Jump to content
Sign in to follow this  
P   T   R

Rossi's Fan Club 46

Recommended Posts

Si, Rossi ca Rossi ,dar de Hayden cu +1.02 ma doare inima...nu am citit inca declaratiile de dupa cursa, sunt curios cum explica rezultatul slab.

 

Hayden a avut probleme cu electronica:

 

"A radio signal interfered with our ECU’s transponder, forcing him to ride with the electronic calibration out of phase. Riding in those conditions is truly difficult, and he did a great job to finish the race." - Vittoriano Guareschi (Team Manager)

 

Link - http://www.motogp.com/en/news/2012/ducati+team+estoril

________________________________________________________________________

 

Un articol destul de interesant:

 

http://www.motogp.com/en/news/2012/preziosi+press+conference

 

Mai ales partea asta:

 

"For sure we will try in the direction that Valentino shows us. We give Jeremy 100 per cent freedom to define with Valentino what the best set-up is. So as Ducati, our duty is just to supply material, and we believe that the crew chief is imperative in the box. The way of working is to put the right person in the right position and allow that person to do what he thinks is best. We can suggest what our ideas are, but the final decision, day by day, practice by practice, is made by Jeremy speaking with Valentino."

Edited by bogdan_gba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, Rossi nu va pleca de la Ducati pana la incheierea contractului, insa declaratiile lui duc spre o despartire la sfarsitul acestui sezon. Asta, daca nu se intampla ceva "neprevazut". Motocicleta Ducati este mediocra, ca sa nu spun slaba, dupa cum o arata testele din presezon si rezultatele din prima etapa. La minuni nu ne putem astepta pe parcursul sezonului. Dupa parerea mea, rezultatele vor fi mai rele decat cele de anul trecut. Sper sa ma insel, dar aritmetica cam asta arata...

 

as vrea sa se intample asta, sa vedem cum se descurca pe alta moto, non-ducati. Daca merge bine...moto era de vina, daca nu...el era :)

 

oricum, te lupti pt victorie/podium, treci la ducati si nu mai treci de locul 6-7...coincidenta? si-a pierdut subit talentul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

as vrea sa se intample asta, sa vedem cum se descurca pe alta moto, non-ducati. Daca merge bine...moto era de vina, daca nu...el era :)

 

oricum, te lupti pt victorie/podium, treci la ducati si nu mai treci de locul 6-7...coincidenta? si-a pierdut subit talentul?

 

Cred ca in acest moment una din problemele lui Rossi, este el insusi. Nu are cum sa nu fie afectat, dupa atatea esecuri, dar vorba ta: in 2010, cu un umar distrus si cu un picior in suruburi obtinea podiumuri si chiar victorie, iar in 2011 si 2012, ca prin minune, in opinia unora, nu mai stie sa piloteze. Mi se pare absurd. Cred ca extrem de relevante, vis a vis de nivelul motocicletei Ducati, comparativ cu Yamaha si Honda, sunt cele trei filme, postate pe topicul dedicat cursei de la Estoril.

Edited by xt600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca in acest moment una din problemele lui Rossi, este el insusi. Nu are cum sa nu fie afectat, dupa atatea esecuri, dar vorba ta: in 2010, cu un umar distrus si cu un picior in suruburi obtinea podiumuri si chiar victorie, iar in 2011 si 2012, ca prin minune, in opinia unora, nu mai stie sa piloteze. Mi se pare absurd. Cred ca extrem de relevante, vis a vis de nivelul motocicletei Ducati, comparativ cu Yamaha si Honda, sunt cele trei filme, postate pe topicul dedicat cursei de la Estoril.

La fel, o motocicleta care a cstigat (in 2010) mai mult decat a facut-o Rossi, cu YZRM1 (tot in 2010), a devenit subit o galeata de suruburi imediat cum a fost incalecata de el (2011).

 

Si D16 si Rossi sunt "competitivi", doar ca fiecare are nevoie de un ;) ajutor.

Talentul lui Rossi ca pilot, nu s-a diminuat cu nimic. doar fanteziile de "pilot universal" sau dezvoltator absolut, au fost spulberate. Acum vedem cum se descurca Rossi cand nu mai beneficiaza de cea mai buna motocicleta...

