zemil Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Vand amortizor pentru Dakar, modelul original, necesita o servisare care din ce am inteles costa 600 ron. Pretul este de 100 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Cand schimbati rulmentii de la jug e bine sa cumparati si garnituri de praf. De obicei se distrug la demontare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Salut, o baterie moarta dar neingropata gasesc pe la voi? De preferat in Bucuresti, fac un experiment si am nevoie de o carcasa de baterie, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Ti-am trimis PM. Da ce vrei sa faci cu ea? O umpli cu celule Li-Ion? Salut, o baterie moarta dar neingropata gasesc pe la voi? De preferat in Bucuresti, fac un experiment si am nevoie de o carcasa de baterie, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 (editat) Ti-am trimis PM. Da ce vrei sa faci cu ea? O umpli cu celule Li-Ion? Ceva de genul asta, incerc sa scap de greutati Iar daca-mi iese va dau reteta! Editat Octombrie 9, 2017 de SUN_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Posibil sa am si eu una in garaj, ma uit diseara. Atentie mare daca lucrezi cu celule de Li-Ion, La orice greseala in procesul de incarcare risti sa explodeze si/sau sa iei foc si e nasol rau de tot cand se intampla. Vezi cateva filmulete pe youtube pe tema asta » Post actualizat in 09 Oct 2017 11:55Ia in calcul si faptul ca locatia bateriei este intr-un loc foarte fierbinte - langa rezervorul de ulei - unde vara poti sa ai peste 120grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Din acelasi motiv spuneam ca experimentez, incerc sa-i fac o carcasa ignifuga pentru orice eventualitate, primele teste le-a trecut cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 eu as evita sa ma joc cu asa ceva. Am avut un coleg de munca genial pe partea de surse electronice si acumulatori. Isi baga picioarele la un singur capitol: testarea la scurtcircuit a acumulatorilor pe litiu Daca se intampla pocinogul ai sanse mari sa spui pa la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Exista protectii care limiteaza curentul de scurtcircuit. Mai exista si protectii impotriva supraincarcarii, sunt convins ca stii despre ele. Partea buna e ca uzual bateriile LiPo suporta curenti de descarcare de 20-30C. Adica la o baterie de 10Ah, tin fara probleme la un curent de 200A, curent la care ar trebui sa se prajeasca instantaneu sigurantele, ba chiar si firele de pe traseul aflat in scurtcircuit. Eu am scurtcircuitat accidental o baterie LiPo si rezultatul a fost un flash si firul topit instantaneu. Bateria nu a avut nimic. Ce mi se pare mie mai delicat este incarcarea la bateriile cu litiu. Trebuie intai sa ii asiguri incarcare la curent constant de 1-2C (pentru exemplul cu bateria de 10Ah, ar veni 10-20A), iar dupa ce tensiunea la borne ajunge la 4.2V/celula urmeaza incarcare la tensiune constanta pana cand curentul de incarcare scade sub nu-mai-stiu-ce valoare. Mie mai adecvate mi s-ar parea bateriile cu litiu cilindrice tip 18650. Din cate am vazut prin specificatii au gama de temperaturi mai generoasa, plus ca nu se umfla ca cele paralelipipedice LiPo. Dezavantajul lor e ca uzual curentul maxim de descarcare e de doar 2C, adica in acelasi exemplu de mai sus, 20A, care suspectez ca e insuficient pentru electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Nici cele 18650 nu sunt chiar safe, unde mai pui ca daca pe pui cum avem noi deasupra motorului si langa vasul de ulei ajunge la temperaturi cu mult peste ce este recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 (editat) 3.cand pornesc avaria îmi merg doar semnalate de pe partea stanga- ce trebuie sa verific? BMW F650GS din 2006 Multumesc anticipat! Asfalt uscat! Ca sa functioneze, semnalizarea de avarie are nevoie de 2 relee, 3 diode si un releu de semnalizare. Probabil tie ti s-a ars o dioda pentru ramura dreapta. Vezi in acest link reparatia care te intereseaza pe tine. In acest link gasesti schema de functionare a semnalizarii de avarie pentru dual spark. Spor. Editat Octombrie 9, 2017 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 @ ZIDU ai pus DID cu x-ring? Sau ai gasit ceva model mai vechi cu o-ring; Ovidiu a avut neplaceri cu lantul DID x-ring, au cazut toate x-ringurile dupa 2-3000 de km... curatat si uns corespunzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 Atentie si la DID-uri. Sunt diverse modele. Eu am acum unul mai slab pe motor. Cred ca VX. La ce cuplu are, a tinut 10000 cu intinderi inegale. Urmatorul e zvm-x, facut pt motoare mai puternice, cu cuplu. Eu cred ca acolo e marea diferenta. Evident si intretinerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 Bun sfat; danke! » Post actualizat in 24 Oct 2017 12:05Inclin spre unul din astea doua... http://www.motovip.ro/produse/112/16/47%20-%20kit%20RK%20520XSOZ1,%20BMW%20F650%20GS,%20ABS,%20Dakar_1044.htm http://www.motovip.ro/produse/112/16/47%20-%20kit%20lant%20RK%20GXW,%20BMW%20F650%20GS,%20ABS,%20Dakar_1045.htm sau DID-ul asta... http://www.motovip.ro/produse/112/16/47%20-%20kit%20lant%20DID%20520VM%20X-ring,%20BMW%20F650%20GS,%20ABS,%20Dakar_1047.