Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

NU cred ca exista cu reglare (mare mic) ca la modelele de touring si nu il mai compara cu 1200 gs ca e cu totul alta motocicleta.

 

PS: Vii la ENisala?

Vin.

 

Eu am gasit pe asta care ma tenteaza. Implica si mutarea oglinzilor ca sa poata fi ceva mai lat.

Orice ai zice tu, eu sunt hotarat sa o fac si de touring confortabil. Cu saua cred ca se rezolva usor, din cate am observat. La picioare are destula protectie ca i-a pus Bogdan niste mici deflectoare. Mai ramanea parbrizul. si cu asta cred ca o tin linistit in 150km/h.

Pana acum mai mersesem cu roata de 21 (DR, Tenere, Dakar, AT, s.a.) doar in afara asfaltului. Ieri a fost o surpriza modul in care se conduce pe asfalt, in curbe. Va trebui sa ma obisnuiesc.

Desi ajung cu ambele talpi jos, pentru off m-ar ajuta sa fie cu vreo 2-3cm mai jos, ca, la o adica, sa mai punctez. Dar Tibi zice ca nu are cum sa o lase mai jos.

Si apropo de baietii de la AB: eu m-am inteles foarte bine cu ei. Sunt de treaba. Mie nu prea mi-au incurcat sau intarzia comenzile. Sigur ca o fi mai eficient serviceul din Germania, dar nu suntem in Germania. Din experienta mea cei care se plang cel mai mult sunt si cei care in prefesia lor sunt cel mai departe de mult-doritul standard german.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,este editia asa zis speciala , 30 de ani de geseu. Culoarea seii este chiar gay.

Zice calaretului murgului cu sha roshie. Dar da, se putea un pic de albastru pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice ai zice tu, eu sunt hotarat sa o fac si de touring confortabil.

 

Am vazut intr-o revista nemteasca test comparativ cu mai multe parbrize 650/800GS; cel touring de la Touratech era considerat clar cel mai bun ca protectie/turbulente; un alt aspect pt care a punctat bine, usurinta de montare/demontare, fara alte piese sau modificari (important ca tu mai faci enduro); daca nu ma insel, nici la pret nu statea rau.

Mesaj completat

A mai vazut cineva ce frumusete a aparut?

 

Este editia "GS 30 Jahre" pt. 650/800/1200/ADV. Le-am vazut pe toate 4 aliniate in weekendul asta la BMW Mountain Days, mie imi place combinatia de culori.

 

Toate seile au inscriptionata in relief sigla "GS", autocolant in culorile specifice pe rezervor si, in functie de model, unele dotari suplimentare deja incluse, scut, protectii maini etc. 1200GS are si jantele spitate negre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut intr-o revista nemteasca test comparativ cu mai multe parbrize 650/800GS; cel touring de la Touratech era considerat clar cel mai bun ca protectie/turbulente; un alt aspect pt care a punctat bine, usurinta de montare/demontare, fara alte piese sau modificari (important ca tu mai faci enduro); daca nu ma insel, nici la pret nu statea rau.

D-ala am. Crede-ma, e prost. Imi varsa tot aerul in gat. Cred ca este mai rau decat cu originalul, dar nu sunt sigur, n-am incercat. Este mult prea curbat spre spate. Dar, dupa cum am scris, am gasit ceva care arata cum vreau.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-ala am. Crede-ma, e prost. Imi varsa tot aerul in gat. Cred ca este mai rau decat cu originalul, dar nu sunt sigur, n-am incercat. Este mult prea curbat spre spate. Dar, dupa cum am scris, am gasit ceva care arata cum vreau.

