smok3 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 State Andy o sa ai pareri numai de bine desprea aceasta motocicleta sper sa aiba si detinatorii timp sa posteze si sa iti povesteasca desprea ea, ca tot ti`ai facut cont si esti nou pe forum cativa baieti de aici pentru ca o cunosc pot sa iti povesteasca despre motocicleta care ti`am vandut`o in cazul in care nu m`ai crezut pe mine pe cuvant PS: nu imi place ce ai lasat`o cheala fara sistemul de bagaje ....chiar daca nu folosesti gentile laterale sa sti ca sistemul de prindere al acestora este un foarte bun Crash-Protector, apropo voltmetrul ala il folosesti sau il tzi degeaba pe motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Ce inseamna de viteze, detaliaza, un nume o marca, etc ... nu stiu cum sa iti pun o poza sa il vezi este michelin radial si are formatul ala de calca numai pe mijloc, si are numai dungile alea oblice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) salut.trimite mi si mie manualul vfr 98-2001 ca nu am cont pe vfrd. este pe aceiasi pagina cu ce i ai dat si lui.mersi. zis_ungureanu@yahoo.com gasesti pe luis,ieftine ,gen 100 de e si side case si top case,dar nu te as sfatui...de textil in general din cauza saraciei ma gandisem si eu sa mi pun dar dupa ce am vazut la altii m am linistit am mai strans bani si mi am luat valize de plastic. cele mai ieftine sunt de la Motodetail-eu de astea am- dar si asa cu sistem de prindere care este in jur de 150 e te duce la 400. fara sistem de prindere nu ti recomand nici textil ca iti pleaca si te dezechilibreaza la peste 100 km,deci devine periculos 2 se uda chiar daca ii pui husa pe exterior,interiorul de la roata ramane expus 3 se murdaresc usor si se curata greu. 4 de regula ai sa gasesti de dimensiuni mici doar pt senvici uri.lol 5 nu le poti inchide cand pleci de langa mobra fiind usor de furat sau de taiat in lateral. incearca pe ebay ,poate prinzi ceva licitatie,ca numai asa poti obtine un pret decent,desi si acolo mai trebuiesc luati in calcul si costul transportului,fiind grele minim 40 e si transferul bancar. PS:singurul lucru destept ar fi sa ti faci tu scheletul pe care vin atasate prinderile finale gen clik clak si sa cumperi doar valizele cu sistemul de acrosare pe cadru. Ce ulei recomanda producatorul pt vfr 98-2001? 10 w 40 ,am inteles dar ce sa bag,sintetic sau semi? am 40 k cu ea si nu am vazut sa consume.... diferenta intre bujiile normale si cele cu iridiu.pe intelesul tuturor. Editat Februarie 18, 2013 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 salut.trimite mi si mie manualul vfr 98-2001 ca nu am cont pe vfrd. este pe aceiasi pagina cu ce i ai dat si lui.mersi. zis_ungureanu@yahoo.com l-am trimis. salutari din Ningbo (azi) si Shanghai (maine). salut.vin si eu cu o intrebare :daca la roata din spate imi trebuie cauciuc 130 /80/18 merge cauciuc 120/70/18 ca nu ma pricep la chestiile astea.si daca merge ar fi ceva probleme ?in mers sau afecteaza motorul cu ceva?multumesc. eu pt iarna folosesc niste corsa de enduro/cu crampoane mai mici. diferenta vei simti pe curbe cand va trebui fie sa te inclini mai mult fie sa mergi mai usor. uite la mine in semnatura si cauta poze cu cauciucul pe spate de iarna (la modificari) si vei vedea ca, datorita diferentei de dimensiune, profilul cauciucului nu-i atat de curbat ca la unul de dimensiuni recomandate de producator - 'al de spate cel putin este plat in laterale ca la unul de masina. eu am trecut RAR-ul cu ele fara probl (recunosc ca si baietii sunt de treaba) - in general se supara aia de la controale cand vad cauciucuri de dimens mai mari si rar caraie la dimens mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Chinezoaice la pachet trimiti? l-am trimis. salutari din Ningbo (azi) si Shanghai (maine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 l-am trimis. salutari din Ningbo (azi) si Shanghai (maine). eu pt iarna folosesc niste corsa de enduro/cu crampoane mai mici. diferenta vei simti pe curbe cand va trebui fie sa te inclini mai mult fie sa mergi mai usor. uite la mine in semnatura si cauta poze cu cauciucul pe spate de iarna (la modificari) si vei vedea ca, datorita diferentei de dimensiune, profilul cauciucului nu-i atat de curbat ca la unul de dimensiuni recomandate de producator - 'al de spate cel putin este plat in laterale ca la unul de masina. eu am trecut RAR-ul cu ele fara probl (recunosc ca si baietii sunt de treaba) - in general se supara aia de la controale cand vad cauciucuri de dimens mai mari si rar caraie la dimens mai mici. pai cauciucul asta este ca si al tau ,ala fara crampoane numai ca in loc sa fie 130 80 18 este 120 70 18.l as lua ca al meu de acum este ca