Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Tot căutând alimentare pentru un device pe mobră, am găsit sub șa o mufă dreptunghiulară, cu vreo cinci fire: un fir roșu, cu 12V permanent (cel puțin aparent), unul albastru, parcă, cu 12V când e contactul pus, masă și nu mai știu ce - că nu am descoperit. Aveți idee ce e cu chestia aia? Pare ciudată existență unui cablu care are 12V permanent, chiar cu cheia scoasă și blocat ghidonul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

la 800 au redesenat panoul lateral al carenei si l-au facut din aluminiu/argintiu indiferent de culoarea mobrei, similar cu cel de la noul 1200.

mult mai greu de retusat/indreptat in cazul unei cazaturi....la ala vechi ii trageai o vopsea si gata(nou era undeva la 130euro), asta probabil 300euro/buc.

In rest, bag seama e o mobra mult prea evoluata, ca nu mai vad nici o schimbare....merita si ea un upgrade la suspensii si un far mai stilizat, 700le cel putin arata ca dreq.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

http://olx.ro/oferta/bmw-f-800-gs-sau-schimb-cu-auto-dupa-2011-ID39RpW.html#559c085627 TITLU MINCNOS....Sa ajutam la demascarea celor care vand iluzii....

hai sa nu fim ipocriti!

omul vinde un motor de capacitate 800cc care se numeste F650GS si nu F800GS. La denumit de la sine putere F800GS pentru faptul ca cine cauta F650GS bicilindru, probabil va gasi cu precadere modelul F650GS monocilindru....

Nu consider ca vinde iluzii, cine cauta F800 se prinde imediat cum vede pozele si mai mult omul precizeaza in anunt ca vinde F650GS....daca asta l-ar ajuta la vanzare nu vad o problema, desi ma indoiesc!

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

In proportie de 80%+ o sa imi iau un F700 iarna-primavara asta. Din motive de ergonomie F800 nu prea se potriveste, plus ca 90% voi fi cu ea pe drum nu prin coclauri (off lejer), iar roata de 19 e mai ok decat cea de 21. Bugetul ar fi undeva intre 6000-8000 de euro pentru achizitie. Am si eu o serie de intrebari :

  1. Avand in vedere ca scopul principal este touring care sunt accesoriile necesare (suport bagaje, cutii, topcase, parbriz inalt sunt cele evidente) pentru o calatorie cat mai placuta si confortabila ?
  2. Am mers pe G650 si F650 twin (le-am inchiriat ca sa vad cum se comporta la drum lung si cu pasager), iar una dintre problemele pentru pasager a fost saua care in varianta standard pentru pasager e cam inclinata in fata si cam la orice frana ma trezeam cu nevasta in spate. Din ce am vazut si citit varianta "Confort" rezolva problema. Are cineva asa ceva, a vazut/simtit ... opinii va rog ?
  3. Care este situatia cu gumele ? Eu as prefera sa am gume de asfalt si gume de off, nu ceva universal. Cu ce ati mers, ce se potriveste unde si in ce conditii ?
  4. De unde imi recomandati sa iau mobra : Germania sau Italia ? M-am uitat pe mobile, pe moto.it si inca vreo 2 site-uri, cele din Italia sunt o idee mai ieftine. Se merita de mers acolo sau e mai bine sa iau legatura cu cineva care aduce mobrele si isi pune si el ceva pentru efort ? Recomandari in acest sens va rog.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In proportie de 80%+ o sa imi iau un F700 iarna-primavara asta.

 

In proportie de 80%+ o sa imi iau un F700 iarna-primavara asta. Din motive de ergonomie F800 nu prea se potriveste, plus ca 90% voi fi cu ea pe drum nu prin coclauri (off lejer), iar roata de 19 e mai ok decat cea de 21. Bugetul ar fi undeva intre 6000-8000 de euro pentru achizitie. Am si eu o serie de intrebari :

Avand in vedere ca scopul principal este touring care sunt accesoriile necesare (suport bagaje, cutii, topcase, parbriz inalt sunt cele evidente) pentru o calatorie cat mai placuta si confortabila ?

Am mers pe G650 si F650 twin (le-am inchiriat ca sa vad cum se comporta la drum lung si cu pasager), iar una dintre problemele pentru pasager a fost saua care in varianta standard pentru pasager e cam inclinata in fata si cam la orice frana ma trezeam cu nevasta in spate. Din ce am vazut si citit varianta "Confort" rezolva problema. Are cineva asa ceva, a vazut/simtit ... opinii va rog ?

