Jump to content
Sign in to follow this  
tro5

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)

Recommended Posts

Verifica firele de la pompa de benzina, in rezervor, prin tragere ferma de ele :) la mine acolo a fost buba. La prima vedere erau intacte ba chiar am mai facut vre-o 4mii de km de la prima incercare de deces, miscam un pic de fire si pleca dar a venit si momentul in care m-a scos din sarite (pe varful muntelui si evident in ploaie) atunci am tras de ele si spre surprinderea mea am ramas cu o jumatate de fir in mana, era rupt la mijlocul distantei dintre mufe si pompa, l-am matisat si am mai mers asa o vreme pana mi-am adus aminte sa-l inlocuiesc. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SUN_83 A fost primul lucrul pe care l-am facut cand am inceput inspectia :) , adevarul e ca imediat dupa aceea a inceput sa mearga. O sa mai scot odata pompa sa verific. Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa a facut si a mea prima data, a murit subit si a refuzat sa mai porneasca, dupa ce am umblat la pompa (am invartit-o de cateva ori sa ma prind cum iese de acolo) a pornit ca o floricica. Eu aveam curent pe mufa exterioara dar nu mergea pompa. Au urmat si alte evenimente ulterioare care se rezolvau cu un oarecare soc pe "capacul de muraturi" pana in ziua x cand a murit definitiv. Chiar si asa nu se vedeau firele intrerupte pana nu am tras vitejeste de ele nu mi-am dat seama ce se petrece, camasa exterioara era intacta.

» Post actualizat in 05 Sep 2017 11:21

Daca este cineva interesat de un kit de suspensie ptr Dakar (conversie GS simplu la Dakar) primeste detalii in PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu ce suspensie ai pe al tau la ora actuala ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce WP ai bagat pe spate? ala care era prezent prin kiturile touratech sau un transplant de pe la altceva ?

 

Nu ar strica daca ai spune povestea completa pe aici, poate fi utila (am cautat la greu un amortizor, decent si la pret corect, pe spate dupa ce am rupt YSS-ul ala)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de pompa de benzină, o nelămurire vis-a-vis plutitor. Cum functionează? Nu închide pur și simplu un circuit care face să se aprindă becul din bord?


De ce întreb... am un prieten la care funcționează fix invers, când are benzină multă în rezervor becul stă aprins, când se apropie de gol se stinge și becul... ce nu-i în regulă?

Share this post


Link to post
Share on other sites

plutitorul trece prin dreptul a 2 senzori - unul mai sus si altul mai jos - ca sa evite clipoceala becului cand esti in zona de decizie. Becul se aprinde dupa ce ai trecut de al 2-lea. Prietenul tau are senzorii astia pusi invers, de aia face asa


» Post actualizat in 05 Sep 2017 13:49

sau firele de la ei invers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema esre relativ simpla cand stai pe sacul care trebuie, o intamplare fericita a fost ca un amic sa gaseasca amortizorul asta la un atelier din Italia, a fost facut ptr GS-urile participante la un eveniment, intamplator a ramas nemontat. Nu ma intreba de costuri, am dublat valoarea mobrei cu modificarile astea dar eu zic ca a meritat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ceva timp caut un kit de esapament pt gs. Intamplator am dat peste unul cu pret decent de la dominator. Imi place si modelul tobei in sine si ma cam bate gandul sa-l iau. A mai montat cineva asa ceva pe gs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ii strici functionarea.

Am vazut un studiu acum ceva vreme si concluzia a fost ca daca schimbi toba in principiu mobra merge mai prost

Share this post


Link to post
Share on other sites

ii strici functionarea.

Am vazut un studiu acum ceva vreme si concluzia a fost ca daca schimbi toba in principiu mobra merge mai prost

 

Am de vreo 30.000 km montat un Akrapovic (era mai vechi el dar acceptabil). Nu am observat nici o modificare majora. Motorul porneste la fel de bine, trage la fel de tare, poate chiar un picut mai bine (dar asta poate fi subiectiv), consuma aproximativ la fel ( am observat o usoara crestere de la 4 la 4,2 litri/100 km). Singura diferenta e ca suna mai bine decit originalele. Si asta m-a ajutat de citeva ori in trafic.

