Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Pregatesc o excursie la Nordkapp. Am schimbat anul asta pompa apa, pinioane si semeringuri. Ce credeti ca ar mai putea ceda si trebuie verificat. Ce piese de rezerva ar trebui sa am ?

consumabilele ar trebui sa tina 10.000 km daca pleci cu ele schimbate (gume, kit lant, ulei, filtre, bujie, placute frina, cabluri)

ar fi bine sa ai camere, kit reparatie cablu bowden, bujie, manete, sigurante, bec far, set rulmenti roata fatza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Set rulmenti roata fata?

Niste amarati de rulmenti gasesti oriunde. Plus ca si daca-s uzati mai merge sa circuli incetisor inca 50-100 km pana in cel mai apropiat oras. Oricum am indoieli ca s-ar apuca cineva sa schimbe rulmentii fata la f650gs pe marginea drumului, la botu' renului... Nu ca nu s-ar putea, dar chiar are sens?

 

Cu exceptia rulmentilor, restul listei sugerate de crazvy e foarte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul asta, la unul din motoarele din grup s-a spart un rulment, cu pierdut bile si toate cele, in elvetia.
daca aveam un rulment il schimbam in 2 ore, asa am pierdut 2 zile (a trebuit sa mergem in alt oras pt rulment) si cateva sute de euro, na, elvetia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata am schimbat anul acesta, vreau sa schimb si pe spate, sa fiu sigur. Am depasit 60000km.

Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar?

Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central.

Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Set rulmenti roata fata?

Niste amarati de rulmenti gasesti oriunde. Plus ca si daca-s uzati mai merge sa circuli incetisor inca 50-100 km pana in cel mai apropiat oras. Oricum am indoieli ca s-ar apuca cineva sa schimbe rulmentii fata la f650gs pe marginea drumului, la botu' renului... Nu ca nu s-ar putea, dar chiar are sens?

 

Cu exceptia rulmentilor, restul listei sugerate de crazvy e foarte ok.

daca iei o groapa vineri seara si incep sa iti hiriie rulmentii unde gasesti ?

si schimbatul e destul de usor

decit sa risti blocarea rotii

cred ca gasesti spatiu pt ei undeva

 

Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar?

Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central.

Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html

eu n-am avut probleme cu supapele nici pina in 90.000

da, asa ceva kit de reparatie, e cam universal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt.

Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ?

Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca.

 

Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic:

http://www.nationalcycle.com/z2412.html

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu Dakar cam un an si nu m-am inteles nicicum cu parbrizul, in orice pozitie il puneam. Chiar si cu kitul de la Andriu. Am 192 inaltime si nu ajuta, chiar si la KTM avand mici probleme. Cand au facut designul la Dakar, era angajat un asiatic de 150 cm inaltime si au zis ca pentru el e perfect. Cel mai bine a fost fara parbriz, aerull venind uniform, dar si asa, bordul e destul de ridicat, cat sa simti ca iti ridica curentul de aer. Ce poti face e sa ai casca fara cozoroc pe asfalt si niste dopuri in urechi daca te deranjeaza zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 1,80 cel mai bine m-am simțit cu parbrizul înalt de la Wunderlich - adică ăsta. Era la fix, fluxul de aer venea chiar peste cască.

Acum, la 1,85 ... e posibil să nu-ți fie ok nici ăsta. Ideal cred că ar fi să găsești colegi prin jur și să testezi mai multe variante, să nu dai banii de pomană.

Editat de Bogdan Brinduse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt.

Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ?

Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca.

 

Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic:

http://www.nationalcycle.com/z2412.html

 

Mersi!

Cum zice si colegul de mai sus, si eu mi-am montat parbrizul mare de la Wunderlich si la cei 1,75m inaltime ai mei, ma inteleg foarte bine cu el. In descriere are data inaltimea de 467mm ceea ce mi se pare destul de mult.

Vad ca esti din Bucuresti si daca nu te grabesti sa iti iei un parbriz, te invit sa il incerci pe al meu.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi!

Serban, nu am nicio graba momentan, asa ca daca inca esti disponibil si amabil spre primavara voi accepta cu placere un "test-drive" :)

 

Ma uitasem si eu la cel de la wunderlich, dar nu eram sigur si ar fi trist sa dau cam 700 lei pe un plastic la care nu as stii 100% ca este eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt.

Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ?

Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca.

 

Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic:

http://www.nationalcycle.com/z2412.html

 

Mersi!

eu am modelul mai lat de la Givi. (http://static.twisted-throttle.net/media/catalog/product/cache/2/thumbnail/324x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/m/bmw.f650gs.dakar.givi.d331st.10.JPG.jpg)

am 170 inaltime si nu imi bate in vantul in casca mai deloc pana in 120km/h

o singura remarca - a trebuit sa tai din el partile laterale cand am montat handguardurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Un buson de ulei echivalent sau la un pret decent ?

Din ce stiu eu cel mai bun la pret este cel OEM, de la Bavaria. modelul nou.

mai poti apela la un strungar.

motobins.co.uk au preturi okeish

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

al meu are 126 mii :)

 

Referitor la amortizoare - aveti grija daca luati aftermarket - la mine un yss a tinut mai putin de 10 mii km

 

O chestie interesanta - ar fi recomandat sa verificati presiuenea de azot din amortizoarel voastre. Am luat unul care arata foarte bine din UK si am mers sa il verific pt ca banuiam ca nu mai e pe treaba lui dupa atata vreme. Ghici ce - mai avea doar 4 bari in el in loc de 12-14 cat are fi trebuit sa aiba .

 

 

Unde se poate verifica presiunea la el, prin vestul tarii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu. De atunci i-am facut plinul pe cricul lateral, fara a forta si n-au mai fost probleme. S-a intamplat acum 3 ani. Nu retin pe unde a dat afara.

 

S-ar putea (cum e la mine...) sa iti supureze pe deasupra rezervorului. Sub garnitura care acopera furtunele, cand dai jos saua.

Eu am capacul fisurat si cand ii fac plinul, miroase a benzina. Sa imi spui daca ai rezolvat.

Apropo, cu ce pot lipi oare plasticul ala?

 

» Post actualizat in 08 Jan 2018 17:28

Dakarururile la care nu se vede rezervorul sunt cele fara ABS - rezervorul in sine este plasat in locul centralei de ABS

 

Zidule, la al meu se vede rezervorul, pe partea dreapta, dar... nu am ABS.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si eu am luat buson de ulei si am avut emotii cand a venit ca il vroiam pe cel nou cu imbus si ......bucurie ,maxima e pe imbus cu imbus de 10 si cum zicea un coleg mai sus sper sa fie mai bun .Cel vechi a venit cu hexagonul bulit si degeaba am incercat eu in ultimii 4 ani sa am grija la schinbat uleiul ca doar e aluminiu asta eee sper acuma sa il desfac chiar daca pun mopsul pe el. cod de origine 11137708604

post-69120-0-45081700-1515443384_thumb.jpg

post-69120-0-58796200-1515443392_thumb.jpg

post-69120-0-76812500-1515443402_thumb.jpg

Editat de tavibasca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la schimbul de ulei am citit ca BMW recomanda si schimbarea tutoror garniturilor, stiti de unde pot comanda un astfel de kit cu o-ring pentru filtru de ulei si saiba de la buson?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu stii sa se fi schimbat vreodata oringul la filtru de ulei, poti sa il schimbi, pentru siguranta.

Dar sa schimbi la fiecare schimb de ulei e putin overkill.

La fel cu saibele. Exceptiue daca le strangi in nestire si se subtiaza.

E prima data cand fac eu schimbul de ulei, nu stiu fostul proprietar ce a facut, tocmai deasta intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa raspundem totusi si la intrebare, le poti comanda ori direct la Bavaria, ori la orice comerciant de piese schimb mai rasarit.

Codurile aferente le gasesti pe Realoem, cautand dupa ultimele 7 caractere din seria de sasiu:

http://www.realoem.com/bmw/en/select

LE: Daca e s-o faci dupa carte, ai nevoie de saiba pentru busonul de la baia de ulei, de saiba pentru surubul de la rezervorul de ulei, plus oringul de la filtru. Dupa cum zicea si colegul mai sus, se pot refolosi linistit mai multe schimburi, daca suruburile sunt stanse la cuplurile corecte. Ca sa stai linistit, la refolosire le poti decali in prealabil (le incingi pana incep sa straluceasca, si le lasi sa se raceasca singure - in felul asta cuprul isi recapata maleabilitatea)

Editat de Bogdan Brinduse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...