Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

pt senzatia de wow => rapoarte scurte deci acceleratie de sportiva .

 

3 motive , unu fiindca are de unde si cuplu/putere excedentara tot timpul la orice turatie peste 3500 , am avut ntv650 , greutatea e doar cu 13kg in + , iar curbele de dyno sunt absolut identice pana la 6400rpm ( cuplu si hp ) .

ntv-u la 4500 avea 100km/h ,asta are la 4700 wtf? => merge supraturata. inclusiv la modele mai noi rapoartele sunt mai lungi .

 

doi pentru o mai mare economie de carburant in trepta a 6-a (depinde si de stilul de mers)

 

si trei...i-am si testat top speed-ul si ajunge imediat in zona de 245+ unde...mai departe nu are cum sa mai urce nu din lipsa de cuplu/putere , ci din lipsa unei alte trepte in sus - ajunge deja pe rosu in limitator.......modelul vfr 750R rc30 nu degeaba avea la foaia spate 40 dinti si fata 16 versus vfr750f 16 fata si 43 spate...rapoarte mai lungi pt top speed fiind model racing.

 

1 dinte in plus la pinionul fatza mi-ar da 6% plus la raportul final. :google:

1 - Corect cu o singura precizare, ntv-ul fiind in 2 cilindri, raportat la cilindree are mai mult cuplu, deci poate merge mai subturat la aceeasi viteza.

2 - Depinde de stilul de mers

3 - Cat de des mergi cu 245+ ?

 

In fine nu vreau sa degenereze intr-o cearta sau ceva , nu vad de ce te agiti asa mult pe tema asta. Eu sunt multumit de raportul stock al VFR-ului meu

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Este foarte bine cum procedezi dar trebuie luat in consideratie si bugetul. Sunt convins ca foarte putini motociclisti inlocuiesc cauciucurile dupa 10000km. sau dot mai vechi de 2 ani.

 

Sa ai motocicleta nu este ieftin.

Echipament, mentenanta, consumabile, etc....

Pentru viata nu trebuie sa ne calicim!

Cei care nu respecta si fac dupa cum in duce capul (bugetul) sunt un pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

Vai am inceput sa sun ca un profesor de 40 de ani. Stai....asta sunt. lol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laura_tazy, on 04 Oct 2013 - 23:51, said:

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

Eu nu ma plangeam de lipsa aderentei, din contra, sunt foarte multumit de PilotRoad-ul meu.

Am avut si Dunlop Sportmax Qualifier si la fel - very happy - pana am facut pana - cui :(

 

edward_zone, on 04 Oct 2013 - 19:03, said:

deci pana la urma doar un sfat despre cauciucuri si nici un sfat despre ulei?

hai sa discutam despre corul bisericii!

sau ca a venit toamna nu mai motocicleste nimeni nici macar pe forum?

Ce sfat despre ulei vrei tu?

VFR are un motor bullet-proof - nu ai cum sa-l strici.

Merge cu orice fel de ulei, cu conditia sa fie 10W40.

 

Pune ce vrei tu: Valvoline, Motul, Repsol, Motorex, etc.

EU am mers cu toate cele enumerate mai sus si n-am simtit niciodata nici o diferenta.

Ce vrei sa discutam mai mult? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

edward_zone, on 06 Oct 2013 - 22:40, said:

Sa ai motocicleta nu este ieftin.

Echipament, mentenanta, consumabile, etc....

Pentru viata nu trebuie sa ne calicim!

Cei care nu respecta si fac dupa cum in duce capul (bugetul) sunt un pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

Vai am inceput sa sun ca un profesor de 40 de ani. Stai....asta sunt. lol

Pe ultimul cauciuc am dat cam 15eur, un Pilot Road din 2009 - nu e 170 cat trebe, e 160.. dar chiar nu conteaza, n-am simtit nici o diferenta. Cel pe care l-am avut inainte era. .180. :D Am mers deja 2 veri cu el si eu zic ca mai tine, am trecut si inspectia tehnica cu el.

