ThunderByte Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) Pana la urma 800-le care il aveam la vanzare o sa plece fara toba sport, parbrizul touring si capacul monopost ... automat sunt la vanzare. Inca nu am preturi pentru ele dar daca e cineva interesat o sa dau un pret. Poza cu toba mai jos, de la parbriz si monopost nu mai gasesc nimic acum ,o sa le fac poze maine, orientativ parbrizul seamana bine cu cel de la givi (a venit cu mobra, nu stiu ce natie e) iar monopostul e oem culoare rosie. Editat Iunie 30, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 parbrizul oare se potriveste la vfr 800 x? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 parbrizul oare se potriveste la vfr 800 x? Nu. Sau nu fara adaptari sau alte tiganii Cauta unul dedicat modelului pe care il ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Pana la urma 800-le care il aveam la vanzare o sa plece fara toba sport, parbrizul touring si capacul monopost ... automat sunt la vanzare. Inca nu am preturi pentru ele dar daca e cineva interesat o sa dau un pret. Poza cu toba mai jos, de la parbriz si monopost nu mai gasesc nimic acum ,o sa le fac poze maine, orientativ parbrizul seamana bine cu cel de la givi (a venit cu mobra, nu stiu ce natie e) iar monopostul e oem culoare rosie. 20150430_200013.jpg ma intereseaza pe mine evacuarea,daca vine cu tot cu gatul ala. 0724131953 da mi ,te rog un sms cu pretul. multumesc. » Post actualizat in 03 Jul 2015 19:24 voi ce placute va ti pus pe spate? si ce preturi ati gasit? eu am gasit asa : Placute spate pentru VFR800 - 1998: Brembo (sinter) - 150 Ron (promo) Lucas TRW (sinter) - 145 Ron Ferodo (sinter) - 115 Ron SBS (sinter) - 135 Ron EBC (sinter) - 180 Ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 (editat) Cam tarziu dar ... pozele promise : » Post actualizat in 03 Jul 2015 21:04 ma intereseaza pe mine evacuarea,daca vine cu tot cu gatul ala. 0724131953 da mi ,te rog un sms cu pretul. multumesc. » Post actualizat in 03 Jul 2015 19:24voi ce placute va ti pus pe spate? si ce preturi ati gasit? eu am gasit asa : Placute spate pentru VFR800 - 1998: Brembo (sinter) - 150 Ron (promo) Lucas TRW (sinter) - 145 Ron Ferodo (sinter) - 115 Ron SBS (sinter) - 135 Ron EBC (sinter) - 180 Ron Toba vine completa cu prinderi, gat, arcuri, tot ce trebuie pentru montaj. » Post actualizat in 03 Jul 2015 21:16zis_ungureanu ai PM Editat Iulie 3, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 am si eu o nedumerire , modelul 2002 VTEC serie sasiu JH2RC46A82M404673 cu siguranta are distributia pe lant ? exista posibilitatea in 2002 sa fie VTEC-uri si pe pinioane ? si daca e pe lant a schimbat cineva de pe forum distributia ca as avea nevoie de niste detalii tehnice si preturi la piese . merci anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 NU EXISTA VTEC cu distributie pe pinioane! Piesele pentru distributie (lanturi, patine, intinzatoare, etc) sunt pe undeva pe la 900 de euro la dealerii Honda din Romania din ce imi aduc aminte, si ceva mai ieftine in state. Sunt curios cati km are de te gandesti la distributie. De obicei la modelul asta (si nu numai, si la alte Honde) distributia face urat din cauza intinzatorului/intinzatoarelor de lant. La VTEC problema e intinzatorul de la cilindrii din fata. Din ce am observat (la mine si la alti detinatori) incepe sa faca figuri pe la 50.000km. Un intinzator este 106 euro la mymoto spre exemplu plus vreo 3 euro garnitura si nu mai stiu exact cat capacul din varful intinzatorului. Daca schimbi intinzatoarele si tot face zgomot atunci te poti gandi sa schimbi si patine si lanturi. Pana atunci eu zic ca nu are rost sa cheltui banii pt ca s-ar putea sa o faci degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 am si eu o nedumerire , modelul 2002 VTEC serie sasiu JH2RC46A82M404673 cu siguranta are distributia pe lant ? exista posibilitatea in 2002 sa fie VTEC-uri si pe pinioane ? si daca e pe lant a schimbat cineva de