Nyt Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 A fost guma. Aia ia fost limita. Pacat ca nu ai schimbat-o mai devreme. Spor in continuare . Ai progresat frumos,dar cu gumele alea era de asteptat si o tavaleala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 parerea mea ca daca nu atingeai cu scarita de jos aveai toate sansele sa o redresezi imi pare sincer rau rares! am vrut sa ajung si eu ieri dupa 6 si mi-au spus ca sunt rezervari pana tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Eu cred ca nu ai cum sa scazi timpii aia fara sa cazi. Plus fara sa pui materialul de concurs adecvat- adica cauciucuri din alta clasa. Am cazut si eu pe Amkart, cred ca era a 3-a oara cand am intrat, ma mai pregateam si sa ma duc la Serres peste o saptamana. Nu mi-a facut bine la moral, m-am dus acolo cu motoreta mai mult inchegata cu powetape, a mea s-a dat peste cap si a spart toate carenele, plus frezat capacul de la alternator incat sa picure uleiul pe acolo. Dar imi iau eu alt motor si mai revin si pe acolo Editat Iunie 11, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Nu era scarita, era sliderul de se aude tarsait incet, scarita se aude altfel ca am in mai multe filmari, ori e sliderul de la cizma(suruburile de la slider) ori de la sliderul de la genunchi .Eu stiam ca eram cu genunchiul jos.Dupa ce a fugit, eu am mers taras pe slider ridicandu-ma de ghidoane, de asta costumul doar are zgarieturi foarte fine pe o buca si un pic la cot. Nu am dat cu scarita si nu se putea redresa nimica la unghiul ala de inclinare. A plecat si dus a fost, nu a anuntat cu nimica inainte. Singura greseala a fost ca am amanat schimbarea cauciucului, in rest nu imi reprosez nimica. Ce e naspa din cazatura asta, e ca imi poate da impresia ca toate cazaturile cu moto sunt asa usoare.SIGUR NU E ASA. Adica nu a durut DELOC, daune 0 la motor. Stiu ca nu e asa. Am tras trante cu bicicleta de am zis ca nu ma mai scol de acolo. Am cazut cum se putea mai bine, in virajul cu viteza cea mai mica, fara sa am daune la motor sau corporale. Am avut foarte mult noroc asa ca trebuie sa invat cat mai multe din asta si sa schimb ce am gresit. Naspa e noaptea cand vrei sa te culci si inchizi ochii si ai replay continuu la secundele din cazatura. Sunt bucuroooooos ca s-a terminat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 atunci ma bucur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Ma duc la garaj sa inspectez mai bine si fac si niste poze sa vedeti ce bine e sa aveti slidere de calitate( cand nu te duce capul sa schimb cauciucul azi si nu maine) . Am cazut si cu PUIG si cu R&G, ambele s-au comportat exemplar. Editat Iunie 11, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 ce costum ai? (pentru reclama) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 putea sa aibe si blugi la cat de incet a cazut ) hai frate la viteza asta intrebi ce cosum avea pfff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) wawesh, am cauciucuri pt pista(si 180 si 190/55 yumm yumm) Editat Iunie 11, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Operatiuni: Mi-am indreptat schimbatorul de viteza. Am dat jos crash-pad-ul, doar ca avea surubul indoit cam tare si a trebuit sa il tai cu polizorul ca sa pot sa il scot. De pe motor a iesit foarte usor. Acuma o sa ma duc sa caut un surub din asta, ca aveam prin garaj dar nu duritatea surubului necesara( 8,8). Crash-ul o sa intorc invers si o sa il folosesc pana iau altul. Am dat cu smirghelul pe capatul de ghidon si l-am vopsit. Oglinda am dat-o si pe ea cu smirghel pana la 3000 si nu prea se mai vede diferenta. Cam atat a fost nou pe moto, se putea sa fiu mai norocos? @Cesar, ti-am dat un pm duminica sa imi trimiti poze cu ce ai si nu ai dat. Oricum, e ca si luat un Bridgestone Battlax Racing R10 pe 190/55, sper sa fie destul de bun ca sa tina un 1.12. O sa pastrez K2 de pe fata ca eu zic ca e ok. 2CT-ul s-a incalzit asa de tare incat a iesit "uleiul" din el, poate si din cauza asta a alunecat. Se vede in filmulet despre ce vorbesc. ( nu e de la lant ca e pe ambele parti. http://youtu.be/_Gsoe-NBlu4 In concluzie, mai am de montat crash-pad si schimbatorul(10 minute) si motorul e la fel ca inainte. Cum pun cauciucul, cum apar din nou. Editat Iunie 11, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Pai ma asteptam sa-mi placa, da' nu cu vaca, cu cartu'. Oricum, cu mobra n-am inteles mare lucru, la 8000 rpm de-abia se misca din cauza carburantului. Vom vedea data viitoare.Intrebare: se pot