Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ce are special kit-ul ala?

 

 

Am citit despre pinioanele si foile vortex ca ar fi cam cele mai bune. Si cum m-am hotarat sa nu mai vand asa curand motocicleta vreau sa pun pe ea ce e mai bun. Si plus dasta daca te uiti si la designul foilor si pinioanelor de la vortex este ceva mai special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si aici in "curtea noastra" anuntul de vanzare al vfr-ului:

Vand Honda VFR 750, an de fabricatie 1988.

74500 km pret 2000 Euro. Locatie: Botosani

 

Ce am schimbat la ea:

1. Amortizor spate Wilbers 450 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow.../federbeine.pdf

post-5869-1234700720_thumb.jpg

2. Arcuri si ulei furca Wilbers 100 + 11 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow...gabelfedern.pdf

post-5869-1234700735_thumb.jpg

3. Toba inox Lazer + galerie modificata 4-in-1 250 €

post-5869-1234700793_thumb.jpg

4. Kit de lant DYD 170 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...artnr_gr=100411

5. Filtru aer K&N 110 €

6. Baterie Varta 66 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...tnr_gr=10036700

7. Bi – Xenon H4 100 €

8. Semnalizari mici cu led

9. Cooler pe releu

 

O vand pentru ca mi-am luat alta motocicleta si nu mai merg cu asta atat de mult incat sa se merite s-o mai tin.

De cand am luat-o, nu am avut nici o problema cu ea. M-a purtat credincioasa prin toata tara. Nu am schimbat la ea decat consumabile (ulei, filtre, cauciucuri). Oricum, e un model recunoscut in toata lumea pentru fiabilitate. Uleiul l-am schimbat tot timpul la 5000 de km si am folosit numai Motul. Am facut 35000 de km cu ea timp de 3 sezoane.

Am schimbat amortizorul central si arcurile furcii fata pentru ca cele originale nu se mai comportau cum trebuie pe viraje. Am fost primul roman care a comandat de l aWilbers !! Ma intrebau aia cam pe unde e Romania, ca nu stiau ce taxe sa-mi aplice la colet !

Toba e “Lazer”, singurul model aftermarket omologat pt. modelul asta de VFR. Asta am castigat-o la o licitatie pe Ebay.

 

Pretul este fix. La cate am pus pe ea, cine o cumpara nu mai are de schimbat decat cauciucurile ca fata mai merge, dar spatele a ajuns la marker, uleiul si filtrul, ca a stat in garaj pe iarna.

 

Contact: Claudiu 0744916987

toroush_claudio@yahoo.com

 

post-5869-1234700818_thumb.jpgpost-5869-1234700824_thumb.jpg

post-5869-1234700832_thumb.jpgpost-5869-1234700838_thumb.jpgpost-5869-1234700845_thumb.jpgpost-5869-1234700853_thumb.jpgpost-5869-1234700859_thumb.jpgpost-5869-1234700865_thumb.jpgpost-5869-1234700872_thumb.jpg

 

Poze de la iesirile prin tara:

 

post-5869-1234700928_thumb.jpgpost-5869-1234700935_thumb.jpgpost-5869-1234700939_thumb.jpgpost-5869-1234700946_thumb.jpgpost-5869-1234700954_thumb.jpgpost-5869-1234700960_thumb.jpgpost-5869-1234700972_thumb.jpgpost-5869-1234700980_thumb.jpgpost-5869-1234700986_thumb.jpgpost-5869-1234700992_thumb.jpgpost-5869-1234701162_thumb.jpg

post-5869-1234700749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu o informatie,nu gasesc in manual pt honda VFR model 91 750F cati litri imi intra in motor acolo imi dau doua valori una 2.9 si alt 4.0l nu inteleg diferenta multam mult

 

da mi un mesaj cu adresa de mail si ti l trimit ;)

 

 

Va salut

 

Ca posesor de VFR si alte lichioane pe doua roti, is nehotarat in legatura cu un schimb moto. Am un VFR 750cmc din '93, stare impecabila, ingrijit, garaj, toate schimbate pe el... ca nou si un Gilera 600cmc in stare foarte buna. Sa le schimb pe ambele pe un Africa Twin... ??? Tin sa mentionez ca daca as fi mai bogat nu m-as supune la asemenea incercari, dar trebuie sa iau urgent o hotarare, avand in vedere ca ideea cu Africa Twin ma bazaie de cativa ani incoace... poze cu inculpatii, atasate.

Astept pareri. Va multumesc!