pe forum distributia ca as avea nevoie de niste detalii tehnice si preturi la piese . merci anticipat . S3RJ are perfectă dreptate. Eu La 90000km mi-am schimbat intinzătorul .Am fost in Debrecen la un fost mecanic Honda , Istvan 0036 204 700 294 omul stie exact ce si cum dar merge doar pe programare. Mi a confectionat intinzatorul din 2 intinzatoare de CBR600F din 96 , a spus că sunt mai rezistente decât cele noi de Vtec. Totul m-a costat undeva la 35000FT(asta cu schimb de filtre si lichide si reglat supape) . Am vandut VFR ul la 115000km si totul mergea perfect și încă merge .Am trecut la XX dar mi-e dor de manevrabilitatea VFR ului pe curbe și sunetul motorului V4.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 confuzia a venit in urma unei vizite la un service moto .... motorul are 85 mii km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 (editat) confuzia a venit in urma unei vizite la un service moto .... motorul are 85 mii km . Ia si verifica intai ce si cum, eu am retensionat recent 2 arcuri la un intinzator la un Vtec(in jur de 50 000 de km) si merge foarte ok de atunci. Dupa ce intinzatorul trece de 40-50% din cursa lui arcul nu mai are aceeasi forta ca inainte si din cauza vibratiilor il impinge inapoi. Blocat intinzatoarele pe motor in pozitia in care sunt (iti trebuie o cheie, gasesti dimensiunile cheii in manual) apoi scoase si vazut, daca bate spre maxim iti trebuie macar lanturi si intinzatoare, patinele de obicei se duc al naibii de greu; daca intinzatoarele sunt pe la jumate din cursa e vorba doar de manopera retensionarii arcului. Editat Iulie 5, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 (editat) merci fain de sfaturi , am lucrat azi vreo 2 ore cu proprietarul , care-mi e vecin si nu are user facut aici pe forum , la motor , am tensionat arcul sa intinda mai tare si se pare c-a mers ,vom vedea daca pe viitor zgomotul va revenii . Editat Iulie 5, 2015 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 Marius, seria sasiului te ajuta sa-ti dai seama ce tip de VFR ai ( JH2RC46 ). Tu ai modelul RC46 care nu este VTEC. Distributia este pe lant, asa cum spunea colegul S3RJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Marius, seria sasiului te ajuta sa-ti dai seama ce tip de VFR ai ( JH2RC46 ). Tu ai modelul RC46 care nu este VTEC. Distributia este pe lant, asa cum spunea colegul S3RJ. Gresesti. Si la VFR-ul meu, care e fabricat in 2008, seria incepe exact la fel JH2RC46. Intr-adevar modelul este RC46, dar este VTEC. Din 2002 incepand s-a fabricat modelul VTEC care are inficativ tot RC46. Al zecelea caracter din seria sasiului reprezinta anul de fabricatie, iar din seria de mai sus reiese 2002 an de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 Dap, asa e. Am crezut ca au serii diferite. Modelul anterior avea parca RC45 cod si am presupus ca au schimbat codul din 2002 cand a aparut VTEC-ul. Oricum cel mai simplu e forma motoretei. VTEC-ul are tobele sub sha, farurile pe verticala. Si cel mai probabil pe undeva pe motor ar trebui sa scrie VTEC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Prima editie de vtecuri 5gen nu au distributia pe pinioane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) Dap, asa e. Am crezut ca au serii diferite. Modelul anterior avea parca RC45 cod si am presupus ca au schimbat codul din 2002 cand a aparut VTEC-ul. Oricum cel mai simplu e forma motoretei. VTEC-ul are tobele sub sha, farurile pe verticala. Si cel mai probabil pe undeva pe motor ar trebui sa scrie VTEC. RC45 e Honda RVT (model american VTR SP) » Post actualizat in 06 Jul 2015 13:41 Prima editie de vtecuri 5gen nu au distributia pe pinioane ? 5gen e cu distributia pe pinioane si nu este v-tec v-tec-ul a aparut in 2002 si de acolo distributia este pe lant. Editat Iulie 6, 2015 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Prima editie de vtecuri 5gen nu au distributia pe pinioane ? 5th gen e VFR 800 FI fabricat intre 1998 si 2001. 