cronometra si turele cu mobra? Intreb pentru ca la cart mi-au dat rezultatele, dar la mobreta nu. Bine, si io am uitat sa intreb, ca eram cu spume ca se compromisese ragalia. Incearca sa te abtii.Nu o sa-ti placa rezultatul. Ti-o spune cineva care a cazut atat cu un Transalp cat si cu un maxiscuter pe amc. Cauciucurile tale sunt ebonita, nici ciclistica nu te prea ajuta. Daca vrei sa ai mobra cu care sa te plimbi in continuare, evita amc-ul Kle 500 nu e mobra de dat pe circuit. Spor Editat Iunie 11, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Incearca sa te abtii.Nu o sa-ti placa rezultatul. Ti-o spune cineva care a cazut atat cu un Transalp cat si cu un maxiscuter pe amc. Cauciucurile tale sunt ebonita, nici ciclistica nu te prea ajuta. Daca vrei sa ai mobra cu care sa te plimbi in continuare, evita amc-ul Kle 500 nu e mobra de dat pe circuit. Spor D-aia nici nu iau in serios treaba asta. Io m-am dus pentru cart. Si mi-a placut maxim. Maine ma duc sa-l incerc pe ala mare, alea mici abia se misca la accelerarea de la iesirea din viraj. De cazut am cazut si io cu KLE-ul. De vreo 3 ori. Sub 50 la ora. Deci cam cum e pe virajele de pe Amckart. Dar la gume te contrazic, K60 Scout noi-noute. Deci moi. Oricum n-o sa ma dau mai tare decat pe Cheia sau pe Dealu' Negru. Doar ca o sa fie mai relaxant. Editat Iunie 11, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 o intrebare de baraj cu ce treapta faceti amkartul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Eu cu GSR600 in a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Eu cu fost ZX9 intr-a doua, ca intr-a I-a smucea prea tare si mi-era frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 cu hornetul tot a2-a. am incercat a1- a si smuceste si la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 eu cu 954 in a-ntaia, a 2-a prinde viteze cam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 se face numai cu a doua ! Alta intrebare : Cum va setati suspensia inainte de a intra pe amkart ce credeti ca trebuie facut cum trebuie sa fie amortizoarele , care trebuie sa fie mai tare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Chiar crezi ca isi regleaza cineva suspensia pentru amckart din cei de pe forum? Eu nu cred Editat Iunie 13, 2013 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 @OveR - ai zis ca se face numai cu a doua. poti sa ne explici si de ce? Eu unul, cbr f4 doar cu treapta 1 il fac. Cu a doua mi se pare lipsit de cuplu in ture mici pentru asezare/iesire pe viraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Eu as regla suspensia doar ca nu stiu cum. Adica am idee de unde dar nu m-am preocupat cu aceasta procedura din cauza ca nu am motor de circuit. Din ce stiu eu, trebuie s-o rigidizezi. Imbunatateste stabilitatea in detrimentul confortului la luatul gropilor prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 In momentul asta il fac cu 1-ia, cind am sa-i pun calcatura mai scurta am sa incerc si cu a 2-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Eu de asta am cazut pe Amckart, de la suspensie(pe langa cauciuc). Cand am facut SAG-ul eu stiam ca era 30mm fata spate. Si cand am masura ieri am 30mm fata si 10mm pe spate. Asta din cauza cuiva care nu a stiut sa masoare cat timp stateam pe motor. M-am uitat la film de vreo 20 de ori si cu o fractiune de secunde inainte sa pierd spatele am redus gazul, s-a comprimat fata, s-a decomprimat spatele, adio greutate pe spate, bun venit low side. Daca tineam gazul sau era SAG-ul pe care il credeam, poate nu cadeam. Supozitii, dar cam reale, cred eu. Sambata viitoare pun mana pe Bridgestone R10 si revin. Eu cu a2a il fac, doar ca am -2 pe pinion de atac. Editat Iunie 13, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Cat sa fac SAG-ul maine(30mm fata-spate)? Hidraulica e acuma in varianta stock si simt spatele ca topaie pe curba de dupa linia dreapta si nici fata nu prea imi place pe franari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Io am mers la misto de citevas ori citeva ture cu a 3-a, peste 1.14 nu urcam. Toti incepatorii nu inteleg ca mersul rapid pe circuit inseamna sa frinezi cit mai putin, trase perfecte, viteza cit mai constanta pe curbe. Cu a 1-a, frina de motor e foarte mare, controlul gazului e foarte dificil, scurtele accelerari violente nu suplinesc pierderea secundelor pe viraje. Daca-i spun unui incepator sa salte relantiul pe Amckart la 1800-2000tr/min, zice ca-s nebun. Editat Iunie 14, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.