Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salutare, pana la urma am cumparat un telescop mai bun, acesta opune rezistenta mai mare, cel vechi care efectiv lasa spatele motociciletei sa se lase pana ajungea roata in carene cu doua persoane. Voi incerca sa-l repar si pe cel vechi, efectiv voi cere sa-l faca mai tare daca este posibil. La acest Gs nu-i o operatiune simpla inlicuirea relescopului.

WhatsApp Image 2024-07-22 at 08.18.45(2).jpeg

WhatsApp Image 2024-07-22 at 08.18.45(1).jpeg

WhatsApp Image 2024-07-22 at 08.18.45.jpeg

WhatsApp Image 2024-07-22 at 08.18.44.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa o aventura prin tara de vreo 1000 km pe autostrada,  DN-uri, munti (Transfagasan, Transalpina,...) cu doua persoane, cu telescop schimbat, constat ca am dat banii degeaba, tot asa joasa a devenit dupa cativa km, la virajele in stanga am atins de multe ori cu piciorul lateral asfaltul. De altfel motocicleta s-a comportat foarte bine, am tras putin de ea deoarece am fost impreuna cu o Africa twin 1100 model 2024 care are acelasi consum de benzina ca si BMW. In schimb m-a vrajit, la iarna voi achizitiona si eu o Africana dar DCT.

 Las o poza cu protectia roata spate care ajunge de multe ori sa frece in suportul de numar. Acum avand doua telescoape identice s-ar putea sa trimit unu la reparat.

WhatsApp Image 2024-07-30 at 08.44.30.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, gmc a spus:

Nu vreau sa fiu rautacios, dar sincer nu inteleg la ce te asteptai. Nu ai cumparat un telescop mai bun, ci fix acelasi telescop cu alt an de fabricatie.
Daca imi dau bine seama din poze, tu ai modelul single spark, de pana in 2004, ceea ce inseamna ca in poza de mai sus, cel mai probabil telescopul pe care l-ai dat jos este cel din dreapta B019, iar cel nou este cel din stanga B0192. In orice caz, si daca le-am incurcat, tot aceleasi telescoape sunt, pentru aceeasi greutate. Unu o fi mai uzat si celalalt mai putin, dar tot la fel se vor comporta daca le servisezi.

 

Nu stiu sa iti zic exact pentru ce greutate este gandit telescopul asta si nici ce greutate ai tu cu pasagerul tau, dar sunt destul de sigur ca nu sunt facute sa duca o greutate prea mare si ca oricate telescoape originale vei incerca, vei avea parte de acelasi comportament.

 

In situatii de genul asta, daca vrei sa folosesti in continuare mototcicleta pentru genul asta de plimbari ai nevoie de ajutor de la cineva specializat pe suspensii care sa iti poata monta un ARC potrivit pentru greutatea ta si a pasagerului, sau sa iti recomande alta suspensie cu totul.

Pe modelul asta, nici suspensia fata nu e grozava, si daca tot te apuci sa lucrezi la cea spate, poate ar prinde bine sa arunci un ochi si pe fata. Niste chestii gen Ricor Intiminators, sau macar un ulei mai gros ar trebui sa te ajute.

 Doar, discutam nu ma supar pentru sugestii. Dar cine nu cumpara un alt telescop de pe un motor ok cu mai putini km si sa rezolve problema? Cel vechi arata mai bine din exterior, dar este putin mai moale decat ce am montat acum. Cu o persoana este ok, dar cu doua si putine incarcatura deja nu-i convine. Poate o s-o las asa si voi mai cumpara la iarna o motocilcleta si o sa ne plimbam doi cu doua motoare. este si mai fun.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam si eu problema cu inaltimea joasa a suspensiei, mai ales cand mergeam cu pasagera (cu tot cu bagaje avand cam 180 kg, poate chiar putin peste), asa ca mi-am instalat niste "oase" scurtate, ceea ce a inaltat spatele cu 5 cm. Pe fata am pus arcuri progresive, si ulei 10W sau 12.5W daca mai tin bine minte.
Oricum, m-au multumit modificarile, raportat la bugetul acordat lor. Nu stiu daca ai vorbit cu Dan Cata sau daca mai face "oase" de-astea...

