Jump to content

Recommended Posts

Am mers pe presiuni recomandate de Yamaha, adica 2 in off iar pe strada combinatii intre 2.1 si 2.4 (habar nu am daca si producatorul de cauciucuri recomanda o anumita presiune si sincer nici nu ma intereseaza). Motocicleta a venit cu Tourance, am aplicat aceeasi presiune si pe K60.

In plus nu toti mergem (pilotam) la fel, fiecare are propriul stil. ;)

 

Pe F800 am Battle Wing, dar nu e cazul sa intre in discutie. Presiunea din ele cu atat mai putin. :)

Edited by razvano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie, 2 atmosfere, chiar și la K60/Xtz (presupun, fiindcă asta vad la profil), mi se pare f mare. Presiunea mai mica asigura aderenta (mult) mai buna în off. As încerca 1.5 odată ieșit de pe sosea, dar asta este doar părerea mea și sper sa nu par inoportun. Un compresor în trusa ușurează mult jocul cu presiunea. Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si mai jos de 2, in jur de 1.7-1.8, dar nu este justificat pentru moticicleta asta (Tenere). Poate daca mergi prin nisip, dar nu e genul de "off" care ma intereseaza. Oricum discutia plecase de la afirmatia mea legata de comportamentul pe asfalt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si mai jos de 2, in jur de 1.7-1.8, dar nu este justificat pentru moticicleta asta (Tenere).

 

am alta parere. 1.6-1.7 spatele pe tenere la cauciucuri cu talon moale sau mai jos daca ai talon mai teapan e parfum fatza de 2/2+... pe asfalt, fara pasager... daca-i scurt las tot asa, daca nu 2.

» Post actualizat in 06 Aug 2017 18:23

Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu.

 

de 5 ani exclusiv pompe de bicla sau benzinarii... daca-s bune isi fac treaba, daca nu dai mai mult. mult mai mici, usoare si bulletproof decat un compresor. de evitat pompele ieftine cu 2 moduri. inevitabil o sa ramana functional doar modul 'scurt'. eventual poti s-o prinzi cu scai sau ceva de genul de cadru pt a fi la indemana.

Edited by b374

Share this post


Link to post
Share on other sites

am alta parere. 1.6-1.7 spatele pe tenere la cauciucuri cu talon moale sau mai jos daca ai talon mai teapan e parfum fatza de 2/2+... pe asfalt, fara pasager... daca-i scurt las tot asa, daca nu 2.

Tot ce-i posibil, dar nu mai am Tenere si, in plus, presiunea nu a fost problema mea in offroad si nici nu ma intereseaza. Si nici nu sunt de acord ca presiunea conform manualului ar fi influentat comportamentul pe asfalt pentru ca nu e singurul tip de cauciuc pe care l-am avut si nici singura motocicleta. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu pe 800 as pune tkc din ce-i pe oferta/productie acum. discutabil daca 150/70 sau 140/80. sau poate e09 dar daca zici ca k60 scout pe 130/80 te duceai saniuta, poate nu. scout pe 150 e mai saniuta deat pe 130 ca are banda pe centru, 140 daca vrei sa nu fie continua dar tot e ceva saniuta.... dar, iarasi 140-ulile o sa dea cu virgula la itp sau incident...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie, 2 atmosfere, chiar și la K60/Xtz (presupun, fiindcă asta vad la profil), mi se pare f mare. Presiunea mai mica asigura aderenta (mult) mai buna în off. As încerca 1.5 odată ieșit de pe sosea, dar asta este doar părerea mea și sper sa nu par inoportun. Un compresor în trusa ușurează mult jocul cu presiunea. Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu.

Este practica :) Cu pompa de decathlon de 8 lei am umflat 1 bar pe k60 in aprox 5-8 minute per roata. In loc de pauza de tigara :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce-i posibil, dar nu mai am Tenere si, in plus, presiunea nu a fost problema mea in offroad si nici nu ma intereseaza. Si nici nu sunt de acord ca presiunea conform manualului ar fi influentat comportamentul pe asfalt pentru ca nu e singurul tip de cauciuc pe care l-am avut si nici singura motocicleta. ;)

 

Nici eu nu sunt de acord ca presiunile din manual se aplica pentru orice anvelopa ;)

 

LE: Si mai ales sa spui ca mergi cu 2bar in offroad pentru ca asa recomanda manualul, nu e deloc treaba buna. Cu pasager, motocicleta de 230kg si K60 Scout, merg cu maxim 1,5bar fata si 1bar spatele. Maxim!

Edited by Andry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate esti un mare calator, offroadist, endurist sau whatever, dar sincer nu imi pasa. ;)

Fiecare decide pentru el, presupun ca e fair. Eu parerea mi-am facut-o oricum, eram constient ca prea multe sfaturi nu o sa primesc pe forum (de fapt calitatea este problema), experienta personala conteaza.

