Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 58 minute, robert23mg a spus:

E perfect

La G650 de ex bușonul are >20mm diametru și setul ăla se oprește la 18 or smth. Șaibe până la 18 mm găsești la piese auto, pt G a trebuit să comand piesă originală pt că nu am găsit nici în seturile mele și nici de comandat la furnizori! Așa că verifică întâi ce diametru are bușonul, s-ar putea să găsești cotele pe realoem.com.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, john17 a spus:

La G650 de ex bușonul are >20mm diametru și setul ăla se oprește la 18 or smth. Șaibe până la 18 mm găsești la piese auto, pt G a trebuit să comand piesă originală pt că nu am găsit nici în seturile mele și nici de comandat la furnizori! Așa că verifică întâi ce diametru are bușonul, s-ar putea să găsești cotele pe realoem.com.

Mdea, eram pe drum am vazut doar titlul, pe urma am vazut in descriere ca sunt mai mici.
Din ce am gasit eu imi trebuie 24mm-30mm :) anul asta daca nu primeste una noua, macar o sa am dimensiunile exacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu 2 probleme cu al meu F650Gs k72 cu Abs din 2008.

1. Imi puteti spune și mie cat este cursa normala la levierul pentru frana spate? As dori daca puteți sa masurati cu o ruleta ca sa compar cu ce cursa am eu la motocicleta, pentru ca mie mi se pare ca a mea are o cursa prea lungă ( aprox 6 cm) și nu stiu daca e normala sau trebuie sa investighez mai departe.

2. Unde as putea gasi un furtun pentru frana spate pentru vinovatul de mai sus? Am incercat la Bavaria, pe toate site-urile posibile si peste tot mi se spune ca nu se poate sa mi se ofere un termen de livrare sau ca ca nu se poate garanta livrarea deoarece apar doar 8 bucăți in stocul central Bmw si e posibil sa fie deja comandate de alte reprezentante din Europa. Sunt deschis si la variante Sh daca sunt in stare bună sau o varianta de reconditionare. Al meu a inceput sa umezeasca pe la sertizarea de la capatul care se prinde de etrier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă umezește ai și cauza cursei lungi a pedalei! 

Caută un furtun cu inserție metalică, lasă naibii bavarezii care nu știu nici cum îi cheamă cu buletinul în mână... 🤬

Furtun se face și la comandă sau, dacă ești puțin tehnic, poți lua fitingurile (de la Racng Nick de exemplu) și îl asamblezi singur. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, john17 said:

Dacă umezește ai și cauza cursei lungi a pedalei! 

Caută un furtun cu inserție metalică, lasă naibii bavarezii care nu știu nici cum îi cheamă cu buletinul în mână... 🤬

GENAU!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, john17 a spus:

Dacă umezește ai și cauza cursei lungi a pedalei! 

Caută un furtun cu inserție metalică, lasă naibii bavarezii care nu știu nici cum îi cheamă cu buletinul în mână... 🤬

Furtun se face și la comandă sau, dacă ești puțin tehnic, poți lua fitingurile (de la Racng Nick de exemplu) și îl asamblezi singur. 

Furtun cu inserție metalica am si acum, dar cursa lunga aveam si inainte sa umezeasca. Eu ma gândesc ca e posibil sa fie pe duca si pompa... Se gaseste kit de repatie pentru pompă sau trebuie si aia cumparata noua cu totul? 

Cat despre bavarezi, chiar am gasit pe cineva super ok acolo, chiar mi-a recomandat sa caut si in alta parte poate gasesc pe stoc pe undeva. 

La varianta cu asamblatul singur m-am gandit si eu, dar nu prea gasesc furtun la diametrul pe care il am eu si in plus costurile se ridica aproximativ la unul nou. Probabil ca asta e singura solutie din ce vad. Prin București este cineva care sa faca furtune de frana? Unde am sunat eu nimeni nu vrea sa se bage la furtune de frana moto (delta flex, proflex) 

Screenshot_20210302-102846.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.03.2021 la 11:19, kobra a spus:

Furtun cu inserție metalica am si acum, dar cursa lunga aveam si inainte sa umezeasca. Eu ma gândesc ca e posibil sa fie pe duca si pompa... Se gaseste kit de repatie pentru pompă sau trebuie si aia cumparata noua cu totul? 

Cat despre bavarezi, chiar am gasit pe cineva super ok acolo, chiar mi-a recomandat sa caut si in alta parte poate gasesc pe stoc pe undeva. 

