dracones Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Domnule, ce sa-ti zic ?! ... apropo's de ,,constanta mea in alegeri", de fel ma entuziazmez repede, insa la fel de repede imi si trece ! Dupa multe ganduri, calcule, impresii, documentare am ajuns la concluzia ca varianta cu Karoo T nu este exact ce-mi trebuie ... de ce ? Nu pot spune ca la viata mea am rupt pamantul cu LC8-ul si am umilit orice posesor de EXC, sau ca am factut invidios orice endurist convins ! Este clar ca cu o astfel de vaca nu ai prea multe de spus la capitolul enduro, cu atat unul ca mine care si-a rupt o mana in septembrie 2012 si frica inca nu i-a iesit din cap (si poate nici nu o sa ii mai iasa definitiv, vre'o data) ! Este clar ca la mine ,,enduro" va insemna niste drumuri mai mult sau mai putin modernizate, insa ,,drumuri" ! Este clar ca voi merge destul pe sosea ... chiar am niste planuri de calatorie pentru vara asta, dupa ce-mi scot fiarele din mana, insa nu vreau pana atunci sa mai schimb o guma pe spate ! Ce e drept ... mi-as fi luat o pereche de Karoo 3, insa nu vreau sa fiu printre primi care testeaza aceste gume ! Pe cauciucul spate am dat 497.52 lei, iar pe cel de fata 265.94 lei. Cu transport cu tot (Fun Curier) ma costat 760 lei. Cauciucurile le-am comandat de la S.C. Maxi Scooter Import-Export , loc. Sag, jud. Timis. Comanda am facut-o online, fara sa dau vre-un telefon. Am fost sunat dupa 2-3ore de tanti Ramona care mi-a confirmat ca au gumele pe stoc si le vor trimite imediat. Dupa aceasta in 24 de ore cauciucurile erau in masina mea ! Foarte corect ! Asta este unul dintre motivele principale ! Mersi , ai ales varianta m+s ? , ca si sfat incearca inainte sa pui camera sa dai cu putin talc. toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 UN NUMAR DE CONTACT PT. RABINU?SAU O ADRESA ?POATE AVEM NEVOIE SI E BN DE STIUT.MS il intreb maine daca imi da voie sa ii pun telefonu pe net. pana atunci iti pot da pe pm daca ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 il intreb maine daca imi da voie sa ii pun telefonu pe net. pana atunci iti pot da pe pm daca ai nevoie DA E BINE SI PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 foloseste cineva rimlock ? se poate pune rimlock daca initial janta nu a ajut asa ceva ? unde se gasesc de cumparat la noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 se poate pune rimlock - necesita gaurire la mobrele care nu au deja gaura pt asa ceva. Daca mergi preponderent pe strada si pe trasee lejere nu ar trebui sa te obosesti cu unul. E necesar doar la presiuni foarte scazute in roti Necesita reechilibrarea rotii odata ce il pui. daca vrei sa cumperi - un exemplu: http://shop.touratech.com/catalogsearch/result/?q=tyre+bracket sub 30 euro 2 bucati - doar sa alegi bine dimensiunile. Presupun ca o comanda touratech nu mai prezinta secrete - sunt variante fara comision sau transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 intentionez sa-mi iau si o pereche de camere d'ale groase (5mm) Super Heavy Duty ... su cum s'or numi ! Eu as zice sa te mai gandesti... daca mergi mult si tare pe asfalt nu sunt deloc cea mai buna optiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) ..... ma gandeam ca, fiind asa groasa, nu o dovedeste orice cuisor ! in schimb o sa se incinga ca dracu' cu problemele de rigoare ( uzura mai rapida a cauciucului de exemplu, probabil pericol mai mare de explozie, variatie mai mare de presiune cald-rece ). 5mm e exagerat pt strada. Editat Ianuarie 11, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Greu de bagat, greu de scos... ingrenuneaza inutil roata si mai ales, o dezechilibreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 greutate mare = inertie mare = consum mai mare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Putere la roata mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 ..... ma gandeam ca, fiind asa groasa, nu o dovedeste orice cuisor ! daca un cui trece prin cauciuc crezi ca se mai impiedica de camera ? Sincer eu prefer ca daca integritatea e afectata (se ciupeste) sa iasa aerul ca sa o vad - nu sa cedeze cand vrea ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 daca un cui trece prin cauciuc crezi ca se mai impiedica de camera ? de aici vorba aia : "e ca un floc in fatza pwlii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Petrica oamenii astia au dreptate in ceea ce spun referitor la scaderea performantelor din cauza camerelor groase. Ceea ce nu spun este la a cata zecima este diferenta. De principiu au dreptate insa eu am mers multi km si pe sosea si in afara ei cu camere din astea fara vre-o problema. Si m-am gandit exact ca si tine ca vreau niste camere rezistente . Nu stiu daca m-au ajutat cert e ca singura data cand am facut pana a fost atunci cand nu am avut camera de schimb la mine [o dadusem cuiva care nu avea cu un we inainte] De asemenea insa schimb camerele odata cu anvelopele cel putin asa am facut pana acum. Desi la cat de repede s-au dus Karoo-urile astea cred ca mai las camerele un rand de gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Petrica oamenii astia au dreptate in ceea ce spun referitor la scaderea performantelor din cauza camerelor groase. Ceea ce nu spun este la a cata zecima este diferenta.De principiu au dreptate insa eu am mers multi km si pe sosea si in afara ei cu camere din astea fara vre-o problema. Si m-am gandit exact ca si tine ca vreau niste camere rezistente . Nu stiu daca m-au ajutat cert e ca singura data cand am facut pana a fost atunci cand nu am avut camera de schimb la mine [o dadusem cuiva care nu avea cu un we inainte] De asemenea insa schimb camerele odata cu anvelopele cel putin asa am facut pana acum. Desi la cat de repede s-au dus Karoo-urile astea cred ca mai las camerele un rand de gume. Hai la tubeles neamule! ERU-le pt tine gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Bogdan, astazi la ora 9.45 am montat noile cauciucuri tubeless pe rotile de freewind si le-am umflat la 2,5 adm. La ora 18.00 aveau aceeasi presiune. In concluzie, lucrare de nota 10+. