klu Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 cam 160 e setul! le gasesti la rubrica vanzari-cauciucuri, si intr-adevar sunt foarte laudate de posesori! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 cam 160 e setul! le gasesti la rubrica vanzari-cauciucuri, si intr-adevar sunt foarte laudate de posesori! De la romimoto.ro intenționez să le iau. Înca nu le-am comandat, în 2-4 săptamâni sper sa fac comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Ce parere aveti de cauciucurile Michelin T63 ON/OFF Road ? ce nu-mi place la ele e profilul pe margini. dar n-am probat. stie cineva cum se comporta pe curbe in sensul ca sa nu fuga fata inaintea spatelui? de exemplu la bridgestone trailwing desi sunt 80% strada fata, fara exceptie, pleaca inaintea spatelui. eu le-as interzice. dupa mine este cel mai important lucru in alegerea unui set de gume. tkc 80 is excelete in punctul asta de vedere. intodeauna incepe sa derapeze spatele pe curbe inaintea fetei si mai ramane o marja mare pana sa derapeze si fata si si atunci se mai poate redresa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 eu inca nu m-am hotarat ce sa iau: karoo sau anakee! am primit o oferta pe p.m. asa: Metzeler Karoo (T) 90/90-21 59Q TL = 65 EUR 140/80-17 69Q TL = 93 EUR Michelin Anakee 90/90-21 54H TL/TT = 79 EUR 140/80-17 69H TL/TT = 105 EUR da'ma trezesc dimineata si zic karoo t iar pe seara imi bag picioarele si zic tot anakee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Ia-ti Karoo simplu si ai scapat de dilema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Ia-ti Karoo simplu si ai scapat de dilema. Pai despre karoo simplu chiar nu am vazut pareri! Ai pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 eu inca nu m-am hotarat ce sa iau: karoo sau anakee! am primit o oferta pe p.m. asa: Metzeler Karoo (T) 90/90-21 59Q TL = 65 EUR 140/80-17 69Q TL = 93 EUR Michelin Anakee 90/90-21 54H TL/TT = 79 EUR 140/80-17 69H TL/TT = 105 EUR da'ma trezesc dimineata si zic karoo t iar pe seara imi bag picioarele si zic tot anakee! ai avut anakee?eu am d.trailmax pe un dakar si as vrea ceva bun pt uscat si ploaie numai pt asfalt nu intru pe offroad si am auzit k ar fi f bune anakee pt asta.nici cu trailmax nu am avut probleme pe ud sau uscat chiar au mers f bine,dar daca ar fi altele mai bune iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 ai avut anakee?eu am d.trailmax pe un dakar si as vrea ceva bun pt uscat si ploaie numai pt asfalt nu intru pe offroad si am auzit k ar fi f bune anakee pt asta.nici cu trailmax nu am avut probleme pe ud sau uscat chiar au mers f bine,dar daca ar fi altele mai bune iau. Am inca Anakee pe mobra! Cu mana pe inima iti spun ca nu cred ca exista cauciuc mai bun in banii astia, ca ankeeurile astea! In 13000 km s-au comportat exemplar si pe uscat si pe ud, si la temperturi intre 0-5 grade si peste 35 de grade. Nu ai probleme in curbe indiferent daca e ud sau uscat asfaltul. Am mers pe forestiere, drum de pamant si piatra, prin padure cu pasager, si se poate! Dar cand dai de sleauri cu namol lucrurile devin destul de amuzante pentru privitor! Am facut pasul Predelut cu pasager, in aprilie 2011, cand inca era zapada pe marginea forestierului si mult namol pe el! Atunci am realizat ca 230 kg pt o mobra nu e chiar un capat de tara, o ridici foarte usor, de mai multe ori! Bine, doar sa nu o scapi cu rotile in sus intr-o groapa cu namol! Atunci trebuie sa tragi de ea nu o mai ridici! Si au si durata de viata destul de mare! Erau deja pe mobra cand am cumparat-o si 13k am facut eu cu ele si tot ar mai duce 2-3 mii, cel putin spatele! Dar sunt DOT 2007 si deja sunt batrane! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) Vreau sa-mi iau niste "maselate" care sa ma tina macar 10.000km si sa coste in jur de 150 euro setul. Pana acum am mers pe mana Mitasului (E09) datorita pretului redus, dar se pare ca preturile lor au crescut si acum se compara cu celelalte, deci nu mai merita. Asa ca, ce-mi puteti recomanda? Nu stiu cum se face dar si eu caut cam tot asa ceva. Insa as vrea niste cramponate care sa nu fie "funny" pe carosabil ud. Partea cu pretul nu e asa de importanta. Cei care au experienta pe crampoane sa iasa in fata. Editat Ianuarie 16, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Nu stiu cum se face dar si eu caut cam tot asa ceva. Insa as vrea niste cramponate care sa nu fie "funny" pe carosabil ud. Partea cu pretul nu e asa de importanta. Cei care au experienta pe crampoane sa iasa in fata. Eu am fost foarte multumit de KAROO. Am avut ambele variante (Karoo si KarooT) si se comporta exemplar pe asfalt! N-am avut emotii nici un moment. Dar asta are un pret: se duc repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Cat de repede? Din ce-am vazut eu, pe spate la 