Green_Alex Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) In lipsa de informatii si dovezi clare am ales sa merg pe versiunea mai ieftina:arcuri progresive de la Wirth. whoaaa ce diferenta fata de stock. Pana acum am testat doar pe asfalt de diverse calitati si pe un offroad light, dar whoooooaaa, diferenta de la cer la pamant. Cat (cuvant urat) era de greu sa puna din fabrica asa ceva pe motocicleta???? a, daca vrei sa faci un test drive cu a mea da-mi de veste....poate te lamuresti mai bine. Acum dupa ce le-am pus si eu pe astea as fi curios sa facem un comparativ sa vedem cat de diferit se comporta, desi ma gandesc ca diferenta ar putea fi si din cantitatea/tipul de ulei din furca). Doar sa gasesc sa schimb si pe spate ca am pus pana acum doar pe fata. Editat August 12, 2016 de Green_Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Cât te-a costat distracția? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Pai cam vreo 7-800lei cu totul parca. Ideea ca am luat si alte piese atunci, placute and stuff si nu mai stiu calculul exact, dar cam asa. Arcurile sunt 100 eur, ce mai pui ulei si manopera daca nu te apuci tu sa desfaci. dar merita.. problema este ca wirth nu fac si arc pentru spate si aici mai caut o solutie. Pe spate, deocamdata nu am gasit decat varianta de la hyperpro dar mi se pare cam scumpa. mai sap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Inca oscilez intre Wirth și Hyperpro. Diferența de preț e destul de mare, 99euri vs. 156euri, mă întreb dacă e și diferența de performanță asemenea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 Acum dupa ce le-am pus si eu pe astea as fi curios sa facem un comparativ sa vedem cat de diferit se comporta, desi ma gandesc ca diferenta ar putea fi si din cantitatea/tipul de ulei din furca). Doar sa gasesc sa schimb si pe spate ca am pus pana acum doar pe fata. Da-mi de veste cand vrei sa ne intalnim pe undeva. Maine caut sa plec intr-o tura si revin Luni seara, insa in rest putem oricand dupa 6-7 seara.Eu stiu ca am luat setul de hyperpro cu ceva gen 200 si ceva de euro setul fata spate + ulei furca, acum vad ca e 219....manopera pt ambele cred ca a fost 250, daca imi amintesc bine. Cu siguranta merita banii, e cea mai ieftina si eficienta solutie. Fineturile in schimb presupun costuri f mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Inca oscilez intre Wirth și Hyperpro. Diferența de preț e destul de mare, 99euri vs. 156euri, mă întreb dacă e și diferența de performanță asemenea... Aceeasi dilema am avut si eu si am mers pe Wirth. Problema este ca nu gasesc asa ceva pentru spate asa ca o sa merg tot pe hyperpro. Acum daca gasesti o oferta sa le iei impreuna (fata+spate) si sa ajungi la un pret decent s-ar putea sa te apropii cu ambele hyperpro de versiunea Wirth+Hyperpro. Daca ai putintica rabdare poate ajung sa facem comparatia cu xtrblack si vom putea sa-ti dam si un feedback, desi mi-e ca s-ar putea sa mai dureze pana instalez eu si spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Sincer, la două opțiuni cu caracteristici apropiate, prețul face diferența, nu brandul. Dacă Wirth vs. Hyperpro e doar o chestie de preț, atunci alegerea va fi evidentă. În ceea ce privește spatele, GSA-ul are ESA și nu știu dacă merită să desfac suspensia ca să schimb arcul, intenția mea e să îmbunătățesc furca doar, acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Dupa ce mi-am dat Dakarul, am zis ca vreau si eu sa intru in 800'isti. Am gasit un F 800, 2009, 36000 km, full echipat: crah bar, genti laterale vario si top case BMW, parbriz inaltat, toba akrapovich, proiectoare ceata, 2 sei...6750 EU+200EU transport. Ce ziceti, cum e pretul? Mare, mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 dat fiind ca e echipata si "tinerica" eu zic ca e bun. dar pt mine strugurii e acrii, prea scump. ce nu facea dakarul si face asta mai cu motz? is eu curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Dakar vs. 800: pierzi o parte din sectorul ”off”, în avantajul unei părți din ”on” + upgrade de generație (been there, done that). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 plus avantaj la mers in 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Mersul în 2 pentru mine, cel puțin, nu există. Prea multe lucruri tragice se întâmplă din cauza idioților din trafic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedMF Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut! Ce compresor folositi sau aveti la voi in caz de nevoie? Ma gandeam sa iau de pe louis un Airman, dar scrie la sfarsit ca s-ar putea sa nu fie compatibil cu sistemul CAN bus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 (editat) Airman-ul merge excelent... pe fostul Dakar. Pe F700 si R1200 nu mere, taie curentul in 2 sec ... poti sa il legi insa direct pe baterie, cel putin la 1200 care e accesibila imediat. Sau la orice priza de bricheta montata pe baterie. Editat August 30, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Baieti, pt mobrele astea cam la cati km se considera multi? Eu inca caut sa imi iau si am gasit unul 2010, 43000 km dotat cu de toate la 6500 eu. 43000 sa-i consider multi sau relativ putini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Din cate am vazut si auzit motorul este ff fiabil. Cu siguranta conteaza cum a fost utilizat in acest interval: mentenanta, pe unde a mers cu el si cat a fost de ingrijit. Nu cred ca poate fi o regula nr. de km. Am vazut mobre distruse la 25000 si altele tzipla la 45000. Trebuie in schimb sa ai invedere anumite consumabile la nr asta de km. Ambreiaj, placute, ulei, ceva sincronizare, baterie, service furca, verificat rulmenti, lant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 62k din noiembrie 2011. Singura chestie neprogramata a fost statorul la 54k. E buba stiuta. 200 de euro mai tarziu la electrosport si totul ok. Ah, si pompa de apa la 30k. Aici banuiesc insa o ciordeala in service. iac-ul se cere curatat cam pe la 30k, supapele le-am evrificat tot la 30k si erau toate in grafic. In rest, o baterie, vreo 3 kit-uri de lant (cam ignor unsul), 3 randuri de gume, furca din cand in cand si un disc pe spate. In functie de stil rulmenti ici colo pe la jug, roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Acuma abia ma documentez mai adanc despre 800 si am vazut si eu ca are ceva probleme cu statorul. Pur si simplu se arde sau ce se intampla? Si pompa de apa...?? GS-ul de 650 are buba asta, dar si la astea? E acelasi stil de pompa, adica ax cu paleta si simeringuri, sau altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedMF Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Airman-ul merge excelent... pe fostul Dakar. Pe F700 si R1200 nu mere, taie curentul in 2 sec ... poti sa il legi insa direct pe baterie, cel putin la 1200 care e accesibila imediat. Sau la orice priza de bricheta montata pe baterie. Multam de raspuns! Se pare ca tre sa-mi instalez bricheta :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Baieti , am adus un F800GS la dezmembrat .Daca e cineva interesat de piese , imi poate trimite un pm sau sa ma contacteze prin telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 poza si dotari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Poze? Ce an? Cric central? Al meu tocmai s-a rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Carena dreapta? Culoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 azi incerc sa fac poze la piese. Este albastru alb.dar am si carene pentru maro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Sal. Nu pot sa-ti dau pe pm. Are cumva F800 ce il ai pt dezmembrat engine guard de aluminiu, nu ala stok de plastic? Daca da, sunt interesat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.