Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Acel zgomot (squeak-squeak 😁) s-a auzit la mine mereu pe fata. Dar pe ultima porțiune a franarii, adica de pe la 20 la ora pana la 0. Cu cat se apropie de 0 cu atat se aude mai tare. Negreșit la fiecare oprire. Dar franarea super eficienta mereu. De aia am zis ca sunt sintered (nu le-am schimbat eu). Din ce am citit, scârțâitul e specific celor sintered, sunt mai dure, uzeaza discul mai repede, dar sunt mai performante, si la rece, si pe ud. 

Pe spate in schimb nu se aude nimic, de asta am întrebat, sa nu fie din alt material

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 15.04.2021 la 21:14, goe 75 a spus:

 

Linia aia subtire  de vaselina ( care a venit cu placutele sau din comert speciala pentru  oprit squeak-squeak...sau spray special pt asa ceva , nu vaselina normala)  trebuia aplica pe spatele placutelor exact acolo unde apasa pistonasele etrierelor. 

 

Data viitoare placute CL si gata.

Carbone Lorraine

Oki, am retinut!

La 15.04.2021 la 22:57, john17 a spus:

 

Deci e vanzatorul sau producatorul? Sau poate e unul si acelasi..? :huh: Nu de alta dar vanzatorii spun de f multe ori lucruri traznite.

In general se face referinta la coeficientul de frecare si nu la duritate, dar o placuta cu coef mai mare e mai dura, uzeaza mai repede discul, si nu rezista ea neaparat mai mult. Dar franeaza mai tare.

La auto ebc erau clasificate dupa culori. Din experienta mea cu acest producator... m-as orienta catre altul.

Poate astea ale tale or fi placute racing care scartaie + au prostul obicei sa fie eficiente doar cand sunt calde, nici nu sunt omologate pt strada din cauza asta.

Vaselina (aia cu Cu, nu orice unsoare!) se pune in zonele de contact, adica unde a zis goe + unde se reazema placutele pe etrier/suport si unde ating lamelele elastice placuta. Curatarea si ungerea acestor puncte de contact reduce zgomotele nedorite, dar daca sunetul care te exaspereaza provine strict din frecarea placutei pe disc nu o sa-l elimine niciodata complet.

Discul a fost cumva unsuros? Pt ca daca da, si nu a fost degresat bine inainte de montaj, unsoarea a contaminat materialul de frictiune. Atunci poti sa dai si cu mama sprayului ca nu mai iese, in schimb poate sa scartaie.

Nu in ultimul rand, am intalnit discuri moto aftermarket mai subtiri decat cele originale, si din cauza asta pot intra in rezonanta.

 

In primul rand, apreciez foarte mult faptul ca ai detaliat raspunsul. Astfel incat, oricine mai citeste pe aici, primeste cateva pareri pertinente si are o baza de plecare. :)

 

O sa incerc sa le iau babeste, desi nu prea am rabdare...:))

Vanzatorul a spus despre producator ca ar fi dat un material mai dur, acum nu stiu exact care din ei a mintit sau a spus adevarul.

Citat

In general se face referinta la coeficientul de frecare si nu la duritate, dar o placuta cu coef mai mare e mai dura, uzeaza mai repede discul, si nu rezista ea neaparat mai mult. Dar franeaza mai tare.

Afirmatia asta, pentru mine, cel putin, este contradictorie. Cum poti avea un coeficient mare de frecare si totusi sa fie o placuta mai dura? Atunci cand ai coeficient mare de frecare, inseamna ca abraziunea dintre materiale e foarte mare, deci lasi material. Cum lasi material daca placuta e dura? Excludem discul de frana, sa il consideram o constanta intre doua tipuri de placute de frana, una mai dura si una mai slaba.

 

Citat

Discul a fost cumva unsuros? Pt ca daca da, si nu a fost degresat bine inainte de montaj, unsoarea a contaminat materialul de frictiune. Atunci poti sa dai si cu mama sprayului ca nu mai iese, in schimb poate sa scartaie.

 

Da, a fost putin unsuros. L-am degresat inainte sa il montez pe motor, dar cred sau mai bine zis, se pare ca nu am insistat prea mult sau suficient de mult. Asta cred ca e cea mai buna explicatie de pana acum. Si da, probabil a contaminat si placutele. Am sa cumpar inca un set de placute si am sa degresez cum trebuie discul. 