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Kitul DID îl găsești și mai ieftin decât la Motovip, pe Louis: https://www.louis.eu/artikel/did-chain-kit-chain-pinion-sprocket/10048000?filter_article_number=10048008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Noiembrie 19, 2017 Share Postat Noiembrie 19, 2017 Careva interesat de un dakar din 2004 cu ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Noiembrie 19, 2017 Share Postat Noiembrie 19, 2017 Pai baga anuntul la sectiunea de vanzari, cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Decembrie 9, 2017 Share Postat Decembrie 9, 2017 Pregatesc o excursie la Nordkapp. Am schimbat anul asta pompa apa, pinioane si semeringuri. Ce credeti ca ar mai putea ceda si trebuie verificat. Ce piese de rezerva ar trebui sa am ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Pregatesc o excursie la Nordkapp. Am schimbat anul asta pompa apa, pinioane si semeringuri. Ce credeti ca ar mai putea ceda si trebuie verificat. Ce piese de rezerva ar trebui sa am ? consumabilele ar trebui sa tina 10.000 km daca pleci cu ele schimbate (gume, kit lant, ulei, filtre, bujie, placute frina, cabluri) ar fi bine sa ai camere, kit reparatie cablu bowden, bujie, manete, sigurante, bec far, set rulmenti roata fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Set rulmenti roata fata? Niste amarati de rulmenti gasesti oriunde. Plus ca si daca-s uzati mai merge sa circuli incetisor inca 50-100 km pana in cel mai apropiat oras. Oricum am indoieli ca s-ar apuca cineva sa schimbe rulmentii fata la f650gs pe marginea drumului, la botu' renului... Nu ca nu s-ar putea, dar chiar are sens? Cu exceptia rulmentilor, restul listei sugerate de crazvy e foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Pe fata am schimbat anul acesta, vreau sa schimb si pe spate, sa fiu sigur. Am depasit 60000km. Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar? Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central. Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Set rulmenti roata fata? Niste amarati de rulmenti gasesti oriunde. Plus ca si daca-s uzati mai merge sa circuli incetisor inca 50-100 km pana in cel mai apropiat oras. Oricum am indoieli ca s-ar apuca cineva sa schimbe rulmentii fata la f650gs pe marginea drumului, la botu' renului... Nu ca nu s-ar putea, dar chiar are sens? Cu exceptia rulmentilor, restul listei sugerate de crazvy e foarte ok. daca iei o groapa vineri seara si incep sa iti hiriie rulmentii unde gasesti ? si schimbatul e destul de usor decit sa risti blocarea rotii cred ca gasesti spatiu pt ei undeva Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar? Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central. Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html eu n-am avut probleme cu supapele nici pina in 90.000 da, asa ceva kit de reparatie, e cam universal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt. Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ? Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca. Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic: http://www.nationalcycle.com/z2412.html Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 Am avut si eu Dakar cam un an si nu m-am inteles nicicum cu parbrizul, in orice pozitie il puneam. Chiar si cu kitul de la Andriu. Am 192 inaltime si nu ajuta, chiar si la KTM avand mici probleme. Cand au facut designul la Dakar, era angajat un asiatic de 150 cm inaltime si au zis ca pentru el e perfect. Cel mai bine a fost fara parbriz, aerull venind uniform, dar si asa, bordul e destul de ridicat, cat sa simti ca iti ridica curentul de aer. Ce poti face e sa ai casca fara cozoroc pe asfalt si niste dopuri in urechi daca te deranjeaza zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 (editat) Eu la 1,80 cel mai bine m-am simțit cu parbrizul înalt de la Wunderlich - adică ăsta. Era la fix, fluxul de aer venea chiar peste cască. Acum, la 1,85 ... e posibil să nu-ți fie ok nici ăsta. Ideal cred că ar fi să găsești colegi prin jur și să testezi mai multe variante, să nu dai banii de pomană. Editat Decembrie 13, 2017 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.