raducu. Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 ce are special kit-ul ala? PS..eu nu as renunta la vfr daca este in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 ce are special kit-ul ala? Am citit despre pinioanele si foile vortex ca ar fi cam cele mai bune. Si cum m-am hotarat sa nu mai vand asa curand motocicleta vreau sa pun pe ea ce e mai bun. Si plus dasta daca te uiti si la designul foilor si pinioanelor de la vortex este ceva mai special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Pun si aici in "curtea noastra" anuntul de vanzare al vfr-ului: Vand Honda VFR 750, an de fabricatie 1988. 74500 km pret 2000 Euro. Locatie: Botosani Ce am schimbat la ea: 1. Amortizor spate Wilbers 450 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow.../federbeine.pdf 2. Arcuri si ulei furca Wilbers 100 + 11 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow...gabelfedern.pdf 3. Toba inox Lazer + galerie modificata 4-in-1 250 € 4. Kit de lant DYD 170 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...artnr_gr=100411 5. Filtru aer K&N 110 € 6. Baterie Varta 66 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...tnr_gr=10036700 7. Bi – Xenon H4 100 € 8. Semnalizari mici cu led 9. Cooler pe releu O vand pentru ca mi-am luat alta motocicleta si nu mai merg cu asta atat de mult incat sa se merite s-o mai tin. De cand am luat-o, nu am avut nici o problema cu ea. M-a purtat credincioasa prin toata tara. Nu am schimbat la ea decat consumabile (ulei, filtre, cauciucuri). Oricum, e un model recunoscut in toata lumea pentru fiabilitate. Uleiul l-am schimbat tot timpul la 5000 de km si am folosit numai Motul. Am facut 35000 de km cu ea timp de 3 sezoane. Am schimbat amortizorul central si arcurile furcii fata pentru ca cele originale nu se mai comportau cum trebuie pe viraje. Am fost primul roman care a comandat de l aWilbers !! Ma intrebau aia cam pe unde e Romania, ca nu stiau ce taxe sa-mi aplice la colet ! Toba e “Lazer”, singurul model aftermarket omologat pt. modelul asta de VFR. Asta am castigat-o la o licitatie pe Ebay. Pretul este fix. La cate am pus pe ea, cine o cumpara nu mai are de schimbat decat cauciucurile ca fata mai merge, dar spatele a ajuns la marker, uleiul si filtrul, ca a stat in garaj pe iarna. Contact: Claudiu 0744916987 toroush_claudio@yahoo.com Poze de la iesirile prin tara: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 ma poate ajuta cineva cu o informatie,nu gasesc in manual pt honda VFR model 91 750F cati litri imi intra in motor acolo imi dau doua valori una 2.9 si alt 4.0l nu inteleg diferenta multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibicu Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 salut toti vfr-istii.. puteti sa-mi spuneti si mie daca 190/55/17 merge ok pe o vifera din 97'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 ma poate ajuta cineva cu o informatie,nu gasesc in manual pt honda VFR model 91 750F cati litri imi intra in motor acolo imi dau doua valori una 2.9 si alt 4.0l nu inteleg diferenta multam mult da mi un mesaj cu adresa de mail si ti l trimit Va salut Ca posesor de VFR si alte lichioane pe doua roti, is nehotarat in legatura cu un schimb moto. Am un VFR 750cmc din '93, stare impecabila, ingrijit, garaj, toate schimbate pe el... ca nou si un Gilera 600cmc in stare foarte buna. Sa le schimb pe ambele pe un Africa Twin... ??? Tin sa mentionez ca daca as fi mai bogat nu m-as supune la asemenea incercari, dar trebuie sa iau urgent o hotarare, avand in vedere ca ideea cu Africa Twin ma bazaie de cativa ani incoace... poze cu inculpatii, atasate. Astept pareri. Va multumesc! ...la nedumerirea asta nu ma ajuta nimeni?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazyrf600 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) ma poate ajuta cineva cu o informatie,nu gasesc in manual pt honda VFR model 91 750F cati litri imi intra in motor acolo imi dau doua valori una 2.9 si alt 4.0l nu inteleg diferenta multam mult Manualul iti poti gasi pe net, oricum la ulei iti intra 3.1 L fara filtru si cu filtru 3.3 L Pun si aici in "curtea noastra" anuntul de vanzare al vfr-ului:Vand Honda VFR 750, an de fabricatie 1988. 