Uleiul costa cam 40euro 4L cu tot cu filtru.

Chiar daca iti iei cauciucuri noi, 2-3 ani te duc ca popa.

Filtrul de aer, bujii - nu-s extraordinar de scumpe si se schimba cam la 20-40.000km.

Asigurarea.. cam 60eur pe an.

Nu cred ca e chiar asa scump.

Daca te pricepi si faci mententanta singur.. chiar e bine.

 

Eu acum 2 sapatamani am masurat jocul la supape la al meu VFR, cu tot cu scos rezervor si radiator si montat tot la loc a durat de la 9 dimineata pana pe la ora 12.. lalait. (BTW - am vazut pe VFR forum ala mare, un nene descria procedura si explica pe juma de pagina cum se scot carburatoarele - pentru verificat jocul la supape - scos capacele chiulaselor - NU E NEVOIE sa scoti carburatoarele, nici macar air-box-ul. Deci atentie ca nu toate tutorialele scrise de diversi pe net sunt si corecte). Nici rezervorul nu trebuie scos complet, nici macar deconectat - se lasa pe spate in pozitie verticala.

 

Echipament, vrajeli, ti le cumperi o data si gata.. ca nu te pune nimeni sa-ti iei casca in fiecare an.

 

edward_zone, on 07 Oct 2013 - 11:06, said:

Cauciucuri

metzeler z6 interact 120/70zr17 (58w) tl - 400 ron

si

metzeler z6 interact 180/55zr17 (73w) tl - 450 ron

sau

800 ron setul

Cum vi se par?

Eu am avut un metzler la Transalp si mi s-a parut de (cuvant urat). :D

 

Vezi ca pe spate la VFR se pune 170/60 ZR17 - de fapt acum vad ca ai modelul de 800, la ala e 180? Sigur?

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot Pilot Road 2 am si eu pe spate, dot 2009 sau 2010 (pe fata am PR3 dot 2010 sau 2011, sigur e un an diferenta intre ele, dar nu mai stie exact daca sunt 2009 si 2010 sau 2010 si 2011). Cu anvelopele astea am luat motocicleta primavara trecuta din Germania si am facut 9000 Km de atunci. Ochiometric nici pe fata nici pe spate nu sesizez uzura in plus fata de atunci.

 

Singura data cand am reusit sa imi intre ABS-ul pe spate a fost odata cand am franat tare cu spatele la primul semafor dupa ce-am plecat din parcare, cam la 100 de metri. La urmatorul semafor, inca vreo 200 de metri, n-am mai reusit. Deja era suficient de bine incalzit cat sa nu se mai poata bloca. Presiunea 2.9 pe spate, cat scrie in manual.

 

N-am cu ce sa compar, e prima motocicleta si sunt primele anvelope, dar eu sunt foarte multumit de ele.

Nu e VFR, dar nu e foarte mare diferenta intre ele.

 

Eu nu ma plangeam de lipsa aderentei, din contra, sunt foarte multumit de PilotRoad-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja era suficient de bine incalzit cat sa nu se mai poata bloca. Presiunea 2.9 pe spate, cat scrie in manual.

Vezi sa nu ai probleme cu frana pe spate , ca altfel nu-mi explic cum nu poti bloca roata spate (cat sa intre abs-ul) , indiferent de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ai probleme cu frana pe spate , ca altfel nu-mi explic cum nu poti bloca roata spate (cat sa intre abs-ul) , indiferent de cauciuc.

Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metzeler z6 interact 120/70zr17 (58w) tl - 400 ron

si

metzeler z6 interact 180/55zr17 (73w) tl - 450 ron

sau

800 ron setul

Cum vi se par?

Daca-s nefolosite si cu DOT oarecum recent, in opinia mea merita. De curiozitate: de unde?

 

Vezi sa nu ai probleme cu frana pe spate , ca altfel nu-mi explic cum nu poti bloca roata spate (cat sa intre abs-ul) , indiferent de cauciuc.

