Jump to content

BMW F650/F700/F800GS/A


Recommended Posts

Salut.

 

Sunt in cautarea unui F650 GS Twin.

Cati km sunt multi pentru modelele acestea ?

Cam cati km a trebui sa tina ambreiajul ? Daca la un motor cu 47.000 de km s-a schimbat ambreiajul la 46.000, inclusiv discurile de frana (teoretic toate service-urile au fost efectuate la BMW) este normal la KM aia? sau sunt semne ca s-a circulat foarte mult in oras.

(sunt total incepator - acum fac scoala, nu am experienta ce anume inseamna uzura normala la "consumabile").

Multumesc antiicpat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

La 40k+ nu ar trebui sa fie probleme DACA motocicleta nu a fost abuzata si DACA service-ul s-a facut regulat. Revizia de 40.000 este una majora la BMW si de principiu se cam schimba discurile de frana (asta cu exploatare mixta, la mers predominant in oras probabil mult mai devreme). Tot la 40k se regleaza supapele, se schimba fluide etc. Deci, teoretic, la kilometrajul ala ar trebui ca motocicleta sa fie pusa la punct. Daca operatiile de intretinere sunt documentate (carte service, facturi etc.) atunci e foarte bine, sa zicem ca ai o garantie.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut.

 

Sunt in cautarea unui F650 GS Twin.

Cati km sunt multi pentru modelele acestea ?

Cam cati km a trebui sa tina ambreiajul ? Daca la un motor cu 47.000 de km s-a schimbat ambreiajul la 46.000, inclusiv discurile de frana (teoretic toate service-urile au fost efectuate la BMW) este normal la KM aia? sau sunt semne ca s-a circulat foarte mult in oras.

(sunt total incepator - acum fac scoala, nu am experienta ce anume inseamna uzura normala la "consumabile").

Multumesc antiicpat pentru raspunsuri.

 

Ambreaj si discuri schimbate la 46000, stai departe de mobra aia, a fost abuzata serios.

Link to comment
Share on other sites

Daca

 

Salut.

 

Sunt in cautarea unui F650 GS Twin.

Cati km sunt multi pentru modelele acestea ?

Cam cati km a trebui sa tina ambreiajul ? Daca la un motor cu 47.000 de km s-a schimbat ambreiajul la 46.000, inclusiv discurile de frana (teoretic toate service-urile au fost efectuate la BMW) este normal la KM aia? sau sunt semne ca s-a circulat foarte mult in oras.

(sunt total incepator - acum fac scoala, nu am experienta ce anume inseamna uzura normala la "consumabile").

Multumesc antiicpat pentru raspunsuri.

Daca e asa cum spui, totul e in regula ! Motocicleta e OK !

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa iau un F800 2013+. Aveti idee ce bube au? Am tot citit pe aici dar sunt pagini multe, modele diverse.

 

Ps E la concurenta cu Triumph Tiger 800 XCx 2015+

Intre tiger si f800gs as alege gs-ul.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

La 40k+ nu ar trebui sa fie probleme DACA motocicleta nu a fost abuzata si DACA service-ul s-a facut regulat. Revizia de 40.000 este una majora la BMW si de principiu se cam schimba discurile de frana (asta cu exploatare mixta, la mers predominant in oras probabil mult mai devreme). Tot la 40k se regleaza supapele, se schimba fluide etc. Deci, teoretic, la kilometrajul ala ar trebui ca motocicleta sa fie pusa la punct. Daca operatiile de intretinere sunt documentate (carte service, facturi etc.) atunci e foarte bine, sa zicem ca ai o garantie.

Deci eu la 100.000 daca am discurile aproape noi inseamna ca . ..honda e honda.

Vorbim de o mobra grea,varadero

 

40k..pffff.revizie majora.

E de unica folosinta mobra aia

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Vreau sa iau un F800 2013+. Aveti idee ce bube au? Am tot citit pe aici dar sunt pagini multe, modele diverse.