ala cu crampoane pe care il ai pt iarna .asa ca nu stiu ce sa fac. asta cred ca ar merge mai bine in curbe dar ma ingrijoreaza dimensiunile. si este posibil sa te verifice astia in trafic la cauciucuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Salutare. Am si eu o problema cu jucaria mea si am zis sa apelez si la sfaturile voastre. Asta toamna ( iarna defapt) am scos bateria de pe motocicleta. Bateria era cam moarta si parca putin accidentata. Eu zilele trecute am zis sa o pun la loc, sa-i dau o cheie, sa vad ce si cum. Cand am verificat-o, amaraciunea avea decat vre-o 4-5 volti. Am pus-o la incarcat si cam dupa jumatate de zi, avea cam 12.3. Am pus-o pe motor, pun contactul , dau la automat si nimic. Bateria e moarta de tot, nici macar nu era in stare sa invarta asa cum trebuie. Astazi am pus baterie nou-nouta, gata incarcata, 12.7v pe ea. Aceasi chestie, da sa invarta si nu are destula putere. Invarte parca de cateva ori dupa care moare. In cazul asta ce problema e? Mentionez ca am dat carenele jos si contactele de la stop/ far/ semnalizari sunt lasate in aer, date in banda izolanta ca sa nu atinga cine stie ce. E posibil ca atunci cand am dat jos carenele sa vi zapacit vre-un fir care sa-mi dea la masa si din acest motiv sa nu invarta? Sau e o problema la electromotor si el "fura" curentul? ( intreb pentru ca asta mi-a zis-o un "mecanic" batran care-si baga nasul de curiozitate) Sau ce anume sa verific si cum? Ca asa la ochi totul pare in regula... Nu sunt mecanic si nici electrician ca sa stiu tot ce tine de subiect, tocmai din acest motiv cer sfaturi. Orice opinie e bine venita, dar in limita bunului simt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Am incarcat un clip din seara aceasta cu blestematul click la pornire. Specific ca dupa aceasta proba de pornire, i-am dat jos si carena laterala dreapta cu gandul de a umbla sau sa-i dau jos electromotorul. Am scos initial releul de pornire si cand sa-l pun la loc am vrut bineinteles sa prind cele 2 fire in el. L-am prins pe primul, iar la al 2-lea ce se duce direct la electromotor (parca) cand sa-l pun a facut o mica scanteie si a invartiti electromotorul. Sa inteleg ca acesta nu este dus? Daca era dus nu mai invartea nu? Concluzia care sa fie? Releul de pornire? Editat Februarie 19, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 i might be wrong, dar pana cand vin niste pareri avizate poate te ajut. Imi lasasem motorul nepornit cateva luni, baterie moarta, abia invartea electromotorul, conectat la masina cu motorul oprit tot degeaba, invartea mai cu spor, dar in van. Dupa ce am pornit masina a luat-o din loc, dar din cate am inteles e periculos pt ca se poate arde releul de incarcare. Sper ca n-am facut prostii, dar a mers pentru moment, oricum era obosita bateria si descarca rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Am incarcat un clip din seara aceasta cu blestematul click la pornire. Specific ca dupa aceasta proba de pornire, i-am dat jos si carena laterala dreapta cu gandul de a umbla sau sa-i dau jos electromotorul. Am scos initial releul de pornire si cand sa-l pun la loc am vrut bineinteles sa prind cele 2 fire in el. L-am prins pe primul, iar la al 2-lea ce se duce direct la electromotor (parca) cand sa-l pun a facut o mica scanteie si a invartiti electromotorul. Sa inteleg ca acesta nu este dus? Daca era dus nu mai invartea nu? Concluzia care sa fie? Releul de pornire? Ce se aude acolo pare a fi releul de pornire care cupleaza dar nu transmite mai departe, mai mult ca sigur releul e defect, mai ales daca zici ca in momentul in care ai facut scurt intre cele 2 fire groase a invartit. Daca vrei sa verifici pune-i contactul, cu releul montat normal pe motocicleta, da butonul rosu pe run si cu un patent prinde ambele borne de la releul de pornire cat sa faci scurt, atata timp cat o sa tii patentul ar trebui sa iti invarta. Daca iti porneste motorul dupa ce invarte, chiar daca o ia mai greu (e normal, sta de ceva vreme), inseamna ca e releul dus. Ia si fa testul asta, e "last thing to do" pentru a fi 100% sigur ca e releul stricat. Salutare. Am si eu o problema cu jucaria mea si am zis sa apelez si la sfaturile voastre. Asta toamna ( iarna defapt) am scos bateria de pe motocicleta. Bateria era cam moarta si parca putin accidentata. Eu zilele trecute am zis sa o pun la loc, sa-i dau o cheie, sa vad ce si cum. Cand am verificat-o, amaraciunea avea decat vre-o 4-5 volti. Am pus-o la incarcat si cam dupa jumatate de zi, avea cam 12.3. Am pus-o pe motor, pun contactul , dau la automat si nimic. Bateria e moarta de tot, nici macar nu era in stare sa invarta asa cum trebuie. Astazi am pus baterie nou-nouta, gata