Coffe Man Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 parbrizul asta seamana cu MRA ul meu. din asta este? Hehe, omu' negru e amicul meu Viorel, partener de tura de 5 ani Parbirziul este intr-adevar MRA Varioturing si face toti banii. Pentru tobe ti recomand cu incredere pe baietii de aici: /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ (vezi si http://www.facebook.com/pages/Evacuari-Moto-Romania/141591099272243?sk=photos ) Vio si-a luat toba de la ei si e f.f. ok lucrata, oamenii sunt seriosi si de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Astazi am fost harnic de dimineata si-am schimbat asa: - ulei + filtru - lichid de frana pe fata / spate - lichid de ambreiaj (asta arata cel mai naspa) - lichid racire - curatat filtru aer (inca arata bine) Ce-am mai observat (si inainte si dupa): relantiul nu sta chiar bine, are fluctuatii, oare trebuie sa verific / schimb si bujiile? curatat injectoarele? (Avand in vedere ca sta pe dreapta din 2001). Inca o chestie care nu-mi place, se infierbanta al naibii in oras motorul. Pe temperaturile care-s afara (25-27 grade), prin trafic imi ajunge lejer la 98-100. Ventilatorul imi porneste abia peste 105-108 grade si nici nu mi se pare ca ajuta foarte tare. E normal sa fie asa fierbinte? La cat poate urca temperatura pana sa incep sa ma ingrijorez ? In afara, in primul meu drum facut astazi Cluj-Turda si retur, temperatura statea mult mai bine, intre 75 - 80 si-am alergat-o nitel, cu spike-uri de 160 / 170. Doamne cum trage motorul asta! Apoi, mai am o rugaminte la voi: are cineva un releu de incarcare de vanzare? Se pare ca al meu e dus, nu incarca suficient, am testat si cu o baterie noua. Sau daca nu, recomandati un anume tip de releu de pe ebay? Sa fiu sigur ca va fi in regula si am sa-i pun si un ventilator mic de calculator. Multam anticipat si trebuie sa-mi cer iar scuze, n-am apucat sa ii fac poze nici astazi insa promit, saptamana care vine, o prind in cadru neaparat Am reusit pana la urma sa-i fac si cateva poze. Mai jos vedeti cum arata un vfr din 98-99 cu 11.600 km E fain in draci! Sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Salut toti VFRisti De anul acesta sunt posesor de vfr 800 din 1999 Sunt foarte incantat de motor,dar cred ca am probleme cu releul de incarcare La relanti (1300-1400rpm)incarca 13.8 dar cand urc in ture, incepe sa scada in loc sa creasca La 5000rpm ajunge la 12V cu farul Si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) da, iridium, nu de la david. de aici din romania. Link bujii dar s-au scumpit din ce vad eu am dat 50 de lei bucata, acum sunt 59 transportul la david s-a facut cam nasol. nu mai trimit decat cu curier, si ala costa. ideal e sa se aedune mai multi sa cumpere mai multe produse. inainte era cu posta, dar au fost probleme. la mine s-au pierdut manetele de frana si ambreiaj. mi-au trimis altele si am platit doar transportul. Azi am comandat si eu de la david releul de incarcare. Din ce-am vazut dupa procesarea comenzii, mi-au pus 6 lire la transport. Decent, zic eu. Mersi inca o data de info Gomez. Parbirziul este intr-adevar MRA Varioturing si face toti banii. Pentru tobe ti recomand cu incredere pe baietii de aici: http://www.motocicli...i-moto-romania/ (vezi si http://www.facebook....72243?sk=photos ) Vio si-a luat toba de la ei si e f.f. ok lucrata, oamenii sunt seriosi si de incredere. Pentru toba sigur o sa-i contactez si eu pe baieti. Multumesc de info. E fain in draci! Sa-ti traiasca! Mersi frumos Omunegru22, sa-ti traiasca si-al tau multi km voiosi si fara probleme. De anul acesta sunt posesor de vfr 800 din 1999 <br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(238, 242, 247); ">Sunt foarte incantat de motor,dar