Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

As avea si eu novoie de un "Owners Manual" pentru VFR 800 VTEC din 2006.

Am "Service Manual".

Multumesc!

 

aici:

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/files/file/44-2006-interceptor-abs-owners-manual/

 

daca nu merge da-mi prin pm email-ul tau si-l trim acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este si pt VFR-ul tau - cauta tot pe la sectiunea de download-uri din vfrdiscussion. Este vorba ,cred, despre acelasi manual ca cel clasic in format mic (incape sub sea), vine odata cu motocicleta noua si contine instructiuni de exploatare si folosire a motocicletei. Contine informatii utile ce nu se gas in manualul service (de ex cum sa reglezi ceasul de bord etc). In Europa vine tiparit in cateva limbi uzuale si drept urmare-i cam grosuta - eu am rupt toate exceptand lb EN (la mine bicla a venit din germanica - nu stiu cele vandute in tara in ce lb vin). Mie unu mi-a fost si este util.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un model dinala gen5 cu abs as vrea si eu.

 

M-am prins de ce fac astia motoarele astea asa grele, japonezii astia toti au 50 de kile si oricum se duce motoru'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... eu am parte de asta in fiecare zi, de ce am parte mai rar e un sunet si mai tare de v4; mi-a ramas un rest de la scurtarea unei tobe si mi-am facut un short can care vine montat fix la iesirea din galerie , bineinteles ca nu poti merge cu ea zi de zi, dar pentru o distractie de weekend e super :guitar:

534894_441196962620271_602224825_n.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri si azi am profitat de soare si am mai dezmortit un pic motorul in timp ce mi-am amortit un pic membrele :)))

 

Cu ocazia iesirii de azi, am atins si primul 200 pe anu' asta. Surprinzator ce poate face aerul rece :))

 

 

post-11570-0-84865800-1360508163_thumb.jpg

post-11570-0-35904300-1360508218_thumb.jpg

post-11570-0-76733400-1360508421_thumb.jpg

post-11570-0-67678000-1360508648_thumb.jpg

post-11570-0-10715100-1360508687_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

imi incarca bateria mai mult la relanti decat in ture si conform a ceea ce am mai citit pe acest forum ar trebuii schimbat releul

vroiam sa va intreb daca asta gasit pe ocazii este bun,atat.

va multumesc.

http://www.okazii.ro/electrica-auto/relee/releu-incarcare-honda-fireblade-cbr-600-f2-f3-900rr-1100xx-hornet-vtr-vfr-a114999433

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

imi incarca bateria mai mult la relanti decat in ture si conform a ceea ce am mai citit pe acest forum ar trebuii schimbat releul

vroiam sa va intreb daca asta gasit pe ocazii este bun,atat.

va multumesc.

http://www.okazii.ro/electrica-auto/relee/releu-incarcare-honda-fireblade-cbr-600-f2-f3-900rr-1100xx-hornet-vtr-vfr-a114999433

Nu sari din prima sa tragi concluzii pripite, verifica intai mufele de pe traseu si siguranta de 30 A de pe releul de pornire ;)

Informativ, releul ala e micut, drept urmare se va incalzi repede, cauta ceva mai mare si/sau pune-i o placa de aliminiu care sa preia si sa disipe caldura releului.

 

 

 

Da-ne un filmulet ca sa te credem! :blbl:

Uite ca l-am gasit si pus pe youtube :rusinica:

 

E facut in perioada cand inca nu era utilizabil, atunci intentionam sa pastrez toba asta, pentru ca evidentia monobratul si dadea si binisor, dar dupa cateva zile de mers cu ea mi-am dat seama ca aia nu e toba cu care sa mergi zi de zi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri seara mi-am schimbat furtunele de frana fata cu unele metalice si pompa de frana cu una de 5/8inci de la 1/2, cat si pompa de ambreiaj astfel incat ambele pompe sa aibe rezervor de plastic(un + ca aspect si - ca greutate). E ciudat ca sunt singurul pe aici cu VFR care vrea mai mult de la el decat vine el stock, Ciprianakos stiu ca mai face modificari la al lui, dar din pacate posteaza foarte rar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri seara mi-am schimbat furtunele de frana fata cu unele metalice si pompa de frana cu una de 5/8inci de la 1/2, cat si pompa de ambreiaj astfel incat ambele pompe sa aibe rezervor de plastic(un + ca aspect si - ca greutate). E ciudat ca sunt singurul pe aici cu VFR care vrea mai mult de la el decat vine el stock, Ciprianakos stiu ca mai face modificari la al lui, dar din pacate posteaza foarte rar ...

nu esti singurul care baga bani in mobra.

Ciprianakos ingroapa banii in ea..si e un caz aparte deci sa nu l luam in discutie.lol

cat au costat blestematele alea de furtunase ca pe langa faptul ca sunt scumpe mai avem si in plus fata de alte mobre de la sistemul asta cbs...

dar pompa de frana?si de unde le ai luat?

cu stima

 

Daca tot se poarta :D iaca si bestiuta me :)

in prima faza era sa zic ca se aude bine...

dupa ce ai turat o insa,cred eu ca dupa ce ai trecut de 7000 rpm,face un zgomot urat tare,insa.....

pacat ca nu si a pus nimeni tobe de marca,gen yosimura,two brothers sau akrapovick....

oricum se aude mult mai bine ca aia stoc,asta e clar.felicitari.

eu mi am luat Boss de carbon,dar parca tot asa se aude...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu esti singurul care baga bani in mobra.

