cstelia Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Am impresia ca topicul asta s-a transformat in topicul posesorilor de Africa Twin din Timisoara Poate ii schimba sohei numele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Ei bine in viitorul sper nu foarte indepartat sa pot sa va fac o surpriza. Adevarul este ca incepusem sa-i simt lipsa Andreei Marin.Noroc cu acest zan al surprizelor. PS Sper ca nu o sa plangem in hohote la surprizele tale. Aha! deci ne inmultim... Sper ca nu intre voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Dupa ce m-ai frecat la cap ca BMW-ul e pentru mosi, ca-i de cacao, ca honda-i honda, acuma vii tu pe topicul asta respectabil si faci scheme.. HUO, motociclistul lila De fapt, eu cred ca esti urmatorul Editat Iunie 6, 2008 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sora13 Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 (editat) Hehehehhehehehe.. felicitari domnu' Cristi!!! felicitari pentru achizitie... am auzit ca tzi-ai luat jucaria da' n-am vazut-o... in schimb am auzit ca ai si avut o aventura mai putzin placuta cu noua Africana.... ceva cu rupere de picioare, sau entorsa? Undeva pe la Sag, la Timis... Ce-ai patzit? Cristi D. Hmm.... ce surpriza? ce surpriza? Daca asa sta treaba.... nu-mi mai vand africana... DDC ce sa zic domnu DDCristi, o clipa de relaxare te costa de nici nu iti imaginezi, mai multe iti pove cand ne vedem, si sper sa fie in curand, de aia nu ai reusit sa imi vezi vacutza inca pt. ca am cam stat la orizontala..........plus ca am avut o intarziere in al inscrie pt. ca omu din Germa mi-a trimis dupa abia 3 saptamani actele motorului, dar acum sunt pe ultima suta de metri si cu piciorul si cu inscrierea, asa ca in curand.......vrum...vrum.... sa auzim numai de bine, Editat Iunie 7, 2008 de sora13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 as dori sa-i schimb antigelul cbr-ului. momentan e cu antigelul care a stat si iarna trecuta dar problema e ca nu stiu prin cate ierni a trecut inainte de a ajunge la mine. e posibil sa-si fi pierdut din proprietati? la cat timp se schimba de obicei? am pus o picatura pe limba si e dulce( cica sa-l las asa.dupa spusele unora). ms anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Antigelul se schimba de obicei la 2 ani. Asa spun manualele de utilizare de cele mai multe ori. De obicei producatorii spun ca isi pierde din proprietati, ai avand nevoie sa vanda antigel cat mai mult. Oricum, parerea mea proprie si personala, este ca mai important decat schimbatul in sine al lichidului racitor este spalatul instalatiei pe care poti sa-l faci odata cu schimbarea. O clatire cu apa chioara sau distilata de 2-3 ori inainte de a pune lichidul nou este binevenita pentru a curata eventualele depuneri de pe traseu. (de fiecare data pornit motorul, vanturat apa prin el, racit, golit, si repetat pana scoti apa curata). Am probat asta la masina, dupa schimbarea antigelului toamna trecuta, am simtit imediat o crestere a temperaturii al sistemului de incalzire cu vreo 20% (habar n-am cu cat, dar am simtit diferenta fata de cum incalzea inainte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Antigelul se schimba de obicei la 2 ani. Asa spun manualele de utilizare de cele mai multe ori.De obicei producatorii spun ca isi pierde din proprietati, ai avand nevoie sa vanda antigel cat mai mult. Oricum, parerea mea proprie si personala, este ca mai important decat schimbatul in sine al lichidului racitor este spalatul instalatiei pe care poti sa-l faci odata cu schimbarea. O clatire cu apa chioara sau distilata de 2-3 ori inainte de a pune lichidul nou este binevenita pentru a curata eventualele depuneri de pe traseu. (de fiecare data pornit motorul, vanturat apa prin el, racit, golit, si repetat pana scoti apa curata). Am probat asta la masina, dupa schimbarea antigelului toamna trecuta, am simtit imediat o crestere a temperaturii al sistemului de incalzire cu vreo 20% (habar n-am cu cat, dar am simtit diferenta fata de cum incalzea inainte). asa este, antigelul nu-si pierde din proprietati, la fel si cu lichidul de frana cred ca 99% din vehiculele din romania nu au schimbat lichidul de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Daca la culoare