cred ca am probleme cu releul de incarcare<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(238, 242, 247); ">La relanti (1300-1400rpm)incarca 13.8 dar cand urc in ture, incepe sa scada in loc sa creasca <br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(238, 242, 247); ">La 5000rpm ajunge la 12V cu farul Bine-ai venit Zander in randul VFR-istilor, sa-ti ofere multi km de-acum incolo plini de bucurii. E frumos albul, imi place cum vine pe VFR. In privinta releului, la fel am patit si eu cu-al meu, daca tin farurile aprinse, imi descarca bateria de tot. Fara faruri, inca mai merge dar cred ca nu pentru mult timp. Chiar azi mi-am comandat unul nou de la https://www.davidsilverspares.co.uk/ . M-a ajuns 102 lire insa stiu sigur ca macar are codul cel bun si-ar trebui sa reziste mai bine, am sa-i pun si un ventilator de calculator. Editat Iunie 8, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Multumesc mult Gabitzu Si motorul tau arata super Despre releu ce sa zic,...mi-ai taiat tot elenul cu pretul asta Nu exista varianta mai ieftina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 damn !!! astazi voiam sa scriu, daca mai face cineva comanda, ma bag si eu cu una bucata din asta https://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIW-1998/part_23805/ ca sa o iau singur, mai mult e transportul. oricum la david, smecheria e sa cumperi pe o firma si nu mai platesti TVA ul. @zander varianta mai ieftina este sa iti faci tu un releu piesele te ajung undeva la 50 de lei, maxim 100 daca iti cumperi si punte redresoare buna buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 (editat) Gomez, imi pare rau ca nu ne-am sincronizat, te-as fi ajutat cu mare placere. Poate mai astepti si s-o mai gasi cineva sa faca vreo comanda, a mea e deja pe drum de vineri Editat Iunie 10, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Vand Honda Vfr V-tec 2003 impecabila, vopsea model 2009 perlata(300euro),consumabile noi,cauciucuri 100% Michelin Pilot Power 2ct,fiscal pe loc,pret 3000e fix fara accesorii..Pentru detalii evomotors11@yahoo.com sau 0740.470.725 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Am vazut mai bine de 10 VFR`uri la intrunirea de la mare,an 98-07,cineva dupa forum ? si o poza si cu al meu intre motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Gomez, imi pare rau ca nu ne-am sincronizat, te-as fi ajutat cu mare placere. Poate mai astepti si s-o mai gasi cineva sa faca vreo comanda, a mea e deja pe drum de vineri Bună Gabitzu cred ca ne am intalnit la cursul moto in Oradea, si spuneai ca nu iti incarca destul releul , eu mi am comandat discurile de frana fata de la davidsilverparts si am fost multumit atat de pret cat si de marfă, mi au venit in 5 zile de la efectuarea platii. Am 93000 Km cu Vfr-ica, sunt curios daca intradevar se reseteaza kilometrajul, cel putin dupa revizia avuta motorul parca este NOU !. LA 92500 a inceput sa se auda distributia, la Vtec fiind pe lant. Am dus o in Debretin la Istvan un mecanic care e specialist in Vfr uri(a lucrat la reprezentanta Honda) , chiar el avand un Vtec, acum repara motoare ,,la negru'' la el acasa unde are un atelier complet. E destul de ocupat, trebuind sa astept 3 saptamani la rand . Am dus o luni si am luat o sambata. Mi a facut Distributia Reglat Supape Rezolvat problema electrica cu firul de masa topit(cand aprindeam farul imi murea motorul, nu mai aveam curent) Schimbat Lichid de racire Schimbat Buji Schimbat Ulei si filtru Inlocuit saibele invechite de plastic din carene M a costat 36000 Forinti, i am lasat 40000 Ft = 600 RON !!!, manopera a fost 18000 Ft = 270 Ron Uleiul,filtru si bujiile le am adus eu . Mi a spus ca supapele au fost toate bune, la fel si