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, smar2 a spus:

Aveam si eu problema cu inaltimea joasa a suspensiei, mai ales cand mergeam cu pasagera (cu tot cu bagaje avand cam 180 kg, poate chiar putin peste), asa ca mi-am instalat niste "oase" scurtate, ceea ce a inaltat spatele cu 5 cm. Pe fata am pus arcuri progresive, si ulei 10W sau 12.5W daca mai tin bine minte.
Oricum, m-au multumit modificarile, raportat la bugetul acordat lor. Nu stiu daca ai vorbit cu Dan Cata sau daca mai face "oase" de-astea...

L-am contactat pe Dan Cata, parca nu mai are chef de fabricat asa ceva. Dupa tura din weekend o sa mai insist, da daca confectioneaza un set pentru mine. Sau ma gandesc sa cumpar un set OEM si sa le scurtez, acum exista tehnologie buna de sudura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, gmc a spus:

Aici am incercat sa punctez eu, nu e o problema cu telescopul pe care il aveai tu. Pur si simplu suspensia motocicletei nu a fost gandita pentru astfel de incarcatura.

Desi am detinut motocicleta similara Yamaha Xt 660X, aia nu simtea incarcatura.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.07.2024 la 9:03, secbiker a spus:

Desi am detinut motocicleta similara Yamaha Xt 660X, aia nu simtea incarcatura.  

Din pacate asta spuneam si eu mai sus. Motocicleta asta este gresita. Nu ai cum sa mergi cu 2 pasageri si bagaje (desi ar trebui sa fie conceputa si pentru asta, altfel trebuia sa aiba un singur loc), nu prea ai cu sa mergi pe coclauri chiar si usoare, etc., fara multe modificari. Eu am ajuns cu regret la concluzia ca voi rezolva toate neajunsurile prin inlocuirea modelului de motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, chucki a spus:

Nu ai cum sa mergi cu 2 pasageri si bagaje, nu prea ai cu sa mergi pe coclauri chiar si usoare, etc., fara multe modificari.

 

Exagerezi. Nu o fi motocicleta optima pentru asa ceva, dar se poate fara probleme. Am facut Translapina cand nu era asfaltata, impreuna cu pasagera si bagaje. Valea Topologului (Fagaras) pana in capat, culmea Podeanu din v. Topologului pana sus la gol alpin, tot cu pasagera. Valea Doamnei, golul alpin de pe Iezer, Polovraci-Petrimanu-Ciunget, culmea Malita din sudul Moldoveanului, toate cu pasagera, plus multe altele de unul singur, de nici nu mi le mai amintesc pe toate...

Multe din ele inainte sa inalt spatele cu "oase" scurtate si sa ii pun arcuri progresive pe față. Deci de putut se poate fara probleme. Ca nu e motocicleta optima pentru asa ceva, asta e evident. Si tine cont ca am 1.90 si aveam 90-95 kg la momentul respectiv. Deci cu tot cu echipament, pasagera si bagaje depaseam uneori cele 180kg sarcina utila a motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, chucki a spus:

Din pacate asta spuneam si eu mai sus. Motocicleta asta este gresita. Nu ai cum sa mergi cu 2 pasageri si bagaje (desi ar trebui sa fie conceputa si pentru asta, altfel trebuia sa aiba un singur loc), nu prea ai cu sa mergi pe coclauri chiar si usoare, etc., fara multe modificari.

Gresesti major. La ce coclauri am batut cu GS-ul meu nemodificat, te-ai ingrozi. Plus o gramada de ture cu pasager si bagaje. Limitarea e in alta parte. De obicei e factorul uman. Dar, evident, fiecare cu parerea lui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand probabila subiectivitate la o parte incercati sa ma lamuriti si pe mine (si nu sunt ironic sau sarcastic): la ce exceleaza modelul asta? Cu ce il comparati? adica la ce alt model va raportati.... Coclauri usoare le poti face si cu cbr-ul sau cu pasager poti merge si pe scuter de 50cm dar astea sunt situatii chinuitoare. Exact asta simt eu: ma chinui sa merg in off, cu pasager, la drum mai lung, in oras....