La varianta cu asamblatul singur m-am gandit si eu, dar nu prea gasesc furtun la diametrul pe care il am eu si in plus costurile se ridica aproximativ la unul nou. Probabil ca asta e singura solutie din ce vad. Prin București este cineva care sa faca furtune de frana? Unde am sunat eu nimeni nu vrea sa se bage la furtune de frana moto (delta flex, proflex) 

Screenshot_20210302-102846.jpg

 

Eu mi-am facut mai multe furtune de frana de-a lungul timpului, mie imi place ghidonul foarte sus si de obicei nu ajung furtunele de frana. Ultima data l-am facut la RAMS cred, dar deja cam la orice mecanic cat de cat se poate face nu e ceva nemaivazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ERU a spus:

 

Eu mi-am facut mai multe furtune de frana de-a lungul timpului, mie imi place ghidonul foarte sus si de obicei nu ajung furtunele de frana. Ultima data l-am facut la RAMS cred, dar deja cam la orice mecanic cat de cat se poate face nu e ceva nemaivazut.

Am rezolvat pana la urma cu cei de la racing nick, se pare ca e ok deocamdată. Ideea era ca nu gaseam nimic, nici macar pe stock. Mulțumesc tuturor pentru idei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

👍

Ai aerisit bine, a revenit cursa pedalei la normal? 

Da, aerisit tot ca la carte, am mai reglat si cursa la pedala, totul pare sa fie ok. Inca nu am apucat sa merg cu ea sa vad cum se comporta decat doar cateva ture prin curte, insa cursa acum are in jur de 2 cm si pare sa fie ce trebuie. Vedem zilele următoare daca nu se strica vremea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, ce tipuri de placute de frână puneti? Am vazut ca pe fața se pun sintered si pe spate ceva amestec sintered si altceva? Un producator bun imi puteti recomanda? Moto o folosesc 95% strada, 5 pe alocuri pe un drum forestier. 

Mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, motanul12 a spus:

Salutare, ce tipuri de placute de frână puneti? Am vazut ca pe fața se pun sintered si pe spate ceva amestec sintered si altceva? Un producator bun imi puteti recomanda? Moto o folosesc 95% strada, 5 pe alocuri pe un drum forestier. 

Mulțumesc 

 

Eu le-am schimbat acum 4 zile, odata cu discul de frana pe spate si mi-am pus EBC sintered, vreau sa spun ca la franari usoare, placutele scot un sunet ca un scartait, ceva dubios, e ca si cum se inchide o usa usor si scartaie din balamale...O sa le inlocuiesc cu niste brembo cat de curand. 

 

Specificatiile placutelor EBC sintered, conform vanzatorului, sunt ca ar fi din material mai dur, adica se duc mai greu dar nici nu franeaza ca materialele mai moi.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, misionaru a spus:

nu franeaza ca materialele mai moi

:huh: Esti sigur?

Acum 46 minute, misionaru a spus:

placutele scot un sunet ca un scartait, ceva dubios

La montaj o fi pus cineva vaselina cu cupru prin anumite locuri? Tablele alea din spatele placutelor or mai exista? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, john17 a spus:

:huh: Esti sigur?

 

Nu, nu sunt 100% sigur, dar bunul simt asa imi dicteaza. Producatorul a spus doar ca e material mai dur. 

Daca tu stii ceva ce eu nu, te rog sa ma corectezi si sa invatam toti din asta.

 

Citat

La montaj o fi pus cineva vaselina cu cupru prin anumite locuri? Tablele alea din spatele placutelor or mai exista? 

 

Tablele exista, montajul l-am facut eu. Pe tija care sustine ambele placute, am pus o linie subtire de vaselina, dupa ce am curatat-o. Dupa o zi de la montaj, am curatat discul si placutele cu spray de disc, pentru ca ma dispera zgomotul, din pacate nu a disparut.

 

De franat, franeaza bine, dar zgomotul e exasperant.

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
1 hour ago, misionaru said:

Pe tija care sustine ambele placute, am pus o linie subtire de vaselina,

 

 

 

Linia aia subtire  de vaselina ( care a venit cu placutele sau din comert speciala pentru  oprit squeak-squeak...sau spray special pt asa ceva , nu vaselina normala)  trebuia aplica pe spatele placutelor exact acolo unde apasa pistonasele etrierelor. 