lantul de distributie, mi a schimbat intinzatorul de lant cu unul confectionat de el din cel vechi si unul second de cbr ... a spus ca cele vechi sunt mai bune , mai rezistente ca cele noi ..Acum stiu de ce se sta la el la coadă , omul stie motorul pe derost mi a explicat inainte tot ce trebuia sa face si ce probabil trebuia sa schimbe si cat ar fi costat (lantu de distributie 100E bucata) O zi bună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) Salutare, VFR Vtec 2002 cica am luat-o la 45000 km in septembrie 2010 pe la 49000, sept anul urmator, a inceput sa tacane dupa vrerea ei, ba la rece ba la cald ba la semafor dar nu cand as fi vrut sa o auda altcineva pt a o diagnostica oricum se auzea doar la ture mici in apropierea relatniului. parerile au fost cate au fost si persoanele intrebate. Plus ca tacanind doar cand vroia ea de multe ori mi s-a zis ca sunt tacanit eu. concluzia intr-un final a fost ca sunt intinzatoarele de lant. le-am luat si schimbat si momentan mor de nerabdare sa vina carenele si rezervorul de la vopsit sa o asamblez si sa aud cum suna. Sper sa se mai stranga VFR-istii sa ne mai povestim pasurile drumuri frumoase si trairi placute tututror. PS. Stefan cum se poate ajunge la acest ISTVAN ? multumesc anticipat pt informatie. Editat Iunie 13, 2012 de tudorp28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Bună Gabitzu cred ca ne am intalnit la cursul moto in Oradea, si spuneai ca nu iti incarca destul releul , eu mi am comandat discurile de frana fata de la davidsilverparts si am fost multumit atat de pret cat si de marfă, mi au venit in 5 zile de la efectuarea platii. Salut Stefan. Ai primit cumva coletul prin curier sau prin posta? Eu le-am trimis mail celor de la davidsilverparts sa-i intreb care e modalitatea de livrare folosita si nu m-au lamurit. Au cam trecut 5 zile de joia trecuta cand am facut comanda si plata. La ei pe site, marfa apare trimisa inca de vineri. Mersi de ajutor. Later Edit: A ajuns si regulatorul. Acum stiu ca baietii trimit cu posta si norocul meu c-am intrebat la portar daca n-a primit un mandat postal pe numele meu. Oamenii se gandeau sa-l dea inapoi ca ei nu stiu pe nimeni cu numele respectiv. Diseara imi fac de treaba sa-l schimb Rezolvat problema electrica cu firul de masa topit(cand aprindeam farul imi murea motorul, nu mai aveam curent) Si inca o intrebare. Unde e firul vietii de masa? Cum il recunosc ca sa-l pot verifica si eu cum trebuie, sa stiu ca nu am probleme si pe-acolo. Editat Iunie 14, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 buba cu masa e la vtecuri, nu la noi:) ne mai vedem si noi undeva ?joia, miercurea pe la parcul carol, sau in alta locatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Eu chiar acum stau in Constitutiei si astept sa vina hornetistii, de care am ramas legat. Te astept pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Problema generala la Vtec`uri intinzatoarele de lantz dar nu numai... si la alte modele Honda,Yamaha...si nu stau sa generalizez...aceasta "problema" am studiat`o chiar dinaite de a imi cumpara motorul,am auzit un baiat de la noi care s`a plans ca l`a costat peste 25 de mil piesele pt ditributia motrului (lantz distributie,patine,role dar nu mai imi aduc aminte daca si intinzatoare) cu tot cu manopera pe "ambii" cilindrii sa le zic asa, ca daca era un motor in linie era vb doar de o singura distributie. Chestia asta m`a facut sa deschid google si sa caut mai amanuntzit despre acest motor ,pana la urma chiar nu am crezut in mitul acela ca am ales Honda pt ca este Honda si inca nu cred cu toate ca nu am avut "probleme" pana acum decat cu schimbarea unui termostat si intrerupatorul de la maneta de frana ...banuiesc ca acel topic