 

...la nedumerirea asta nu ma ajuta nimeni?!? :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu o informatie,nu gasesc in manual pt honda VFR model 91 750F cati litri imi intra in motor acolo imi dau doua valori una 2.9 si alt 4.0l nu inteleg diferenta multam mult

 

 

Manualul iti poti gasi pe net, oricum la ulei iti intra 3.1 L fara filtru si cu filtru 3.3 L

 

Pun si aici in "curtea noastra" anuntul de vanzare al vfr-ului:

Vand Honda VFR 750, an de fabricatie 1988.

74500 km pret 2000 Euro. Locatie: Botosani

 

Ce am schimbat la ea:

1. Amortizor spate Wilbers 450 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow.../federbeine.pdf

post-5869-1234700720_thumb.jpg

2. Arcuri si ulei furca Wilbers 100 + 11 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow...gabelfedern.pdf

post-5869-1234700735_thumb.jpg

3. Toba inox Lazer + galerie modificata 4-in-1 250 €

post-5869-1234700793_thumb.jpg

4. Kit de lant DYD 170 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...artnr_gr=100411

5. Filtru aer K&N 110 €

6. Baterie Varta 66 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...tnr_gr=10036700

7. Bi – Xenon H4 100 €

8. Semnalizari mici cu led

9. Cooler pe releu

 

O vand pentru ca mi-am luat alta motocicleta si nu mai merg cu asta atat de mult incat sa se merite s-o mai tin.

De cand am luat-o, nu am avut nici o problema cu ea. M-a purtat credincioasa prin toata tara. Nu am schimbat la ea decat consumabile (ulei, filtre, cauciucuri). Oricum, e un model recunoscut in toata lumea pentru fiabilitate. Uleiul l-am schimbat tot timpul la 5000 de km si am folosit numai Motul. Am facut 35000 de km cu ea timp de 3 sezoane.

Am schimbat amortizorul central si arcurile furcii fata pentru ca cele originale nu se mai comportau cum trebuie pe viraje. Am fost primul roman care a comandat de l aWilbers !! Ma intrebau aia cam pe unde e Romania, ca nu stiau ce taxe sa-mi aplice la colet !

Toba e “Lazer”, singurul model aftermarket omologat pt. modelul asta de VFR. Asta am castigat-o la o licitatie pe Ebay.

 

Pretul este fix. La cate am pus pe ea, cine o cumpara nu mai are de schimbat decat cauciucurile ca fata mai merge, dar spatele a ajuns la marker, uleiul si filtrul, ca a stat in garaj pe iarna.

 

Contact: Claudiu 0744916987

toroush_claudio@yahoo.com

 

post-5869-1234700818_thumb.jpgpost-5869-1234700824_thumb.jpg

post-5869-1234700832_thumb.jpgpost-5869-1234700838_thumb.jpgpost-5869-1234700845_thumb.jpgpost-5869-1234700853_thumb.jpgpost-5869-1234700859_thumb.jpgpost-5869-1234700865_thumb.jpgpost-5869-1234700872_thumb.jpg

 

Poze de la iesirile prin tara:

 

post-5869-1234700928_thumb.jpgpost-5869-1234700935_thumb.jpgpost-5869-1234700939_thumb.jpgpost-5869-1234700946_thumb.jpgpost-5869-1234700954_thumb.jpgpost-5869-1234700960_thumb.jpgpost-5869-1234700972_thumb.jpgpost-5869-1234700980_thumb.jpgpost-5869-1234700986_thumb.jpgpost-5869-1234700992_thumb.jpgpost-5869-1234701162_thumb.jpg

 

 

 

Salut, o carena laterala stanga cea pe care scrie VFR, ma puteti ajuta si pe mine SH sau noua nu conteaza si orce culoare

Ms frumos este vorba despre un RC 36 din 1991

Editat de bazyrf600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania apare Elf Workshop da si nr de tel

 

http://www.vortexracing.com/index.php?subm...p;category=Main

 

Dc it iei da detalii si io tre sa il schimb peste cateva mii :crack:

 

 

Am reusit sa dau de cei de la Elf si mi-am si comandat kitul de lant, mi-au facut un pret care era cu mult sub pretul la care il gasisem pe ebay. Pretul de pe ebay era de 200 dolari + transportul, iar cei de la elf mi-au dat pretul de 787 ron - 30% discount = 550 ron pt pinion si foaie vortex din aluminiu si lant RK. Daca vrei si tu poti sa-l suni direct pe tipul care se ocupa cu partea de motociclete pt ca am sunat la numarul de pe site si imi dadusera un numar dupa care cine mi-a raspuns la numarul ala mi-a dat alt numar. Numarul la care poti suna este: 0721.253.186 sau 021.3698510