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Cat e halatu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 (editat) Cat e halatu'? Dincolo era mai ieftin. Costurile le stie Bogdan. Editat Ianuarie 12, 2013 de topgun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Hai la tubeles neamule! ERU-le pt tine gratis. Bogdane iti multumesc pt oferta, dar deocamndata raman pe camere. Cand oi decide sa stau numai pe asfalt probabil ca o sa trec pe tubeless si probabil voi schimba si mobra dar in acest moment nu intrevad momentul ala si nici vre un motiv pt TL. Inca o data multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 (editat) Jantele tale cred ca au inele de retinere chiar daca nu sunt tubeles,(BMW ce naiba), iar cand iesi in off umbli la presiune? Care este cea mai mica presiune folosita. Incercarea moarte n-are! Bogdan, astazi la ora 9.45 am montat noile cauciucuri tubeless pe rotile de freewind si le-am umflat la 2,5 adm. La ora 18.00 aveau aceeasi presiune.In concluzie, lucrare de nota 10+.Multumesc! Lasa-le asa pana in primavara si vorbim atunci. Editat Ianuarie 12, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Se intampla sa umblu la presiune cand iess pe off desi nu foarte des ca sunt lenes, dar cand situatia devine roz sunt fortat sa ma dau jos si sa umblu la ventile. In alta ordine de idei jantele [de BMW 800] sunt cele mai proaste jante dualsport pe care le-am vazut vreodata [ca tot au unii impresia ca sunt BMW fan] . Chiar trebuie sa o schimb pe cea din fata dinc auza ca are niste indoituri serioase pe ea. La cum e de indoita daca nu aveam camera sigur o pateam. Apropo ca mi-am adus aminte; la sfarsitul primaverii trecute ma intorceam din Grecia. Mobra plina de bagaje, cu pasagera [deh a luat juma de casa], noapte, ploaie, oboseala [peste 800 de km deja facuti pe ziua respectiva] si pe podul peste Arges pe banda 1 cum vii dinspre Giurgiu era un fel de protuberanta [dâmb] de peste 20 cm [as zice chiar peste 30 dar nu vreau sa exagerez] pe care l-am luat in plin. Daca nu aveam camera sigur faceam pana si la 100 km/h nu e funny de loc sa ramai brusc fara aer in roata fata. Dar daca tot te pricepi in domeniul asta al jantelor poate ma ajuti si-mi zici cu ce janta de la alta mobra pot sa o inlocuiesc pe a mea. Ca nu vreau sa dau 3~4 sute de euro pe una de la Touratech si cred ca as putea rezolva cu o janta sh de la o alta mobra endurotouring sau chiar enduro/cross, daor ca habar-nam daca exista vre un standard ceva sau cum ma prind cu ce o pot inlocui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 (editat) E foarte greu sa potrivesti ceva, daca nu este facuta cu dedicatie. In fara de janta propriuzisa trebuie sa se potrivesca si la spite dpdv nr. si lungime. Nu exista standard la janta, doar pura intamplare sa gasesti una identica de la alta marca. Pe vremuri din lipsa de piese de calitate se faceau inperecheri janta butuc dar obligatoriu cu confectionarea artizanala a spitelor. Cea originala cred ca se poate indrepta, spitata si centrata din nou. Cred ca este varianta cea mai ieftina. Cu orice roata ai da, in dambul in care ai dat tu, se indoia grav. As zice ca a fost prea buna daca ai ajuns pe roti acasa. Si mai usor cu critica marcii. E unii sensibili rau. Cat e halatu'? Depinde, cat sunt de murdare, ruginite. Daca jantele sunt curate 75 roni/buc cu valva clientului. Cel mai ieftin fiecare singur la el acasa, v-am dat toate detaliile. Editat Ianuarie 13, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Jantele au stantate pe ele latimea (1.75, 2.15, 2.50, etc.). Pentru a schimba o janta cel mai important este diametrul si numarul de gauri. Latimea poate fi identica sau apropiata de valoarea originala. La jentile standard nu variaza prea mult (as spune deloc) inaltimea. Asa ca nu influenteaza lungimea spitelor. Alegerea altor spite apare cand se schimba butucul (diametru diferit al butucului si sistem de prindere diferit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=559773&page=17 uite cat de bine tine f800gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Eu mi-am schimbat janta, la Dakar, iarna trecuta pentru ca mi-o indoisem iremediabil Am vorbit in prealabil cu mesterul Rabinu, si el mi-a zis ce fel de janta trebuie sa cumpar, (nr spite si diametru la fel cu cea originala asa cum s-a spus mai sus) Am cautat pe net o janta similara ca dimensiuni, am gasit Excel rims 1.85x21'' , nu stiam nimic despre marca, dar am luat-o fiindca imi trebuia repede. Am comandat-o prin goracing.ro Deocamdata s-a dovedit a fi o janta buna, cum si colaborarea cu Rabinu foare ok. Cel mai bine sa discuti cu cel care ti-o monteaza / centreaza, daca e doar stramba, dar totusi poti merge cu ea, sigur se poate indrepta. Depinde de tine daca vrei sa dai banii pe una noua + montat . Eu am dat 450 lei pe janta , montatul nu mai stiu cat m-a ajuns, spite nu au fost necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 O intrebare din clasici in viata : Ce fumezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.