iridiu192 Postat Aprilie 17, 2019 Share Postat Aprilie 17, 2019 @ZIDU' mersi. amorsarea se face cu intinzatorul scos si imersat in ulei si pompez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 17, 2019 Share Postat Aprilie 17, 2019 Salut. Avand in vedere ca vine primavara m-am hotarat sa fac ceva ordine in garaj, daca luam in calcul ca tot in perioada asta sunt si sarbatorile pascale care ne indeamna sa fim mai buni, ajung si la subiect. Am 3 anvelope in stare destul de buna, dpdv uzura, la care nu stiu DOT-ul, pe care le donez cui are nevoie de ele, cu conditia sa vina sa le ia din Otopeni. 2 sunt de fata si una de spate. Daca imi aduc aminte diseara pun si o poza. Dimensiunile ar trebui sa fie identice cu cele de pe F650 mono, ele au fost date jos de pe 2 G650 XCountry. Daca exista doritori astept mesaj pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Mai 3, 2019 Share Postat Mai 3, 2019 salut. revin cu un raspuns la problema (mea) cu tacanitul metalic la pornire dupa iernat - a disparut dupa aprox 2-3 km de mers mai domol, in timp ce mergeam la ai mei sa desfac intinzatorul de lant de distributie. zilele astea am fost pe la Macin (tura de 740km) si motorul se aude normal, ca anul trecut. e prima oara cand a tacanit dupa iernat. sper sa nu mai faca multumesc mult pentru sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Deci s-a vindecat de la sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Pai a scapat presiunea de ulei din intinzator peste iarna si s a amorsat acum ca a inceput sa il foloseasca . Si eu am patit exact la fel dar la mine nu si a mai revenit ,am schimbat intinzatorul pentru ca l am scos sa.il amorsez si a iesit in bucati. Stima ,Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 La toamna cand o sa ii verific supapele o sa desfac si intinzatorul sa vad daca e in bucati sau nu. Am tot citit ca cel montat din fabrica pe motoarele mai vechi are problema asta des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Mai 19, 2019 Share Postat Mai 19, 2019 Salut. Imi pare bine sa ma alatur voua, pe acest forum, ca posesor de f650dakar. O sa va urmaresc sa invat din experientele voastre. Masinaria mea e din 2004, are 46 000km. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 20, 2019 Share Postat Mai 20, 2019 Salut Constantin. Bine ai venit in grupul nostru. Motocicleta arata bine in mare. Poti incerca eventual un polish la toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2019 Share Postat Mai 20, 2019 Inspecteaza etrierul fata si vezi daca are ghidajul de cauciuc. Nu e o idee foarte buna sa mergi fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Mai 20, 2019 Share Postat Mai 20, 2019 Acum 57 minute, ZIDU' a spus: Inspecteaza etrierul fata si vezi daca are ghidajul de cauciuc. Nu e o idee foarte buna sa mergi fara el. Este exact ceea ce am descoperit ca i lipseste. Pana la piesa corecta, am bagat pe pinul respectiv o bucata de furtun de silicon care permite etrierului sa se miste si rezolva si problema. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 in cazul in care nu iti merge claxonul - vezi ca are firul intrerupt intre claxon si soricelul care tine forma de cablu principala. Reparatia e simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 claxonul este ok,multumesc Zidu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 inseamna ca cineva l-a reparat sau nu s-a manifestat inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 Acum 13 ore, Dorel Oprea a spus: claxonul este ok,multumesc Zidu Multumesc ptr ajutor, e bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Salutare, intamplator are cineva ramas dintr-o comanda de dreapta "melcul" care trage de cablul de acceleratie? sunt doua piese "cu dinti" una care este actionata de mansonul dreapta si cealalta (alba in 99% din cazuri) care trage de cablul de acceleratie (cod RealOEM 32727650284, pozitia 10 din poza) Al meu s-a hotarat sa cedeze si nu il are nimeni pe stoc. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 Poate intereseaza pe cineva un ungator de lant automat - La 11.06.2019 la 13:41, fratelescris a spus: Poate intereseaza pe cineva un ungator de lant automat - https://www.olx.ro/oferta/ungator-de-lant-scottoiler-vsystem-lse-pentru-motocicleta-IDcw11V.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vixter Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Salut, Detin un F650 GS din 2001, echipat cu sa (extra) joasa Wunderlich. Vreau sa o schimb cu o sa inalta (cod RealOEM 52532345735), in caz ca e cineva interesat astept un semn. Multumesc, Vicentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 14, 2019 Share Postat Iulie 14, 2019 Salut. Am niște suporți de genți textile de dakar din 2004, dacă e cineva interesat 0766572581 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin.cirlan1989@gmai Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Salut. Stiti in Bucuresti pe cineva care sa cupleze la mufa dakar ului meu un device ptr diagnoza? Am ceva din problemele consacrate ale modelului legate de ralanti, pornire bla bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Salut. Va rog, stiti pe cineva in Bucuresti care sa aplice dakar ului meu din 2004, device ptr diagnoza?experimentez probleme consacrate ale modelului legate de ralanti, pornire bla bla. multumesc fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 nu iti iese nimic la diagnoza. aplica metodele consacrate - curatire corp injectie si schimbare TPS. pe rand, in ordinea costurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia. Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 ptr pornire, de ceva timp, chiar asa am facut, insa recent nu a mai mers nici la relanti, inainte de asta schimand deja actuatorul. se pare ca suspectul principal ramane tps ul pe care inainte sa ma hotarasc sa l cumpar as vrea sa l pot verifica in vreun fel ( probabil cu aparat de masura sa vad valorile rezistentei de la 0 la max ). poate exista vreo metoda aplicata, rapida pe motocicleta, nu stiu. oricum rasp voastre ma ajuta sa ma apropii de rezolvare sper fara cheltuieli inutile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 il scoti, pui multimetrul pe el (are 2 circuite rezistive) si ii dai bobarnace avand cursorul pe pozitia de ralanti. daca fluctueaza indicatia multimetrului - e defect. si daca nu fluctueaza e posibil sa nu fi nimerit pozitia problematica. nu e asa scump unul si e belea cunoscuta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.