6th gen e VFR 800 VTEC fabricat intre 2002 si 2009 (sau 2010). Generatia a 5-a e ultima cu distributie pe pinioane. Nu exista VTEC cu distributie pe pinioane. Si generatia a 5-a si a 6-a sunt RC46. Nu stiu exact de ce a ales Honda sa nu schimbe indicativul modelelor avand in vedere ca sunt diferente mari intre ele. RC45 e Honda RVT (model american VTD SP) » Post actualizat in 06 Jul 2015 13:41 5gen e cu distributia pe pinioane su nu este v-tec v-tec-ul a aparut in 2002 si de acolo distributia este pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Tudor Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Buna seara tuturor, Am gasit ceva interesant care mi-a placut. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/73524-hid-projector-headlights/ S-a mai riscat cineva pana acum? Pe langa asta am vrut sa vad de curios, cat ar fi niste blocuri optice fata si nu am gasit nimic... Asta sa stiu, in cazul in care dau gres, sa pregatesc $$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Buna seara tuturor, Am gasit ceva interesant care mi-a placut. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/73524-hid-projector-headlights/ S-a mai riscat cineva pana acum? Pe langa asta am vrut sa vad de curios, cat ar fi niste blocuri optice fata si nu am gasit nimic... Asta sa stiu, in cazul in care dau gres, sa pregatesc $$ Normal ca da, se gasesc "nebuni" care fac modificari si pe la noi. Spre exemplu Ciprinakos si-a facut asta la a lui, nu a mai intrat pe aici de multisor, din cate stiu omul e marinar, probabil acum e plecat ... da-i un mesaj si vezi poate raspunde, cum ti-o fi norocul ... http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/?tab=mods&mod_id=81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amarasesti Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 astazi inlocuiesc conducta frana spate si ii schimb si lichidul de frana pe spate. stie cineva ce cantitate de lichid de frana intra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 astazi inlocuiesc conducta frana spate si ii schimb si lichidul de frana pe spate. stie cineva ce cantitate de lichid de frana intra? vreo 200 ml? vezi si tu pe borcan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amarasesti Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 salutare. unde se afla vasul pt lichidul de frana spate la vfr750 din 92? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 In codita pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salut, maine urmeaza sa cumpar un vfr din 98, e destul de ok la o prima vedere. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,la ce sa fiu atent (nu in general, ma refer strict la belelele la care e predispus modelul) si daca imi puteti spune care e treaba cu vrfness ca nu am priceput ) ms frumos » Post actualizat in 28 Jun 2015 13:01 Salut, maine urmeaza sa cumpar un vfr din 98, e destul de ok la o prima vedere. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,la ce sa fiu atent (nu in general, ma refer strict la belelele la care e predispus modelul) si daca imi puteti spune care e treaba cu vrfness ca nu am priceput ) ms frumos Te uiti la furca,sa vezi daca a fost lovit.Eu l am luat lovit si nu mi am dat seama.Sa nu scape ulei semeringurile alea... Vfr nes ul inlocuieste o parte din instalatia electrica ,(partea de incarcare) care se pare ca e singura buba a vfr urilor.Eu tocmai mi am comandat de aici http://www.wiremybike.com/create_account.php 100 dolari cu transportul.A incercat un prieten sa mi faca o copie ,dar sau carbonizat cablurile,si am mai dat si 1,5 mil pe cablaj » Post actualizat in 14 Jul 2015 17:26 Schimb parbreez Givi (a costat 150 e) pt Honda vfr 800 (model 98-2001)cu unul normal + diferenta de 50 e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudu1307 Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) vreau sa ascult muzica pe motor cum? Editat Iulie 14, 2015 de dudu1307 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.