Care este situatia cu gumele ? Eu as prefera sa am gume de asfalt si gume de off, nu ceva universal. Cu ce ati mers, ce se potriveste unde si in ce conditii ?

De unde imi recomandati sa iau mobra : Germania sau Italia ? M-am uitat pe mobile, pe moto.it si inca vreo 2 site-uri, cele din Italia sunt o idee mai ieftine. Se merita de mers acolo sau e mai bine sa iau legatura cu cineva care aduce mobrele si isi pune si el ceva pentru efort ? Recomandari in acest sens va rog.

 

 

Faptul ca alegi 700 vs. 800 este clar, roata de 21" nu este deloc un avantaj on-road, inaltimea lui 800 nu este potrivita si necesara pt oricine. Iar la motor, prima dezamagire este poate sa vezi cei 10cp in minus dar mai important este sa vezi ca sunt totusi 77Nm la 5300rpm (la 700) fata de 83Nm la 5750 (la 800) deci raportat la turatie cam tot aia.

Iar la pret 700 este mai avantajos decat 800.

Fata de F650 (twin) cea mai mare diferenta se va simti in primul rand la frane pentru ca 700 are doua discuri pe fata (ABS standard). In plus, 700 poate fi dotat cu ESA si TC.

Ai grija cand alegi ca multe F700 sunt cu suspensia joasa (mai ales ca sunt multe femei care il cumpara). Un reper poate fi lipsa cricului central, nu este standard oricum, dar la cele joase nu se poate comanda.

 

Accesorii:

- s-ar putea sa-l iei deja cu suportul original de bagaje deci, daca nu are deja si cutiile, ideal ar fi sa le iei pe cele originale vario. Avantaj fata de alte marci de cutii: in primul rand cele originale tin cont de toba de esapament, daca iei de la alte marci cea din stanga va iesi in fara mai mult si mi se pare odios; in plus, cutiile se descuie cu cheia motocicletei. Iar suporturile cutiilor nu se vad atunci cand nu sunt montate. Daca mergi cu pasager, topcase-ul este obligatoriu, ca sa se poata rezema (in primul rand de siguranta, nu de confort). Iar la topcase, fie ca e original sau gen Givi poti pune si un spatar care conteaza pt confortul ei.

- cu parbrizul e discutie lunga… multi vor inalt, eu prefer cat mai jos ca sa nu mor de cald vara si mai ales ca sa nu am turbulente. Daca as lua F700, cred ca l-as prefera pe cel standard (cel mai jos). Alternative (orig. BMW) mai sunt cel de 800 (ceva mai inalt) sau cel touring (si mai inalt). In plus, sunt si alti producatori care ofera gen Wunderlich, Touratech, Horning etc. Ai grija cand ceri sfatul cuiva ca aici este mult subiectivism, difera inaltimea, custurile, cum se simte la casca fiecaruia etc.

- saua… cea standard este cam nasoala la 700/800; in plus, la sh ai sanse sa-l cumperi cu cea joasa care este si mai rea (doar daca nu ai nevoie de joasa). Asa ca saua "comfort" originala cred ca este o solutie buna. Ai insa si variante de la producatorii de accesorii mai sus mentionati.

- iti mai recomand crashbar si scutul metalic din aluminiu (eu le-as lua pe cele originale BMW, mai ales la crashbar nu prea mai sunt altii care fac din inox ca cel original)

- un tankbag

 

Anvelope: pur de strada nu merita pe asa ceva, oricand poti fi tentat sa iesi putin off. As merge clar pe ceva gen Metzeler Tourance Next, Dunlop TrailSmart (de evitat Michelin Anakee). Cu ele mergi excelent pe strada si reonabil pe off uscat. Daca vrei off mai serios, iti montezi altceva gen TKC, Karoo, Heidenau...

 

Personal sunt clar clar pt Germania, cred ca sansele sunt mai mari sa fie totul ok. Si poti gasi chiar la reprezentanta BMW (carte service, garantie 1 an, probabil service efectuat etc.)

