zigzag Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Better? Pentru mine e bine oricum . Iar cand am scris cele de mai sus sa stii ca n-am facut referire la tine si nici la altcineva in mod particular. Pur si simplu cred ca cel mai bine e ca fiecare, pe cat posibil, sa testeze personal cauciucurile. Pretentiile si asteptarile sunt diferite de la om la om. Daca spre ex. cineva spune ca heidenau k60 sunt excelente pentru off, altcineva poate sa pufneasca in ras la o asemenea afirmatie. Cum am mai spus, consider ca diferentele de performanta intre cauciucurile din cadrul aceleiasi categorii sunt destul de mici. Foarte important este ca fiecare sa stie exact pe unde doreste sa bage mobra si in functie de asta sa aleaga un cauciuc din categoria potrivita dorintelor sale. As zice ca alegerea categoriei potrivite de cauciucuri e mai importanta decat alegerea unui cauciuc din cadrul unei categorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 ma ajuta careva cu cateva inf ,inca nu is hotarat ca cauciuce sa imi iau,pe yamaha 660 tenere am avut mitas si veci nu imi mai iau ..... pe transalp si am avut anakee (super aderente pe asfalt ud si uscat pe of uscat no problem ud si noroi mam descurcat in orice situatie asa am cumparat transalpul nu erau noi si am facut 10 000 km ),tourance puse de noi ( nu asa aderente ca si anekee dar bune ca si anekee in rest am facut 14 mi km si inca mai mergeau 5 mii ) haidenau k60 (pe asfalt bune dar galagie mare pe noroi mult mai bune ca anekee si tourance dar iti da o siguranta pe noroi pana la momentul cand sigur pe ele faci mai mult decat pot si gata buba jos motorul am facut doar 2 000 km si schimbate ) continental escape noi ( ca si tourance se comparta dar crampoanele incep sa se uzeaze neuiform pe la 10 k )....... io nu fac mult noroi decat ocazional ( si atunci o fac lata ) deci io maxim as pune k60 in cel mai rau caz doarece fac si plimbari cu motorul de 5 mi km in concediu prin alte tari deci undeva la 75% on road .......din tot ce am incercat pana acuma anekee o fost cele mai bune pt mine dar inca caut si altceva si amu intrebare intrebare ...... 1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede 2 si ce diferenta sau ce reprezinta tt sau tl la unele cauciuce 3 o avut careva michelin sirac ...ceva pareri despre ele (cat o tinut ,uzura ,aderenta pe ud ) bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau multumesc anticipat tt- tube type tl-tubeless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Am avut eu si K60 Scout Heidenau=Mitas=nu merita banii Am avut si Mitas si Heidenau. Nicio legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) As zice ca alegerea categoriei potrivite de cauciucuri e mai importanta decat alegerea unui cauciuc din cadrul unei categorii Daca tot a ajuns discutia in punctul asta, vin si eu cu o intrebare, sunt curios ce pareri au altii. Referitor la alegerea categoriei de cauciucuri, deseori aud exprimari de genul 70% on 30% off, etc. Cand te referi la un set de gume procentele alea au o semnificatie destul de clara, dar cand te referi la un stil de mers/utilizare a lor nu. Ce ma nelamureste este in legatura cu ce factor e bine sa iti stabilesti acele procente, evident e vorba de o aproximatie grosiera: 1. km parcursi pe - asfalt - offroad - uscat - offroad - noroi 2. timpul aferent parcurgerii km mentionati la (1) 3. importanta subiectiva, pt tine, a timpului petrecut pe respectivele tipuri de teren. Spre exemplu, daca se iau in calcul km se va ajunge la un procentaj orientat mai mult spre asfalt decat daca se ia in calcul timpul. De ex te duci intr-o tura de o zi la munte, 70% din distanta o parcurgi pe asfalt, restul pe off, dar totusi majoritatea zilei o petreci pe aratura, si evident aceasta aratura e scopul iesirii deci foarte importanta. Editat Aprilie 16, 2013 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 In viitor vreau sa experimentez si Michelin T63/Desert. Am avut in 2007 pe DR, pe vremea acea mi-sa parut cel mai moale cauciuc. Am facut Transfagarasanul si ceva zone si sa cunoscut la uzura,,il cam mincase asfaltul, dar am ramas cu o impresie mai buna decit Mitas E 09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Ai PM,(ca sa nu fac reclama pe aici), eu dupa multe cautari am hotarat sa imi iau Dunlop Trailmax (nu TR91, de asfalt, ci Trailmax simplu). Sunt curios cum o sa se comporte, revin cu impresii dupa montaj ma ajuta careva cu cateva inf ,inca nu is hotarat ca cauciuce sa imi iau,pe yamaha 660 tenere am avut mitas si veci nu imi mai iau ..... pe transalp si am avut anakee (super aderente pe asfalt ud si uscat pe of uscat no problem ud si noroi mam descurcat in orice situatie asa am cumparat