ZIDU' Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 cati km are? Celalalt motor pe care il stiu cu acelasi defect era un 2006 cu 44000 km si cu acelasi Motul 7100 10w 40 sa mai strangem date. poate a fost ceva lot nasol sau plasticul e sensibil la aditivii dun unele uleiuri (remember treaba aia care spune sa nu pui full sintetic ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 Hai ca e buna. Al meu are 43000 km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 Al meu are 47800, este din 2001, si ultimii 3 ani a avut ulei Motorex Top Speed 15W50. Pinionul de plastic l-am schimbat din principiu, cel vechi arata ca nou. De fapt cel vechi parca e mai chipes decit cel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 (editat) hai sa vedem daca mai sunt mobre la care au crapat pinioanelle; intrebati si voi pe la service cand ajungeti daca stiu ceva. In cele doua cazuri de mai sus nu pot sa nu observ coincidentele. p.s. mobra mea are 127000 km; a mers aproape numai cu castrol - fie ce vindea bmw pt ca era ieftin, fie castrol power 1 mai nou.10w 40. Am incercat motul de 2 ori si dupa 3000 km incepea sa schimbe prost si sa se auda funny. » Post actualizat in 13 Aug 2017 08:27nu a necesitat schimbarea pinionului niciodata pana acum. Pompa a fost schimbata o singura data in viata mobrei Editat August 13, 2017 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Apropo, acum vreo 5000 km am scos termostatul pt ca am mai avut probleme cu racirea si am crezut ca e infundat/stricat termostatul, si nu l-am mai pus la loc. Are vreo relevanta daca am sau nu termostat acum? Eu stiam ca conteaza doar daca e foarte frig afara. Si eu nu voi merge in conditii de 1-10 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Apropo, acum vreo 5000 km am scos termostatul pt ca am mai avut probleme cu racirea si am crezut ca e infundat/stricat termostatul, si nu l-am mai pus la loc. Are vreo relevanta daca am sau nu termostat acum? Eu stiam ca conteaza doar daca e foarte frig afara. Si eu nu voi merge in conditii de 1-10 grade. » Post actualizat in 13 Aug 2017 10:57 Salut! Are importanta, pentru ca termostatul asigura o temperatura constanta motorului, de aici si un randament mai bun, cel putin asa stiu eu. » Post actualizat in 13 Aug 2017 10:57 Salut! Are importanta, pentru ca termostatul asigura o temperatura constanta motorului, de aici si un randament mai bun, cel putin asa stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 daca e cald afara nu e mare problema ca nu ai termostatul. Daca mergi la temperaturi mici nu e bine. Sapa aici pe topic - cateva pagini in urma. Cineva a montat unul de auto la un pret super bun. e aceeasi piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Confirm. Eu am pus de VW Polo 2000+ cu deschidere la 87 gr. E udentic ca si constructie. Se potriveste la fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Mecanicul a schimbat cele 2 pinioane care erau mancate de tot si am plecat la drum... 30km mai tarziu s-a supraincalzit din nou. Ceea ce este ciudat e faptul ca la mai bine de o ora jumatate de la opritul motocicletei, bazinul in care e uleiul continua sa fie f fierbinte. Nu cumva poate fi si pompa de ulei stricata? Cum pot verifica daca merge? Planul e sa ma duc din nou maine dim la BMW si sa imi mai faca o diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Ai aerisit instalația ? Șurubul din chiulasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 (editat) E normal sa ramana cald rezervorul de ulei. Nu il raceste nimeni - poate putin aerul in mers. Temperatura acolo urca pana la 120 grade si peste. Sunt cateva chestii pentru a identifica motivul supraincalzirii: - prima chestie este aerisirea - in timp ce umpli cu lichid de racire trebuie sa strangi de furtunele groase pentru a le umple si pe ele. Surubul de la chiulasa trebuie slabit pentru a permite aerului sa iasa. Daca ai aerisitor e si mai bine, pui un furtun transparent pe el si poti sa strangi de furtune pana cand vezi ca nu mai iese nici o bula de aer pe acolo. Apoi pornesti motorul pana intra ventilatorul, il opresti si completezi cu lichid. - a 2-a chestie - verifica daca nu a curs pe undeva lichidul de racire din motorul tau. Daca s-a umblat la el e posibil sa se intample si asta - verifica daca iti mai merge ventilatorul - ar fi trebuit sa fie pornit cand te-ai oprit cu ea suprraincinsa. (merge doar cat e motorul pornit) - verifica daca radiatorul nu e infundat cu praf / noroi - verifica daca nu iti da cu ceva fum dulceag la pornire (semn foarte rau - garnitura de chiulasa dusa) - mobra cealalta a suferit asta cand a ramasa fara pinioane. » Post actualizat in 14 Aug 2017 04:59 Apropo - verifica daca pompade apa isi face treaba - trebuie sa ai apa calda pe furtunul care pleaca de la pompa (sezizabil cand pornesti motorul rece). Nu e exclus sa cedeze dupa remontare, mai ales daca cel care a pus capacul de la ambreiaj a fortat putin in pinioane. Editat August 14, 2017 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Salut. Motivul pt care insist pt pompa de ulei e ca motocicleta era f incinsa inclusiv seaua, care nu are incalzire. Parca tot "sasiul" era f fierbinte. Sunt din nou la service bmw, acum cu cele 2 pinioane schimbate si astept sa vad ce zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 daca nu iti merge pompa de ulei motorul se gripeaza foarte rapid. nu cred ca ajungeai prea departe