incarcata, 12.7v pe ea. Aceasi chestie, da sa invarta si nu are destula putere. Invarte parca de cateva ori dupa care moare. In cazul asta ce problema e? Mentionez ca am dat carenele jos si contactele de la stop/ far/ semnalizari sunt lasate in aer, date in banda izolanta ca sa nu atinga cine stie ce. E posibil ca atunci cand am dat jos carenele sa vi zapacit vre-un fir care sa-mi dea la masa si din acest motiv sa nu invarta? Sau e o problema la electromotor si el "fura" curentul? ( intreb pentru ca asta mi-a zis-o un "mecanic" batran care-si baga nasul de curiozitate) Sau ce anume sa verific si cum? Ca asa la ochi totul pare in regula... Nu sunt mecanic si nici electrician ca sa stiu tot ce tine de subiect, tocmai din acest motiv cer sfaturi. Orice opinie e bine venita, dar in limita bunului simt. Nu exista baterie noua gata incarcata, daca e cu electrolit, aceasta trebuie pusa la incarcat dupa adaugarea electrolitului; daca e cu gel, intradevar vin incarcate gata, dar daca sta de 3-4 luni pe raft tot trebuie pusa pe redresor inainte de utilizare. Incearca sa ii dai curent de la o masina. Cu motorul masinii oprit pune clesti de la o baterie la alta, lasa asa legaturile cam 3-5 minute apoi incearca sa vezi daca motocicleta porneste. Succes! Editat Februarie 19, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 @ThunderByte - am facut lucrul acesta si nu da nici un semn...ce sa fie oare? :-/ Edit: Am lovit electromotorul cu un obiect mai tare si cand am dat, a luat-o! Merge acum... Hmmmm...de unde gasesc niste carbuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ) e foarte familiar acel comportament. Mi-am schimbat releul si a luat-o. Un fleac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pai la mine se pare ca este electromotorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Dupa ce am vazut isprava lui Smoke, mi s-a pus si mie pata. Daca dau vfr-ul in timp util, St 1300 scrie pe mine. Apropo, are cineva idee cat costa sa aduci un motor din US? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 /index.php?/topic/42206-transport-moto-america-romania/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 @Gixu ...Huaaa Batranii, Batraneii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Mersi Cosmin, buba e ca topicul e f vechi. Pe mine ma interesa daca cineva si-a adus recent ceva. @Gixu ...Huaaa Batranii, Batraneii .... Da daaa ! Cand am fost anu' trecut la test ride, l-am pierdut pe amicul cu care plecasem, el calare pe un Crossrunner. Ai grija la plecarile in Sforta, are prostul obicei de a-ti arata culoarea cerului )) Ma sperie doar ideea ca motorul este pe curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Sti tu de ceva pe curea dar hai sa nu le stricam topicul baietilor cu VFR... Da distributia pe curea era la ala vechi de 1100 ...asta este pe lant http://www.hamptonrpi.com/stsabre/MCPics/ST1300-Pics/images/st1300engine.jpg aici se vede mai bine http://i163.photobucket.com/albums/t317/UJMsRule/ST1300engine900.jpg Editat Februarie 20, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 salut, am o honda vfr 800 din 2002 si vreau sa-mi schimb placutele de frana pe spate am tot citit pe forum.....ba sbs, ba ebc,ba altele vreau ceva asemanator cu cele originale,adik nisin ce recomandati? cu stima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 SBS eu pessonal recomand...le`am folsoit cam pe toate si mi`am facut o parere proprie si personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ms smok3 aaa...si mai am o mica pb licare beculetu fi de 9 ori,are ceva dak merg cu ea asa? cine a mai avut pb asta? astept raspunsuri cu respect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Am cautat eu pe google si cam asta zice: FI light blinks - 9engine operates normally1. Loose or poor contact on IAT sensor2. Open or short circuit in IAT sensor wire3. Faulty IAT sensor Cauta in manual, si vezi ce scrie la diagnoza senzorului...ce valori urmaresti. E vorba de senzoru de temperatura al aerului aspirat. Acolo scria 5-21, dar nu stiu sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Dupa cate vad eu si spune manualul este vorba in cutia filtrului de aer , am pus doua poze care ar trebui sa te lamureasca , bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pana la urma bicicleta mea a pornit. A luat-o mai greu, dar a luat-o. Se pare ca nu era nici o problema majora, decat ca nu insistam eu destul de mult la automat. Multam fain de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 merci baieti am gasit in manual si ramane sa verific. am o intrebare:cine are un vfr k al meu si sta in bucuresti zona berceni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.