Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ce material e? Piele intoarsa?

Nu, pentru ca pielea nu rezista si tine umezeala, e un material folosit zic ei si la seile de BMW, nu retine apa , e material sintetic, un fel de cauciuc.

Aici e prima varianta pe care am trimis o inapoi pentru ca mi au facut broderia cu roz, si nu au pus suportul din spate pentru pasager plus ca luciosul din lateral nu mi a placut pentru ca se vedea imediat praful sau ampretele mai unse.

post-16179-0-81842900-1332510518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Scuzatzi calitatea proasta a pozelor dar mai am sa ii pun si casetofon :rock: si "scriu" pe el cu auriu Mini GoldWing :lol:...pana la umra am pus totul pe stop pe frana

post-14727-0-81259100-1332513219_thumb.jpg

post-14727-0-86449100-1332513225_thumb.jpg

post-14727-0-83280900-1332513230_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Salutare tuturor!

Am deschis ieri topicul urmator, in cautarea viitoarei mele motociclete:

VFR 75o - VFR 8oo FI - VFR 8oo VTec - Aprilia Futura - BlackBird FI

Orice parere ati avea vis-a-vis de subiect este mai mult decat binevenita.

Multumesc anticipat!

 

@smok3

Tu nu ai avut cumva si Aprilia Futura in trecut? Ma ajuti cu o parere?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput reparatiile . . . :kick: si nu arata chiar asa rau !

 

Salutare tuturor!

Am deschis ieri topicul urmator, in cautarea viitoarei mele motociclete:

VFR 75o - VFR 8oo FI - VFR 8oo VTec - Aprilia Futura - BlackBird FI

Orice parere ati avea vis-a-vis de subiect este mai mult decat binevenita.

Multumesc anticipat!

 

@smok3

Tu nu ai avut cumva si Aprilia Futura in trecut? Ma ajuti cu o parere?

 

 

Daca nu iei o decizie pana imi pun mobra pe roti , te " ajut " eu sa te hotarasti ! :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzatzi calitatea proasta a pozelor dar mai am sa ii pun si casetofon :rock: si "scriu" pe el cu auriu Mini GoldWing :lol:...pana la umra am pus totul pe stop pe frana

Noaptea pe multi o sa ii deranjeze lumina puternica pe care o fac becurile alea. Iar legale nu cred ca sunt, o sa le folosesti pana la prima problema cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Baietzii cu Vtecurile : ce putetzi sa imi spunetzi de MAPsenzor(senzorul din spatele cutiei de aer).

Zilele trecute mi s`a aprins becul FI pe bord si relantiul statea undeva la 900-1000rpm si parca motorul dadea sa moara(motorul vreau spun ca era cald undeva la 60 de grade),fiind grabit am bagat in viteza si mi`am vazut de drum cu lumina FI aprinsa pe bord....ajungand la job am pus doar contactul fara a mai porni motorul,becul FI clipind de 2 ori cu pauza de rigoare...comform manulaului(am atasat si o poza) este vb de acel MAPseznor... astazi am desfacut airboxul l`am dat jos, curatat senzorul cu spray de contatcte electrice atat si conectorul cu 3 pini care intra in el ,am montat totul la loc si vad ca eroarea a disparut,motorul sta la relanti in parametrii normali,...sper sa fi fost vb doar de aceea mufa zic eu oxidata sau acel furtunel de vacum "gatuit" undeva dar chiar nu l`am vazut cand am desfacut,mai trebuie sa merg mai mult ca sa imi pot da seama si sa vad daca FI`ul se mai aprinde.

Avand in vedere ca unii dintre voi avetzi cunostitze mai mari despre aceasta motocicleta si tot o data vechime ce putetzi sa imi spunetzi despre patzania mea ? si ce ati auzit de`a lungul timpului despre acest MAPsenzor ?

Multumesc :cheers:

post-14727-0-17632500-1333013510_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mie nu mi-a placut in mod special. Am mers atat cu cel cu cutie automata, cat si cu cel " normal"... Este f probabil ca parerea mea sa fi fost alterata de faptul ca inainte m-am dat cu noul 1000 RR....