Daca totusi vrei Italia, iti pot recoamnda pe cineva serios care cu asta se ocupa: www.motofly.ro

Uite ca exemplu si una din Austria (BMW Viena): http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1374062-bmw-f-700-gs?pos=5 M-am uitat la ea ca a vrut-o s-o ia un prieten si este foarte ok. Depaseste putin bugetul tau dar e full ca optiuni (ESA, RDC, TC, coputer de bord, manere incalzite, smnelizatoare led, cric central, suporturi sidecase orig. + pt topcase Givi etc etc), ceva accesorii (scut si crashbar, ungator de la lant automat BMW/Scottoiler) km putini si an bun (2014, are inca si garantie originala). Poti vorbi cu ei, trimiti un avans si ti-o pastreaza pana cand ai tu chef sa vii s-o iei de aici cand da caldura… sau cineva cu o remorca.

» Post actualizat in 28 Jan 2016 13:17

Scuze, am vazut ca am copiat aiurea si tot postul tau la inceput :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi.

 

Motivul pentru care vreau F700 si nu F650 twin sunt tocmai discurile duble pe fata. Avand acelasi motor, partea de putere/cuplu nu mi se pare foarte relevanta pentru ca valorile sunt apropiate ... plus ca in cei vreo 1400 km cu F650 nu am simtit nevoia de mai multa putere.

 

Din ce am citit pachetul de safety include : ESA, RDC si ASC. ASC aka traction control e buna la casa omului cam pe acelasi principiu cu ABS (in plus se poate si dezactiva), despre ESA din ce am citit nu e mare lucru de capul lui decat daca esti foarte comod (iti ia 2 minute si o cheie sa modifici suspensia), iar RDC sincer mi se pare cam inutil plus am vazut opinii care ziceau ca la schimbarea pneurilor trebuie sa ajunga la dealer pentru a reseta senzorii. Imi poti confirma sau infirma chestiile astea din experienta ta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e adevarata informatia referitoare la senzori.

dar e adevarat ca nenea de la vulcanizare sa caste ochii sa vada ca e scris pe acolo ca are senzor si sa nu infiga levierul direct in el.

de obicei orice vulcanizator care se respecta, nu baga levierul in dreptul valvei, dar......exista si exceptii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poti confirma sau infirma chestiile astea din experienta ta ?

 

Din pacate nu am ce sa-ti confirm, am doar de infirmat :D

 

ESA - in primul rand, exsita doua feluri de ESA: pt motoarele mari (1200/1600cc) la care poti regla atat taria amortizoarelor (sport/normal/comfort) cat si reglajul arcurilor (cu/fara pasager/bagaj) si ESA pt motoarele "mici" (800/1000cc) la care poti regla doar amortizoarele. Asa ca F700GS se afla in adoua categorie si tot trebuie sa faci ajustari cand esti cu/fara pasagera. Dar le faci numai la arc. Evident, ESA la cele mici costa mult mai putin.

Evident, nu este necesara, cum este de exemplu ABS, dar dupa parerea mea merita clar. Ni se intampla de multe ori sa mergem pe drumuri mai bune sau mai proaste, alternand. Sau sa vrei sa mergi mai domol/confortabil sau mai agresiv... si atunci ai un buton la dispozitie care face diferenta si important este ca o faci in mers.

Cel mai important la ESA (in special la ESA "mare") este ca nu ai bataia de cap nu numai a reglajului in sine ci in a gasi poizita optima a setarilor, asta face cei mai multi bani.

 

RDC - avand in vedere ca daca vrei sa procedezi "ca la carte", la motocicleta ar trebui ca in fiecare dimineata sa verifici presiunea in roti, adica sa stai sa scoti manometrul, sa ai pozitia valvel unde trebuie, sa scoti/pui capacele, plus grija in sine, ce naiba poate fi mai bine decat sa vezi asta automat cand pornesti motorul? Si, mai ales, daca ceva apare in timpul mersului, sa fii imediat avertizat?

Ceea ce ai auzit cu chimbarea anvelopelor este eronat. Deci nu are legatura cu schimbarea anvelopelor direct. La dealer pt calibrare ajungi doar daca desteptul de la vulcanizare, neavizat fiind, ti-a bagat levierul in valva/senzor si ti l-a belit. Sau dupa n ani cand se termina bateria la senzor. Dar daca schimbi rotile unde trebuie nu trebuie sa ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ESA 'mic' - cum am la 800, nu prea e mare chestie. Când am luat mobra am încercat toate setările, iar, dacă controlul tracțiunii + ABS sunt ușor de simțit, ESA nici trecând de la 'Sport' direct la 'Comfort' nu a generat vreun feedback/feeling notabil. Poate nu am fost eu suficiet de atent...

