Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici?

Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17).

Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv.

S-a lovit cineva de aceasta problema?

PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor!

Pe Funduro merg. Avem unul in grup cu E09 pe ambele roti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici?

Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17).

Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv.

S-a lovit cineva de aceasta problema?

PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor!

 

 

La 800 nu am celebra codita de noroi, ar pe fata am aripa joasa si nu sunt probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici?

Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17).

Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv.

S-a lovit cineva de aceasta problema?

PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor!

dimensiunile exterioare sunt identice indiferent daca au sau nu crampoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback Patrick, ERU, Yuk.

In cazul asta o sa fac o alegere de compromis, ca sa nu cumpar doua seturi noi. Iau 100/19 si 140/17. In felul asta, daca sotiei mele, posesoarea GS-ului 1200, nu-i place pe coclauri cu crampoane, le pun pe F-ul meu.

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback Patrick, ERU, Yuk.

In cazul asta o sa fac o alegere de compromis, ca sa nu cumpar doua seturi noi. Iau 100/19 si 140/17. In felul asta, daca sotiei mele, posesoarea GS-ului 1200, nu-i place pe coclauri cu crampoane, le pun pe F-ul meu.

 

Să înțeleg ca tu ai F și doamna are R, hmm destul de neobișnuit, dacă adaug la asta și faptul că se dă pe coclauri cu R-ul, pot să spun ca doamna ta e și foarte pricepută și foarte curajoasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să înțeleg ca tu ai F și doamna are R, hmm destul de neobișnuit, dacă adaug la asta și faptul că se dă pe coclauri cu R-ul, pot să spun ca doamna ta e și foarte pricepută și foarte curajoasă.

Curajoasa e. La pricepere mai lucram. De aia vreau sa-i pun unele mai cramponate, ca de fiecare data cand ieseam de pe asfalt, pe iarba, santuri, bolovani, o dadea pe jos. Noroc cu crashbar-urile. E adevarat ca nici cauciucurile nu o ajutau, si eu derapam cu 1200-le mai pe orice. Acum invata mersul in scarite pe teren accidentat. In rest, GS-ul e mult mai docil pe off, o bagi intr-antaia si merge singur, la ralanti. Urca, coboara de unul singur, nu-i problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Dunlop-ul Trailmax de pe Transalp isi da duhul si trebuie sa ii gasesc inlocuitor ....

 

Problema mea este ca nu stiu ce sa aleg.

 

Pe fata am tot Trailmax si ma gandesc sa raman tot la Trailmax pe spate... ce imi pare interesant este si K60, Continental TT Escape & Trailattack (cam in aceiasi zona de pret)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dunlop-ul Trailmax de pe Transalp isi da duhul si trebuie sa ii gasesc inlocuitor ....

 

Problema mea este ca nu stiu ce sa aleg.

 

Pe fata am tot Trailmax si ma gandesc sa raman tot la Trailmax pe spate... ce imi pare interesant este si K60, Continental TT Escape & Trailattack (cam in aceiasi zona de pret)

Daca nu mergi iarna nu-ti lua K60. Vara se toceste repede de tot. Pe de alta parte, daca mergi pe frig, cand Trailmax e "lemn" K60 e tocmai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergi iarna nu-ti lua K60. Vara se toceste repede de tot. Pe de alta parte, daca mergi pe frig, cand Trailmax e "lemn" K60 e tocmai bine.

 

Nu ma pasioneaza mersul pe moto in sezonul rece, dar am si o retinere fata de anvelope "proaste" - acum 5 ani am scapat DR-ul 650 RSE pe jos intr-un giratoriu pe carosabil usor umed (frana de motor + dimineata de septembrie).

 

Anvelopa era Mitas E08 si o acuz (... la pachet cu prostia mea - puteam sa anticipez).

 

Sunt ok cu Trailmax-ul vara, doar ca s-a uzat extrem de repede (<5kkm) eu l-am alergat ~1000km dupa ce am cumparat motorul (DOT 2014).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 o sa duca si mai repede.

hai sa nu exageram. k60 nu se duce deloc repede. si nici k60 scout.

esti singurul pe care l-am auzit ca s-ar duce repede...si singurul care spune ca se schimba usor. am avut k60 simplu si l-am schimbat la cca 20000 (fata mai ducea cateva mii), iar acum am scout fara banda pe mijloc si, dupa mai bine de 3000 de km, jumate off, arata ca noi

dezavantaje ar fi ca se incarca cu noroi si ca se patratesc dupa un timp.

http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-21-front/review-45/

http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-140130-rear/review-44/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu exageram. k60 nu se duce deloc repede. si nici k60 scout.

esti singurul pe care l-am auzit ca s-ar duce repede...si singurul care spune ca se schimba usor. am avut k60 simplu si l-am schimbat la cca 20000 (fata mai ducea cateva mii), iar acum am scout fara banda pe mijloc si, dupa mai bine de 3000 de km, jumate off, arata ca noi

dezavantaje ar fi ca se incarca cu noroi si ca se patratesc dupa un timp.

http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-21-front/review-45/

http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-140130-rear/review-44/

Nu exagerez cu nimic. Acuma...io nu stiu ce mobra ai, ca n-ai profilul completat, dar la mine pe vaca de 200 de kile cu pasager si bagaje multe (vreo 30 de kile pe fata si vreo 10 pe fata) asa s-a intamplat. Si mai conteaza si stilul de mers. La KLE fara frana de motor esti halit, asa ca m-am cam obisnuit agresiv cu roata spate. Fata tine, dar spatele se duce de doua ori mai repede.

(La Scout m-am referit in toate posturile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: a facut vreunul dintre voi trecerea de la Tourance la K60 sau chiar si invers?

 

Ma intereseaza cum se comporta K60 fata de Tourance pe asfalt ud si rece si/sau in curbe luate mai aspru (cu cizmele pe jos). Am citit review-uri garla pe net, dar niciunul nu a fost direct pe subiect: Tourance vs K60 pe R1100GS.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pe transalp tourance, conti escape si anakee iar acuma am k60 scout , la aderenta nu am simtit diferenta deloc pe asfalt doar zgomot si vibratii mai mari de la crampoane ,dar pe noroi ii altceva acolo sunt mai innsiguranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

deci Trailmax ramane....

trailmax este o anvelopa de calitate, spatele tine 9000 km pe monocilindru de 600, pana se duce creasta pe mijloc. Se comporta ciudat primii 30 km, dupa care devine impecabil. Pe iarba sau pamant umed nu are nici un efect.

» Post actualizat in 01 Jan 2016 07:06

 

Am o oarece retinere....

pune e09 si nu vei regreta deloc,6000 km, dar face zgomot. E07 cred ca are aceeasi compozitie, cred ca pret/calitate/km este cel mai bun raport, poti discuta de enduro spre deosebire de trailmax.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat strict de comportamentul pe asfalt.

 

Offroad-ul maxim estimat, este drumul de tara neasfaltat.

categoric vorbim de drumul de tzara, insa si ala devine periculos la 90 kmh . Ma rog, pe drum de balastiera ... 130 :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...