Si eu am reusit sa blochez spatele la cateva franari de urgenta. Ce-i drept, au fost facute in extremis si chiar "i-am dat tot ce-am avut". Motocicleta s-a pus de-a latul drumului, iar anvelopa prezenta urme clare de frecare extrema pe o zona mica. Asta pe la inceputuri... pe masura ce-am mai adunat kilometri si un pic de experienta, am ajuns sa nu prea mai blochez nici fata si nici spatele, indiferent de cat de tare sunt obligat sa franez (nu stiu daca e din cauza ca anticipez mai bine, sau lucrez mai fin cu pedala/maneta) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

georgem, on 07 Oct 2013 - 12:27, said:

Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul.

Loveste pedala aia cat poti si o sa vezi. :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-s nefolosite si cu DOT oarecum recent, in opinia mea merita. De curiozitate: de unde?

 

Sunt noi.

DOT-ul este maxim 2009.

Nu pot sa-mi spuna pentru ca vin din strainate.

Nu pot sa spun de unde dar se pot cere pe PM sau la sectiunea din forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ultimul cauciuc am dat cam 15eur, un Pilot Road din 2009 - nu e 170 cat trebe, e 160.. dar chiar nu conteaza, n-am simtit nici o diferenta. Cel pe care l-am avut inainte era. .180. :D Am mers deja 2 veri cu el si eu zic ca mai tine, am trecut si inspectia tehnica cu el.

Uleiul costa cam 40euro 4L cu tot cu filtru.

Chiar daca iti iei cauciucuri noi, 2-3 ani te duc ca popa.

Filtrul de aer, bujii - nu-s extraordinar de scumpe si se schimba cam la 20-40.000km.

Asigurarea.. cam 60eur pe an.

Nu cred ca e chiar asa scump.

Daca te pricepi si faci mententanta singur.. chiar e bine.

 

Eu acum 2 sapatamani am masurat jocul la supape la al meu VFR, cu tot cu scos rezervor si radiator si montat tot la loc a durat de la 9 dimineata pana pe la ora 12.. lalait. (BTW - am vazut pe VFR forum ala mare, un nene descria procedura si explica pe juma de pagina cum se scot carburatoarele - pentru verificat jocul la supape - scos capacele chiulaselor - NU E NEVOIE sa scoti carburatoarele, nici macar air-box-ul. Deci atentie ca nu toate tutorialele scrise de diversi pe net sunt si corecte). Nici rezervorul nu trebuie scos complet, nici macar deconectat - se lasa pe spate in pozitie verticala.

 

Echipament, vrajeli, ti le cumperi o data si gata.. ca nu te pune nimeni sa-ti iei casca in fiecare an.

 

Eu am avut un metzler la Transalp si mi s-a parut de (cuvant urat). :D

 

Vezi ca pe spate la VFR se pune 170/60 ZR17 - de fapt acum vad ca ai modelul de 800, la ala e 180? Sigur?

 

 

Pai aia inseamna vreo 4 ani... Eu as mai cauta.

 

Pai daca sunt noi si au fost depozitate cum trbuie inseamna ca sunt valabile vreo 5 ani.

Si oricum la anul fac in jur de 10000 km.

Eu asa stiu.

 

Sau daca iau de buna explicatia unui "super membru" as merge pe SH de 15 euro.

Cam atat valoreaza o viata!

Am facut reviziile doar in Ungaria la Honda si am vazut si eu standardele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca sunt noi si au fost depozitate cum trbuie inseamna ca sunt valabile vreo 5 ani.

Si oricum la anul fac in jur de 10000 km.

Eu asa stiu.

