crazvy Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Pregatesc o excursie la Nordkapp. Am schimbat anul asta pompa apa, pinioane si semeringuri. Ce credeti ca ar mai putea ceda si trebuie verificat. Ce piese de rezerva ar trebui sa am ? consumabilele ar trebui sa tina 10.000 km daca pleci cu ele schimbate (gume, kit lant, ulei, filtre, bujie, placute frina, cabluri) ar fi bine sa ai camere, kit reparatie cablu bowden, bujie, manete, sigurante, bec far, set rulmenti roata fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Set rulmenti roata fata? Niste amarati de rulmenti gasesti oriunde. Plus ca si daca-s uzati mai merge sa circuli incetisor inca 50-100 km pana in cel mai apropiat oras. Oricum am indoieli ca s-ar apuca cineva sa schimbe rulmentii fata la f650gs pe marginea drumului, la botu' renului... Nu ca nu s-ar putea, dar chiar are sens? Cu exceptia rulmentilor, restul listei sugerate de crazvy e foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 anul asta, la unul din motoarele din grup s-a spart un rulment, cu pierdut bile si toate cele, in elvetia.daca aveam un rulment il schimbam in 2 ore, asa am pierdut 2 zile (a trebuit sa mergem in alt oras pt rulment) si cateva sute de euro, na, elvetia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Pe fata am schimbat anul acesta, vreau sa schimb si pe spate, sa fiu sigur. Am depasit 60000km. Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar? Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central. Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Set rulmenti roata fata? Niste amarati de rulmenti gasesti oriunde. Plus ca si daca-s uzati mai merge sa circuli incetisor inca 50-100 km pana in cel mai apropiat oras. Oricum am indoieli ca s-ar apuca cineva sa schimbe rulmentii fata la f650gs pe marginea drumului, la botu' renului... Nu ca nu s-ar putea, dar chiar are sens? Cu exceptia rulmentilor, restul listei sugerate de crazvy e foarte ok. daca iei o groapa vineri seara si incep sa iti hiriie rulmentii unde gasesti ? si schimbatul e destul de usor decit sa risti blocarea rotii cred ca gasesti spatiu pt ei undeva Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar? Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central. Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html eu n-am avut probleme cu supapele nici pina in 90.000 da, asa ceva kit de reparatie, e cam universal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt. Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ? Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca. Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic: http://www.nationalcycle.com/z2412.html Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 Am avut si eu Dakar cam un an si nu m-am inteles nicicum cu parbrizul, in orice pozitie il puneam. Chiar si cu kitul de la Andriu. Am 192 inaltime si nu ajuta, chiar si la KTM avand mici probleme. Cand au facut designul la Dakar, era angajat un asiatic de 150 cm inaltime si au zis ca pentru el e perfect. Cel mai bine a fost fara parbriz, aerull venind uniform, dar si asa, bordul e destul de ridicat, cat sa simti ca iti ridica curentul de aer. Ce poti face e sa ai casca fara cozoroc pe asfalt si niste dopuri in urechi daca te deranjeaza zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 (editat) Eu la 1,80 cel mai bine m-am simțit cu parbrizul înalt de la Wunderlich - adică ăsta. Era la fix, fluxul de aer venea chiar peste cască. Acum, la 1,85 ... e posibil să nu-ți fie ok nici ăsta. Ideal cred că ar fi să găsești colegi prin jur și să testezi mai multe variante, să nu dai banii de pomană. Editat Decembrie 13, 2017 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 (editat) Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt. Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ? Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca. Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic: http://www.nationalcycle.com/z2412.html Mersi! Cum zice si colegul de mai sus, si eu mi-am montat parbrizul mare de la Wunderlich si la cei 1,75m inaltime ai mei, ma inteleg foarte bine cu el. In descriere are data inaltimea de 467mm ceea ce mi se pare destul de mult. Vad ca esti din Bucuresti si daca nu te grabesti sa iti iei un parbriz, te invit sa il incerci pe al meu. Editat Decembrie 13, 2017 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 Exact asta e cea mai buna optiune. Sa incerci diferite parbrize, daca ai "colegi de firma" in apropiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Multumesc de sfaturi! Serban, nu am nicio graba momentan, asa ca daca inca esti disponibil si amabil spre primavara voi accepta cu placere un "test-drive" Ma uitasem si eu la cel de la wunderlich, dar nu eram sigur si ar fi trist sa dau cam 700 lei pe un plastic la care nu as stii 100% ca este eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Un buson de ulei echivalent sau la un pret decent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Decembrie 15, 2017 Share Postat Decembrie 15, 2017 Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt. Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ? Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca. Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic: http://www.nationalcycle.com/z2412.html Mersi! eu am modelul mai lat de la Givi. (http://static.twisted-throttle.net/media/catalog/product/cache/2/thumbnail/324x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/m/bmw.f650gs.dakar.givi.d331st.10.JPG.jpg) am 170 inaltime si nu imi bate in vantul in casca mai deloc pana in 120km/h o singura remarca - a trebuit sa tai din el partile laterale cand am montat handguardurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 Un buson de ulei echivalent sau la un pret decent ? Din ce stiu eu cel mai bun la pret este cel OEM, de la Bavaria. modelul nou. mai poti apela la un strungar. motobins.co.uk au preturi okeish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 Exista un model nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 Da, cel pe imbus, mai bun decat cel vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 8, 2018 Share Postat Ianuarie 8, 2018 al meu are 126 mii Referitor la amortizoare - aveti grija daca luati aftermarket - la mine un yss a tinut mai putin de 10 mii km O chestie interesanta - ar fi recomandat sa verificati presiuenea de azot din amortizoarel voastre. Am luat unul care arata foarte bine din UK si am mers sa il verific pt ca banuiam ca nu mai e pe treaba lui dupa atata vreme. Ghici ce - mai avea doar 4 bari in el in loc de 12-14 cat are fi trebuit sa aiba . Unde se poate verifica presiunea la el, prin vestul tarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Ianuarie 8, 2018 Share Postat Ianuarie 8, 2018 In Timisoara, e posibil sa se poata la Pascota, stiu ca stau bine pe partea de scule dedicate suspensiilor. Eventual da un telefon si intreaba: 0720 629 cinci sase opt - Mircea Unde se poate verifica presiunea la el, prin vestul tarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 8, 2018 Share Postat Ianuarie 8, 2018 Da, eu. De atunci i-am facut plinul pe cricul lateral, fara a forta si n-au mai fost probleme. S-a intamplat acum 3 ani. Nu retin pe unde a dat afara. S-ar putea (cum e la mine...) sa iti supureze pe deasupra rezervorului. Sub garnitura care acopera furtunele, cand dai jos saua. Eu am capacul fisurat si cand ii fac plinul, miroase a benzina. Sa imi spui daca ai rezolvat. Apropo, cu ce pot lipi oare plasticul ala? » Post actualizat in 08 Jan 2018 17:28 Dakarururile la care nu se vede rezervorul sunt cele fara ABS - rezervorul in sine este plasat in locul centralei de ABS Zidule, la al meu se vede rezervorul, pe partea dreapta, dar... nu am ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Ianuarie 8, 2018 Share Postat Ianuarie 8, 2018 (editat) Salutare si eu am luat buson de ulei si am avut emotii cand a venit ca il vroiam pe cel nou cu imbus si ......bucurie ,maxima e pe imbus cu imbus de 10 si cum zicea un coleg mai sus sper sa fie mai bun .Cel vechi a venit cu hexagonul bulit si degeaba am incercat eu in ultimii 4 ani sa am grija la schinbat uleiul ca doar e aluminiu asta eee sper acuma sa il desfac chiar daca pun mopsul pe el. cod de origine 11137708604 Editat Ianuarie 8, 2018 de tavibasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Salut, la schimbul de ulei am citit ca BMW recomanda si schimbarea tutoror garniturilor, stiti de unde pot comanda un astfel de kit cu o-ring pentru filtru de ulei si saiba de la buson? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Daca nu stii sa se fi schimbat vreodata oringul la filtru de ulei, poti sa il schimbi, pentru siguranta. Dar sa schimbi la fiecare schimb de ulei e putin overkill. La fel cu saibele. Exceptiue daca le strangi in nestire si se subtiaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Daca nu stii sa se fi schimbat vreodata oringul la filtru de ulei, poti sa il schimbi, pentru siguranta. Dar sa schimbi la fiecare schimb de ulei e putin overkill. La fel cu saibele. Exceptiue daca le strangi in nestire si se subtiaza. E prima data cand fac eu schimbul de ulei, nu stiu fostul proprietar ce a facut, tocmai deasta intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Bine ai venit pe forum, si bravo pentru alegerea unui bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 (editat) Si ca sa raspundem totusi si la intrebare, le poti comanda ori direct la Bavaria, ori la orice comerciant de piese schimb mai rasarit. Codurile aferente le gasesti pe Realoem, cautand dupa ultimele 7 caractere din seria de sasiu: http://www.realoem.com/bmw/en/select LE: Daca e s-o faci dupa carte, ai nevoie de saiba pentru busonul de la baia de ulei, de saiba pentru surubul de la rezervorul de ulei, plus oringul de la filtru. Dupa cum zicea si colegul mai sus, se pot refolosi linistit mai multe schimburi, daca suruburile sunt stanse la cuplurile corecte. Ca sa stai linistit, la refolosire le poti decali in prealabil (le incingi pana incep sa straluceasca, si le lasi sa se raceasca singure - in felul asta cuprul isi recapata maleabilitatea) Editat Ianuarie 9, 2018 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.