Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

alo, domnu cu consumu, matematica ! sunt 332KM (ma speriasem cand am vazut 400) => consum mediu ~4

 

al meu 2001 scoate cam 4.5-5 in oras unde merg de obicei

 

Eu nici nu am mai stat sa calculez ca ma umplusem de draci...aproape 500Km autonomie deja ma gandeam ca o avea un rezervor ascuns sau mai special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

matematica asta

 

 

:))

 

 

anyway, consum aprox 4, mers prin padure, si nu la stil plictisit, eu zic ca e bine si e in zona in care am zis eu 3.5 - 4.5 l/100km

 

mai greu e cu sutele de km, ca le pierzi numarul

 

 

 

iara m-am facut de bafta, nah, asta e , sunt mai artist....nu le am cu cifrili

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba sant foarte bune bujiile iridiu pt F650/99. Eu am folosit multi km si asa cum au mai observat si altii porneste mai bine, functioneaza mai rotund si ce mi-a placut pt monocilindru ca are cuplu mai mare la turatie joasa. Poti merge in viteza 5 cu 60km/h fara sa bolboroseasca motorul. Inainte cu bujiile normale luate de la BMW de cate ori intram in localitate la drum intins, trebuia sa schimb viteza 4. Dupa mai mult de 20000 km de functionare a bujiilor cu iridiu nu a intervenit nici o modificare in rau, sau ceva evenimente neplacute la motor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari simple pentru cunoscatori (grele pentru mine)

 

1.Unde pot gasi camere fata-spate dintr-un cauciuc mai gros (4-6 mm) ,sa mearga pe mobrele noastre ? ...s-a mai discutat demult pe undeva..ideea e ca cica ar exista neste camere pentru cross care s-ar preta (ori s-ar apreta) ...asadar model/sursa...stie cineva ? cine stie sa spuna !

 

2.Se poate monta pe roata spate o anvelopa altfel decat 130/80 ?...avantaje ? ,dezavantaje ? cine stie ?

 

3.La un F650 GS semplu (nu varianta Dakar) , se schimba uleiul in telescoape ? de ce ? cand ? ce tip de ulei ? , mult ?

 

4.Aerisirea circuitului de frana (in caz de conducta de frana inlocuita) la modelul cu ABS se poate face in garaj ? ori trebuie pus testerul pe mobra , asadar aerisire la AB ? , pareri pro -contra ?

 

Multumesc pentru raspunsurile voastre !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. intreaba la ktm langa united motors in baneasa, dar nu stiu daca mai reusesti s-o bagi sub cauciucul original apoi.

2. se poate, mai lata doar dar nu te-ajuta la nimic decat ca ai stabilitate mai buna la viteza mare se consuma si mai repede

3. il schimbi cand se duc semeringurile, cam 600 ml pe fiecare parte, de viscuozitate s-a mai discutat pe aici

4. aerisirea franelor n-are nicio legatura cu abs ul, merge in garaj facuta.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. exista camere mai groase pt cross, cum ar fi contiheavycross sau bridgestone ultraheavyduty, insa din pacate nu pentru jante de 17". Gasesti pt janta de 19" sau 21"(dakar) pt fata. intreaba-l pe romi3 de pe forum s-ar putea sa iti aduca.

2. GS-ul are pe spate janta de 17" cu latimea de 3". Prin urmare poti monta anvelope de minim 110 si maxim 140 latime. Anvelopele mai inguste se preteaza mai bine la off-road, daca le ajuta si profilul bineinteles, cele late sunt mai bune pe strada.

3. Uleiul din furca trebuie schimbat la 20k km, cauta prin posturile mele si o sa vezi cum si cat.

4. Pt a face lucrarea ca la carte ai nevoie de BMWModitec pentru a actiona unitatea ABS, altfel exista riscul sa ramana aer in sistemul ABS, mai ales ca tu ai golit instalatia. Eu as face aerisirea clasic si daca nu as fi multumit de rezultat as merge la Bavaria.

 

uite aici despre schimbul uleiului din telescoape.

/index.php?...p;#entry1324626

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Merita sa pun bujii iridium? De unde cumpar si cat costa?

-Cat e filtrul de aer la Bavaria? Gasesc altundeva mai ieftin?

 

 

 

scuze daca s-a mai discutat. e greu sa rasfoiesc 194 de pagini

<

bujia merita! plus ca e reducere la louis. porneste nitel mai bine intradevar..

 

1. intreaba la ktm langa united motors in baneasa, dar nu stiu daca mai reusesti s-o bagi sub cauciucul original apoi.

2. se poate, mai lata doar dar nu te-ajuta la nimic decat ca ai stabilitate mai buna la viteza mare se consuma si mai repede

3. il schimbi cand se duc semeringurile, cam 600 ml pe fiecare parte, de viscuozitate s-a mai discutat pe aici

4. aerisirea franelor n-are nicio legatura cu abs ul, merge in garaj facuta.

 

Bafta.

cam 550 ...

 

Bujie iridium se merita din urmatoarele motive:

+ scade consumul cu 1l/100km

+ motorul merge un pic mai rotund sau asa am eu impresia.

+ te tine de 2 ori mai mult decat una normala.

 

desi costa ~50 lei banii se recupereaza prin economia de combustibil.

 

am de vreo 2 luni si nu am observat sa consume mai putin, acum ca am citit o sa-i fac consumul bineinteles... si sa vezi ce-ti fac daca nu e asa ...

regards, troll vasile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

550 doar la dakar. la gs-ul normal 600, sau 610 daca desfaci furca.

corect! am crezut ca e vb de dakar...

 

corect! am crezut ca e vb de dakar...