este OK bleu,rosu etc(sa nu fie maro),verifica si tu concentratia(e o pipeta speciala)daca nu ai dute la cineva care are sau cumpara-ti nu e foarte scumpa si poti sa-l mai lasi si iarna asta !! Daca totusi il schimbi vezi ca tre antigel pt bloc motor din aluminiu,e putin mai scump decat cel pt blocuri din fonta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 ala din mag auto e ok? prexol parca. cum procedez- 1l apa la 1 l antigel concentrat? trebuie sa incalzesc putin motorul si dupa asta sa-i dau drumul? dupa ce se scurge tot pun intai in radiator nivelul maxim si dupa asta in vasul de expansiune? o sa mai trebuiasca completat dupa ce pornesc motorul si-si face circuitul in instalatie? multumesc si scuzati formularea intrebarilor una dupa alta dar sincer nu prea stiu cum trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 De obicei scrie pe bidon cat de concentrat este si in ce raport se combina cu apa distilata sa-l faci concentratia dorita. Umpli radiatorul de tot, pornesti motorul si-l lasi la relanti sa se incalzeasca, eventual turezi de cateva ori binisor, lasi sa se raceasca, apoi desfaci butonul si daca a scazut completezi. Verifici apoi si vasul de expansiune, daca e gol sau are nivel scazut pui in el pana la nivelul marcat pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 La mine la Hornet scrie ca trebuie 50% antigel si 50% apa distilata. Iara mai scrie in multe locuri sa nu desfaci capacul la radiator cand e cald motoru ca o sa iti sara pe fatza lichid fierbinte, deoarece e sub presiune.... Da fa rost de un manual, ca acolo scrie exact ce trebuie, si stii sigur o treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Painkill3r Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Daca pun antigel fara sa-l diluez are ceva?... azi am completat cu antigel Valvoline dar nu l-am diluat, am pus cam juma de litru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Bai oameni, in motocicleta se baga antigel cu concentratie 50% Pe bidon scrie ce concentratie este la orice marca de antigel. Daca e 90% mai pui apa distilata pana il faci de 50%, daca e 100% la fel, daca e 70% la fel, daca e gata 50% nu-i mai pui nimic, il torni asa si gata. Din ce am vazut ca se comercializeaza pentru motociclete este gata facut cu 50%. Scrie mare pe el, "concentratie 50% nu-i mai faceti nimic, turnati-l direct"! In general alea de auto au concentratie mai mare, dar repet scrie pe ambalaj: "concentratie XX%" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Bai oameni, in motocicleta se baga antigel cu concentratie 50%Pe bidon scrie ce concentratie este la orice marca de antigel. Daca e 90% mai pui apa distilata pana il faci de 50%, daca e 100% la fel, daca e 70% la fel, daca e gata 50% nu-i mai pui nimic, il torni asa si gata. Din ce am vazut ca se comercializeaza pentru motociclete este gata facut cu 50%. Scrie mare pe el, "concentratie 50% nu-i mai faceti nimic, turnati-l direct"! In general alea de auto au concentratie mai mare, dar repet scrie pe ambalaj: "concentratie XX%" eu am luat concentrat(sincer atat scria pe bidon). l-am diluat cu 50%apa distilata si cam asta a fost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorel_789 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Salut, stie cineva cum se poate schimba antigelul pt R1 model 2005 - 2008 ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Ai postat ca sa te lauzi ca ai erunu?? Nu prea vad logica intrebarii, antigelul se schimba la asta exact ca si la celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Scoti carenele ca sa ai acces la pompa de apa, vasul de expansiune si la busonul radiatorului. Scoti surubul cel mai de jos de pe pompa de apa (surubul de golire al pompei) desfaci busonul de la radiator si o sa inceapta sa curga. Pui surubul pe pompa, schimbi antigelul si-n vazul de expansiune si torni antigel in radiator pana se umple. Cand se umple, pornesti motorul, ii dai de 3, 4 ori gaz ca sa se aereseasca, completezi cu antigel , pui busonul si gata. Sa iei antigel pentru blocuri de aluminiu si recomandat de yamaha (sa nu iti corodeze garniturile pompei de apa). Daca e concentrat, trebuie diluat 1:1 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorel_789 