Ciprianakos ingroapa banii in ea..si e un caz aparte deci sa nu l luam in discutie.lol

cat au costat blestematele alea de furtunase ca pe langa faptul ca sunt scumpe mai avem si in plus fata de alte mobre de la sistemul asta cbs...

dar pompa de frana?si de unde le ai luat?

cu stima

 

in prima faza era sa zic ca se aude bine...

dupa ce ai turat o insa,cred eu ca dupa ce ai trecut de 7000 rpm,face un zgomot urat tare,insa.....

pacat ca nu si a pus nimeni tobe de marca,gen yosimura,two brothers sau akrapovick....

oricum se aude mult mai bine ca aia stoc,asta e clar.felicitari.

eu mi am luat Boss de carbon,dar parca tot asa se aude...

Ce pot sa zic, o parte din modificarile facute de Ciprianakos le-as face si eu, o parte le fac acum, cum e treaba cu pompele schimbate, asta e doar o conincidenta, vroiam de mult sa fac mutarea asta; alt exemplu e modul cum schimba viteza VFR-ul, nu-mi place deloc, el am inteles ca si-a schimbat selectorul cu unul after market, si spunea ca s-a schimbat spre bine comportamentul cutiei, as face si eu mutarea asta dar nu am gasit pentu 750, iar cel de 800 nu sunt sigur ca se potriveste. Imi sta pe creier sa schimb paharele furcii cu unele de VTR si sa pun etrierii de VTR, aia cu 4 pistonase, merg fara modificari. Roata si discurile fiind identice cu cele de VFR.

 

Furtunele le-am luat SH de la Robertd care care si-a luat tot ansamblul de fata de r1 dar vrea sa isi puna ghidon normal si furtunele ii ramananeau scurte. Al meu nu are CBS, e 750. Pompele, frana fata si ambreiaj, le-am luat de la Ovi din Timisoara cu 150 de lei parca dar fara borcanase, provin de pe un VTR 1000 care are 2 etrieri cu 4 pistonase, si logic era sa fie pompa mai mare, oricum si aspectul e un plus pentru mine. :grinbandit:

 

Referitor la tobe, eu in mod noarmal tin pe ea o toba de carbon no name adaptata de mine, luata tot sh, de care pot zice ca-s foarte multumit cum suna, mi se pare chiar perfecta, daca ii pun su db-killer-ul din dotare se aude aproape ca toba stock; nu stiu daca am o filmare cu ea ...

post-18053-0-57997800-1360777399_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, al meu nu-i ghidon normal, ii ghidon de mosneag. Rezultatul a sta cu curu-n scaun 8+ ore pe zi.

pun si eu lista de to do/done cu ce pitici am pe creier:

- ansamblu fata furca usd r1

- ghidon inaltat

- sidecase-uri + suporti

- schimbat amortizor spate cu unul de 954 (cred) sau un ohlins ceva

- poate un amortizor de ghidon

- parca mi-ar place +2 la pinioul spate, dar nu vreau sa-mi creasca consumul prea mult

- crashcage/ crashpads

- proiectoare ceata

- xenon

- parbriz touring / deflector de vant

- mantenanta generala de primavara (carburi, anvelope, kit lant, supape, ulei, filtre, rulmenti, etc)


mofturi:

- carena frontala de cbr cbr f41/ 600 rr

- carena spate de la vfr 800 ?

- revopsire

- a incercat cineva sa-si puna doua tobe pe vfr ? una in fiecare parte, cred ca e complicat datorita basculei


+ sa o curat de noroi


poate reusesc sa le fac pe toate anu asta, care nu, raman pe 2014.

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bre, al meu nu-i ghidon normal, ii ghidon de mosneag. Rezultatul a sta cu curu-n scaun 8+ ore pe zi.
pun si eu lista de to do/done cu ce pitici am pe creier:
- ansamblu fata furca usd r1
- ghidon inaltat
- sidecase-uri + suporti
- schimbat amortizor spate cu unul de 954 (cred) sau un ohlins ceva
- poate un amortizor de ghidon
- parca mi-ar place +2 la pinioul spate, dar nu vreau sa-mi creasca consumul prea mult
- crashcage/ crashpads
- proiectoare ceata
- xenon
- parbriz touring / deflector de vant
- mantenanta generala de primavara (carburi, anvelope, kit lant, supape, ulei, filtre, rulmenti, etc)
mofturi:
- carena frontala de cbr cbr f41/ 600 rr
- carena spate de la vfr 800 ?
- revopsire
- a incercat cineva sa-si puna doua tobe pe vfr ? una in fiecare parte, cred ca e complicat datorita basculei
+ sa o curat de noroi
poate reusesc sa le fac pe toate anu asta, care nu, raman pe 2014.

vezi daca te aranjeaza am eu parbriz touring cu deflector de la MRA,cel mai scump de pe piata si nu l mai folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 929 iti trebuie amortizor, si eu vreau sa fac acelasi lucru, dinasta am vazut pe vfrd ca folosesc la schimb.

Ce o sa schimb la al meu: parbrizul, cu un zero gravity sau givi d190s, placute ebc hh, furtune metalice de frana si janta spate.

 

Am sunat zilele trecute la un baiat din craiova, am vazut ca dezmembreaza un vfr 90-93, sa intreb de janta spate. Mi-o zis ca daca o vazut ca nu l-o sunat nimeni, o dat cadru si jantele la fier vechi :baldy:



Pt ce model ai parbrizul zis_ungureanu ?

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...