Jump to content

Recommended Posts

Daca vrei neaparat sa faci plin cat scrie la carte, sau sa bagi cat mai multa benzina in rezervor, trebuie sa o mai hâţâi cat sta pe cricul lateral de cateva ori dupa ce pare ca ar fi rezervorul plin "ochi"...si o sa mai intre ceva dupa aia. Dureaza ceva mai mult timp pana faci un plin obsesiv-compulsiv...doar ca imediat dupa, trebuie sa decolezi si sa incepi sa consumi benzina...caci daca nu...o sa curga pe la prea-plin...fiind ceva comun la toate mobrele astea. Iar cum descrii tu treaba cu "pana sare pistolul odata" lasa de interpretat...dar probabil ca nu e ceva in neregula si doar curge pe la prea-plin.

Edited by fratelescris

Share this post


Link to post
Share on other sites

A reusit careva sa-si invioreze preload-ul

 

La mine pre-load-ul mergea in gol cam 15 pozitii din 40.

Motiv pentru care motorul incarcat cu 3 case-uri si 2 oameni se simtea ciudat pe spate.

Am facut pasii din poze si acum am doar primele 2 pozitii in gol si de la a 3-a se simte ca invarti de robinet.

Acum pot intarii arcul mai bine pentru o incarcatura mai mare. E o operatiune simpla daca ai rabdare si esti atent.

 

post-52889-0-61226100-1503338394_thumb.jpg

post-52889-0-76620100-1503338408_thumb.jpg

post-52889-0-75678700-1503338417_thumb.jpg

post-52889-0-21938000-1503338426_thumb.jpg

post-52889-0-48384400-1503338435_thumb.jpg

Edited by iridiu192

Share this post


Link to post
Share on other sites

fa o incercare. ai sanse sa fie ok inelele de compresie si atunci e ca nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi, ar trebui să știm ce lichid este acolo. Să nu facem vreo combinație care sa strice garniturile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt 2 clase mari de fluide care se folosesc in locuri de soiul asta: lichid de frana si ulei hidraulic. Daca instalatia are in ea ulei atunci orice soi de ulei hidraulic ar trebui sa fie ok . Daca era lichid de frana discutia se complica putin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e lichid de frana, este un ulei subtire. M-am gandit si eu un pic inainte sa completez. Eu personal am adaugat aprox 1.2mL de ulei.

Sunt multe raportari pe alte forumuri ca au folosit ulei de furca si ulei hidraulic si totul a fost OK.

 

Sunt de acord ca nu e bine sa amesteci diverse lichide cand nu sti exact ce tip de lichid este dar in cazul asta e OK. Acel lichid este complet static, singurul lui rol este sa mentina arcul comprimat la pozitia dorita si sa nu se degradeze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scapat gs-ul pe iarba uda week-endul trecut si mi s-a spart sticla de la semnalizarea fata stanga si s-a rupt maneta de ambreiaj cat sa fie inca functionala.

Acum am doua probleme: 1. Semnalizarile erau ceva aftermarket cred, cu un design oarecum triunghiular precum cele de pe f800gs. Clar de gasit, nu cred ca gasesc modelul ca sa cumpar doar unul, asa ca le voi schimba pe toate. Merita sa cumpar semnalizari stock sau stiti vreun model aftermarket care sa se potriveasca si sa arate decent pe modelul asta de moto

2. Maneta de ambreiaj era modelul cu reglaj. Cea mai ieftina am gasit-o pe la 150ron, pe cand cele fara reglaj sunt pe la 40ron. Sa merite oare sa mai cumpar cu reglaj, cand cu banii pe ea, cumpar 3 fara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

semnalizari de scuter de la targ - au forma absolut iddentica cu cele originale. Ideal mai dai o tura de scoci peste ele pt ca au obiceiul sa le crape surubul de retinere. Ai grija sa iei varianta cu fixare cu surub lateral.

Maneta - daca nu ai nevoie de reglaj ia una fara, preferabil originala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta semnale "Vicma" aproape identice cu cele originale la aproximativ 25lei/buc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,

 

vineri este programat sa plecam 4 motoare in nordul Italiei, problema este ca unul din noi a facut o buba alaltaieri, si a ramas fara blocul electric din stanga de pe ghidon,
ne poate ajuta contra cost cu unul? sau macar o carcasa (macar jumatatea cu contactele) si contactul/butonul de semnalizare?
multumesc anticipat.

