Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

De ceva timp ma tot gandesc sa-mi montez proiectoare. Ce parere aveti de astea? As vrea si eu unele cu pretentii...dar cred ca si astea mai ieftine sunt ok.

cauta mai in spate poza cu ce am luat eu la 70 ron. inca nu le-am montat dar o sa o fac la un momendat. pot sa ti le arat in we, ca acum sunt departe......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cauta mai in spate poza cu ce am luat eu la 70 ron. inca nu le-am montat dar o sa o fac la un momendat. pot sa ti le arat in we, ca acum sunt departe......

 

Stiu ca tu le-ai luat din Vitan. Mi-ar placea sa le vad ca sa-mi fac si o impresie despre ele.

Te-ai gandit la montaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca tu le-ai luat din Vitan. Mi-ar placea sa le vad ca sa-mi fac si o impresie despre ele.

Te-ai gandit la montaj?

 

Apropo, din poza nu-mi dau seama exact, sunt cu lupa alea de le-ai luat tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat ca motorul meu, made in 2005, nu e de fapt F650 GS ci E650 G. Mai are cineva asa ceva? Ce este de fapt? O greseala sau o realitate? Nu ca m-ar deranja, dar e ciudat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat ca motorul meu, made in 2005, nu e de fapt F650 GS ci E650 G. Mai are cineva asa ceva? Ce este de fapt? O greseala sau o realitate? Nu ca m-ar deranja, dar e ciudat...

 

Mie E650 G imi suna a telefon Samsung :lol:

Daca in certificatul de inmatriculare sau in brief scria si scrie F650GS, atunci F650 GS e. Pune si tu niste poze cu el...mai mari si mai in detaliu sa ne dam cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris o data dar vad ca a disparut postul...

Ei bine, am aflat de pe net ca F650 GS e numele „de scena” si ca E650 G e denumirea autovehiculului. Cei de la RAR mi-au scris in certificatul de autenticitate facut la omologare denumirea din actele nemtesti pe motiv ca asta e numele motorului dat de fabricant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam care ar fi pretul sistemului de genti?

eu am pe a mea ce vrei tu si nu prea le folosesc.

 

Daca sunt cele vario originale, pretul nou /pereche cred ca depaseste 500euro. Cel mai simplu rezolvi cu un tel la Bavaria cred.

Este pacat sa le dai ca sunt utile la drum si cresc valoarea motocicletei la revanzare. Pe de alta parte, daca nu le folosesti si cineva chiar are nevoie, este pacat sa le tii. O mica problema poate fi cu cheia... daca ale tale sunt originale, poate au aceeasi cheie cu moto si nu-ti convine sa dai cheia sau copie. O pereche de cilindri pt incuietoare pt noul proprietar (avantaj ca va avea aceeasi cheie cu moto) costa cca 60-70 euro.

Nu am luat in calcul si sistemul de prindere side-case/moto.

 

Ei bine, am aflat de pe net ca F650 GS e numele ?de scena? si ca E650 G e denumirea autovehiculului. Cei de la RAR mi-au scris in certificatul de autenticitate facut la omologare denumirea din actele nemtesti pe motiv ca asta e numele motorului dat de fabricant.[/color]

 

Este clar ca modelul real al motocicletei si care tb sa apara in talon/CI este F 650 GS pt ca BMW E650G nu a existat... ca doar nu vine E de la electric... :lol:

Poate E650G sa fie eventual tipul/codul motorului, nu stiu, nu ma pricep. Dar aia cu numele "de scena" este cu siguranta o aberatie.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pana la urma tu ce ai scris in CI> E650G sau F650 GS?

 

daca ai E650G e clar o greseala de la RAR.

Daca ai banuiala ca F650GS e doar "numele de scena", atunci e greseala ta.

 

Daca ambele variante sunt corecte...inseamna ca mobra ta e mai speciala. Iti sugerez sa ii faci o poza, pana nu dispare in locurile de unde a venit, adica din neant....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Cred ca initiatorul topicului a avut o idee buna...a vrut parca sa faca un fel de "baza de date" cu diversele piese de schimb disponibile pe la useri...dar s-a ajuns la altele.

 

TVA a avut o idee foarte buna, dar nu stiu cat de mult ar fi ramas topicul in prim-plan.

Poate mult mai indicata ar fi o susectiune ca la "Comunitati regionale" clasificata pe marci (titlu) si modele (subtitlu) in care sa puna lumea piesele de care nu mai are nevoie (nu am ultimul cuvant pe aceasta subsectiune si nici nu am toate posibilitatile pentru a pune in practica tot ceea ce (eu) consider adecvat).

Topicul de piese pentru F650 `93-2000 a fost considerat de multi o oportunitate de a comunica cu alti posesori ai aceluiasi model.

Am intrebat atat userii cat si initiatorul daca vor sa las STRICT pentru piese acel topic si existenta lui sa nu aiba nimic de-a face cu noul topic al posesorilor de FUNDURO.