 

Data viitoare placute CL si gata.

Carbone Lorraine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, misionaru a spus:

conform vanzatorului

 

Acum 3 ore, misionaru a spus:

Producatorul a spus doar ca e material mai dur

Deci e vanzatorul sau producatorul? Sau poate e unul si acelasi..? :huh: Nu de alta dar vanzatorii spun de f multe ori lucruri traznite.

In general se face referinta la coeficientul de frecare si nu la duritate, dar o placuta cu coef mai mare e mai dura, uzeaza mai repede discul, si nu rezista ea neaparat mai mult. Dar franeaza mai tare.

La auto ebc erau clasificate dupa culori. Din experienta mea cu acest producator... m-as orienta catre altul.

Poate astea ale tale or fi placute racing care scartaie + au prostul obicei sa fie eficiente doar cand sunt calde, nici nu sunt omologate pt strada din cauza asta.

Vaselina (aia cu Cu, nu orice unsoare!) se pune in zonele de contact, adica unde a zis goe + unde se reazema placutele pe etrier/suport si unde ating lamelele elastice placuta. Curatarea si ungerea acestor puncte de contact reduce zgomotele nedorite, dar daca sunetul care te exaspereaza provine strict din frecarea placutei pe disc nu o sa-l elimine niciodata complet.

Discul a fost cumva unsuros? Pt ca daca da, si nu a fost degresat bine inainte de montaj, unsoarea a contaminat materialul de frictiune. Atunci poti sa dai si cu mama sprayului ca nu mai iese, in schimb poate sa scartaie.

Nu in ultimul rand, am intalnit discuri moto aftermarket mai subtiri decat cele originale, si din cauza asta pot intra in rezonanta.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel zgomot (squeak-squeak 😁) s-a auzit la mine mereu pe fata. Dar pe ultima porțiune a franarii, adica de pe la 20 la ora pana la 0. Cu cat se apropie de 0 cu atat se aude mai tare. Negreșit la fiecare oprire. Dar franarea super eficienta mereu. De aia am zis ca sunt sintered (nu le-am schimbat eu). Din ce am citit, scârțâitul e specific celor sintered, sunt mai dure, uzeaza discul mai repede, dar sunt mai performante, si la rece, si pe ud. 

Pe spate in schimb nu se aude nimic, de asta am întrebat, sa nu fie din alt material

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.04.2021 la 21:14, goe 75 a spus:

 

Linia aia subtire  de vaselina ( care a venit cu placutele sau din comert speciala pentru  oprit squeak-squeak...sau spray special pt asa ceva , nu vaselina normala)  trebuia aplica pe spatele placutelor exact acolo unde apasa pistonasele etrierelor. 

 

Data viitoare placute CL si gata.

Carbone Lorraine

Oki, am retinut!

La 15.04.2021 la 22:57, john17 a spus:

 

Deci e vanzatorul sau producatorul? Sau poate e unul si acelasi..? :huh: Nu de alta dar vanzatorii spun de f multe ori lucruri traznite.

In general se face referinta la coeficientul de frecare si nu la duritate, dar o placuta cu coef mai mare e mai dura, uzeaza mai repede discul, si nu rezista ea neaparat mai mult. Dar franeaza mai tare.

La auto ebc erau clasificate dupa culori. Din experienta mea cu acest producator... m-as orienta catre altul.

Poate astea ale tale or fi placute racing care scartaie + au prostul obicei sa fie eficiente doar cand sunt calde, nici nu sunt omologate pt strada din cauza asta.

Vaselina (aia cu Cu, nu orice unsoare!) se pune in zonele de contact, adica unde a zis goe + unde se reazema placutele pe etrier/suport si unde ating lamelele elastice placuta. Curatarea si ungerea acestor puncte de contact reduce zgomotele nedorite, dar daca sunetul care te exaspereaza provine strict din frecarea placutei pe disc nu o sa-l elimine niciodata complet.

Discul a fost cumva unsuros? Pt ca daca da, si nu a fost degresat bine inainte de montaj, unsoarea a contaminat materialul de frictiune. Atunci poti sa dai si cu mama sprayului ca nu mai iese, in schimb poate sa scartaie.

Nu in ultimul rand, am intalnit discuri moto aftermarket mai subtiri decat cele originale, si din cauza asta pot intra in rezonanta.