Edited by andriu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Am pus un termostat (ca nu aveam deloc) si i-a trecut supraincalzirea. Am ajuns in Almaty de vreo 2 zile si ma pregatesc pt Pamir highway. Mersi inca o data de ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am ramas cu trotineta in drum si nu mai vrea nicicum sa porneasca. Invarte dar nu da niciun semn de pornire. Am verificat si benzina din pompa pleaca sigurantele sunt ok, nu am scule sa desfac carenele sa verific bujia. A mai patit cineva asa ceva? Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

 

poate cineva sa-mi spuna care sunt dimensiunile de la :

 

- arcurile de la cricul central si de la cele doua bucsi unde se fixeaza cricul pe cadru ?

 

Multumesc


» Post actualizat in 25 Aug 2017 07:50

Pt arc - daca se poate :

 

diametru exterior arc

diametru sarma

lungime arc fara brate

lungime brate arc

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AdiRadulescu

Benzina mai ai?

Pompa de benzina porneste cand pui contactul? (asculti - ar trebui sa faca zgomot cam 2 secunde)

Da scanteie? (scoti bujia sau pui o bujie in fisa si o sprijini de motor in timp ce dai ala automat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AdiRadulescu

Benzina mai ai?

Pompa de benzina porneste cand pui contactul? (asculti - ar trebui sa faca zgomot cam 2 secunde)

Da scanteie? (scoti bujia sau pui o bujie in fisa si o sprijini de motor in timp ce dai ala automat

Am benzina. O sa vad acum cu pompa numai sa ajung la motocicleta. Are siguranta pe pompa? Daca e dusa pompa merge sa pun o pompa de altceva? pt ca ma gandesc ca o pompa originala e o caruta de bani.

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

parca pompa de solenta mergea. oricum sigur de la ceva Dacia.

pompa se buleste daca mergi mult pe rezerva sau daca ramai fara benzina si pui contactul de prea multe ori. Asa se intampla la toate agregatele pe injectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

parca pompa de solenta mergea. oricum sigur de la ceva Dacia.

pompa se buleste daca mergi mult pe rezerva sau daca ramai fara benzina si pui contactul de prea multe ori. Asa se

intampla la toate agregatele pe injectie

De cand am motocicleta cred ca de 2 ori am mers cu becul de la benzina aprins...nu stiu ce a fost inaintea mea pt ca a avut o viata destul de grea inainte sa ajunga la mine. Desfac maine sa vad ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e problema daca mergi din cand in cand pe rezerva. de aia e acolo. Necazuri apar daca mergi frecvent pana la ultima jumatate de kil.

 

Nu ai nimic de desfacut. Trebuie sa asculti cand pui contactul. Trebuie sa faca un zgomot de motoras electric pt aprox 2 secunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit-o cu firele de la pompa, in rezervor, a cedat unul dintre ele (la 15mii) dar asa cum spuneau antevorbitorii nu se mai aude pompa la contact. Doi, verifica firele care intra in contact si acolo se intampla minuni, a mea pornea cu ghidonul maxim stanga :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit-o cu firele de la pompa, in rezervor, a cedat unul dintre ele (la 15mii) dar asa cum spuneau antevorbitorii nu se mai aude pompa la contact. Doi, verifica firele care intra in contact si acolo se intampla minuni, a mea pornea cu ghidonul maxim stanga :))

Am reusit sa o recuperez acum seara si intradevar nu se mai aude pompa la punerea contactului. Maine sper sa ii dau de cap. In ultima vreme tot am blocat ghidonul pentru ca nu am mai tinut-o in garaj ci in fata blocului....poate o fi si la mine ceva fir. Instalatia electrica am schimbat-o in primavara cand am pus si sistem abs(a mea nu avea din fabrica)...pana acum a pornit si a mers ok. Sa vad ce reusesc maine.

 

Va multumesc pentru raspunsuri. Seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

 

poate cineva sa-mi spuna care sunt dimensiunile de la :

 

- arcurile de la cricul central si de la cele doua bucsi unde se fixeaza cricul pe cadru ?

 

Multumesc

» Post actualizat in 25 Aug 2017 07:50

Pt arc - daca se poate :

 

diametru exterior arc

diametru sarma

lungime arc fara brate

lungime brate arc

 

Multumesc

 

 

diametru exterior arc = 10mm

diametru sarma = 2mm

lungime arc fara brate = 80mm

lungime brate arc totala = 123mm (capete simetrice)

Edited by iridiu192

Share this post


Link to post
Share on other sites

diametru exterior arc = 10mm

diametru sarma = 2mm

lungime arc fara brate = 80mm

lungime brate arc totala = 123mm (capete simetrice)

 

multumesc mult !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti sa masori cu un multimetru in mufa. cand pui contactul trebuie sa apara 12 v pt cateva secunde. Daca apare tensiune a si pompa nu se aaude - trebuie sa scarpini in rezervor. Daca nu apare - trebuie vazut in instalatie. Siguranta parca e in cutia de sigurante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...