Pe de alta parte, topicul posesorilor de F650 avea peste 300 de pagini si nu stiu daca un nou venit mai avea rabdare pentru a il citi in scop de documentare. Nu cred ca despartirea este un rau in sine.

Daca am gresit si va veti exprima parerea in acest sens, le voi reuni. Dureaza cateva secunde.

 

 

Cel mai important:

Discutiile in contradictoriu pe care le-am avut cu unii dintre voi au plecat mai ales de la felul in care i-ati mai raspuns lui @Purghy.

Nu mi-a cerut nimeni sa intervin (mai ales ea), nu va cunosc personal pe niciunul dintre voi si nici nu ma intereseaza conflictele voastre.

Topicurile din aceasta subsectiune nu sunt loc de platit polite sau de luat peste picior alti useri.

Nimeni nu s-a nascut invatat.

Observ insa ca nimeni nu i-a raspuns CONCRET referitor la denumirea E650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu s-a nascut invatat.

Observ insa ca nimeni nu i-a raspuns CONCRET referitor la denumirea E650.

 

Eu chiar am crezut ca i-am raspuns destul de concret... si fara sa-mi bat joc! Deja mi se pare putin exagerata grija fata de unele persoane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iulian mama, iarasi ne inchid astia topicul..........

 

 

baiiii... deci am ras de m-am spart... cu greu mai ma tin de birou... sunteti tari... :D

 

 

mda, o mare caterinca topicu asta .. vroiam si eu sa mai intreb cate ceva dar mai bine caut pe net, ca aici pierd timpu citind mistouri ... e topic de timp liber, din 280 pagini mai mult de jumatate din posturi nu contin absolut nimic folositor ...

 

bafta voua, ce sa zic ... mai deschideti inca 5 topicuri de bmw .. vorba aia ... SA FIE ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
mda, o mare caterinca topicu asta .. vroiam si eu sa mai intreb cate ceva dar mai bine caut pe net, ca aici pierd timpu citind mistouri ... e topic de timp liber, din 280 pagini mai mult de jumatate din posturi nu contin absolut nimic folositor ...

 

bafta voua, ce sa zic ... mai deschideti inca 5 topicuri de bmw .. vorba aia ... SA FIE ! :)

 

Pana la pagina 100 iti garantez ca nu mai exista nici un off-topic.

Iti garantez de asemenea ca pana (MAXIM) w-e urmator, topicul acesta va ramane strict pentru Bmw F650 modelele pe injectie si nu va mai fi nimic off-topic aici.

Pana si posturile de genul acestuia vor disparea dupa cateva zile cand problema s-a lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai care este.

 

mobra mea nu se strica. e noua. si chiar daca ar fi veche, tot nu s-ar strica. de aia mi-am luat BMW.

 

Daca cineva are ceva de cautat pe forum, exista SEARCH. Nu stai sa citesti 300 de pagini. Am incercat si eu, o iei razna.

 

Daca nu gasesti ceva anume folosind SEARCH-ul, pui o intrebare, chiar daca risti sa intrebi acelasi lucru pe care cineva acum 2 ani sau 3 l-a mai intrebat in urma cu 300 de pagini. Si-au mai luat si altii mobre intre timp, mai afla unu-una-altul-alta.

 

Acum ce sa fac? Pentru mine, topicul asta este unul de SOCIALIZARE. Mai pun o intrebare, mai aflu una, mai ascult o poanta, mai citesc o ineptie.

 

Daca asa sunt eu, si asa raspund eu, mai la "misto", asta nu inseamna ca iau peste picior pe unul sau pe altul, vorba lui NENUMITU', "daca nu intelegi poanta mea, asta e", dar intelegeti, e o poanta!.

 

OK, ii dau dreptate lui Raul, unele posturi sunt chiar off-topic. Chiar si asta!

 

Dar asta e, suntem oameni, eu sunt artist prin constructie, nu sunt mecanic, nici inginer, nici fizician. Asa vorbesc eu, asa sunt eu, asa gandesc eu.

 

Daca e chiar topic DOAR de "cum se invarte becul in filet, ca l-am schimbat ca imi place culoarea" (pt ca altceva chiar nu am ce face la mobra asta, d-zeu sa o tina tot asa), atunci nu am ce cauta aici. Ma retrag in cusca mea si daca am ceva de aflat, dau o raita pe f650.com.

 

Va urez succese nemasurate, mai ales acelora fara mobre BMW. Sa stati cu mana in ele si sa povestiti voi aici cum invartiti suruburi si ungeti lanturi si sudati cadre.

 

Sa mi se inchida contul. Va salut si va respect.

 

 

bleah

 

 

 

LE

 

si vb foarte serios.

NU STIU CUM SA IMI STERG SINGUR CONTUL!

