god666 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 am 2.2 pe spate am masurat o sapt trecuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 deci se poate inlatura problema presiunii joc la bascula? joc la roti? joc liber al lantului prea mare? reglaj diferit la furca fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 valurele pe asfalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 ... "erori" de pilotaj? Orice motor, oricat de bine intretinut si setat, poate intra in voblaj in anumite conditii. Ideea e sa inveti limitele motorului cat mai ales cele personale si sa imbunatatesti cat se poate, unde se poate. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Sa imbunatatesti tehnica! Ce simplu e. Daca motoreta e prost setata, cauciucuri tari, si multe masini risti sa dai coltul rapid si sa fii erou la sectiunea accidente. Multi rideri care se duc prima oara la circuit cu motorete stock au un real soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Sa imbunatatesti tehnica! Ce simplu e. Daca motoreta e prost setata, cauciucuri tari, si multe masini risti sa dai coltul rapid si sa fii erou la sectiunea accidente. Multi rideri care se duc prima oara la circuit cu motorete stock au un real soc. Nu am spus ca e simplu ci ca trebuie sa incepi de undeva. Daca nu stii ce faci gresit, sau ce anume e in neregula la setari, nu ai ce "imbunatati". Strada nu trebuie confundata cu pista, multe deprinderi sau setari ale motorului de circuit nu numai ca nu sunt recomandate pentru strada ci chiar sunt periculoase. Oricum, revenind la tema topicului de fata, eu raman la parerea mea initiala: sa iei curbe pe strada cu 150km/h si apoi sa intrebi pe forum ce setari sau eventuale defectiuni ale motorului cauzeaza voblajele... denota clar ca inca nu esti pregatit pentru acest nivel. Experienta nu se capata din sfaturi pe forum, tine de un lung proces de auto-invatare in pasi mici, schimband cate putin in fiecare directie (setari-tehnica) si tragand SINGUR concluziile. Paradoxul este ca abia dupa ce ai ajuns la un oarecare nivel realizezi ca de fapt adevarata TEHNICA nu este cum sa iei curbe stranse cu peste 150km/h fara sa voblezi ci... sa te abtii sa te apropii de limite. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 [quote name='god666' Pana la urma ai gasit cauza ? La un moment dat ziceai ca nu ai mai echilibrat roata de 2 ani; nu ar strica Alinierea rotii spate este bine facuta ? Poate ai mai primit aceste indicatii, dar am citit pe fuga cele 9 pagini, din care jumate pe langa subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 pai nu am avut timp sunt in delegatie la sinaia de sapt trecuta. o sa vad daca reusesc ceva in week end(ca am strans niste numere de tel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Nu este absolut deloc periculos sa circuli cu o moto setata la suspensii pt pista. Insa este incomod, suspensia e dura si te oboseste rapid. V-as ruga sa povestiti din ce a-ti experimentat personal nu ce se scrie.Eu circul cu suspensia tare din 2004, urcam soseau dinspre Dimbovitza spre Cotroceni, in portiunea de urcare e si curba si in anul ala erau niste denivelari, nu le-am prevazut. Am strins suspensia si am repetat de 3 ori urcarea pe portiunea respectiva pina ce moto si-a pastrat traiectoria dorita de mine. Cu aceeasi moto am reusit megaperformantza sa merg pina la Suceava si inapoi prin Gura Humorului Vatra Dornei Piatra Neamtz. Am prins 200km de drum cu dale de beton denivelat, gropi. La cit de dura era setata am prins ura pe ea, chiar am vrut sa chem remorca si sa abandonez excursia. Pina la urma trebuie sa-ti cunosti motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 si eu le am setate pe hard si imi place mai mult cum sta pe drum inainte erau setate pe soft si intr adevar era mai comoda la drum lung(pe drumuri cu damburi si denivelari) acum e mult mai stabila doar ca pe un drum ca dn1 intre ploiesti si campina devine obositoare e mai rigida dar am mai multa siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coco'son Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 si eu le am setate pe hard si imi place mai mult cum sta pe druminainte erau setate pe soft si intr adevar era mai comoda la drum lung(pe drumuri cu damburi si denivelari) acum e mult mai stabila doar ca pe un drum ca dn1 intre ploiesti si campina devine obositoare e mai rigida dar am mai multa siguranta Aceiasi problema...joc mare in roata fata la viteza ( problema Ax stramb ) poate sa intre in voblaj daca i-ai afectat ciclistica din ridicarea spatelui ....sau e de cacao asfaltu si s-a valurit (poate nu ai observat !!!) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 (editat) daca ai 8000 km ai in vedere sa schimbi guma, eventual cu ceva mai moale, are dilodilly(pe mess) oferta buna la pereche Pirelli (~200 Euro). Iei de la el sau de la cine gasesti 2 noi, te duci la demontat, dejantat, verificat, pus la loc pe janta la Rabinu (0724452023), apoi langa el aproape la baietii cu aparat de echilibrat roti si montezi la loc. Editat Iunie 15, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 daca ai 8000 km ai in vedere sa schimbi guma, eventual cu ceva mai moale, are dilodilly(pe mess) oferta buna la pereche Pirelli (~200 Euro). Iei de la el sau de la cine gasesti 2 noi, te duci la demontat, dejantat, verificat, pus la loc pe janta la Rabinu (0724452023), apoi langa el aproape la baietii cu aparat de echilibrat roti si montezi la loc. hai k le faci la reclama....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 hai k le faci la reclama....... Are si de ce. Cu oamenii astia lucrez mereu cand e vorba sa-mi iau o piesa sau sa-mi fac ceva la motor. Si nu m-au dezamagit pana acum, spre deosebire de altii. Iar Aleko nu e genul care sa faca reclama de 2 lei. Can da un sfat, il da pentru ca vrea sa ajute. I know the guy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 problema s a rezolvat am schimbat rulmentii pe fata ca am vrut s o echilibrez si asa am depistat ca avea joc. imi cer scuze ca am postat mai tarziu dar nu am mai avut timp de forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 mi-am montat topcase si de-a lungul primei ture cu el am constat niste oscilatii care apar in ghidon, se misca stinga-dreapta citiva milimetri cu o frecventa de sa zicem citiva hertzi. fenomenul l-am simtit pe frina de motor la viteze sub 100 km/h. la viteze constante pare sa nu fie prezent, n-am simtit motocicleta sa se comporte diferit nici peste 160 km/h. am repetat testul pe asfalt cu diferite texturi, ud sau uscat si persista. pe principiul "cauta problema acolo unde ai umblat ultima data", azi am scos topcase-ul si n-am mai perceput fenomenul. e posibil sa fie chiar topcase-ul de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Vad ca l-ai si pus la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 vezi sa fie strans bine topcase-ul.ma gandesc ca nefiind strans cat trebuie,vibreaza si iti afecteaza handlingul la motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Vad ca l-ai si pus la vanzare cel de la vinzare e altul. vezi sa fie strans bine topcase-ul.ma gandesc ca nefiind strans cat trebuie,vibreaza si iti afecteaza handlingul la motoreta e strins bine tot insa are ceva joc (2-3 mm) in mecanismul de fixare Monokey. nu sint toate asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 da de la topcase poate aparea senzatia de voblaj, oricum mi-a displacut teaba , am avut aceasi senzatie cind am avut unul pus pe o honda nighthawk , a doua zi l-am dat jos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 ... fenomenul l-am simtit pe frina de motor la viteze sub 100 km/h... Acopera-l cu o prelata ingusta, pe capatul ei te asezi tu(ca sa-i modifici dinamica). Posibil sa vrea alta inclinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Case-ul este cel recomandat pentru tipul ala de moto, sau e ce ai nimerit? Prinderea este gandita pentru el sau e adaptata? Sigur e de la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Acopera-l cu o prelata ingusta, pe capatul ei te asezi tu(ca sa-i modifici dinamica). Posibil sa vrea alta inclinatie. e posibil. suportul e improvizat si case-ul sta putin aplecat spre fata. o sa incerc si faza cu prelata. Case-ul este cel recomandat pentru tipul ala de moto, sau e ce ai nimerit? Prinderea este gandita pentru el sau e adaptata? Sigur e de la el... e ce-am nimerit. motocicleta are si spatele ridicat deci topcase-ul sta destul de sus. adevarul e ca-i si destul de patratos, nu pare chiar aerodinamic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 cati litri are? daca e cat frigideru', la ce te astepti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 acelasi lucru si la mine la fz6 fazer. dar doar cand iau mainile de pe ghidon. atunci incepe sa vobleze. destul de neplacuta treaba. chiar ma gandeam si eu de la ce dreaq o fi. topcase-ul e din ala mai mic de 35l cred. ce nu inteleg este ca un preten care avea fz1 fazer cu topcase de 46 l nu se plangea de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.