 

are cineva manere(levier frana -levier ambreaj) de la wunderlich? , daca da cum se prezinta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit "performanta" de a face pana prostului... :| Am aflat "the hard way" - ca sa spun asa - ca becul meu de avertizare de pe bord nu se aprinde cand intra pe rezerva... Acum nu sunt sigur ca e becul de vina, ma gandesc ca s-ar putea sa fie vreun conector, fir ceva pe la rezervor sau unde se afla sezorul sau ce-o fi... Stie cineva unde se afla mecanismul responsabil de avertizare??

 

A, si ca totul sa fie perfect - aseara am vrut sa schimb uleiul la motor.... nu am reusit decat sa stric capul la surubul de la baia de ulei. Am fost azi dimineata la bavaria sa-l comand - 60 lei - si sa ma programez pt. schimb ulei. Vorba lui iulian22 - cineva sa-mi traga si mie cateva plame...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit "performanta" de a face pana prostului... :| Am aflat "the hard way" - ca sa spun asa - ca becul meu de avertizare de pe bord nu se aprinde cand intra pe rezerva... Acum nu sunt sigur ca e becul de vina, ma gandesc ca s-ar putea sa fie vreun conector, fir ceva pe la rezervor sau unde se afla sezorul sau ce-o fi... Stie cineva unde se afla mecanismul responsabil de avertizare??

 

A, si ca totul sa fie perfect - aseara am vrut sa schimb uleiul la motor.... nu am reusit decat sa stric capul la surubul de la baia de ulei. Am fost azi dimineata la bavaria sa-l comand - 60 lei - si sa ma programez pt. schimb ulei. Vorba lui iulian22 - cineva sa-mi traga si mie cateva plame...

 

Se aprinde atunci cand pornesti motorul? Daca nu, e simplu! Inlocuiesti becul. Daca se aprinde... nu stiu inca. :) Tre' sa ma uit in manual...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, ar trebui sa se aprinda cand pornesc motorul?? :) Nu l-am vazut niciodata aprins... Cred ca e ars becul atunci. Si ce becuri mai trebuie sa se aprinda cand pui contactul?? :)

Am gasit niste becuri cu led pentru bord pe site-ul asta. Modelul care se potriveste cica ar fi 74-x Wedge Base LED bulb. Daca stie cineva daca se pot gasi si la noi asa ceva.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ppl, need help.

am programare la rar pt luni la 9.

am nevoie de o oglinda (stanga) imprumut pt o zi. a mea e crapata in 2 locuri (total functionala dealtfel) si gigeii de-acolo mi-au zis ca nu trec rar-ul cu ea asa.

alors, cine vrea beri please?:)

 

uitam esentialul - F 650 GS 2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ppl, need help.

am programare la rar pt luni la 9.

am nevoie de o oglinda (stanga) imprumut pt o zi. a mea e crapata in 2 locuri (total functionala dealtfel) si gigeii de-acolo mi-au zis ca nu trec rar-ul cu ea asa.

alors, cine vrea beri please?:)

 

uitam esentialul - F 650 GS 2001.

 

Eu dupa un mic incident am gasit de inlocuit, sunt de scuter nu mai sunt rotunde si sunt si eficiente, de pret nu iti mai zic, am platit 30 de lei pe ele :)

Iti pot inprumuta una originala daca vrei, lasa-mi mesaj cu nr pe PM si trebuie sa te deplasezi personal sa ti-o dau.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dupa un mic incident am gasit de inlocuit, sunt de scuter nu mai sunt rotunde si sunt si eficiente, de pret nu iti mai zic, am platit 30 de lei pe ele :)

Iti pot inprumuta una originala daca vrei, lasa-mi mesaj cu nr pe PM si trebuie sa te deplasezi personal sa ti-o dau.

 

Bafta.

 

Eu mi-am luat deja originala de pe ebay prin gabrielleru, insa e pe drum si nu cred c-ajunge in timp util.

Asa ca.. ai PM. :)

 

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ppl, need help.

am programare la rar pt luni la 9.

am nevoie de o oglinda (stanga) imprumut pt o zi. a mea e crapata in 2 locuri (total functionala dealtfel) si gigeii de-acolo mi-au zis ca nu trec rar-ul cu ea asa.

alors, cine vrea beri please?:)

 

uitam esentialul - F 650 GS 2001.

am eu una care o pot inprumuta pentru revizie. imi lipseste la ea piulita de fixare in ghidon si deci sta acasa in perioada asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in ultimul timp face minuni "resetarea" calculatorului. Scot mufa, o las sa stea cu mufa scoasa aproximativ 20 de minute apoi pun mufa la loc si dupa ce pun contactul trag usurel de gaz pana la capat de cateva ori. O pornesc si o las sa stea la relanti pana porneste electoventilatorul.

Dupa o astfel de resetare motorul merge deosebit de "rotund" + ca doar in felul asta am reusit sa scap de opritul motorului in mers atunci cand vin pe franare cu ambreajul tras. Cred ca si consumul scade putin dupa reset, ramane sa verific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in ultimul timp face minuni "resetarea" calculatorului. Scot mufa, o las sa stea cu mufa scoasa aproximativ 20 de minute apoi pun mufa la loc si dupa ce pun contactul trag usurel de gaz pana la capat de cateva ori. O pornesc si o las sa stea la relanti pana porneste electoventilatorul.

Dupa o astfel de resetare motorul merge deosebit de "rotund" + ca doar in felul asta am reusit sa scap de opritul motorului in mers atunci cand vin pe franare cu ambreajul tras. Cred ca si consumul scade putin dupa reset, ramane sa verific.

 

 

Problema cu opritul motorului in mers am avut-o si eu. De cand am curatat sonda lambda nu s-a mai intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...