Edited by 9fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se pune problema ca Rossi sa fie lipsit de talent. Doar ca pur si simplu nu poate pilota acea motocicleta asa cum stie el. Iar ce incearca el acum cu mersul in "Ducati style" e cam 0, cred eu. Nu poti brusc sa te schimbi, dupa ce ai mers ani buni intr-un anumit fel. Faptul ca inca e un pilot bun, se vede pe ploaie, cand nu e nevoie sa impinga acel D16 la limita. Eu cred ca daca Rossi ar merge de maine pe o Yamaha, s-ar bate acolo in top, cu Lorenzo, Pedrosa si Casey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca daca Rossi ar merge de maine pe o Yamaha, s-ar bate acolo in top, cu Lorenzo, Pedrosa si Casey.

 

Bine formulat, s-ar bate in top! Dar in cazul foarte putin probabil in care anul viitor ar concura pe o Y sau H de uzina, cred ca ar putea castiga campionatul doar cu ceva bafta si la o diferenta minima de puncte...Prin bafta inteleg sa nu aibe nicio cursa cu abandon, accidentari, sau alte probleme fizice. Just my two cents...:peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io cred ca, in momentul de fata, Rossi ar fi campion cu material de concurs de prima mana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vedem anul viitor asta. Oricum va pleca de la ducati.

Oricat de jalnic merge acum, trebuie sa privesti si in arhiva, iar el era Nr. 1.

Sa mearga din nou pe o yamaha sau honda si sa ii dea peste bot la nesimtitul ala de lorenzo, ca-n viata lui n-o sa fie "un valentino rossi".

Share this post


Link to post
Share on other sites

doar fanteziile de "pilot universal" sau dezvoltator absolut, au fost spulberate

 

cam asta e realtatea pe care tre sa o accepte toata lumea.pilot extraordinar, f putini ca el, o cariera extraordinara, dar nu un pilot complet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema lui Rossi este că a ajuns să creadă că poate face din orice c_ăcat, bici (împreună cu Burgess, bineînțeles). Realitatea e că nu poate și acum își dă seama și el. Zvonurile spun că Burgess se lasă la iarnă. Om trăi și om vedea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si sa ii dea peste bot la nesimtitul ala de lorenzo, ca-n viata lui n-o sa fie "un valentino rossi".

eu sunt mare fan lorenzo, si nu inteleg de unde comparatia asta.sunt doi piloti total diferiti si fiecare cu calitatile lui...(nu spun ca rossi nu e/a fost mai bun decat lorenzo, ci doar ca nici lorenzo nu mai e pilotul care a fost acum 2 sezoane!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa mearga din nou pe o yamaha sau honda si sa ii dea peste bot la nesimtitul ala de lorenzo, ca-n viata lui n-o sa fie "un valentino rossi".

 

"Nesimtitul" ala de Lorenzo, e cam singurul care a declarat ca el e de acord ca Rossi sa revina la Yamaha. Daca ar fi fost asa cum spui tu, ar fi trebuit sa fie primul, impotriva acestui lucru.

 

Nu inteleg de ce multi au o parere proasta despre Lorenzo. Baiatu' asta n-a deranjat pe nimeni cu nimic... sau poate a deranjat atunci cand castiga curse ;) In afara de teatrul ala care il facea in 2010, si care nu prea il prindea, nu am vazut nimic rau la el. Iar eu cred ca inca e acelasi Lorenzo ca in 2010, doar ca Stoner nu mai e la fel, ci e mult mai puternic pe Honda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sunt mare fan lorenzo, si nu inteleg de unde comparatia asta.sunt doi piloti total diferiti si fiecare cu calitatile lui...(nu spun ca rossi nu e/a fost mai bun decat lorenzo, ci doar ca nici lorenzo nu mai e pilotul care a fost acum 2 sezoane!

Nici un pilot nu este acum la acelasi nivel ca acum 2 ani.

Ca stau bine in puncte, sau ca se tavalesc mai mult, eu tot evolutie o vad si daca e nevoie o si explic, desi cred ca ai inteles unde "bat".

 

"Nesimtitul" ala de Lorenzo, e cam singurul care a declarat ca el e de acord ca Rossi sa revina la Yamaha. Daca ar fi fost asa cum spui tu, ar fi trebuit sa fie primul, impotriva acestui lucru.

Un mare bulshit.

Se stia dinainte ca Ducati este o motocicleta extrem de greu de strunit, iar cu Rossi plecat de la o ciclistica/fiabilitate/elasticitate foarte buna pe moment sau orice alt termen care voi il stiti iar mie imi lipseste din vocabular, la o enigma.