 

RDC poate fi in capacul de la ventil,nu neapărat în interiorul anvelopei, iar atunci nu e de făcut nicio ajustare. Doar montare și sincronizare. Utilitatea e mare, mai ales în mers, când poți pierde presiune fără să-ți dai seama...

 

Cât despre confort, la 650 am retapițat șaua la Dan, în Timișoara și a remodelat-o în sensul lățirii și ajustării formei, încât a devenit din ok - super.

Editat de eFu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma insel eu sau ESA la gama 700/800 este numai pentru spate?

ori in acest caz chiar e inutil, poate doar pentru pasager si bagaje, unde sincer poate fi reglat pentru fiecare tura dupa ceva experienta,


» Post actualizat in 28 Jan 2016 18:28

Cât despre confort, la 650 am retapițat șaua la Dan, în Timișoara și a remodelat-o în sensul lățirii și ajustării formei, încât a devenit din ok - super.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In proportie de 80%+ o sa imi iau un F700 iarna-primavara asta. Din motive de ergonomie F800 nu prea se potriveste, plus ca 90% voi fi cu ea pe drum nu prin coclauri (off lejer), iar roata de 19 e mai ok decat cea de 21. Bugetul ar fi undeva intre 6000-8000 de euro pentru achizitie. Am si eu o serie de intrebari :

  1. Avand in vedere ca scopul principal este touring care sunt accesoriile necesare (suport bagaje, cutii, topcase, parbriz inalt sunt cele evidente) pentru o calatorie cat mai placuta si confortabila ?
  2. Am mers pe G650 si F650 twin (le-am inchiriat ca sa vad cum se comporta la drum lung si cu pasager), iar una dintre problemele pentru pasager a fost saua care in varianta standard pentru pasager e cam inclinata in fata si cam la orice frana ma trezeam cu nevasta in spate. Din ce am vazut si citit varianta "Confort" rezolva problema. Are cineva asa ceva, a vazut/simtit ... opinii va rog ?
  3. Care este situatia cu gumele ? Eu as prefera sa am gume de asfalt si gume de off, nu ceva universal. Cu ce ati mers, ce se potriveste unde si in ce conditii ?
  4. De unde imi recomandati sa iau mobra : Germania sau Italia ? M-am uitat pe mobile, pe moto.it si inca vreo 2 site-uri, cele din Italia sunt o idee mai ieftine. Se merita de mers acolo sau e mai bine sa iau legatura cu cineva care aduce mobrele si isi pune si el ceva pentru efort ? Recomandari in acest sens va rog.

 

In privinta cumpararii si transport din Italia iti recomand pe Cosmin (cos75mari@yahoo.it).

El mea cumparat un F800GS de acolo.

Toate serviciile mau costat 550Euro (acte,transport, servicii).

Moto o aduce pe platforma.

Platesti moto cind ajunge la destinatie.

El iti face toate actele necesare - iti ramine doar sa treci pe la RAR si politie.

 

Iti recomand niste crash-bar-uri si un scut. Crash-bar-uri OK au Heavy Duties (sau daca vrei am unele de la SwMotech care nu le folosesc - 200 RON).

Scut - am vrut unul negru. BMW nu are scut negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Se poate cumva de upgradad lumina de drum pentru F800GS doar prin schimbare de bec ?

Am mers cu moto noapte - lumina de drum e foarte slaba pentru a circula chear si cu viteza reglamentata de 90km/h in afara localitatilor nemaivorbind de videze mai mari.

Nu vreau lumini externe - doar sa schimb becul ca sa pot circula in siguranta noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus becuri Philips X-Treme Vision Moto și pe faza scurtă și pe lungă și e mult mai ok față de becul cu care a venit mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus becuri Philips X-Treme Vision Moto și pe faza scurtă și pe lungă și e mult mai ok față de becul cu care a venit mobra...

Colegu tu ai nava spatiala la ce lumini are mobra, sau alea sunt optionale ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu', ți-amintești, cumva, de un drum de noapte, de la Vidra la TM???

Atunci erau aprinse toate, proiectoarele erau de la nava spațială, iar farul face și el, acolo, câtă lumină poate. :rock:

 

Da, era după montarea becurilor sus-amintite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus becuri Philips X-Treme Vision Moto și pe faza scurtă și pe lungă și e mult mai ok față de becul cu care a venit mobra...

Acelas bec se foloseste si pe faza scurta si pe lunga ?

Pe Louis vad doar un bec H7 12v 55W Phillips X-Tremevision Mot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...