 

Mai departe tu poti sa mergi si cu 0, cu tot cu pasager, este strict problema ta. Daca eu vreu sa merg cu x sau y, si mi se pare ok, atunci este te strict problema mea. Daca tu consideri ca ceea ce eate specificat in manual este bullshit, atunci orice comentariu in plus nu isi are rostul.

Edited by razvano

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok... e o parte care n-o inteleg... de ce unii posteaza pe forum dar ii zic ca-i doare in basca de ce se comenteaza/feedback/raspunsuri... ma depaseste... de fapt ar trebui sa zic ca ma doare in fund de ce credeti voi despre partea asta, nu?


» Post actualizat in 10 Aug 2017 19:02

dar sincer nu-mi pasa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok... e o parte care n-o inteleg... de ce unii posteaza pe forum dar ii zic ca-i doare in basca de ce se comenteaza/feedback/raspunsuri... ma depaseste... de fapt ar trebui sa zic ca ma doare in fund de ce credeti voi despre partea asta, nu?

» Post actualizat in 10 Aug 2017 19:02

dar sincer nu-mi pasa :P

Poate ca pentru " altii" o iau pe aratura si altceva nu stiu? Pentru ca eu una am scris si alta am primit ca raspuns? Cam asta e realitatea forumului romanesc, vii cu o problema (cu toate ca e mult spus) si ajungi sa fii certat si pus la colt.

 

Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-o ia pe aratura... nu vad partea negativa aici... suntem la cauciucuri on-off... aratura se califica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, aratura e permisa. Dar spiritele se incing repede...intotdeauna de la presiune. Daca e prea mica te ia durerea de cap, daca e prea mare ti se infunda urechile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e prea mica te ia durerea de cap, daca e prea mare ti se infunda urechile.

 

tehnic, delta, dP/dt cauzeaza simptomele... nu val absoluta :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu sunt de acord ca presiunile din manual se aplica pentru orice anvelopa ;)

 

LE: Si mai ales sa spui ca mergi cu 2bar in offroad pentru ca asa recomanda manualul, nu e deloc treaba buna. Cu pasager, motocicleta de 230kg si K60 Scout, merg cu maxim 1,5bar fata si 1bar spatele. Maxim!

 

Cat de des ciupesti camera?

Apreciez sfatul, o sa incerc si eu in jur de 1.5bar. Pana acum am ramas aproape de 2.0 de frica sa n-o ciupesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa mai vorbim ca este iarna!! Am date ca presiuni in cartea moto (Ducati MTS 950) urmatoarele: Pirelli Trail F 2,4 S 2,5 solo si F 2.4 si S 2.8 cu bagaje si pasager iar cu Pirelli Rally F 1.6 S 1.6 solo si F 1.8 S 2.0 cu bagaje si pasager.Acum intrebare: daca pe moto a-ti monta Metzeler Karro3 ce presiune a-ti baga in pneuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am Karoo 3 pe Superteneru vechi. Merg 1.8 cu 1.8 tot timpul, peste tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17.

 

Salut,

 

Am avut Karoo 3 si acum am M. Wild,aceleasi dimensiuni ca ce ai tu.

 

Da, Wild-urile sunt mai zgomotoase fata de Karoo 3, pe asfalt ud, parere personala, sunt sub Karoo si, la mine cel putin , Wild-urile s-au mancat mai repede.

Pe off ( nu sunt mare specialist) dar parca Wild-urile sunt mai ce trebuie.

Edited by lceu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am avut Karoo 3 si acum am M. Wild,aceleasi dimensiuni ca ce ai tu.

 

Da, Wild-urile sunt mai zgomotoase fata de Karoo 3, pe asfalt ud, parere personala, sunt sub Karoo si, la mine cel putin , Wild-urile s-au mancat mai repede.

Pe off ( nu sunt mare specialist) dar parca Wild-urile sunt mai ce trebuie.

Wild-ul fac zgomot tot timpul sau numai la anumite viteze ?Karoo 3 pe Bmw 1100 gs facea zgomot in 50-60 dupa care liniste si le apuca iarasi pe la 100-110,iar de la 130+ nu se mai auzeau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17.

uita-te si la mitas e10. Am numai pe fata, pare ok. Pe spate am e10

Share this post


Link to post
Share on other sites

uita-te si la mitas e10. Am numai pe fata, pare ok. Pe spate am e10

 

- Nu dumneavoastra erati la volan?

- Nu.

- Dar cine era?

- Eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

- Nu dumneavoastra erati la volan?

- Nu.

- Dar cine era?

- Eu.

pe spate am E09. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect,



se pare ca in sezonul 2018 voi calari un R1200GS si imi doresc sa ma ajutati cu un sfat .


Ca si previziune, kilometrii pe care ii voi face vor fi 80% asfalt si 20% offroad usor spre mediu.



CE CAUCIUCURI IMI RECOMANDATI ???? cu un raport pret-calitate bun !


Share this post


Link to post
Share on other sites

Metzeler Tourance Next sau Pirelli Scorpion Trail2

Edited by DrDre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...