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am montat de curand ghidoane mai inalte, facute din inox, copiate cumva dupa Helibars. Nu e rau, problema nou aparuta insa e protectia la vant. Mai precis, acum sunt mai expus, asa ca as avea nevoie de un parbriz touring. Pe Louis apare ceva la 80 de euro, dar nu vad o fotografie sau dimensiuni ca sa imi dau seama de diferenta fata de original. A pus cineva? Sau imi puteti recomanda altceva? Va rog. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am montat de curand ghidoane mai inalte, facute din inox, copiate cumva dupa Helibars. Nu e rau, problema nou aparuta insa e protectia la vant. Mai precis, acum sunt mai expus, asa ca as avea nevoie de un parbriz touring. Pe Louis apare ceva la 80 de euro, dar nu vad o fotografie sau dimensiuni ca sa imi dau seama de diferenta fata de original. A pus cineva? Sau imi puteti recomanda altceva? Va rog. Multumesc.

 

eu am pe vtec si isi face treaba. e un parbriz givi.

 

pt tine ar fi

http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_acce...i.asp?CO_ID=461

 

din cate spune site-ul, importatorul in romania este united motors.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o carena laterala stanga cea pe care scrie VFR, ma puteti ajuta si pe mine SH sau noua nu conteaza si orce culoare

Ms frumos este vorba despre un RC 36 din 1991

 

Salut! Am eu una, am de vanzare carenaj complet de VFR, era pe motorul meu (RC36, din'92). Am modificat motocicleta, de-aia e de vanzare, n-am avut accidente. O dau ieftin, astept pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi, vezi ca sunt pe Louis niste parbrize VARIOSCREEN. Costa ceva, dar ai posibilitatea sa le reglezi. Si conteaza mult sa ai optiunea asta.

 

Sau, in loc sa te chinui cu schimbat coarne, sea, parbriz, etc... vinzi veferica si-ti cumperi un touring. Sau endurotouring, ca oricum aici o sa ajungi. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am aflat ca intra 3.1l cu tot cu filtru de ulei adresa de mail este ciobanualinush@yahoo.com

 

...era vb de alta problema, nu de ulei, la aia am raspuns altcuiva, se vedea clar. era vb de problema/nedumerirea schimbului moto. Cei de pe forumul AT se inghesuiau cu raspunsurile, bagamias p in stikerele p... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte pt cei cu VFR VTEV din Timisoara sau de prin imprejurimi, daca pot sa imi imprumute manerele de la pasager ca sa vad daca le pot monta cu suportul de bagaje pe motor, ca ala care mi l-a adus a zis ca fostul proprietar le-a dat jos ca sa poata sa puna suportul........suportul ii KAPA si arata la fel ca cel de la GIVI....... eu cred ca se pot monta si cu suportul sus si ala a zis asa ca sa se scape de mine, dar totusi nu vreau sa cupar aiurea, ca daca nu se pot monta atunci imi iau suport cu tot cu manere....

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3?

 

 

Hey

 

Este adevarat ca este un moto greu (248) si poate mai dificil la manevre, intoarceri la viteza mica, dar totul depinde de experienta sau de cat de adaptabil esti. Eu personal nu am avut probleme in oras prin coloanele de auto nici cu vfr-ul nici cu cbr-ul, depinde de maiestrie. Fata de cbr uri parerea mea testata este ca iti ofera mai multa satisfactie la capitolul sunet, putere mai mare de la turatii inferioare, dat fiind ca este un V4 nu 4linie. Cbr-ul este mai usor cu cateva zeci de kg. Deci la viteza finala sau/si la viteze peste 1oo poate intrece un vfr, dar oricum nu suntem pe pista.

Daca e sa aleg intre un F3 sau VFR eu as alege VFR-ul...

 

UN V4 SI UN X

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...994-170645.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un V4 sa fie mai docil decat un 4 in linie... never. La turatii mici trage mai bine V-ul.

Da, e mult mai greu de manevrat decat un enduro de exemplu... uita-te la cat e cursa ghidonului.

CBR-ul e mult mai mic, in comparatie cu VFR-ul te simti ca pe bicicleta.

In oras mai e aspectul zgomotului de la distributia pe pinioane (pentru modelele care o mai au asa)... poate fi enervant pana te obisnuiesti.

 

Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3?
Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...