Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

@gabiawa daca ai filtrul de aer original si anume cel din hartie, acesta NU se unge cu nimic doar se sufla bine cu aer si se pune la loc daca din punct de vedere este estetic si nu este murdar de ulei si la randul lui de praf, daca este murdar se inclocuieste pur si simplu......daca ai un filtru de aer sport(refolosibil) : K&N ,Bmc...etc etc... la acestea sunt recomandate de catre ei producatorii kiturile de curatare care inlcude samponul si acel ulei care se da dupa uscarea filtrului

http://www.jscspeed.com/images/products/6bc97b48aef3352f.jpg

si acum sa iti raspund si la intreabare....acestea se ung pt ca nu sunt filtre din hartie si permit aerului mai mult ca un filtru original sa intre in motor, banuiesc ca acest ulei este dat tocmai sa tina praful fiind filtre mai permisibile..

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mai fratilor am vazut o foto pe la pagina 111, pe forumul nostru scump si drag,cu un frate pe un vfr imbracat cu o vesta reflectorizanta si am o intrebare

noaptea trebuie sa purtam peste geci vestele astea?

Într-o seară mă oprește un nenea garcea , mă verifică la acte dar nu găsește nimic . Stă și meditează câteva secude și mă întreabă : Dar vestă reflectorizantă nu aveți ? zâmbind pe sub mustață ca și cum ar fi pus-o de un ciubuc. R: Nu , nu am vestă , am geacă moto și Toate gecile moto au material refectorizant , uite aici ! și i arat benzile reflectorizante de pe geacă și pantaloni . Organul inspectează și Pipăie geaca după care se scarpină sub bască și îmî dă actele . ,,Da așa i poți să pleci '' :-)

 

 

Răspunsul lui Smok3 e corect ! , filtrele sport sunt din bumbac(din burete la cele de teren) și se impregneaza cu ulei special pt a nu lasa praful să treacă , cele standard sunt din hartie si se schimbă odată ce au fost îmbâcsite. Cele sport se curăță(spala) cu substanțe speciale , se usucă și se REung cu ulei.

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspuns!



m-am lamurit, dar stati linistiti k mai am cateva chestiuni........

 

am verificat antigelu si e la nivel,dar e verde. este normal?

sau sa pun albastru sau roz?

 

ce credeti?

 

merci!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa imprumut cutii laterale si/sau topcase cu sistemele de prindere pentru VFR 800 VTEC 2006.

Sau sa fac chimb cu tobe originale (eu am Two Brothers).

Este pentru o tura prin Europa pe undeva la sfarsitul lui mai, iceputul lui iunie.

Multumesc!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare dar ... eu am avut unul identic din 2007, pietroi, era fain ca faceam power slide fara prea mare bataie de cap, atat de tare era, dupa ce m-am plictisit de el si l-am schimbat abia se vedea ca e tocit ... stiu ca 170-ul e mai greu de gasit, ala se merita sa il tii pt ITP si atat.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor ma scoate din pepeni vfr-ul meu...

imi patineaza ambreiajul

problema e ca nu e o defectiune constatnta, uneori merge perfect, alteori patineaza in draci indiferent ca e cald sau rece motorul

 

i-am desfacut pompa centrala, am spalat-o, am verificat garniturile, toate bune

i-am desfacut si i-am curatat cilindrul receptor

 

tot asa face...

se pare ca nu scap fara sa desfac ambreiajul...ce ar putea fi?

daca arcurile ar fi problema nu ar trebui sa patineze tot timpul? la fel si daca ar fi discurile?

 

Salut,

 

Cum toata lumea a sarit cu sfaturi (NU)..., nu am avut ce face si l-am desfacut, am masurat si verificat tot la ambreiaj, toate erau ok inclusiv lungimile arcurilor (cu vreo 4 mm mai lungi decat dimensiunea la care se recomanda inlocuirea lor), dar negasind nici o problema si totusi ambreiajul meu patina, am inlocuit arcurile...merge perfect (cred ca isi modficasera constanta elastica)...asta ca o paranteza, poate mai intampina cineva problema mea.

 

Acum un mic ajutor: nu aveti careva 2 suruburi de carene ( acelea cu cap mare ), imi trebuie 2 bucati la capacul de monopost...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zeus: Multam ca ai scris rezolvarea problemei, asteptam si eu un raspuns de la cineva ca imi patineasa ambreiajul uneori, desi am observt ca variaza in functie de ulei.

@ kyvacka : Arata foarte bine, poate postezi un clip cum suna cu Micron?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zeus: Multam ca ai scris rezolvarea problemei, asteptam si eu un raspuns de la cineva ca imi patineasa ambreiajul uneori, desi am observt ca variaza in functie de ulei.

@ kyvacka : Arata foarte bine, poate postezi un clip cum suna cu Micron?

 

daca iti patineaza cu un ulei "bun"/nou, cel mai probabil e de la arcuri;

daca iti patineaza cu orice ulei pot fi si discurile; cauta-ma daca ai nevoie de ajutor

 

Am montat pe plasticul de la bord voltmetru, priza 12 V, un intrerupator pt voltmetru si unul pt proiectoare.

 

arata bine ce lucrarea, si eu caut sa-mi pun voltmetru, doar ca vreau analogic, rotund si cat mai mic...nu prea am gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti patineaza cu un ulei "bun"/nou, cel mai probabil e de la arcuri;

daca iti patineaza cu orice ulei pot fi si discurile; cauta-ma daca ai nevoie de ajutor

 

 

arata bine ce lucrarea, si eu caut sa-mi pun voltmetru, doar ca vreau analogic, rotund si cat mai mic...nu prea am gasit

 

Daca are display este digital. So... :D

 

Hmmmm....aveti careva de vanzare o casca S de vanzare? De preferat full face! Thx :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Zeus: imi patina cu Bardahl 10-50 cu Agip 15-50 nu.

@ kyvacka : vai, trebuie neaparat schimbata toba.

 

Are cinvea vre-o experienta cu Motorex ? Acum am Motul si peste 80 grade imi clancane cutia cand schimb treptele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce motul folosesti? Vroiam sa pun 7100? Desi n-ar strica sa verific si kitul de ambreiaj.

 

eu aveam probleme ca nu vroia sa intre in neutru, derapa cutia in treapta a 5-a uneori si rar nu intra in 6. Agip se simte faiin, dar porneste cam greu cand e rece afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cinvea vre-o experienta cu Motorex ? Acum am Motul si peste 80 grade imi clancane cutia cand schimb treptele ...

Eu merg de cativa ani cu Motorex Top Speed si sunt foarte multumit. Ti-l recomand cu placere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...