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 salutare tuturor. Voi ce parere aveti in legatura cu faptul ca am completat cu anti-gel pana in buza rezervorului si faptul k nu l-am mai concentrat (fiind un antigel care l-am folosit si la masina)? atunci cand se va incalzi lichidul de racire...o sa dea peste? atunci cand creste presiune/volumul....da pe de laturi? Vreau sa precizez k nu am pornit inca motorul pt ca nu aveam bateria montata pe el, insa in weekend il voi porni... sa mai trag cu siringa antigel sau supapa de suprapresiune isi va face datoria? multam tuturor si bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 eu zic să laÂşi doar cât să se încadreze între liniile alea de pe vasul de expansiune. adică ăla de plastic alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 salutare tuturor. Voi ce parere aveti in legatura cu faptul ca am completat cu anti-gel pana in buza rezervorului si faptul k nu l-am mai concentrat (fiind un antigel care l-am folosit si la masina)? atunci cand se va incalzi lichidul de racire...o sa dea peste? atunci cand creste presiune/volumul....da pe de laturi? Vreau sa precizez k nu am pornit inca motorul pt ca nu aveam bateria montata pe el, insa in weekend il voi porni... sa mai trag cu siringa antigel sau supapa de suprapresiune isi va face datoria? multam tuturor si bafta multa! În primul rând trebuie să fie antigel special pentru motoare cu blocul motor din aluminiu, pe bază de glicol parcă . Dacă nu e gata mixat trebuie să îl mixezi tu, un litru antigel- un litru apă distilată. Dacă e concentrat Âşi l-ai pus direct în motor iarăÂşi nu e bine pentru că poate ataca furutunurile sau se încinge mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Nu se mai fabrica altfel de antigel de pe vremea lu ceausescu. Toate sunt pe baza de ethylen glycol.. poti sa le amesteci pana le ia ... draku si blocul motor la masinile moderne tot de aluminiu este.. Legat de topic, antigel se pune in vasul ala pana la limitele indicate pe el, in nici un caz pana in buza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Nu se mai fabrica altfel de antigel de pe vremea lu ceausescu. Toate sunt pe baza de ethylen glycol.. poti sa le amesteci pana le ia ... draku si blocul motor la masinile moderne tot de aluminiu este.. Legat de topic, antigel se pune in vasul ala pana la limitele indicate pe el, in nici un caz pana in buza. da stiu... dar limitele acelea nu se mai vad de aceea am pus pana sus.. concluzia sa mai scot din el cu siringa sau sa las ssupapa sa isi faca datoria si sa dea pe afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Da afara din el ,exista riscul sa nu lucreze supapa si automat o sa ai suprapresiune in vas si pe furtune,oricare dintre ele cedeaza o sa ai probleme si nu are rost sa te risti! In legatura cu antigel auto vs moto:eu unul am folosit si din ala si din alalalt fara sa apara nici o problema!Am pus si concentrat si diluat!La diluat urca mai repede temperatura asa ca prefer concentrat plus ca iarna stau linistit ca nu crapa nimic(toate agregatele mele stau in curte si chiar in nameti)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Da afara din el ,exista riscul sa nu lucreze supapa si automat o sa ai suprapresiune in vas si pe furtune,oricare dintre ele cedeaza o sa ai probleme si nu are rost sa te risti!In legatura cu antigel auto vs moto:eu unul am folosit si din ala si din alalalt fara sa apara nici o problema!Am pus si concentrat si diluat!La diluat urca mai repede temperatura asa ca prefer concentrat plus ca iarna stau linistit ca nu crapa nimic(toate agregatele mele stau in curte si chiar in nameti)! oke.. multam frumos. m-am lamurit Mesaj completat Da afara din el ,exista riscul sa nu lucreze supapa si automat o sa ai suprapresiune in vas si pe furtune,oricare dintre ele cedeaza o sa ai probleme si nu are rost sa te risti!In legatura cu antigel auto vs moto:eu unul am folosit si din ala si din alalalt fara sa apara nici o problema!Am pus si concentrat si diluat!La diluat urca mai repede temperatura asa ca prefer concentrat plus ca iarna stau linistit ca nu crapa nimic(toate agregatele mele stau in curte si chiar in nameti)! oke.. multam frumos. m-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.