transalpul nu erau noi si am facut 10 000 km ),tourance puse de noi ( nu asa aderente ca si anekee dar bune ca si anekee in rest am facut 14 mi km si inca mai mergeau 5 mii ) haidenau k60 (pe asfalt bune dar galagie mare pe noroi mult mai bune ca anekee si tourance dar iti da o siguranta pe noroi pana la momentul cand sigur pe ele faci mai mult decat pot si gata buba jos motorul am facut doar 2 000 km si schimbate ) continental escape noi ( ca si tourance se comparta dar crampoanele incep sa se uzeaze neuiform pe la 10 k )....... io nu fac mult noroi decat ocazional ( si atunci o fac lata ) deci io maxim as pune k60 in cel mai rau caz doarece fac si plimbari cu motorul de 5 mi km in concediu prin alte tari deci undeva la 75% on road .......din tot ce am incercat pana acuma anekee o fost cele mai bune pt mine dar inca caut si altceva si amu intrebare intrebare ...... 1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede 2 si ce diferenta sau ce reprezinta tt sau tl la unele cauciuce 3 o avut careva michelin sirac ...ceva pareri despre ele (cat o tinut ,uzura ,aderenta pe ud ) bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Are careva in dotare sau s-a dat cu Anakee 3 sau Metzler Next? Vreau sa le schimb si ma interesau astea ca par mai de strada si sper sa se patrateasca mai greu decat Tourance exp. NEXT are Ianachim daca nu ma insel, ANAKEE 3 imi pun eu in vreo 2 saptamani, o sa gasesti detalii pe topicul de 1200GS/GSA cel mai probabil dupa ce apuc sa le fac rodajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) "intrebare ...... 1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau multumesc anticipat" Heidenau produce o varianta de K60 M+S SiO2, destinata utilizarii in anotimpul rece (asfalt rece, asfalt ud, zapada, etc). Pneuri de iarna, cum ar veni... Continutul mare de SiO2 le face mai elastice la temperaturi scazute si, in consecinta, mai aderente. Evident, toate avantajele astea au un pret: utilizate pe asfalt cu temperatura ridicata, se duc foarte repede. Informatii aici: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/snow-tex-motociclete/k60-m-s-sio2 Nu stiu cum si unde ai folosit tu Mitas E09. Daca le-ai folosit preponedrent pe asfalt ud sau rece, iti inteleg reactia. Pe asfalt rece si/sau ud, trebuie grija mare cu ele, in schimb pe macadam, mocirla, iarba, pietris, etc, sunt fenomenale. Au tractiune, se descarca de noroi instantaneu si in consescinta, au grip chiar si in noroaie mari. Asadar, totul tine de cum le-ai utilizat. Acum folosesc K60 Scout. Foarte bune pe asfalt, inclusiv ud ( le recomand pentru astfel de suprafata), pe drumuri de pamant, pamant cu pietris, etc, dar sunt dezastruase pe mocirla. Se incarca cu noroi si devin slicuri. Editat Aprilie 17, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) pana la urma nu mai incerc nimic si michelin anekee am montat asa ca pt mine si ce fac io asta ii cel mai bun compromis .....multumesc celer care mi-au raspuns Editat Aprilie 18, 2013 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 pana la urma nu mai incerc nimic si michelin anekee am montat asa ca pt mine si ce fac io asta ii cel mai bun compromis .....multumesc celer care mi-au raspuns Daca vrei s-o arzi ca-n poza de profil, Anakee n-au sa te ajute prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Am montat aseara pe mobra (aka Super Tenere 750) un set de Dunlop Trailmax, cele din poza de mai jos Am apucat sa fac vreo 30 km cu ele, insa inspira incredere. Datorita formei profilului, se inclina "mai repede" pe curbe, insa fara a-ti da senzatia ca aluneca sau ca pierzi controlul. Pe advrider, cei care au avut modelul asta au zis asta ca e specific anvelopei respective. In rest, sunt nitel mai zgomotoase decat battlewing-urile de dinainte, insa ai senzatia ca se lipesc bine de asfalt. Cica ar fi si destul de longevive (bine, asta tine si de pilot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Eu am avut Trailmax (simplu, cum ii zici tu) pe vechiul XTZ660 si pot sa spun ca pe off nu am fost incantat. Prin noroaie hai sa zicem, dar pe iarba si pamant afanat greu de tot...iar ST are masa mai mare. Culmea, acum tot de Trailmax am dat pe XT660Z-ul pe care mi l-am luat, dar am zis saru'mana ca sunt cauciucuri noi si nu a trebuit sa mai scot bani din buzunar. Am bagat-o un pic la mine pe camp si comportamentul e totusi diferit...dar si motocicleta e diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Referitor la mitas e-07 am citit ca tin 15000-20000km pe motoare mari st1200, gsa1200, stelvio ceea ce mi se pare perfect. Asta e mai caut pareri ca nu as vrea sa dau banii pe niste gume de ebonita sa trag pe dreapta cand ploua. Sper sa nu fiu nevoit sa pun tot