 

In primul rand, apreciez foarte mult faptul ca ai detaliat raspunsul. Astfel incat, oricine mai citeste pe aici, primeste cateva pareri pertinente si are o baza de plecare. :)

 

O sa incerc sa le iau babeste, desi nu prea am rabdare...:))

Vanzatorul a spus despre producator ca ar fi dat un material mai dur, acum nu stiu exact care din ei a mintit sau a spus adevarul.

Citat

In general se face referinta la coeficientul de frecare si nu la duritate, dar o placuta cu coef mai mare e mai dura, uzeaza mai repede discul, si nu rezista ea neaparat mai mult. Dar franeaza mai tare.

Afirmatia asta, pentru mine, cel putin, este contradictorie. Cum poti avea un coeficient mare de frecare si totusi sa fie o placuta mai dura? Atunci cand ai coeficient mare de frecare, inseamna ca abraziunea dintre materiale e foarte mare, deci lasi material. Cum lasi material daca placuta e dura? Excludem discul de frana, sa il consideram o constanta intre doua tipuri de placute de frana, una mai dura si una mai slaba.

 

Citat

Discul a fost cumva unsuros? Pt ca daca da, si nu a fost degresat bine inainte de montaj, unsoarea a contaminat materialul de frictiune. Atunci poti sa dai si cu mama sprayului ca nu mai iese, in schimb poate sa scartaie.

 

Da, a fost putin unsuros. L-am degresat inainte sa il montez pe motor, dar cred sau mai bine zis, se pare ca nu am insistat prea mult sau suficient de mult. Asta cred ca e cea mai buna explicatie de pana acum. Si da, probabil a contaminat si placutele. Am sa cumpar inca un set de placute si am sa degresez cum trebuie discul. 

 

Si nu in ultimul rand, discul moto a fost ok ca grosime: https://piesemotobmw.ro/disc-frana-spate-brembo-68b407c0.html

 

La 16.04.2021 la 9:28, motanul12 a spus:

Acel zgomot (squeak-squeak 😁) s-a auzit la mine mereu pe fata. Dar pe ultima porțiune a franarii, adica de pe la 20 la ora pana la 0. Cu cat se apropie de 0 cu atat se aude mai tare. Negreșit la fiecare oprire. Dar franarea super eficienta mereu. De aia am zis ca sunt sintered (nu le-am schimbat eu). Din ce am citit, scârțâitul e specific celor sintered, sunt mai dure, uzeaza discul mai repede, dar sunt mai performante, si la rece, si pe ud. 

Pe spate in schimb nu se aude nimic, de asta am întrebat, sa nu fie din alt material

 

Da, si la mine se aude la viteze mici, mai ales sub 20 la ora. Si cu cat scade, cu atat se aude mai tare. Franarea e eficienta, doar zgomotul exista acolo. 

 

Am sa testez cu alte placute, inainte sa dau vina pe producator...dupa ce o sa degresez cum trebuie discul de frana.

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Poate discutia asta va ajuta pe altcineva cu aceeasi "problema". :)

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

A reusit cineva sa gaseasca o sursa pentru kit-uri de furca (simering ulei+praf) de la SKF?

45M pare sa fie cel potrivit pentru F800GS/2008 dar cu distribuitorul local SKF zice ca ei nu au asa ceva si bat campii.

Alte simeringuri de calitate? all balls (FDS56-149 pare pt furca de 45mm)?

Multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă vrei, mă interesez la furnizorul meu de piese. Îmi poți trimite seria, luni aflu ce te interesează. Sau îți dau numărul lui și discutați pe WhatsApp. După aia alegi dacă rămâi cu oferta sau o alegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Lucian_M a spus:

Dacă vrei, mă interesez la furnizorul meu de piese. Îmi poți trimite seria, luni aflu ce te interesează. Sau îți dau numărul lui și discutați pe WhatsApp. După aia alegi dacă rămâi cu oferta sau o alegi.

 

Merci, mai insist luni cu ai mei local aici.

Hai ca am lamurit.

Pentru kituri moto - distribuitori in Romania sunt doar cei de la Autonet.

Codul pentru F800 2008 - KITG-45M - 133x2 costa, termen de livrare cam 10 zile.

pentru alte motociclete:

https://vsmeus.promo.skf.com/acton/media/29330/two-wheeler

https://moto.innteck.info/ 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Salutare,

 

Imi spuneti va rog ce tip de lichid racire se foloseste la F800GS 2009 ?

 

E sub minim si as vrea sa completez/schimb.

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...