Nu contest. Nu zic ca-s terminate si nu-s bune de nimic, doar ca nu mai e atat de buna afacerea pe cat parea initial :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot esti chitit sa cumperi metzler-urile alea, de ce ne mai intrebi pe noi? :huh:

 

Uite aici pe unde se merge cu pneu de 15eur. :D

 

419064_140851202704496_596360795_n.jpg

 

Da' tre sa fii super-membru sa faci asta! :D

 

423457_10150612007660746_1140234655_n.jp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot esti chitit sa cumperi metzler-urile alea, de ce ne mai intrebi pe noi? :huh:

 

Uite aici pe unde se merge cu pneu de 15eur. :D

 

419064_140851202704496_596360795_n.jpg

 

Da' tre sa fii super-membru sa faci asta! :D

 

423457_10150612007660746_1140234655_n.jp

 

Foarte frumos!

Credeam ca doar te lauzi!

lol

Avem si noi poze dar sunt private!

Ai fost la Brno in Spania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! :peace:



Drept bonus o sa-ti recomand un ulei:

 

Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat.

 

Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea.

De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate.

 

Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex.

 

Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Motocicleta vibreza in viteza 6 la regimuri mici, medii si mari.

Indiferent de viteza si de turatie in a 6-a viteza vibreaza de nu mai vad in oglizi.

E normal?

In celelalte viteze merge normal.



Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul.

 

Am reusit o singura data sa activez ABS spate.

Am trecut pe langa benzinarie si eram pe rosu de mult si a trebuit sa franez puternic.

Eram in Bulgaria si era o strada cu sens unic si nu stiam orasul. Nu stiam pe unde sa ma intorc.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai singura explicatie e ca mergi foarte subturat cu treapta a 6-a, treapta care are nevoie de multa putere pentru a impinge motocicleta inainte, putere care sub o anumita turatie nu exista.

Cu viteze de sub 90-100km/h nu ai ce cauta in treapta a 6-a.

La drum lung incearca sa tii motocicleta pe la 5-6000-7000 de ture, orice motor pe benzina se simte cel mai bine undeva la un pic peste jumatatea plajei de turatii, acolo unde curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere.

La masina ai 0-6000 - undeva la 4000 se simte motoru perfect, la VFR ai 0-11.0000 undeva la 6000 e ideal.



Am vazut ca ai scris: "regimuri mari mici si medii" dar nu stiu ce inseamna asta pentru tine.

Daca mergi cu a 6-a la 60 la ora e normal sa vibreze cand bagi mana in gaz.

In rest, cutia de viteze nu are cum sa induca vibratii motocicletei, motorul vibreaza mai tare daca cutia este intr-o treapta prea mare pentru turatia respectiva a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai singura explicatie e ca mergi foarte subturat cu treapta a 6-a, treapta care are nevoie de multa putere pentru a impinge motocicleta inainte, putere care sub o anumita turatie nu exista.

Cu viteze de sub 90-100km/h nu ai ce cauta in treapta a 6-a.

La drum lung incearca sa tii motocicleta pe la 5-6000-7000 de ture, orice motor pe benzina se simte cel mai bine undeva la un pic peste jumatatea plajei de turatii, acolo unde curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere.

La masina ai 0-6000 - undeva la 4000 se simte motoru perfect, la VFR ai 0-11.0000 undeva la 6000 e ideal.

 

Am vazut ca ai scris: "regimuri mari mici si medii" dar nu stiu ce inseamna asta pentru tine.

Daca mergi cu a 6-a la 60 la ora e normal sa vibreze cand bagi mana in gaz.

In rest, cutia de viteze nu are cum sa induca vibratii motocicletei, motorul vibreaza mai tare daca cutia este intr-o treapta prea mare pentru turatia respectiva a motorului.

 

Am inteles partea cu subturatul insa face si la 150km/h si la 240km/h in vit 6.

Prefer la drum lung sa merg pe la 6000-6500 rot pentru ca este motor VTEC, iar la 6700 intra 4 supape pe cilindru.

Peste e bine pentu depasiri, sub e bine pentru consum.

Mai nasol este pe curbe cand treci peste 6700 si este o rupere de putere dar controlabila dupa ce te obisnuesti.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, dar n-are legatura cu treapta cu care mergi. Nu are nici o logica.

Poate suspensia e prea tare... poate ai presiune prea mare in roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...