@smar2daca era asa ok de ce a trebuit sa faci modificarile?

Eu am inecercat cu pasager + bagaje si pare rau (viteza cam mica de croaziera si greu de tinut, josa si amortizoarele se comportau ciudat pentru ca erau la capat), singur cu bagaje (asta a fost singura varianta acceptabila dar numai pe asfalt), singur in off usor (groaznica din cauza suspensiilor si a inaltimi in principal), singur prin oras (groaznica din cauza caldurii emanate aiurea, motor rigid, inaltime mica, etc). Eu pana acum am condus asa: DR800 BIG (de 15 ani incoace si 150.000 km), rf900, cbr 650, simson pe vremuri, si yamaha diversion. Toate comparatiile le fac cu Big-ul meu (nu are nici o modificare in afara de toba), care desi este o motocicleta depasita moral  si tehnologic (10 ani + vechime fata de GS) imi pare mult superioara (avand doar 2-3 chestii oarecum in minus: ciclistica, injectie si abs) si face toate cele de mai sus bine. Nu extraordinar, nu senztional dar nu ma chinuie.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, chucki a spus:

la ce exceleaza modelul asta? Cu ce il comparati?

 

Nu exceleaza la nimic, este un all-rounder. Adica face din toate cate putin. Nu il compar cu nimic, decat cu asteptarile si necesitatile mele. Pe care de 15 ani le-a indeplinit decent, motiv pentru care inca il mai folosesc.

Am facut 10 ani naveta casa-munca prin Bucuresti, am mers prin toata tara si pe toate coclaurile cu el, am bagat si drumuri cu cate 1400 km/zi (Romania-Germania) pe autostrada. E drept ca pentru naveta prin Bucuresti poate era mai potrivit un scuter, pentru coclauri o capra de offroad adevarat, pentru autostrada un touring cu vreo 100CP, dar cum nu aveam nici buget nici chef de intretinut mai multe motociclete, am optat pentru F650GS.

Pe de alta parte, nici nu sunt genul "pilot", sa dau capat vehiculelor pe care le posed. Pentru mine, vehiculele sunt mijloace de deplasare, nu ocazii sa ma sparg in figuri sau sa imi provoc orgasme. Asadar imi ajunge viteza de 120km/h pe autostrada, si 50CP sunt suficienti pentru mine.

 

Acum 2 ore, chucki a spus:

@smar2daca era asa ok de ce a trebuit sa faci modificarile?

Pentru ceva mai multa garda la sol pe offroad, pentru vizibilitate mai buna peste masini in oras, si pentru ca am 1.90 si prefer o sa mai inalta. Oricum, am mers cu ea ne-inaltata vreo 4-5 ani. Daca era ceva grav, as fi facut modificarile mai devreme sau as fi schimbat motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, chucki a spus:

la ce exceleaza modelul asta? Cu ce il comparati?

Eu nu il compar cu nimic, pt ca nu exceleaza la nimic. Dar cu motorul asta am facut 160000 km, am batut Europa in lung si-n lat, din Armenia pina in Franta si din Finlanda pina in Sardinia, am bagat coclauri prin Bosnia si Serbia, de stiu locurile mai bine ca multi localnici. De Romania ce sa mai zic. N-are viteza si e greu, ca nu e nici supersport si nici enduro. Dar le face pe toate , asa, cum poate el. Sau mai corect spus: cum pot eu. Omul e limita, nu fierul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, ce te-ai oparit asa....esti si tu posesor de tigaie.... Boss ca sa iti explic pe limba ta: Nu stiam cat de joasa este. Fostul propietar era putin mai scund si nu o inaltase. Nu aveam cum la vizionare sa ma apuc sa o inalt, sa-i foot omului amortizoare, etc. sa vad ce pot scoate din ea. Lenta stiam ca este, dar parca prea exagerata. Iar nu aveam cum sa o ridic in turatii inaite de cumparare sa vad ce poate. Poate tu ca boss iti permiti sa freci vanzatorul....mie mi-a fost rusine.