Odata Rossi plecat de la Yamaha, ghici cine ramanea miezul si favoritul acolo ?

Ghici cine primea tot sprijinul de uzina ?

El defapt abea astepta ca Rossi sa plece, iar "declaratia" aia, daca a fost o declaratie cum spui tu, e de ochii lumii, pentru presa.

Sper ca nu va veti simti jigniti de spusele mele, nu asta e intentia mea + ca eu va admir foarte mult pentru dezbaterile de aici.

Stima :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rossi nu se intoarce la yamaha atata timp cat lorenzo este acolo . Stoner nu cred ca ar pleca de la honda atata vreme cat castiga curse , a demonstrat o data ca pe ducati este mai bun ca rossi si despre doctor , eu as vrea sa ramana la ducati si sa-i dea de cap intr-un final .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam asta e realtatea pe care tre sa o accepte toata lumea.pilot extraordinar, f putini ca el, o cariera extraordinara, dar nu un pilot complet!

 

Daca Rossi nu este un pilot complet, atunci, ma intreb, cine este... Sa nu confundam ideea de pilot complet, cu cea de pilot adaptabil. In alta ordine de idei, poate ar trebui sa definim concret notiunea de pilot complet. Probabil nu exista si nu va exista un pilot complet in sensul absolut al termenului, dar Rossi este cel mai complet pilot ever.

 

"Nesimtitul" ala de Lorenzo, e cam singurul care a declarat ca el e de acord ca Rossi sa revina la Yamaha. Daca ar fi fost asa cum spui tu, ar fi trebuit sa fie primul, impotriva acestui lucru.

 

Nu inteleg de ce multi au o parere proasta despre Lorenzo. Baiatu' asta n-a deranjat pe nimeni cu nimic... sau poate a deranjat atunci cand castiga curse ;) In afara de teatrul ala care il facea in 2010, si care nu prea il prindea, nu am vazut nimic rau la el. Iar eu cred ca inca e acelasi Lorenzo ca in 2010, doar ca Stoner nu mai e la fel, ci e mult mai puternic pe Honda.

 

Declaratia lui Lorenzo este una de presa. Strict de presa! Ar fi fost o greseala fatala sa faca o declaratie transanta, impotriva unei asemenea posibilitati, cata vreme nu stia exact pozitia oficialilor Yamaha, plus ca ar fi fost inca o lovitura pentru imaginea lui si asa nu prea buna.

 

Parerea proasta, despre Lorenzo, nu este generata de de faptul ca castiga curse, ci de caracterul lui infect, concretizat in declaratii la adresa lui Rossi, inca de cand erau colegi de echipa si in unele manifestari de dupa cursa, indreptate impotriva aceluiasi Rossi. Asta nu putea sa placa milioanelor de fani ai italianului. Plus ca nici nu stie sa se faca simpatic.. dimpotriva, afiseaza o anumita infatuare, care de asemenea nu poate sa placa.

 

Eu cred ca Lorenzo este mai in forma acum, decat in 2010, cand a castigat titlul. Titlul ala l-a castigat intr-o conjunctura favorabila, acum insa are argumente mult mai solide la titlu.. Problema este ca binomul Stoner-Honda, par sa fie de neoprit, momentan...

Edited by xt600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca Rossi nu este un pilot complet, atunci, ma intreb, cine este... Sa nu confundam ideea de pilot complet, cu cea de pilot adaptabil. In alta ordine de idei, poate ar trebui sa definim concret notiunea de pilot complet. Probabil nu exista si nu va exista un pilot complet in sensul absolut al termenului, dar Rossi este cel mai complet pilot ever.

 

 

 

Declaratia lui Lorenzo este una de presa. Strict de presa! Ar fi fost o greseala fatala sa faca o declaratie transanta, impotriva unei asemenea posibilitati, cata vreme nu stia exact pozitia oficialilor Yamaha, plus ca ar fi fost inca o lovitura pentru imaginea lui si asa nu prea buna.

 

Parerea proasta, despre Lorenzo, nu este generata de de faptul ca castiga curse, ci de caracterul lui infect, concretizat in declaratii la adresa lui Rossi, inca de cand erau colegi de echipa si in unele manifestari de dupa cursa, indreptate impotriva aceluiasi Rossi. Asta nu putea sa placa milioanelor de fani ai italianului. Plus ca nici nu stie sa se faca simpatic.. dimpotriva, afiseaza o anumita infatuare, care de asemenea nu poate sa placa.