 

Pe scurt, varianta DCt mi s-a parut o prostie, un fel de non sens pt cei care vor sa se imbrace in roz cand stau la coada. Nu ai levier de ambreiaj sau schimbator, schimbi din 2 butoane (eu nu m-am putut obisnui) iar in modul full automat ai 2 trepte, Drive si Sport. Senzaria este aia ca esti calare pe un scuter defect. In "drive" cutia schimba treapta de viteza de 1000000 de ori si ai senzatia ca sub rezervor se afla un clown care detine controlul. In modul sport , merge decent dar departe de "super", asa cum ar trebui sa mearga o mobra de 170 cai. In sa, caii par mai putini. Pe curbe tragi de ea iar la capitolul " baieteli" este 0 barat.

 

Varianta normala (cea din poza) trage bine, zmuceste, iar cardanul, la fel ca la varianta automata, parca nu e tocmai la locul lui ( m-oi fi obisnuit eu prea tare cu transm pe lant ). Pozitia la ghidon este cvasi identica cu cea de pe Fireblade ( :crack: ).Aceiasi problema cu ciclistica greoaie. Tragi de ea pe viraje, saua e tare iar controlul tractiunii pare sa dea tendinte subviratoare. Inca ceva de rau, se incinge extrem de tare, extrem de repede.

 

Parti pozitive : Arata superb

Suna grozav

Ofera o senzatie de putere absoluta

Protectie bunicica la vant

Comenzi cu actionare precisa,f usoara.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Gixu. cum este pozitia raiderului? ma mai dau acum cu un vfr 800 si ma gandeam sa incerc sora mai mare dar vad ca nicaieri nu sunt reactii pozitive.

cu crosstourer-ul te-ai dat?

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia la ghidon este aproape identica cu cea de pe Fireblade, prea " in maini" pt o mobra cu pretentii de grand tourer. Pentru we si distractie pura, cu aceiasi bani mi-as lua Blade-ul.

 

Duminica am liber si am fost invitat la inca un ride test. Am de gand sa vad cum e noul Crosstourer, din ce am vazut acum o saptamana, era un nene care era mai mult pe o roata cu el. O sa mai incerc o data VFR-ul, poate descopar ceva nou care sa-mi placa :scratch: Parerea mea este ca vechiul VFR facea o treaba mult mai buna decat actualul. Puteau sa se limiteze la a moderniza Pan-ul si la a creste usor cilindrea la VFR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

.

 

Saptamana viitoare merg sa vad cateva VFR-uri 800 FI `98 - `01, cu intentia de a cumpara unul dintre ele.

Care ar fi componentele pretabile la defectare, la care ar trebui sa fiu atent cand doresc sa cumpar aceasta motocicleta?

 

Multumesc anticipat!

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva luni eram hotarat sa-mi iau un VFR 800 model 1998-2001. Si am studiat cat am putut despre model, si concluzia a fost ca nu exista defecte specifice (decat poate releul de incarcare, care se poate incinge si se poate arde).

Cred ca trebuie sa te uiti doar la cat de bine e ingrijita in general motocicleta. Daca ai posibilitatea sa faci si un test de compresie cred ca ai putea sa fii mai linistit si din punct de vedere al motorului (evident, daca testul iese in regula).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni,

 

Vreau sa ma lamuresc odata cum e cu uleiurile si ce se potriveste mai bine pentru VFR. Pina acum am pus Mobil 1 10w40 , si semi si full sintetic , fara sa observ diferenta intre cele doua. Din cite am citit pe forumuri , diferenta e protectia mai buna la nr mai mare de km la cel sintetic. Pentru mine care fac maxim 4000 km/ an nu stiu daca merita full sintetic. Oricum i-l schimb la fiecare inceput de sezon.

Voi ce parere aveti de uleiurile Mobil? Am citit mai nou ca pentru VFR care merge cam "incins" prin oras, musai trebuie full sintetic ...

Va rog sa ma lamuriti daca v-ati lovit de dileme similare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni,

 

Vreau sa ma lamuresc odata cum e cu uleiurile si ce se potriveste mai bine pentru VFR. Pina acum am pus Mobil 1 10w40 , si semi si full sintetic , fara sa observ diferenta intre cele doua. Din cite am citit pe forumuri , diferenta e protectia mai buna la nr mai mare de km la cel sintetic. Pentru mine care fac maxim 4000 km/ an nu stiu daca merita full sintetic. Oricum i-l schimb la fiecare inceput de sezon.

