Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Pai de asta nu ma agit. Sezonul asta, pana acum, din 5000km, dar 3000 sunt facuti cu ea. Nu prea o sa mai apuc sa invart roata cine stie ce ca in doua saptamani incep astia mici scoala si.. gata. Cam punem casca-n cui. In iarna vreau sa-i dau o lavabila pe carene, un nou set de bujii si aia e. In rest, apa, paie si bataie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare! Am cumparat o bascula de vfr 800 cu etrier pentru un proiect. Ma intereseaza daca pot renunta la unul din furtune si sa il astup. Dacă astup una din găuri, mai are aceeași eficiență la frânare? Multumesc!

honda-vfr-800-rear-brake-caliper-pre-v-tec-4942-p.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe una din gauri functioneaza toate 3 pistonase, iar pe cealalta funcționează doar pistonasul din mijloc, vezi care o blochezi 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, 2000 de km din 1 August merge brici baba chiar nu ma asteptam 😂 insa am o nelamurire si cu riscu de a ma face de rusine dar mai bine asa decât sa se strice cum verific uleiu cu ea pe roti dreapta sau pe cricu Central? Pe google am gasit ambele variante 

IMG_20190815_131247.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Sunt posesor de Hornet si de curand am grija de VFR800 2002 al unui prieten.

Caut un VFR800F 2014+ sa il vad in persoana, sa ma urc pe el, sa am o idee de pozitie, ghidon, scarite, etc. Am incercat la Motor Team dar nu aveau, ba mai mult tipul de acolo zicea ca nu crede ca are vr-un dealer in Romania modelul. 

Asa ca am zis sa apelez la forum daca e cineva dispus sa bea un suc si vorbim un pic si sa ma lase sa vad despre ce e vorba. Astept un mesaj. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

@l.u.v, tu n-ai vefere :)

Fostul proprietar mi-a zis ca a mers numai cu Motul (si a tinut-o vreo cativa ani buni) asa ca tot cu Motul am mers si eu mai departe. Mi-a picat pe mana niste 300V intr-un sezon, am folosit din ala, dar nu mi-a placut. Parca nu mergea cutia asa de smooth cum merge cu 7100. Si motorul parca suna altfel. Ce-i drept, 300V-ul ala nu prea e nici el pt motorete de strada.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Metal Heart a spus:

@l.u.v, tu n-ai vefere :)

Fostul proprietar mi-a zis ca a mers numai cu Motul (si a tinut-o vreo cativa ani buni) asa ca tot cu Motul am mers si eu mai departe. Mi-a picat pe mana niste 300V intr-un sezon, am folosit din ala, dar nu mi-a placut. Parca nu mergea cutia asa de smooth cum merge cu 7100. Si motorul parca suna altfel. Ce-i drept, 300V-ul ala nu prea e nici el pt motorete de strada.

IDEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 09.09.2019 la 21:25, Marc87 a spus:

Salut,

Pe cricul central, scrie in manual, pe care iti recomand sa-l downloadezi.

CE sa downloadeze, cricul? :lol:

 

Eu inca mai am VFR, e la vanzare dar nu-l vrea nimeni si nici nu ma agit sa il dau. O pun la muzeu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

CE sa downloadeze, cricul? :lol:

 

Eu inca mai am VFR, e la vanzare dar nu-l vrea nimeni si nici nu ma agit sa il dau. O pun la muzeu. :)

Vreau si eu un cric pt cbr-ul meu :D

Eu am trecut de la v4 la l4 si sincer imi e dor de vfr, avea feeling fain motorul si suna misto de tot. 

La ce preturi au vfr-urile gen. 4-5 nu merita sa le vinzi, eu am dat-o cu 1800 eu si era mega bibilita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cer 1500 pe ea in conditiile in care am dat vreo 400 pe cauciucuri nou noute... cu cat dracu sa o dau, cu 800? Degeaba? Lasa ca mai bine ma mai plimb eu cu ea cand am chef.. ca nu cere de mancare. :D 

Stiu ce zici, eu m-am dat o zi cu 4L si cand m-am urcat inapoi pe VFR-u meu.. ooo papusa lu tata ce fel trage ea.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu era atat de pagubos in comparatie cu suratele, VTECH-ul  trebuia sa fie diamatul principal pe coroana Onda. Cu mici investitii devine un RSV4 ceva mai gras si mai astmatic.

 

La ce preturi au acum modelele de 1200 cc, parca nu mi-as lua un 800 in detrimentul unui 1200...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Gixu. a spus:

Daca nu era atat de pagubos in comparatie cu suratele, VTECH-ul  trebuia sa fie diamatul principal pe coroana Onda. Cu mici investitii devine un RSV4 ceva mai gras si mai astmatic.

 

La ce preturi au acum modelele de 1200 cc, parca nu mi-as lua un 800 in detrimentul unui 1200...