 

Eu cred ca Lorenzo este mai in forma acum, decat in 2010, cand a castigat titlul. Titlul ala l-a castigat intr-o conjunctura favorabila, acum insa are argumente mult mai solide la titlu.. Problema este ca binomul Stoner-Honda, par sa fie de neoprit, momentan...

Bai n-am vrut sa ma bag pe aici, din respect pentru fanii Rossi, care sigur ca isi merita legiunile de fani datorita talentului sau. Nefiind fan Rossi am zis ca nu am ce cauta pe aici.

 

Dar de cate ori aud cum e cu caracterul infect al lui Lorenzo si cum l-a batut el pe Rossi intr-o conjunctura favorabila,auzi, cand avea tot sprijinul Yamaha si zidul cerut tot de el in boxa, atunci parca nu-mi mai vine sa imi tin gura.

 

Ascultati acum declaratiile de presa intre ei, se vede clar ca se respecta conform talentului lor, fiecare isi recunoaste locul pe care l-a ocupat in cursa, discutiile sunt amiabile,isi strang mana dupa curse, fara nici o problema.

 

Asta pentru CA CARACTERUL INFECT este al lui Rossi, asa mare campion cum e el, pe care milioanele de fani nu-l cunosc decat dupa hliziturile de pe camere, ca cica el e simpatic si charismatic, dar toate mizeriile care le-a scos pe gura despre ceilalti piloti si cum a ajuns la cutite cu toti ati uitat.

 

Acum cand nu mai are cea mai buna motocicleta cum l-a obisnuit Honda si apoi Yamaha, a mai si imbatranit, luptele din 2008-2010 au fost cantecul de lebada pentru el.

Toata lumea a vazut ca Stoner e de pe alta planeta acum, ca Lorenzo il bate pe Rossi si cu un CRT sau Tech3 daca l-ar pune, ca MARELE DEZVOLTATOR e de fapt o mare bula de sapun.

 

Asa ca sper sa-l lasati pe Lorenzo cu apelativele si sa va vedeti de "simpaticul" vostru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odata Rossi plecat de la Yamaha, ghici cine ramanea miezul si favoritul acolo ?

Ghici cine primea tot sprijinul de uzina ?

pai si ce ai fi vrut sa faca?sa inchida in casa de tristete?sa isi taie venele?

 

ps: sa il intrebam pe hayden cum se simte acum la echipa?ai vazut prezentarea oficiala la ducati cand i-a smuls prezentatorul microfonul din mana sa i-l dea lui rossi?dar infumurarea lui rossi din declaratiile conform carora i-ar bate si pe lorenzo si stoner daca ar merge pe aceiasi moto cand el abia prinde un loc 8?

 

Sa nu confundam ideea de pilot complet, cu cea de pilot adaptabil. In alta ordine de idei, poate ar trebui sa definim concret notiunea de pilot complet. Probabil nu exista si nu va exista un pilot complet in sensul absolut al termenului, dar Rossi este cel mai complet pilot ever.

 

ai inceput si tu ca finger-ul?rastalmacesti o idee pana nu mai intelegi nimic din ea?reinventam termenul de pilot complet?daca un pilot nu are adaptabilitatea de a pilota orice moto, atunci prin definitie e un pilot limitat, iar rossi deja si-a aratat limitele 2 sezoane la rand!

ps: nu ii neaga nimeni celelalte calitati, le-a demonstrat castigand 9 titluri, dar...

Daca Rossi nu este un pilot complet, atunci, ma intreb, cine este...

 

nu stiu cine este, stiu doar ca el nu este, iar daca el este "cel mai complet", nu inseamna ca este un pilot complet! hai ca am filosofat si pe notiunea asta! :laugh:

 

Sper ca nu va veti simti jigniti de spusele mele, nu asta e intentia mea

Stima :cheers:

 

dai o bere sa ne convingi de sinceritatea cuvintelor de mai sus :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar Rossi este cel mai complet pilot ever.

 

cel mai complet, cel mai cinstit .. e in ton cu vremurile .. :wacko:

 

vezi ca ai uitat de "sarabanda depasirilor" si "duelul fratricid" :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca nici o echipa de uzina nu o sa il primeasca pe Rossi inapoi.

Atat Honda cat si Yamaha au investit mult in Stoner respectiv Jorge si consider ca in momentul asta sunt mai buni decat Rossi.