Voi ce parere aveti de uleiurile Mobil? Am citit mai nou ca pentru VFR care merge cam "incins" prin oras, musai trebuie full sintetic ...

Va rog sa ma lamuriti daca v-ati lovit de dileme similare...

 

 

Salut,

 

Discutia cu uleiul e clasica si imbarligata rau. Daca vrei sa te documentezi despre uleiuri, cum functioneaza si care-i smenu cu ele, citeste topicul asta: /index.php?/topic/62409-aproape-totul-despre-uleiuri/ Userul yo4hgx a facut o documentatie destul de vasta despre treaba cu uleiurile; interesant si informativ.

Acuma referitor la VFR, in manual se recomanda 10w40 ca si ulei general. Tot in manual spune ca in functie de regiunea geografica in care habitezi (de la ecuator la cercul arctic) indicile de vascozitate variaza. Cu alte cuvinte, cu cat e mai cald, cu atat trebuie sa ai cifra mai mare dupa "w"(ex:10w40, 10w50) si cu cat e mai frig cu atat cifra de dinainte de "w" mai mica ex:0w30 etc.

Depinde cum iti folosesti si motoreta (sportiv/batranesc) si unde (oras/drum lung).Mai este o chestie la VFR-uri pe care am auzit-o de la cineva si nu stiu cat e de adevarata: fiind motorul in V longitudinal, cilindrii din spate cica nu s-ar raci atat de bine ca cei din fata (mai ales in oras, unde mai mult stai pe loc). Oricum ar fi, un lucru e clar, VFR-u in oras se incinge repede.

Uleiul cel mai bun este de departe cel full sinteticc, dar este si cel mai scump si nu e totdeauna nevoie sa-l folosesti pe ala (depinde de stilul de mers si de varsta motorului).

Avand in vedere ca in timpul verii temp de 35 de grade sunt uzuale la noi in tara (mai ales in Buc), eu am optat pt un ulei 15w50. Poate la fel de bine sa fie si un 10w50, cred.Ideea e ca uleiul sa-si pastreze vascozitatea si la temperaturi ridicate. Restul de teorie o citesti in topicul ala de mai sus.

Ca si calitate a uleiului eu zic sa bagi cel putin semisintetic, daca nu sintetic full. Vezi ca si uleiurile pe care scrie :"sintetic performance" sau "full sintetic" nu sunt intotdeauna sintetice 100%. E vorba de tehnologia prin care au fost obtinute.

Acuma, daca tu folosesti motoreta normal, fara vitejii si mers pe circuit, forjari si 10.000 de ture "ca baietii", poti sa tii un ulei linistit 5-6 mii de km (eu spre ex il schimb la 5000 km), fie el sintetic sau semisintetic.

In concluzie eu personal as opta pt un ulei 10w50 sau 10w50 semisintetic sau sintetic(preferabil). Ca marca, nu ma pricep, dar banuiesc ca oricare din marcile mari consacrate sunt ok (motul, repsol, motorex, etc); aici le incerci tu si tragi concluzii.

 

Spor la treaba.

Editat de iama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Discutia cu uleiul e clasica si imbarligata rau. Daca vrei sa te documentezi despre uleiuri, cum functioneaza si care-i smenu cu ele, citeste topicul asta: /index.php?/topic/62409-aproape-totul-despre-uleiuri/ Userul yo4hgx a facut o documentatie destul de vasta despre treaba cu uleiurile; interesant si informativ.

Acuma referitor la VFR, in manual se recomanda 10w40 ca si ulei general. Tot in manual spune ca in functie de regiunea geografica in care habitezi (de la ecuator la cercul arctic) indicile de vascozitate variaza. Cu alte cuvinte, cu cat e mai cald, cu atat trebuie sa ai cifra mai mare dupa "w"(ex:10w40, 10w50) si cu cat e mai frig cu atat cifra de dinainte de "w" mai mica ex:0w30 etc.