Si ca sa poti sa pricepi si mai bine cum vine treaba mai explic odata ca nu vad relevanta  faptului ca este o motocicleta de 20+.  Daca este una buna este si de noua si la 30 de ani lumina

Rf900 o motocicleta extraordinara pentru mersul pe distante lungi. Anii 95 cred. Mergi ore intregi fara sa obosesti, si mergi la fel de confortabil (cu/fara pasager, cu/fara bagaje) si la 50 si la 200km/h. La asta exceleaza. In rest medie.

Cbr600, anul 200. excelenta la drum lung si in special autostrada (fara pasager). In rest medie spre neplacuta.

DR800big. Excelenta la mers in oras, excelenta pe soft enduro, buna la drum intins cu/fara pasager, cu/fara bagaj (fara autostrada).

F650 buna (dar nu excelenta) la mers intins (fara autostrada, fara pasager si daca ai max 1,75-1.80) in rest sub medie (parerea mea).

Avand in vedere cu ce o comparam (cu motociclete chiar mai vechi) asteptarile erau realiste, nu ma asteptam sa aiba raspunsurile la toate intrebarile dar macar la unele sa poata macar sa raspunda.

Da si spre informarea ta este deja pe OLX de 1 saptamana. Acum ai inteles? sau trebuie sa-ti desenez. Nu conteaza cati bani am dat pe el si sigur un transalp nu este o optiune pentru mine si nici o motocicleta noua pentru nr de km pe care il fac nu se justifica.  Apropo:1000 euro au fost doar reviziile si piesele schimbate. Banii nu o sa ii recuperez dar nu ii plang.

O sa inchei aici. Cu astfel de pasari cu mintea in desert nu vreau sa imi ocup timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns. Poate cel mai pertinent. Nu am avut asteptari, mai spun odata. ideea la mine a fost asa: sunt foarte fericit cu celelalte 2 motociclete pe care le am. Dar pentru ca si ele si eu am o varsta voiam ceva mai usor, Sa nu le mai frec  ceva sa nu mai fac carburatia (imi place dar greu cu timpul), ceva sa ma urc si sa ma plimb de placere. Este singura motocicleta pe care m-am urcat si nu imi face placere. Si am incercat cam de toate cu ea, dar degeaba.

Nu sunt masochist sa o vand in gaura. practic o vand dupa nici 4 luni cu o gaura de aprox 1000 euro. Asta daca se va vinde in urmatoarele 2 saptamani pentru ca daca apuc sa plec in concediu, voi incerca sa o pasez la nevasta daca va reusi sa isi ia permisul.

Iar la partea cu bugetul imi pare rau ca nu am fost inspirat. Practic, nu foarte departe de banii cheltuiti pe BMW cumparam de nou modelul de CFMoto de 450 care mi s-a parut chiar fun. Mai mare nu imi trebuie. Next.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu are rost sa ne contrazicem pe toate aspectele negative ale acestui model. Eu as rezuma pe scurt ce am constatat si cred despre acest model de BMW. Cele mai mari deficiente le are la suspensia spate si la modul cum se schimba vitezele, de multe ori trosneste, caraie de parca se sfarma toata cutia cand defapt nu are nimic. In rest din anul 2000 este pe injectie, un mare plus din toate punctele de vedere, are abs si incalzire in mansoane de serie, caliate buna a materialelor care se comporta bine in timp. O motocicleta pe care o poti gasi la bani putini, daca nu o incarci poti faci leger inconjurul lumii cu ea, consum decent, nici nu este tare urata. Oricum eu o pastrez sotiei care se descurca de minune cu ea fiind incepatoare, in viitor vom mai achizitiona cu am mai amintit o Africa Twin pentru ture mai serioase.

Editat de secbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 3 ore, gmc a spus:

🤣 sa o stapanesti sanatos!

 

De ce doar partial?