Ps E la concurenta cu Triumph Tiger 800 XCx 2015+

Ocoleste Triumph-ul. Mai degraba f800gs generatia a doua. Edited by blue_nightwishX
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sunt si eu curios de ce.

 

Pt ca fac sutiene. [intreaba-ti nevasta daca nu crezi]

Pt ca sunt sectanti. [contrar parerii lor, 3 nu o cifra magica, pt nr de cilindrii la moto]

Pt ca nu vreau sa am la mobra cheie de 24/7.

Pt ca poti sa-ti iei 800 gs.

» Post actualizat in 04 Nov 2018 19:06

Salut,

 

Vreau sa iau un F800 2013+. Aveti idee ce bube au? Am tot citit pe aici dar sunt pagini multe, modele diverse.

 

Ps E la concurenta cu Triumph Tiger 800 XCx 2015+

 

La 2013+ s-a schimbat furca din Marzocchi de 45 nebranduita in WP de 43.

Cica WP ar fi o idee mai buna, desi la cat de varza e cea de 45, ideea aia in plus nu face cine stie ce si cu siguranta pierzi la rigiditate, gurile rele [a se citi oamenii informati] zic ca si 45 e putin pt o mobra cu gabaritul si masa asta.

Link to comment
Share on other sites

Pt ca fac sutiene. [intreaba-ti nevasta daca nu crezi]

Pt ca sunt sectanti. [contrar parerii lor, 3 nu o cifra magica, pt nr de cilindrii la moto]

Pt ca nu vreau sa am la mobra cheie de 24/7.

Pt ca poti sa-ti iei 800 gs.

Motive solide, mai ales ultimul.

Link to comment
Share on other sites

Gata, sunt posesor de F650 GS Twin, 2008, rosu.

Acuma am inceput cautarile de accesorii :))

Am comandat / montat deja crash bar de la Heavy Duties.

 

Am o intrebare legata de topcase / rack pentru topcase: din ce am vazut, cele mai raspandite sunt cele de la Givi / Kappa - care e mai OK: Monolock sau Monokey ?

Monolock sunt cutii mai ieftine, monokey sunt mai scumpe.

 

Voi de care aveti ?

 

post-98923-0-56223200-1541701954_thumb.jpeg

post-98923-0-79879800-1541701963_thumb.jpeg

post-98923-0-80791200-1541701970_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In caz ca aveti nevoie la mobre, am inceput sa fac bobbins/bucse pentru discurile fata la F800GS/GSA si altele cu doua discuri pe fata.

https://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7909711

Este acolo si un link catre un tutorial despre cum sa le montezi.

Link to comment
Share on other sites

La 08.11.2018 la 20:32, Dany_Arad a spus:

Gata, sunt posesor de F650 GS Twin, 2008, rosu.

Acuma am inceput cautarile de accesorii :))

Am comandat / montat deja crash bar de la Heavy Duties.

 

Am o intrebare legata de topcase / rack pentru topcase: din ce am vazut, cele mai raspandite sunt cele de la Givi / Kappa - care e mai OK: Monolock sau Monokey ?

Monolock sunt cutii mai ieftine, monokey sunt mai scumpe.

 

Voi de care aveti ?

Super mobra !!! S-o stapanesti sanatos si distractie maxima !!!

Eu am Monokey sunt f. multumit de 8 ani de ea/el. Asa am ales nu stiu cum e monolock...  👍

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salve! Ati patit careva sa aveti scurgere de antigel intermitenta la F 800 GS, asa cand are chef, undeva in partea dreapta fata a motorului dar fara sa va dati seama de unde? Acolo sunt toate: pompa de apa, furtune, radiator, etc... Antigelul se prelinge jos sub motor, imi cade in scut si de acolo pe jos dar nu reusesc sa imi dau seama de unde? Stiti sa aibe ceva hibe pe partea asta? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

salut ! stie care cum se demonteaza becul de pozitia fata la un BMW F800R 2015 ?