Chiar daca are avea acelasi material de competitie Rossi nu ar face decat sa fure puncte de la colegul de echipa si nicidecum sa lupte ptr titlu.

 

O motocicleta satelit iarasi nu este a good choice datorita diferentelor mari fata de motorul de uzina. Rossi nu ar accepta mai mult din orgoliu.

"Last year at Qatar, on board a factory Honda, Andrea Doviziosi finished just over 5 seconds behind the winner, Casey Stoner. In 2012, this time on a satellite Yamaha, Dovizioso crossed the line over 17 seconds after the winner Jorge Lorenzo."

 

Deci.. cea mai buna varianta este sa ramana la Ducati, sa rezolve problemele si sa isi salveze reputatia.

Sunt zvonuri de un motor in V la 75 grade so there is still hope.

 

p.s sunt fan Rossi dar si realist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferentele intre cele 3 mobre "din frunte"...

 

 

Honda

 

 

Yamaha

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai si ce ai fi vrut sa faca?sa inchida in casa de tristete?sa isi taie venele?

 

ps: sa il intrebam pe hayden cum se simte acum la echipa?ai vazut prezentarea oficiala la ducati cand i-a smuls prezentatorul microfonul din mana sa i-l dea lui rossi?dar infumurarea lui rossi din declaratiile conform carora i-ar bate si pe lorenzo si stoner daca ar merge pe aceiasi moto cand el abia prinde un loc 8?

 

 

 

ai inceput si tu ca finger-ul?rastalmacesti o idee pana nu mai intelegi nimic din ea?reinventam termenul de pilot complet?daca un pilot nu are adaptabilitatea de a pilota orice moto, atunci prin definitie e un pilot limitat, iar rossi deja si-a aratat limitele 2 sezoane la rand!

ps: nu ii neaga nimeni celelalte calitati, le-a demonstrat castigand 9 titluri, dar...

 

 

nu stiu cine este, stiu doar ca el nu este, iar daca el este "cel mai complet", nu inseamna ca este un pilot complet! hai ca am filosofat si pe notiunea asta! :laugh:

 

 

 

dai o bere sa ne convingi de sinceritatea cuvintelor de mai sus :laugh:

 

Nu reinventam termeni, doar sa nu judecam simplist (complet= adaptabil...hmmm.. sunt convins ca poti mai mult).

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sunt convins ca poti tu mai mult...

 

ia de aici, ca ma pierd in explicatii:

 

COMPLĂT2, -Ă, (1) compleți, -te, adj., (2, 3) completuri, s.n., (4) adv. 1. Adj. Care conține tot ceea ce trebuie; căruia nu-i lipsește nici una dintre părțile constitutive(adica adaptabilitate); întreg, desăvârșit, deplin, împlinit. ♢

 

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sunt convins ca poti tu mai mult...

 

ia de aici, ca ma pierd in explicatii:

 

COMPLĂT2, -Ă, (1) compleți, -te, adj., (2, 3) completuri, s.n., (4) adv. 1. Adj. Care conține tot ceea ce trebuie; căruia nu-i lipsește nici una dintre părțile constitutive(adica adaptabilitate); întreg, desăvârșit, deplin, împlinit. ♢

 

:cheers:

 

Nu-l stresa ca e meci diseara, nu cred ca se poate concentra la prea multe lucruri deodata :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca un pilot nu are adaptabilitatea de a pilota orice moto, atunci prin definitie e un pilot limitat, iar rossi deja si-a aratat limitele 2 sezoane la rand!

ps: nu ii neaga nimeni celelalte calitati, le-a demonstrat castigand 9 titluri, dar...

 

jinx, aici exista un aspect care -zic eu- merita discutat, si pt asta plec de la urmatoarele premise:

-nu vreau sa atenuez cu nimic meritele lui Stoner (chiar daca nu il simpatizez) de a pilota Ducati: pana acum a fost singurul care a avut rezultate consistente pe acea mobra

-e posibil ca Rossi, crescand si concurand o gramada de ani pe "cai mai putin naravasi", sa nu fie instare sa conduca vreodata Ducati asa cum a facut-o Stoner care pe acei naravasi si-a format stilul, DAR:

 

poti tu (sau poate alti forumisti) sa garantezi, ca Stoner ar fi avut rezultatele din 2011 si cele de acum din 2012, la bordul Ducati? Parerea mea e ca e posibil sa fi avut rezultate mai bune decat Rossi sau Hayden, dar nici pe departe nu ar fi fost in varf (as zice maxim un loc 3-4), cum o face pe Honda. Daca te uiti putin pe rezultatele (in puncte) pt anii 2007-2010 poti constata ca:

