » Post actualizat in 20 Jun 2016 20:35 E jale forumul asta de pe tel eu scriu "curățat" și el postează tâmpenii....!! » Post actualizat in 20 Jun 2016 20:40 Deci nu ca nu mai pot.....cu o cârpă am șters și înlăturat toată mizeria de la motorașul de ralanti.... NU MĂ LASĂ SĂ SCRIU CUVÂNTUL......!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Care surub e ala mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Care surub e ala mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Eu zic ca e motorasul pas cu pas. Simt diferanta destul de mare de cand am curatat si piesa in care intra, in mers patesc mai rar sa nu il tina la relanti si parca fluctuatiile nu mai is asa mari. Dar oricum de murit moare. Cand o sa pot o sa iau altu sa vad. As lua unu second de la careva care dezmembreaza sa vad dar nu am gasit cine sa il dea doar motarasul singur deocamdata. incearca sa vorbesti cu Dan Cata , e din Cluj si se pricepe. Si eu am curatat motorasul pas cu pa si s-a cunoscut la mine. Editat Iunie 22, 2016 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 ThrottleBodyGSLHS.jpg Eu ma gandeam ca e surubul de la maneta de acceleratie. Dar, asta pare mai plauzibil. Presupun ca clapeta trebuie sa fie mai deschisa ? Se regleaza la ceva valoare pe tester sau la simt ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Eu ma gandeam ca e surubul de la maneta de acceleratie. Dar, asta pare mai plauzibil. Presupun ca clapeta trebuie sa fie mai deschisa ? Se regleaza la ceva valoare pe tester sau la simt ? Mersi. clapeta trebuie sa se inchida complet dar sa nu se sprijine pe corpul injectorului ci pe surub s-ar putea sa o tina deschisa si intra prea mult aer care ineaca motorul » Post actualizat in 22 Jun 2016 20:33 posibil ca surubul sa dea inapoi in timp de la multe lovituri la inchiderea acceleratiei e bine sa se puna pasta de blocare suruburi (thread lock) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Si la mine se simte ca am curatat motoru dar tot mai patesc. O sa incerc sa reglez surubul ala cand am timp. Am fost la Dan Cata. Verdictul lui a fost motorasul defect. Dar incerc cu surubul prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Mare grija la surubelul ala care regleaza pozitia clapetei la relanti. Reglarea ei se face cu moto conectat la computer pentru a corela datele primite de ECU de la senzori. Plus ca ar trebui sa fie functional motorasul de IDLE mai ales la pornire (realizeaza o by-pass-are a clapetei de acceleratie cand e motorul rece si se inchide de tot cand se incalzeste - e un fel de soc). Daca se deregleaza surubelul ala , tot la diagnoza computerizata se ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Stie cineva o diagnoza computerizata un Timisoara sau Arad? Vreau sa ma bag la una, nu mai am timp sa desfac si sa curat, desi imi place. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Mare grija la surubelul ala care regleaza pozitia clapetei la relanti. Reglarea ei se face cu moto conectat la computer pentru a corela datele primite de ECU de la senzori. Plus ca ar trebui sa fie functional motorasul de IDLE mai ales la pornire (realizeaza o by-pass-are a clapetei de acceleratie cand e motorul rece si se inchide de tot cand se incalzeste - e un fel de soc). Daca se deregleaza surubelul ala , tot la diagnoza computerizata se ajunge. Cu tot cu diagnoza si cu calculatoarele lor ,tot aia a fost rezolvarea pt noi . Consumul in parametri unei motociclete asemanatoare ,tarage ,porneste ,sta la relanti .....ce atat agitatie ! Inainte sa umble acolo insemneaza pozitia lui si in cel mai rau caz il pune in pozitia initiala . Pt noi asta a fost rezolvarea ! Fiecare face cum crede ,cred ca e ultima data cand mai dau sfaturi sau ideei . Numai bine , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Si eu am umblat la el fara diagnoza sau alte alea la surubelul cu pricina cand am curatat motorasul si clapeta... (a fost o operatie preventiva si nu de nevoie). Nu s-a dereglat nimic, retii pozitia lui si cate rotatii (sau grade) faci cu surubelnita, asta in cazul cel mai rau in care merge si mai prost sa il poti aduce la loc. Nu discutam de micrometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Fiecare face cum crede ,cred ca e ultima data cand mai dau sfaturi sau ideei . Numai bine , Ovidiu Relax man, nu trebuie sa te superi. Dupa cum vezi si eu mai gresesc si imi mai dau cu parerea. In fond ai dreptate. Fiecare face cum crede. Pace. Serban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.