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, o mare caterinca topicu asta .. vroiam si eu sa mai intreb cate ceva dar mai bine caut pe net, ca aici pierd timpu citind mistouri ... e topic de timp liber, din 280 pagini mai mult de jumatate din posturi nu contin absolut nimic folositor ...

 

bafta voua, ce sa zic ... mai deschideti inca 5 topicuri de bmw .. vorba aia ... SA FIE ! :)

 

Si eu am sustinut de nenumarate ori ca topicul asta e numai bun pentru probleme tehnice. Vezi ca s-a mai scris ceva si deschizi in speranta ca poate mai inveti sau afli ceva. Surpriza, deschizi si vezi caterinci sau alte dude. Asa cum am mai zis, "club bmw" e facut in sprijinul topicului astuia. Adica, restul de discutii pot intra acolo (SAU IN ORICE ALTA PARTE) ca sa lasam aici curat, frumos si mai ales tehnic.

Speram ca Raul sa fie atent de acum in colo si va sterge instant toate tampeniile de aici, inclusiv postul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca se face mult prea mare caz pentru offtopicul ce exista aici. Am gasit de fiecare data ajutorul si informatiile de care am avut nevoie, offtopicul existent facandu-ma sa zambesc si sa ma simt bine.

Hai sa fim seriosi...forumul asta nu este office unde tre sa respecti mai mult sau mai putin niste proceduri. Multi dintre noi ne cunoastem personal si nu vad nimic rau in faptul ca mai si zambim atunci cand oferim sau citim o informatie.

Daca se doreste curatirea forumului propun sa se inceapa cu alte sectiuni muuuuulllltttttt mai poluate, coltul enduristilor fiind una din cele mai curate sectiuni ale forumului.

Chiar daca sunt un user relativ nou al forumului am avut timp sa-mi dau seama ce fel de loaze sunt marea majoritate a utilizatorilor...si sincer, in conditiile astea chiar este pacat sa pierzi pe cineva care are ceva de spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa scrie si la mine bre

 

si la toti de avem mobra asta...

dar nah, nu poti face poanti pi subiectu ista. i sfant.

 

Acum ca am aflat, sa vezi ce bine o sa mearga mobra. ca ea nu stia cine este, si acum o sa mearga la adevarata ei capacitate.

 

 

 

acum, on topic.

 

hmmm

 

 

nu am nimic de zis on-topic.

 

phua, si am stat sa ma gandesc vreo tri minuti. da' nu-mi treci prin cap decat...

 

mobra mea e minunata si nu se strica

d-zeu sa-i dea sanatate.

 

ah

am gasit.

 

Era cineva de voia sa isi puna halogene din alea ieftine. NU o fa. Mi-am pus si eu, si am ramas fara baterie. sug curent de numa. Am mers cu ele aprinse, manerele incalzite si au golit bateria. Cu instalatie facute de electrician, ca sa nu existe dubii. Plus ca a ruginit sistemul lor original de prindere si arata ca la nebuni, ca la un ij de pe vremea razboiului.

 

Asa ca le-am scos si le tin in dulap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cineva de voia sa isi puna halogene din alea ieftine. NU o fa. Mi-am pus si eu, si am ramas fara baterie. sug curent de numa. Am mers cu ele aprinse, manerele incalzite si au golit bateria. Cu instalatie facute de electrician, ca sa nu existe dubii. Plus ca a ruginit sistemul lor original de prindere si arata ca la nebuni, ca la un ij de pe vremea razboiului.

Pai bine, Codrut, dar tu ai la mobra alternator de 280W maxim, deci vreo 200W la mers prin oras. Pune farul (55W), manerele incalzite (cam 20W), halogenele (2x55W), restul beculetelor de pe motor (alea din bord, pozitia care-i tot timpul aprinsa si pe fata, si pe spate, semnalele, cam 25W) si deja motorul nu mai are de unde-si lua curent (injectia, pompele, electronica, aprinderea, ABSu').

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si pot sa iau alternator mai puternic?

 

halogenele alea de la touratech, nu consuma la fel? sau vin si cu alternator mai bun?

 

 

scoate bmw-ul alternatoare mai puternice? ca tocmai am aflat ca nu pot schimba nimic pe mobra daca nu e de la ei, ca imi pierd garantia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea de la TT imi aduc aminte ca-s xenoane, deci consuma 35W. Daca faci conversie si la far la HID, si de acolo mai castigi niste putere pentru altele. La R-uri poti sa pui alternator mai mare, de 840W, dar ala standard e oricum mai mult decat suficient la 700W, insa la F-uri, din cate stiu, nu se poate face transplant de gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu xenon la far si xenon la proiectoare si stop cu leduri pe frana..ar trebui sa scada consumul suficient cat sa nu fie probleme (teoretic)

Eu cel putin asta intentionez sa fac...cand oi avea bani de proiectoare cu xenon ... care costa o caruta de bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...