74500 km pret 2000 Euro. Locatie: Botosani Ce am schimbat la ea: 1. Amortizor spate Wilbers 450 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow.../federbeine.pdf 2. Arcuri si ulei furca Wilbers 100 + 11 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow...gabelfedern.pdf 3. Toba inox Lazer + galerie modificata 4-in-1 250 € 4. Kit de lant DYD 170 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...artnr_gr=100411 5. Filtru aer K&N 110 € 6. Baterie Varta 66 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...tnr_gr=10036700 7. Bi – Xenon H4 100 € 8. Semnalizari mici cu led 9. Cooler pe releu O vand pentru ca mi-am luat alta motocicleta si nu mai merg cu asta atat de mult incat sa se merite s-o mai tin. De cand am luat-o, nu am avut nici o problema cu ea. M-a purtat credincioasa prin toata tara. Nu am schimbat la ea decat consumabile (ulei, filtre, cauciucuri). Oricum, e un model recunoscut in toata lumea pentru fiabilitate. Uleiul l-am schimbat tot timpul la 5000 de km si am folosit numai Motul. Am facut 35000 de km cu ea timp de 3 sezoane. Am schimbat amortizorul central si arcurile furcii fata pentru ca cele originale nu se mai comportau cum trebuie pe viraje. Am fost primul roman care a comandat de l aWilbers !! Ma intrebau aia cam pe unde e Romania, ca nu stiau ce taxe sa-mi aplice la colet ! Toba e “Lazer”, singurul model aftermarket omologat pt. modelul asta de VFR. Asta am castigat-o la o licitatie pe Ebay. Pretul este fix. La cate am pus pe ea, cine o cumpara nu mai are de schimbat decat cauciucurile ca fata mai merge, dar spatele a ajuns la marker, uleiul si filtrul, ca a stat in garaj pe iarna. Contact: Claudiu 0744916987 toroush_claudio@yahoo.com Poze de la iesirile prin tara: Salut, o carena laterala stanga cea pe care scrie VFR, ma puteti ajuta si pe mine SH sau noua nu conteaza si orce culoare Ms frumos este vorba despre un RC 36 din 1991 Editat Februarie 16, 2009 de bazyrf600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 In Romania apare Elf Workshop da si nr de tel http://www.vortexracing.com/index.php?subm...p;category=Main Dc it iei da detalii si io tre sa il schimb peste cateva mii Am reusit sa dau de cei de la Elf si mi-am si comandat kitul de lant, mi-au facut un pret care era cu mult sub pretul la care il gasisem pe ebay. Pretul de pe ebay era de 200 dolari + transportul, iar cei de la elf mi-au dat pretul de 787 ron - 30% discount = 550 ron pt pinion si foaie vortex din aluminiu si lant RK. Daca vrei si tu poti sa-l suni direct pe tipul care se ocupa cu partea de motociclete pt ca am sunat la numarul de pe site si imi dadusera un numar dupa care cine mi-a raspuns la numarul ala mi-a dat alt numar. Numarul la care poti suna este: 0721.253.186 sau 021.3698510 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salut, o carena laterala stanga cea pe care scrie VFR, ma puteti ajuta si pe mine SH sau noua nu conteaza si orce culoare Ms frumos este vorba despre un RC 36 din 1991 Da mi un pm ca am un prieten care dezmembreaza un vfr rc 36 din 91-93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salut. Mi-am montat de curand ghidoane mai inalte, facute din inox, copiate cumva dupa Helibars. Nu e rau, problema nou aparuta insa e protectia la vant. Mai precis, acum sunt mai expus, asa ca as avea nevoie de un parbriz touring. Pe Louis apare ceva la 80 de euro, dar nu vad o fotografie sau dimensiuni ca sa imi dau seama de diferenta fata de original. A pus cineva? Sau imi puteti recomanda altceva? Va rog. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Adi...intreaba totusi si la honda..parca era 110 euro...e cu 5 cm mai inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salut. Mi-am montat de curand ghidoane mai inalte, facute din inox, copiate cumva dupa Helibars. Nu e rau, problema nou aparuta insa e protectia la vant. Mai precis, acum sunt mai expus, asa ca as avea nevoie de un parbriz touring. Pe Louis apare ceva la 80 de euro, dar nu vad o fotografie sau dimensiuni ca sa imi dau seama de diferenta fata de original. A pus cineva? Sau imi puteti recomanda altceva? Va rog. Multumesc. eu am pe vtec si isi face treaba. e un parbriz givi. pt