 

Spor

 

Inca o dovada ca te poti lipsi fara greturi de testele din reviste sau filmele documentare despre mobre.Sau cum ar zice rumanul : viata bate filmul,iarna nu-i ca vara samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai vazut cineva ce frumusete a aparut? ;) post-54723-1274634069_thumb.jpg

...da, o frumusete rara!..."bidonul" ala de la frina fata este un adevarat exemplu de design de elita!.. :lol: ..s-au luat la intrecere cu japonezii, care face cel mai urit motor!..am vazut chestia asta la mai multe modele, oare cine din firma aia mare are o obsesie pt a pune bidoanele alea la vedere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca Fritz Eugenspiller vroia sa predea mobra insa Adolf Guttenkeuren a observat la timp : shit! am uitat sa punem rezervorul pentru lichid de frana! Si au demontat rezervorul de pe un Kawasaki Z1000 apartinand lui Peter Beispiel si l-au pus pe F800 (toate modelele). Moda a fost preluata apoi si la motoarele mai mari. Precedentul se crease.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

In incercarea mea de a da si valente touring agregatului, am achizitionat cel mai mare parbriz pe care l-am gasit: VStream de la ZTechnik. L-am comandat in iunie, dar americanii de la Sierra BMW nu au cadacsit sa-mi raspunda. De abia saptamana trecuta mi-au luat banii din cont si l-au trimis cu posta. A ajuns intr-o saptamana, ceea ce mi se pare in regula.

A costat 200$, plus taxe postale + taxe vamale. Cred ca vreo 1300lei pana la urma.

Stiu ca optiunea stilistica este discutabila, dar partea estetica nu a primat in decizie. Azi de dimineata am facut un test. M-am pomenit ca mergeam cu 100 prin oras, desi eram la plimbare. Foarte bun. Cam greu insa de montat si demontat - ceea ce este critic, pentru ca pe munte nu se poate merge cu ditamai plasticul - intentionez sa merg cu originalul, cel mic. Astfel ca scot la vanzare parbrizul mare de la BMW pe care l-am avut pana acum.

Ramane de rezolvat cu saua.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e ZTechnik?

Nu, este Aeroflow. Se pare ca este la fel de inalt, doar ca are pret de lista de 350$ in loc de 200$ cat este ZTechnik. Nu mi se pare o afacere, mai ales ca nu este prea reusit estetic.

Unde este jmecheria cu diferenta de pret? Aeroflow si parbrizul mare BMW (400euro daca retin bine) au nevoie de suporturi suplimentare, nu se monteaza doar in prinderile originale. Ztechnik au fost mai inventivi si au prins parbrizul si cu ajutorul suruburilor care tin farul. In felul asta au eliminat necesitatea suportilor suplimentari si pretul a ramas mai mic.

Ce n-am zis: se vede foarte bine prin el. Chiar daca este mare nu-mi reduce campul vizual.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul nu trebuie sa fie neaparat inalt ca sa fie eficient. De exemplu parbrizele gen Paris-Dakar care sunt curbate in sus la marginea superioara. Unele F650 am vazut ca au asa ceva. Sau o pozitie mai verticala ca la Tenere 2008. Toate astea in detrimentul aerodinamicitatii, desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul nu trebuie sa fie neaparat inalt ca sa fie eficient. De exemplu parbrizele gen Paris-Dakar care sunt curbate in sus la marginea superioara. Unele F650 am vazut ca au asa ceva. Sau o pozitie mai verticala ca la Tenere 2008. Toate astea in detrimentul aerodinamicitatii, desigur.

La Dakar nu se prea pune accentul pe confort. Eu am mers cu parbriz cu contra-curba pe F650 si pe R1200GS. Parerea mea: contracurba nu face mare lucru. Adica da o inaltare a curentului de aer cu doar cativa centimetrii - 5 poate.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ali baba, ai pomenit de cel mai mare parbriz pe care l-ai gasit, eu doar ti-am aratat ca nu e ala. Ca nu-ti place, ca-i as si pe dincolo, nu-i decat problema ta, insa aeroflow e cel mai mare ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ali baba, ai pomenit de cel mai mare parbriz pe care l-ai gasit, eu doar ti-am aratat ca nu e ala.

Imi place ca stii tu mai bine decat mine ce am gasit eu. Ce altceva dintre lucrurile pe care le-am facut eu stii tu mai bine decat mine cum am facut? Cand am indoieli si nu sunt sigur de mine o sa te caut.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...