il stiti si voi si cu uneltele necesare,putin skil si bunavointza si le poate schimba singur fiecare dinte voi in momentul in care tzacanitul v`a aparea : http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/38619-cam-chain-tensioner-replacement-vtec/ nu mi se pare foarte greu si complicat mai ales ca pe acest topic ti se da mura in gura mai detaliat decat se gaseste in manual Editat Iunie 14, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 am fot ieri cu vfr ul 800 din 98 si am constatat ca prind doar 220 km h este normal?mi se pare putin voi cat prindeti cu ale voastre? la ce sa umblu sai mai dau viteza? ce parere aveti despre guma spate Pirelli Diablo 3 ? este ok ca aderenta? Am un suport GIVI aproape nou cu tot cu prinderi+suruburi pentru Honda Vfr V-tec care ma incurca prin garaj..Daca e cineva interesat 0740.470.725 sau PM..Pret 50 euro mai ai prinderile astea ?ma intereeaza numai prinderile ca eu nu am givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Saltutare din nou stie cineva o solutie tehnica sau chimica de lustruire ( reparare ) a parbrizului. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Saltutare din nou stie cineva o solutie tehnica sau chimica de lustruire ( reparare ) a parbrizului. Multumesc anticipat. daca este zgariat merge cu polish pt plastic...la cluj am vazut live cum un far din plastic de la ft ft mat a devenit ca nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 am fot ieri cu vfr ul 800 din 98 si am constatat ca prind doar 220 km h este normal?mi se pare putin voi cat prindeti cu ale voastre? la ce sa umblu sai mai dau viteza? cu cu vfr rc 36 96', am prins tot cam 220, ar fi urcat mai sus, dar se termina portiunea de linie dreapta, asa ca am lasat-o balta, mie cel putin imi urca foarte greu de la 210 in sus, dar imi imaginez intr-o linie dreapta suficient de mare, ar fi prins mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Pentru un top speed aproximativ se recomanda una bucata autostrada, si se mai recomanda sa duceti fiecare treapta pana in rosu, pana, nu pe rosu. Fara genti laterale sau topcase, culcati regulamentar pe zezervor. A mea a urcat pana in 240(bord) pe A2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 intrebare , pentru roata spate vfr monobrat an 93 . Ma intereseaza sa ma inclin cat mai usor in curbe . ce cauciuc imi recomandati ca dimensiune . 160/170/180 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 160 e prea ingust. 170 am avut eu si se inclina ok. Avantajul primului Rc36, este acelas ca poti sa pui 3 dimensiuni diferite pe spate. 170-180-190. Nebunake are pe VFR-ul lui 190 pe spate si nu se plange de nimic. De aspect, ce pot sa spun, arata bestial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 intrebare , pentru roata spate vfr monobrat an 93 . Ma intereseaza sa ma inclin cat mai usor in curbe . ce cauciuc imi recomandati ca dimensiune . 160/170/180 ?? poti pune 190 dar janta fiind pt 180 se sectiunea va fi mai bombata cauciucul nerespectand specificatiile tehnice initiale astfel ca profilul nu mai functioneaza si nici nu se uzeaza cum a fost gandit de proiectanti. plus ca are de ce se lua garcea in caz ca te opreste si observa. DAR se inclina mai usor si top speed-ul va fi usor mai mare ( a se calcula cu regula de trei simpla ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 acuma am 190 . arata bine insa pe curbe nu-mi place. Am citit pe net si am gasit ca are 170 stock . Aveam in garaj unul de 160 ma gandesc ca ii stric profilul daca incerc sa-l pun , mai mult rau decat bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Barely legal, 19yo http://img521.imageshack.us/img521/2592/photovfr.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.