tourance/anakee Pana la urma ai ajuns la ceva concluzii cu Mitas E-07 Dakar? Am tot sapat zilele astea prin mii de forumuri dupa recomandari de cauciucuri care sa faca ceva si offroad sa nu mai pedalez ca o ratza pe langa motor. Am gasit niste filmuletze cu un neamt care si-a incaltat GS-ul 1200 cu cauciucurile astea si are o gramada de filmari cu go-pro pe youtube dintr-o excursie chiar prin romania, pe transalpina, transfagarasan, pe ploaie, offroad si mi s-a parut ca se comporta f ok gumele. Furnizori ok pt mitas la noi care ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Furnizori ok pt mitas la noi care ar fi? Chemtraders: http://www.anvelope-motociclete.ro/ Parerile sunt impartite, cu mine au fost prompti si rapizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Referitor la mitas e-07 am citit ca tin 15000-20000km pe motoare mari st1200, gsa1200, stelvio ceea ce mi se pare perfect. Nu te supara, unde ai citit asta? Un GSA1200 termina orice cauciuc pe spate in maxim 10000 km (eu vorbesc de ce am vazut cu ochii mei, nu din reviste) La fel si celelalte, sunt motociclete grele, cu cuplu mare, termina cauciucurile repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Nu te supara, unde ai citit asta? Un GSA1200 termina orice cauciuc pe spate in maxim 10000 km (eu vorbesc de ce am vazut cu ochii mei, nu din reviste) La fel si celelalte, sunt motociclete grele, cu cuplu mare, termina cauciucurile repede aici: http://www.dualsportafrica.com/Mitaseo7review.htm si aici: http://www.mx1canada.com/mitas-adventure-and-safari-tires/ si pe la diversi useri pe advrider am vazut ca este un topic destul de mare pentru E07. Momentan am pus michelin anakee 2 pe v-strom mai am cateva luni pana se tocesc sa ma informez de mitasurile astea Editat Aprilie 24, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Chemtraders: http://www.anvelope-motociclete.ro/ Parerile sunt impartite, cu mine au fost prompti si rapizi. Le-am trimis un mail sa vedem ce zic, ca pe site nu apare E07.. poate daca gasesc undeva pe stoc ma hotarasc mai repede De backup, niste surse pentru Tourance? ce cauciucuri mi-am mai luat pana acuma mi-am luat de la romimoto, ca sediul e la 5 min de mine Acuma ma roade ca se preconizeaza o tura de Cluj-Timisoara in weekend cu probabilitate mare de extindere inca vreo 600 km prin Serbia si parca nu m-as porni cu opinca aia ce o am pe spate.. Editat Aprilie 24, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 la salon cei de la anvelopemoto.eu aveau la un pret foarte bun setul de anakee 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 stie cineva vreun site din Romania care sa detina pe stoc Mitas C02 -17 ? poate v-ati impiedicat pe undeva de informatia asta. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) sau tot așa ... poate s-a impiedicat cineva de vre-un mitas E09 pe 140/80-17..... Ce ai pățit Laico? ai rămas și tu desculț? Mergem ca balerinele? Editat Aprilie 25, 2013 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 sebi E09 se gaseste,poate mai greu pe 140, ma gandesc ca o sa dam de zapada pe ici pe colo si na mai bine o balerina atragatoare , de asta cautam C02, daca nu E09 si gata. P.S a inceput numaratoarea inversa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Cu C02 am avut experiente tare neplacute pe Tenere, on si off road. Crampoane lungi si moi care se indoiau sub greutatea mobrei. E09 se gaseste si pt 140 si pt 150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Din punctul meu de vedere daca va pasa de calitate si vreti mai mult off decat on TKC 80 (80 off, 20 on) este una dintre cele mai bune solutii, mai buna decat Karoo care are guma prea moale si se consuma repede pe asfalt. A doua optiune pentru un balans ON/OFFmai bun este Heidenau K60. Cine cauta un 20 OFF 80 ON avem Tourance Clasic, Anakee2 etc... Mitas din experienta mea sunt de slaba calitate ON si OFF si nu am fost multumit de ele (E07/E09) ce i drept asta e de acu cativa ani, nu stiu daca s au imbunatatit sau nu. Spor la ales Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Cu C02 am avut experiente tare neplacute pe Tenere, on si off road. Crampoane lungi si moi care se indoiau sub greutatea mobrei. E09 se gaseste si pt 140 si pt 150. Unde? - aia e problema. Îmi trebuie brusc... cel târziu până miercuri-joi. @eti_radu - Nu aleg! Știu ce vreau. TKC80 - foarte bun (dar ține puțin) K60 - chiar bun (dar nu pentru noroaie imense) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 TKC80 consider că este binişor sub E09 în offroad, chiar dacă-s amândouă cramponate. Contează şi dispunerea/dimensiunea crampoanelor, nu doar să fie prezente pe gumă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.