am gasit in manual, se reteste soclul insens invers acelor de ceas... dar nu pare chiar asa usor precum scrie., ca abia reusesc sa ating soclul ala, daramite sa pun ceva forta pe el

Link to comment
Share on other sites

La 05.02.2019 la 15:08, CuCun a spus:

Salve! Ati patit careva sa aveti scurgere de antigel intermitenta la F 800 GS, asa cand are chef, undeva in partea dreapta fata a motorului dar fara sa va dati seama de unde? Acolo sunt toate: pompa de apa, furtune, radiator, etc... Antigelul se prelinge jos sub motor, imi cade in scut si de acolo pe jos dar nu reusesc sa imi dau seama de unde? Stiti sa aibe ceva hibe pe partea asta? 

Salut, la F650 era o găurică pe unde pierde antigel in momentul in care se ducea kitul de la pompa de apă. Era special făcută pentru asta. Și putea să dai scutul jos să verifici daca și la F800 e la fel.WeepholeOutside.thumb.jpg.76cfe6999d39d99a87ff0ed06914d238.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 05.02.2019 at 15:08, CuCun said:

Salve! Ati patit careva sa aveti scurgere de antigel intermitenta la F 800 GS, asa cand are chef, undeva in partea dreapta fata a motorului dar fara sa va dati seama de unde? Acolo sunt toate: pompa de apa, furtune, radiator, etc... Antigelul se prelinge jos sub motor, imi cade in scut si de acolo pe jos dar nu reusesc sa imi dau seama de unde? Stiti sa aibe ceva hibe pe partea asta? 

Da jos carena de pe dreapta si verifica in zona vasului de expansiune si radiatorul.

f800r15k73radiator_1000.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La F 650 Gs e altfel, am avut si am schimbat de 3 ori paleta+simeringurile de la pompa de apa.

Din ce am vazut pe forumuri la F 800 Gs curge pe la o-ringul care e in racitorul de apa/ulei., si la mine tot in zona aia se vede. Deci nu e mare lucru. Inca nu am apucat sa ma uit la al meu, dar e pe vine... :))

Link to comment
Share on other sites

Salut, am o intrebare pt cei care mai au F800GS si fac in general ture mai lungi.

 

Ce parbriz ati recomanda ca fiind ok pt o inaltime de 1.77m si saua joasa (-3cm fata de stock) ? Momentan il am pe cel stock si colectez toate mustele pe casca. Ca zgomot la vant (cu Shoei GT-Air 2) e suportabil pana la 80 km/h fara dopuri si pana la 120 km/h cu dopuri.

 

Este vreo solutie asemanatoare ca "performante" cu cele de tip fairing, adica Touratech Desierto F (520€) si Britannia Mirage 2 (~ 430€ cu transport), dar care sa nu coste asa mult ?   

Ma gandeam la Wunderlich Marathon (160€), e mai inalt ca varianta de la Touratech, dar mi-e sa nu creeze prea multe turbulente cum am patit la mobra anterioara cand am pus parbriz mare.

Ar mai fi optiunea prelungire cu spoiler al parbrizului stock (cea TT se integreaza perfect), e si cea mai ieftina...dar nah, sunt cam sceptic ca va schimba prea multe, avand in vedere ca acum iau tot vantul in casca (incepand de barbie in sus), deci practic mi-ar trebui ceva sa acopere casca complet dpdv al protectiei.

Link to comment
Share on other sites

La 177 si sa joasa ar trebui sa fii destul de jos. cu un parbriz inalt oarecare si un lip reglabil in partea de sus gen MRA Vario, ar trebui sa fie OK si sa poti gasi solutia optima.

Eu pe F 700 GS am parbriz TT inalt si MRA Vario Screen, sa Comfort (mai inalta) si 178 si merg pana la 100 cu casca flip deschisa fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...