 

Si nu in ultimul rand, discul moto a fost ok ca grosime: https://piesemotobmw.ro/disc-frana-spate-brembo-68b407c0.html

 

La 16.04.2021 la 9:28, motanul12 a spus:

Acel zgomot (squeak-squeak 😁) s-a auzit la mine mereu pe fata. Dar pe ultima porțiune a franarii, adica de pe la 20 la ora pana la 0. Cu cat se apropie de 0 cu atat se aude mai tare. Negreșit la fiecare oprire. Dar franarea super eficienta mereu. De aia am zis ca sunt sintered (nu le-am schimbat eu). Din ce am citit, scârțâitul e specific celor sintered, sunt mai dure, uzeaza discul mai repede, dar sunt mai performante, si la rece, si pe ud. 

Pe spate in schimb nu se aude nimic, de asta am întrebat, sa nu fie din alt material

 

Da, si la mine se aude la viteze mici, mai ales sub 20 la ora. Si cu cat scade, cu atat se aude mai tare. Franarea e eficienta, doar zgomotul exista acolo. 

 

Am sa testez cu alte placute, inainte sa dau vina pe producator...dupa ce o sa degresez cum trebuie discul de frana.

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Poate discutia asta va ajuta pe altcineva cu aceeasi "problema". :)

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

A reusit cineva sa gaseasca o sursa pentru kit-uri de furca (simering ulei+praf) de la SKF?

45M pare sa fie cel potrivit pentru F800GS/2008 dar cu distribuitorul local SKF zice ca ei nu au asa ceva si bat campii.

Alte simeringuri de calitate? all balls (FDS56-149 pare pt furca de 45mm)?

Multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă vrei, mă interesez la furnizorul meu de piese. Îmi poți trimite seria, luni aflu ce te interesează. Sau îți dau numărul lui și discutați pe WhatsApp. După aia alegi dacă rămâi cu oferta sau o alegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Lucian_M a spus:

Dacă vrei, mă interesez la furnizorul meu de piese. Îmi poți trimite seria, luni aflu ce te interesează. Sau îți dau numărul lui și discutați pe WhatsApp. După aia alegi dacă rămâi cu oferta sau o alegi.

 

Merci, mai insist luni cu ai mei local aici.

Hai ca am lamurit.

Pentru kituri moto - distribuitori in Romania sunt doar cei de la Autonet.

Codul pentru F800 2008 - KITG-45M - 133x2 costa, termen de livrare cam 10 zile.

pentru alte motociclete:

https://vsmeus.promo.skf.com/acton/media/29330/two-wheeler

https://moto.innteck.info/ 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Salutare,

 

Imi spuneti va rog ce tip de lichid racire se foloseste la F800GS 2009 ?

 

E sub minim si as vrea sa completez/schimb.

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 06.05.2022 la 16:31, dorinn a spus:

Salutare,

 

Imi spuneti va rog ce tip de lichid racire se foloseste la F800GS 2009 ?

 

E sub minim si as vrea sa completez/schimb.

 

mersi

Salutare,

 

Gasesri la autokarma lichid de racire original BMW, eu de acolo am luat si nu este scump (din ce imi amintesc eu); daca vrei pot sa iti fac o poza zilele urmatoare la bidon, ar trebui sa il mai am pe undeva.

La 22.05.2022 la 13:37, sorin.iasi a spus:

Salutare,

 

Gasesri la autokarma lichid de racire original BMW, eu de acolo am luat si nu este scump (din ce imi amintesc eu); daca vrei pot sa iti fac o poza zilele urmatoare la bidon, ar trebui sa il mai am pe undeva.

Asa arata bidonul, daca intereseaza pe cineva. Pe 1.5L am dat 30 lei si este concentrat.

20220524_112615.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 22.05.2022 la 13:37, sorin.iasi a spus:

Salutare,

 

Gasesri la autokarma lichid de racire original BMW, eu de acolo am luat si nu este scump (din ce imi amintesc eu); daca vrei pot sa iti fac o poza zilele urmatoare la bidon, ar trebui sa il mai am pe undeva.

Asa arata bidonul, daca intereseaza pe cineva. Pe 1.5L am dat 30 lei si este concentrat.

20220524_112615.jpg

Mersi Sorin. Am rezolvat intre timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, am o problema cu moto-ul meu, fluctueaza ralanti-ul pana la oprirea motorului. Lucrul asta nu se intampla mereu, dar apare mai frecvent atunci cand motorul e incalzit, cand vin de la iesiri unde il tin in turatii mari. 

Altminteri, daca il turez, functioneaza perfect, nu are pierderi de putere, merge liniar si consumul este neschimbat. 

Am facut si un video. Este facut cu telefonul pus pe post de Waze, dar am incercat sa prind fluctuatiile in miscare. Se vede ca atunci cand accelerez, motorul raspunde cum trebuie. Fluctuatiile care apar pe video, sunt atunci cand trag ambreiajul:

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...