 Multumesc. Pai acum cu Honda ne putem baga la trasee mai lungi. La BMW nu renunt, o voi ridica cu linkurile confectionate de colegul nostru de la Cluj. Am nevoie de doua motociclete deoarece si baiatului ii plac tare drumetiile, ataș nu i-aș pune la niciuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! Long time no post...Stie cineva unde pot gasi un aparat de diagnoza GS911 HEX original, cel galben, vechi, pe USB. Modelele noi de la HEX costa cat motocicleta :)) iar de pe Aliexpress si Temu, unde e plin de asa ceva, mi-e cam frica sa iau (recenziile sunt horror - de la prajit BMS-C pana la virusi pe cd-ul de instalare etc etc) Mersi, drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, smar2 a spus:

De ce nu iti iei un soft BMW de diagnoza/service de pe torrente? Ai nevoie doar de un cablu KKL de vreo 50 de lei...

Cauta ISTA-D sau Rheingold...

 

Mersi de pont! Am cercetat si nu pare foarte la indemana dar ma intriga si o sa incerc. Softul de care zici e pentru auto dar inteleg ca merge si pentru moto. Pare ca pe langa acel cablu de care spui, mai am nevoie si de asta: Capture.thumb.JPG.23933ae58ba1b42e5256990b7c816d8c.JPG

MotoScan e bun de ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, tiyuta a spus:

Softul de care zici e pentru auto dar inteleg ca merge si pentru moto.

Pare ca pe langa acel cablu de care spui, mai am nevoie si de asta:

Capture.thumb.JPG.23933ae58ba1b42e5256990b7c816d8c.JPG

 

Softul e pentru tot ce produce grupul BMW: auto, moto, inclusiv Mini si Bentley (parca). In orice caz, recunoaste F650gs-ul, ii accesezi usor functiile, etc.

 

E recomandat si un cablu ca in poza pe langa KKL, dar cu putina grija merge si fara. Acum vreo 10 ani cand nu erau conectori de-astia la chinezi, am legat niste papuci electrici de pinii kkl-ului si i-am tras la mufa motocicletei.

 

Acum vreun an-doi gasisem pe nu-sh ce torrent ISTA-D cu tot cu installer, practic rulai installerul si facea el tot, instalarea .NET-ului si a nu mai stiu ce runtime-uri, etc. Ce mai aveai de facut era sa setezi numarul portului COM in functie de ce iti aloca calculatorul pentru cablul KKL.. Deci sunt si variante simple cu instalatul. Atat doar ca are spre 100GB kit-ul.

 

 

-----

Poti cauta pe Google "ista standalone 4.32.1x" si e imposibil sa nu gasesti link de download pentru kit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.09.2024 la 4:59, smar2 a spus:

 

Softul e pentru tot ce produce grupul BMW: auto, moto, inclusiv Mini si Bentley (parca). In orice caz, recunoaste F650gs-ul, ii accesezi usor functiile, etc.

 

E recomandat si un cablu ca in poza pe langa KKL, dar cu putina grija merge si fara. Acum vreo 10 ani cand nu erau conectori de-astia la chinezi, am legat niste papuci electrici de pinii kkl-ului si i-am tras la mufa motocicletei.

 

Acum vreun an-doi gasisem pe nu-sh ce torrent ISTA-D cu tot cu installer, practic rulai installerul si facea el tot, instalarea .NET-ului si a nu mai stiu ce runtime-uri, etc. Ce mai aveai de facut era sa setezi numarul portului COM in functie de ce iti aloca calculatorul pentru cablul KKL.. Deci sunt si variante simple cu instalatul. Atat doar ca are spre 100GB kit-ul.

 

 

-----

Poti cauta pe Google "ista standalone 4.32.1x" si e imposibil sa nu gasesti link de download pentru kit.

 

Multumesc! Am comandat cablurile, am gasit si softul. O sa revin cu un update cand le pun cap la cap :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

donatie cutie de viteze+piston, cilindru (fara capac lateral si capac culbutori)

are cam 100k, 2001

ridicare personala din Sfantu Gheorghe sau posibil Brasov

 

GS.jpg

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...