tine ar fi http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_acce...i.asp?CO_ID=461 din cate spune site-ul, importatorul in romania este united motors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 E ceva mai vechi, dar in caz ca nu-l stiti... e mortal : http://www.youtube.com/watch?v=ukAhlxl4hmM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salut, o carena laterala stanga cea pe care scrie VFR, ma puteti ajuta si pe mine SH sau noua nu conteaza si orce culoare Ms frumos este vorba despre un RC 36 din 1991 Salut! Am eu una, am de vanzare carenaj complet de VFR, era pe motorul meu (RC36, din'92). Am modificat motocicleta, de-aia e de vanzare, n-am avut accidente. O dau ieftin, astept pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 @adrian P..pt parpbriz,mai poti incerca si AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Merci Raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Adi, vezi ca sunt pe Louis niste parbrize VARIOSCREEN. Costa ceva, dar ai posibilitatea sa le reglezi. Si conteaza mult sa ai optiunea asta. Sau, in loc sa te chinui cu schimbat coarne, sea, parbriz, etc... vinzi veferica si-ti cumperi un touring. Sau endurotouring, ca oricum aici o sa ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Nu zici rau, Toro. Da'...ma cam "strange un ciorap" mon cher. In plus eu sunt multumit de VFR-ica mea. O mai tin o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 da mi un mesaj cu adresa de mail si ti l trimit ...la nedumerirea asta nu ma ajuta nimeni?!? eu am aflat ca intra 3.1l cu tot cu filtru de ulei adresa de mail este ciobanualinush@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 eu am aflat ca intra 3.1l cu tot cu filtru de ulei adresa de mail este ciobanualinush@yahoo.com ...era vb de alta problema, nu de ulei, la aia am raspuns altcuiva, se vedea clar. era vb de problema/nedumerirea schimbului moto. Cei de pe forumul AT se inghesuiau cu raspunsurile, bagamias p in stikerele p... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Am o rugaminte pt cei cu VFR VTEV din Timisoara sau de prin imprejurimi, daca pot sa imi imprumute manerele de la pasager ca sa vad daca le pot monta cu suportul de bagaje pe motor, ca ala care mi l-a adus a zis ca fostul proprietar le-a dat jos ca sa poata sa puna suportul........suportul ii KAPA si arata la fel ca cel de la GIVI....... eu cred ca se pot monta si cu suportul sus si ala a zis asa ca sa se scape de mine, dar totusi nu vreau sa cupar aiurea, ca daca nu se pot monta atunci imi iau suport cu tot cu manere.... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draq Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3? Hey Este adevarat ca este un moto greu (248) si poate mai dificil la manevre, intoarceri la viteza mica, dar totul depinde de experienta sau de cat de adaptabil esti. Eu personal nu am avut probleme in oras prin coloanele de auto nici cu vfr-ul nici cu cbr-ul, depinde de maiestrie. Fata de cbr uri parerea mea testata este ca iti ofera mai multa satisfactie la capitolul sunet, putere mai mare de la turatii inferioare, dat fiind ca este un V4 nu 4linie. Cbr-ul este mai usor cu cateva zeci de kg. Deci la viteza finala sau/si la viteze peste 1oo poate intrece un vfr, dar oricum nu suntem pe pista. Daca e sa aleg intre un F3 sau VFR eu as alege VFR-ul... UN V4 SI UN X http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...994-170645.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Este un film despre aceste bijuteri mecanice, am ramas impresionat... Pe cind am sa imi vind GS-ul am sa ma fac "frate" cu voi Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) un V4 sa fie mai docil decat un 4 in linie... never. La turatii mici trage mai bine V-ul. Da, e mult mai greu de manevrat decat un enduro de exemplu... uita-te la cat e cursa ghidonului. CBR-ul e mult mai mic, in comparatie cu VFR-ul te simti ca pe bicicleta. In oras mai e aspectul zgomotului de la distributia pe pinioane (pentru modelele care o mai au asa)... poate fi enervant pana te obisnuiesti. Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3? Editat Martie 4, 2009 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.