-in 2007 Stoner a stralucit, terminand la 125p in fata urmatorului clasat Pedrosa (Honda), asta inseamna si o forma buna a Ducati pe vremea aceea

-in 2008 Rossi a avut 93p in fata de Stoner (pe locul 2): adica de la o diferenta enorma in fruntea plutonului, acelasi Stoner a ajuns in urmatorul an la o diferenta enorma in spatele lui Rossi, si la 87 de puncte in spatele propriului rezultat din anul precedent. Veti spune: nici un camptionat nu e la fel, punctele nu conteaza. Deacord, dar conteaza indeajuns de mult sa arate o scadere de forma a Ducati deja in 2008 fata de 2007

-in 2009 aceeasi combinatie Stoner-Ducati au castigat 220 puncte in clasament pe locul 4, diferenta de 86 puncte fata de primul clasat Rossi.

-in 2010, la fel a adunat 225p, locul 4, la distanta de 158p!! de primul clasat, Lorenzo.

 

Asadar din nou: fara a incerca sa umbresc talentul lui Stoner (pe care unii il iubesc), trendul era foaaarte clar, iesirea din forma treptata a Ducati la fel.

As zice ca Stoner a facut un pas salvator pt cariera lui prin mutarea la Honda, pt ca altfel, dupa 2007 (anul cu titlul), urmand 3 ani de clasari mediocre (dar extraordinare considerand ca pilota Ducati), si daca si acum ar fi fost in continuare la un Ducati cam praf pe 2010, 2011 - nu stiu ce echipa l-ar mai fi curtat pe viitor..

 

Sa reiau intrebarea: credeti ca Stoner (asa geniu pe Ducati cum era el) ar fi facut vreo minune in 2010, 2011 pe aceasta mobra?

Eu as zice clar NU! Poate ceva mai bine ca Rossi+Hayden si atat! Atunci adaptabilitatea lui Rossi la fierul respectiv, poate nu e singura problema..

 

Normal, stiu acum cel putin cateva persoane de pe aici care vor sustine ca cele afirmate mai sus au fost doar pt a motiva esecul Rossi pe Ducati - nu va chinuiti, pt ca va inselati. Daca ar fi fost doar Hayden si alt coechipier (nu Rossi), trend-ul de declin al Ducati dupa 2007 mi-ar fi fost la fel de evident..

 

@Eloi: welcome aboard, vad ca ti-ai facut temele ;) :cheers:

.

Edited by vampiria_t

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Asadar din nou: fara a incerca sa umbresc talentul lui Stoner (pe care unii il iubesc), trendul era foaaarte clar, iesirea din forma treptata a Ducati la fel.

As zice ca Stoner a facut un pas salvator pt cariera lui prin mutarea la Honda, pt ca altfel, dupa 2007 (anul cu titlul), urmand 3 ani de clasari mediocre (dar extraordinare considerand ca pilota Ducati), si daca si acum ar fi fost in continuare la un Ducati cam praf pe 2010, 2011 - nu stiu ce echipa l-ar mai fi curtat pe viitor..

 

Sa reiau intrebarea: credeti ca Stoner (asa geniu pe Ducati cum era el) ar fi facut vreo minune in 2010, 2011 pe aceasta mobra?

Eu as zice clar NU! Poate ceva mai bine ca Rossi+Hayden si atat! Atunci adaptabilitatea lui Rossi la fierul respectiv, poate nu e singura problema...

Acel trend nu are nicio relevanta pt ca este un efect al lipsei de investii (situatie care s-a schimbat radical). acesta fiind si motivul racirii relatiei Stoner - Ducati. Pe parcursul sezonului 2010, in ciuda insistentelor lui Stoner, Ducati nu a venit decat cu o simpla evolutie pt bascula. Totusi, "recicland" niste componente vechi tot a reusit sa isi dezvolte motocicleta si sa obtina 3 victorii splendide pe final de sezon.

Cu investiile si eforturile colosale desfasurate in spatele lui Rossi, cine stie ce rezultate ar fi avut Stoner...

 

:rolleyes: Stiu ca nu vede ce scriu, dar mi se pare firesc asa. Cum altfel ar putea sa isi construiasca asemenea justificari, decat ignorand 90% din realitatea ultimelor sezoane.

Edited by 9fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...