daca era cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Am cateva intrebari legate de amortizorul spate. Sunt in al 5lea an de cand am motorul (F650GS 2004 1cil/2buj stock) si am ajuns la 56mii km. Am mers 36mii doar cu pasager si cel putin topcase (95% asfalt 5% drum pietruit 0% offroad) Suspensia spate necesita acum pre-load-ul la maxim daca merg cu pasager si 3 cutii. De anul asta se simte ca se lasa si mai mult la aceasi incarcare. Din ce am citit pe advforum si f650faq si aici inteleg ca am 3 optiuni: 1. verific si umplu daca e nevoie cu azot. 2. inlocuiesc cu un amortizor stoc de la reprez (habar nu am cat costa) 3. inlocuiesc cu un wilbers 640 (cam 500e) Intrebari: - merita o umplere cu azot? inteleg ca simeringurile si tija din amortizor oricum se mananca si probabil va scapa uleiul. cine a facut recent o umplere si unde si la ce pret? este vorba de GS nu de Dakar. din ce am inteles a mea nu are ventil. - stiti vreo sursa pentru piese bmw stock la un pret rezonabil? cei de la contempo... nu vreau sa imi spun parerea despre ei - are cineva wilbers pe f650? pareri? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 (editat) ai cateva lucruri de facut: 1) verifici daca preloadul isi mai face treaba. il dai pe maxim si te uiti cat iese din inelul lui. Trebuie sa iasa peste 7-8 mm (daca stie cineva valoarea exacta sa spuna). In cazul in care nu mai iese trebuie sa completezi cu ulei hidraulic (sau lichid de frana, nu stiu exact ce e acolo, trebuie documentare) circuitul preloadului. 2) daca plange ulei faci un full rebuild. sunt cateva service care se ocupa cu asta. La bucuresti eu stiu de rams21 si GRG (cesar aici pe forum). Mai sunt si prin tara dar nu imi vin in minte acum. Au ei majoritatea pieselor. La amortizoarele care nu au valva de umplere se monteaza una. Teoretic amortizoarele trebuie servisate cam la 20 mii km Editat August 16, 2017 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 mersi. o sa caut si eu sa verific cat trebuie sa aiba cursa preload-ul la arc. ce e sigur este ca preload-ul functioneaza inca: la minim este foarte moale si la maxim este mai rigida dar nu cu mult. ma gandesc ca si arcul s-a comprimat in timp. o sa intreb de un pret la rebuild atunci. si uitasem sa mentionez ca tocmai am pus arcuri progresive in furca ceea ce accentueaza senzatia de soft pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 e posibil sa isi fi pierdut si arcul din proprietati dar mult mai probabila e faza cu preloadul » Post actualizat in 16 Aug 2017 07:17ca sa evaluezi arcul in sine e mai greu, in principiu trebuie desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Am gasit pe forumuri bmw ca se poate pune orice fel de ulei in traseul de pre-load. Ulei hidraulic mineral, ulei de furca, ulei de motor. Singura lui functie este de a impinge arcul cand inchideti robinetul. Nu ajunge in interiorul amortizorului. Inca nu am gasit cat este cursa normala la arc dar acum sunt sigur ca trebuie facut refill pentru ca pana pe la jumatate robinetul meu se invarte ca in gol fara nici o modificare. Incepe sa se simta ca impinge ceva (arcul) abia dupa jumate. De aceea nu pot probabil sa pun suficient preload pe amortizor cand am bagaje si pasager. Mersi zidu-le pentru idee. O sa verific/desfac/umplu in weekend. Rebuild cred ca ii fac pentru ca a indurat mult si e mai bine sa fi preventiv decat sa te trezesti in mijlocul drumului cu socul fara ulei/presiune. Am trimis deja 2 intrebari sa vad ce oferte primesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Buna seara, Cine poata sa-mi spuna daca cricul central de la F650 pana in 2000, se potriveste la F650 gs din 2004. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 (editat) Dupa pozele (si codurile de pe realoem) nu prea se potrivesc. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0162-EUR-04-1999-E169-BMW-F_650_97_0162_&diagId=46_0267 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0175-EUR-09-2006-R13-BMW-F_650_GS_04_0175,0185_&diagId=46_0572 LE: Daca pentru tine il vrei, atentie ca pentru Dakar nu a existat optiune de central din fabrica, daca vrei sa pui unul de GS normal ar trebui lungit, din ce-am mai citit. http://faq.f650.com/GSFAQs/DakarCentreStandFAQ.htm Editat August 16, 2017 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 (Cine vrea sa isi prelungeasca cricurile centrale de f650gs, am tevile de dimensiunile corespunzatoare, la suprapret. Luate de pe ebay, ca la noi nu aduce nici un depozit teava de 18mm si de 22mm. Am sunat de m-am plictisit la depozite din toata tara.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 cricul meu e lungit de multa vreme cu tzava neagra banala, ce avea mesteru in curte cand m-am dus sa il lungesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Multumesc pentru raspuns ...astfel ca: Sunt in cautarea unui cric central de F650gs simplu sau Dakar - second hand Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 cric de dakar nu exista decat aftermarket (daca gasesti dakar la tocat spune-mi ca vreau cate ceva de pe la el). Cric de GS - va trebui sa te uiti pe la cei care dezmembreaza, nu or sa scrie aici. Ai grija sa il iei cu tot cu arcuri, bucsile pe care culiseaza si chiar suruburile de prindere sa nu alergi dupa ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 A reusit careva sa-si invioreze preload-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.