Depinde cum iti folosesti si motoreta (sportiv/batranesc) si unde (oras/drum lung).Mai este o chestie la VFR-uri pe care am auzit-o de la cineva si nu stiu cat e de adevarata: fiind motorul in V longitudinal, cilindrii din spate cica nu s-ar raci atat de bine ca cei din fata (mai ales in oras, unde mai mult stai pe loc). Oricum ar fi, un lucru e clar, VFR-u in oras se incinge repede.

Uleiul cel mai bun este de departe cel full sinteticc, dar este si cel mai scump si nu e totdeauna nevoie sa-l folosesti pe ala (depinde de stilul de mers si de varsta motorului).

Avand in vedere ca in timpul verii temp de 35 de grade sunt uzuale la noi in tara (mai ales in Buc), eu am optat pt un ulei 15w50. Poate la fel de bine sa fie si un 10w50, cred.Ideea e ca uleiul sa-si pastreze vascozitatea si la temperaturi ridicate. Restul de teorie o citesti in topicul ala de mai sus.

Ca si calitate a uleiului eu zic sa bagi cel putin semisintetic, daca nu sintetic full. Vezi ca si uleiurile pe care scrie :"sintetic performance" sau "full sintetic" nu sunt intotdeauna sintetice 100%. E vorba de tehnologia prin care au fost obtinute.

Acuma, daca tu folosesti motoreta normal, fara vitejii si mers pe circuit, forjari si 10.000 de ture "ca baietii", poti sa tii un ulei linistit 5-6 mii de km (eu spre ex il schimb la 5000 km), fie el sintetic sau semisintetic.

In concluzie eu personal as opta pt un ulei 10w50 sau 10w50 semisintetic sau sintetic(preferabil). Ca marca, nu ma pricep, dar banuiesc ca oricare din marcile mari consacrate sunt ok (motul, repsol, motorex, etc); aici le incerci tu si tragi concluzii.

 

Spor la treaba.

 

Merci de sfat , asa o sa fac.

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sfat , asa o sa fac.

 

Numai bine !

 

Cu placere.

Corectie la ce am scris mai sus:In concluzie eu personal as opta pt un ulei 10w50 sau 10w50 15w50 semisintetic sau sintetic(preferabil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit bardahl 10w50 vara trecuta si cred ca era prea subtire uleiul, s-a impacat mult mai bine cu 15w50 de la motorex parca, dar acum ma gandesc sa bag 15w50 castrol sa vad cum se comporta. 10w50 mi se pare prea subtire pentru temperaturile din tara noastra. Tin sa precizez ca am bagat cat de cat devreme motorul la iernat si nu am prins temperaturile mai joase. M-am retras cam pe la 7-8 grade anul trecut. As baga 10w50 daca as merge preponderent drumuril lungi, unde se raceste bine mobra si pana toamna tarziu. Fac drumuri mixte deci mi se potriveste mai bine 15w50, daca bateria este redresata si incarcata, porneste la sfert fara problemel, chiar si cu ulei mai gros.

 

Multi km fara incidente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu bag 10w40 de la Motul si motorul(vfr800) se comporta super, are 56000 km si este ca in prima zi pot spune. daca se foloseste motocicleta numai in ture inalte merita sa bagi 15w50 dar in regim normal nu cred ca merita dif de bani...

acum fiecare face ce crede mai bine ptr mobra lui dar sa arunci cu bani aiurea nu-i bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-34571-0-16297000-1333550927_thumb.jpgSalut baieti, desi calaresc topicul asta de ceva timp, oficial weekendul trecut am devenit vfrist mai exact vfr 800 interceptor 2007 . Am si apucat sa ma dau cu el vreo 2200 de km ca am venit pe el din Italia de unde la cumparat, si vreau sa zic ca e demential :). Bafta tuturor si asfalt uscat . Atasez si ceva poze mai tarziu. Cius

post-34571-0-82129100-1333550812_thumb.jpg

Editat de mdorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cumpar Honda VFR 800 FI, modelul 1998 - 2001.

Daca stiti pe cineva care vinde una in Romania si care nu a pus-o pe principalele site-uri de vanzari, dati-mi, va rog, un PM.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...