Intre timp din cauza prinderii pe care i-am facut-o eu (cam 23000 km), mi-a aparut o fisura in toba si apoi dupa ce a mai aruncat din vata din interior carcasa exterioara s-a crapat mai mult. Am scurtat toata toba de la 550 mm la 350 mm, ca sa elimin crapatura si de vreo 7000 km merg cu toba "scurtata". Nici o diferenta. Suna un pic mai tare , dar i-am montat DB-killer (home made) iar consumul e la fel. I-am verificat parametrii pe GS911 si nu da chestii aiurea.

Cam asta e experienta mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am o rugaminte la voi...caut contracost un electroventilator pentru un amic ramas fara in Albania, treaba este urgenta, multumesc 0720484482

Share this post


Link to post
Share on other sites

Userul CRAZVY are un gs la dezmembrat de ceva vreme poate il mai are ...

 

Bafta ,

 

Ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta semnale "Vicma" aproape identice cu cele originale la aproximativ 25lei/buc.

Am gasit Vicma fix la 25ron cum ai spus, le-am montat si sunt ok.

Din pacate, fiind ultimul an de fabricatie, respectiv 2005, cu maneta de ambreiaj cu reglaj, maneta simpla de 35ron nu se potriveste. Si am mai scos 140ron din buzunar pt una cu reglaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot de la Vicma se gaseste si sticla semnalului separat (la 8 lei).

Se potriveste la fix pe semnalul original.

Am preferat sa pastrez corpul semnalului vechi (chiar daca estetic lasa de dorit) fiindca e mai flexibil decat cel de la Vicma si cred ca rezista mai bine la o mica indoitura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit vremea sa ma lase si pe mine kitul de lant! Ce recomandati pentru F650GS 2001?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus Regina si a fost ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai bine m-am impacat cu DID. Pare mai usor si mai rezistent decat Regina...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am un stres cu ventilatorul... Mi se pare ca merge prea des.

In trafic / oras, la 25gC afara, dupa vreo 10-15 minute porneste ventilatorul si apoi din 4 in 4 minute (2 min merge si 2min sta).

Daca stau pe loc cu motorul pornit ii ia 4 minute sa se opreasca ventilatorul.

Becul rosu de avertizare nu s-a aprins niciodata inca (in afara de pornire, cand pun contactul).


Nu stiu daca asa fac GS'urile, cu al meu am doar 1.000 km si asa a fost de la inceput.

Motorul are 42.000 la bord (dakar '03 - '04).


Am schimbat antigelul (albastru in raport 1/1), am aerisit bine (si pe la surubul de langa senzor si pe la capac radiator cu strans de furtune sa iasa bulele).

Am verificat termostatul in oala pe foc si pare a lucra (pe la 82gC incepe sa iasa tija din el, si pana la 87 e iesita vreo 3cm).

Am spalat radiatorul pe exterior (cu ceva solutie curatat condensatoare de AC).

Am verificat senzorul temperatura (are ~10k la 20gC si daca incalzesc zona se modifica rezistenta in jos - deci pare in regula)

Pe tester ventilatorul a pornit la 104gC (la carte zice ca trebuia la 102) si doar dupa ~4min a reusit sa o coboare la 103 (in astea 4 minute varful fiind pe la 106gC).

Uleiul arata bine (schimbat <1k cu ce cere la carte), nivelul e ok pe sticla (sub punctul central la cald).

Turbina pompei e intreaga, nu se vede uzura pe palete; axul pompei nu se invarte in gol.


Nu pierde antigel, nu creste nivelul in rezervor, nu fierbe.

Doar ca merge prea des ventilatorul (comparat cu alte moto).


Deci, la voi cum e? Tot asa marunt baga ventilatorul?

Ce ar mai fi de verificat in zona asta?


La ce ma mai duce gandul e vreoun blocaj partial pe undeva pe circuit racire; dar n-am idei cum sa il depistez.

Sau jocul supapelor care cred ca nu a fost facut de curand (tabelul zice ca la 20k ar fi de facut, cum eu am 42k ma tem sa nu fi sarit anteriorul proprietar peste operatiunea asta la 40k).

Citisem ca daca supapele evacuare nu au jocul suficient poate cauza o supraincalzire a motorului…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...