6000 deja nu mai e vorba de cauciuc cramponat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) pana la urma m-am hotarat sa-mi iau Metzler Karoo T. Singurul dezavantaj ii ca nu se gaseste mai ingust de 140 pe spate, dar merge fara probleme in locul 120 sau 130-lui. se pare ca la monocilindru nu rezista 10mii. Pe varadero am vazut uzat la 10mii dar era "praf" spatele Ce parere aveti de cauciucurile Michelin T63 ON/OFF Road ? exista pe 17 ? Editat Ianuarie 16, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Am inca Anakee pe mobra! Cu mana pe inima iti spun ca nu cred ca exista cauciuc mai bun in banii astia, ca ankeeurile astea! In 13000 km s-au comportat exemplar si pe uscat si pe ud, si la temperturi intre 0-5 grade si peste 35 de grade. Nu ai probleme in curbe indiferent daca e ud sau uscat asfaltul. Am mers pe forestiere, drum de pamant si piatra, prin padure cu pasager, si se poate! Dar cand dai de sleauri cu namol lucrurile devin destul de amuzante pentru privitor! Am facut pasul Predelut cu pasager, in aprilie 2011, cand inca era zapada pe marginea forestierului si mult namol pe el! Atunci am realizat ca 230 kg pt o mobra nu e chiar un capat de tara, o ridici foarte usor, de mai multe ori! Bine, doar sa nu o scapi cu rotile in sus intr-o groapa cu namol! Atunci trebuie sa tragi de ea nu o mai ridici! Si au si durata de viata destul de mare! Erau deja pe mobra cand am cumparat-o si 13k am facut eu cu ele si tot ar mai duce 2-3 mii, cel putin spatele! Dar sunt DOT 2007 si deja sunt batrane! Spor! da.multumesc f mult pt informatiile date.mai pe toamna am mai intrebat de ele si switch a zis la fel.nu vreau noroi,pt asta am un cross.numai pe strada merg si de aceea vreau sa fie bune pe uscat si cind te prinde ploaia sa fie tot bune.cred k ma-ti convins sa aleg anakee.va salut pe toti si sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Eu am fost foarte multumit de KAROO. Am avut ambele variante (Karoo si KarooT) si se comporta exemplar pe asfalt! N-am avut emotii nici un moment. Dar asta are un pret: se duc repede... Tocmai asta am precizat in postul meu. Nu vreau unele care sa se duca repede, sa fie ok si pe ud si asta e cat costa atat costa, sunt foarte constient ca nu pot sa fie ultraperformante si cele mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Sunt mai multe variante, ca nici nu mai stiu ce sa cred. Unii spun ca tin vreo 6000, altii ca tin peste 10.000. Imi poate spune si mie cineva CARE A AVUT cati km. l-au tinut Karoo T-urile? Ceva de genul, la atatia km. mai au cam atatia mm si ajung la 1 mm. "carne" cam la atatia km. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 13.000 si mai are un pic de tot, spatele , fata nu am avut, nu exista pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) 13.000 si mai are un pic de tot, spatele , fata nu am avut, nu exista pt mine pai te au tinut foarte bine! ce folosesti pe fata? Editat Ianuarie 24, 2012 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Cavaleru', multumesc pentru raspuns Mai exista si alte opinii despre cat tin Karoo T-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 pai te au tinut foarte bine! ce folosesti pe fata? k60 de spate ca am dimensiune atipica 110/80/18 Cavaleru', multumesc pentru raspuns Mai exista si alte opinii despre cat tin Karoo T-urile? 10.000 pe supertenere cu motor 850 de TDM, al meu a fost folosit 90% pe sosea PS nu-s opinii ci fapte constatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Dupa 6000 nu mai e vorba de cramponate ci de un semislick, lis pe mijloc si crampoane in lateral. In toate pozele asa apare. E bun pana la 5000, dupa care devine un cauciuc de sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Dupa 6000 nu mai e vorba de cramponate ci de un semislick, lis pe mijloc si crampoane in lateral. In toate pozele asa apare. E bun pana la 5000, dupa care devine un cauciuc de sosea. se refera la asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=139942&page=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Cum se comporta pe asfalt ud? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Cum se comporta pe asfalt ud? Stropeste. Si acum mai in gluma: eu am Karoo simplu si au super aderenta pe asfalt ud (pt niste caramele, desigur). Imi inchipui ca modelul Karoo T are un comportament mult mai bun pe asfalt, uscat sau ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Nu stiu daca a mai fost pus, un link cu o gasca de comentarii la majoritatea modelelor de caucioace pentru vaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Nu stiu daca a mai fost pus, un link cu o gasca de comentarii la majoritatea modelelor de caucioace pentru vaci. tnx ! datorita tie m-am hotarat definitiv la ce caucioace sa ma opresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.