 

 

Defineste pagubos, chiar nu stiu nimic de vtec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele generatii de VTec au avut probleme cu intinzatoare de distributie.  Bine, mai toate modelele Honda din vremea aia aveau dude ci intinzatoarele. Deci, daca iei un VTEC din primii ani, primul lucru pe care.l faci e sa ii schimbi distributia. Plus tot felul de chihite pe electrica. Cel putin eu asta am citit. Din 2006, cand au venit cu un "facelift" pe model, s.au mai schimbat putin lucrurile in bine. Unii mai iscusiti au luat motoarele de pe gen 98-01 si le.au inlocuit pe cele de pe VTEC. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere generatia 98-01 e unul dintre cele mai reusite VFR-uri, imbina multe tehnologii bune, acum sa fiu sincer nu am mai urmarit modelele ultimilor ani.

Despre ce puteau face Honda cu V4-ul de pe VFR ... sky is the limit, de ce nu au facut asta, beats me, le-a luato Aprilia inainte. VFR-ul de 400 am inteles ca e o mica bestiuta, nu am calarit niciodata unu dar daca se comporta cum e VFR-ul comparat cu un 750 4L, atunci 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani si 30k  km , scriu cateva despre experienta mea calare pe un vtec 2005 abs

 

-vizual calitate buna suduri/imbinari/ , constructie solida, lucru bine facut(am termen de comparatie ,am avut mai multe motoare), plastice,vopsea, suruburi etc, toate la locul lor si gandite sa reziste uzurii normale in timp .motorul sta afara cu husa

-ciclistica buna, comfortabila daca e folosita la drum lung, unde se simte ca o rata pe lac

-frane pe care te poti baza, am avut cateva franari de urgenta in care m-am gandit daca sa o culc sau sa franez

-putere destula cat sa te bucure ,sa zambesti in casca. Vtecul aduce un plus de farmec, e placuta senzatia,in plus zgomotul produs de supape e si el parte din scenariu

-pozitia de pilotat a fost un factor important cand am luat-o. Stai cu coloana mai dreapta decat pe un sport touring normal( ex zx9)

-foarte manevrabila in ciuda imposibilitatii care ti-o da cand o misti pe loc, imi place sa ma las pe curbe si vacuta nu are nimic de comentat cand vine vorba de aspectul asta.  cu conditia sa aiba ghetute cat mai noi. La toate motoarele pe care le am avut le am pus anvelope noi, indiferent de starea celor cu care a venit la achizitie. Acum am pilot road 2 ct, le am dus 30k,  nu mi place sa mi bat joc de anvelope, nu merg tare aiurea pe drum drept .oricum la 150 e cam limita de sus in care poti sta drept pe vfr

 

 

minusuri

 

-consum putin cam maricel, daca tragi de ea la drum lung sare de 8-9,  iar oras mers linistit ,la fel consuma cam mult. E mare, e grea  , e normal sa consume. Si motorul, propulsorul in sine e greu. la fel si cadrul

- probleme mici la partea electrica, eu am avut oxidat firul de masa in mufa mare albastra. Normal ca a gasit-o la drum lung nebunia. M-a cam scos din pepeni, dar am rezolvat-o singur. In mare reparatiile mi le fac singur ajutat de manuale si youtube.

-nu e deloc manevrabila la viteze mici, se incinge destul de tare incat sa nu ti doresti sa o mai plimbi prin oras. Uraste asta

 

Sunt o persoana tehnica, imi iau ochii lucrurile bine facute, am o judecata clara cand cumpar ceva. Si , da. Daca as mai avea ocazia , as cumpara-o din nou

 

Nu exista motocicleta perfecta, totul e sa te impaci tu cu "neajunsurile lor"  .  Nu e o motocicleta pentru oricine, intr-o vreme erau supra evaluate(pentru cunoscatori- haha)  , acum vad ca le-a mai scazut pretul ca au imbatranit si e normal

 

Eu cred ca fiecare motocicleta iti ofera bucurie daca te rezumi la bucuria si libertatea care ti-o da fierul in sine. Daca stam sa le cautam de purici, cred ca scriem romane..

 

 

Drumuri bune  si la multi ani romanilor de 1 dec

 

la plusuri :

 


- intinzatoarele la distributie se schimba usor fara prea multa bataie de cap, e gandit bine aspectul asta. ( mariti diametrul orificiului traversare ulei  pt o mai buna eficienta si durata in timp; e doar o recomandare testata de mine)

 

In topicul de sus am facut unele greseli de scriere.   stiu ca se comenteaza pe tema asta. personal consider ca ideea de forum e aceea de informare si dupa cea legata de punctuatie si gramatica, de fapt cea din urma pentru mine e absolut neimportanta.  doar frustratii comenteaza pe tema asta in loc sa ia de buna informatia corecta de pe forum. adica sfaturi gratuite/ la un clic distanta

 

 

 

bafta

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...