Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Îi frumoasă, parcă am mai vazut-o aici pe forum de vânzare. Să stați departe de incidente ! Felicitări !

 

Multumesc pentru aprecieri!

Am cumparat-o tocmai din Focsani ,am batut toata tara pentru ea,dar merita fiecare km pe care l--am facut :)

Sa ne vedem cu bine pe sosele si la intruniri.

 

O zi buna,

Dacu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,care sunteti de prin turda si stiti unde pot gasi un extractor de suruburi de cumparat?pt ca nu mai pot desface rezervoarele de la lichidul de frana,nu mai prinde surubelnita.cu ocazia asta VA UREZ LA MULTI ANI!!!MULTE IMPLINIRI SI CAT MAI PUTINE EVENIMENTE DACA SE POATE CHIAR DELOC.!!

Editat de trogheru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Dacule, foarte frumoasa, sa ai parte de ea, multa bafta!

Sa ne vedem pe drumuri...

 

Merci domnu,tre sa dau o :D cu prima ocazie,deoarece ma influentat mult tura cu motorul tau ,deoarece a fost primul VFR pe care m-am dat. :cheers:

Sa ne vedem cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,care sunteti de prin turda si stiti unde pot gasi un extractor de suruburi de cumparat?pt ca nu mai pot desface rezervoarele de la lichidul de frana,nu mai prinde surubelnita.cu ocazia asta VA UREZ LA MULTI ANI!!!MULTE IMPLINIRI SI CAT MAI PUTINE EVENIMENTE DACA SE POATE CHIAR DELOC.!!

extractoare am gasit in Practiker, dar eu am rezolvat problema cu o dalta micuta si foarte ascutita cu care am ciocanit usor surubul in sensul de desfacere (cu un ciocan mic.).sper sa ma fi facut inteles.

te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se rezolvă cu dalta. Prima dată îi faci un cant micuț apoi dai în sensul de desfacere. Am avut aceaÂşi problemă.

 

Suruburile alea de la rezervor se strâng foarte uÂşor, nu trebuie o forță mare, altfel se desfac foarte greu, sau chiar se strică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se rezolvă cu dalta. Prima dată îi faci un cant micuț apoi dai în sensul de desfacere. Am avut aceaÂşi problemă.

 

Suruburile alea de la rezervor se strâng foarte uÂşor, nu trebuie o forță mare, altfel se desfac foarte greu, sau chiar se strică.

eu asa l am luat .asa ca nu am stiut ce sa i fac.mersi pt sfaturi. :D

Mesaj completat

extractoare am gasit in Practiker, dar eu am rezolvat problema cu o dalta micuta si foarte ascutita cu care am ciocanit usor surubul in sensul de desfacere (cu un ciocan mic.).sper sa ma fi facut inteles.

te salut

mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa l am luat .asa ca nu am stiut ce sa i fac.mersi pt sfaturi. :lol:

Mesaj completat

 

mersi mult.

astazi am incercat cu dalta si datorita voua am reusit :cheers: mai ramane o intrebare?in rezervorul pt ambreiaj ce se baga tot lichid de frana? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Little help please

 

Am si eu o rugaminte adresata posesorilor de VFR. Sunt pe cale sa achizitionez un VFR 800 din Italia, an 2002, 24000 km... ma intereseaza sa aflu daca as putea sa ma astept la ceva probleme/cheltuieli in perioada imediat urmatoare... eu am cam frunzarit forumurile si am gasit numai de bine, in general... fiabilitate Honda,etc. Problema este ca eu nu m-am apropiat de un astfel de motor, m-am hotarat ca l-as vrea din poze si review-uri dar am vrut sa va cer un sfat pentru ca este o investitie cam mare pentru mine si nu cred ca mi-as permite imediat si alte cheltuieli pricinuite de el. So, oricine are o parere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăsta-i modelul cu distribuție pe lanț cred că. Întradevăr arată foarte bine, estetic, dar personal, aÂş merge pe mâna distribuției pe roți dințate, deci modelele astea mai recente, dacă tot vrei ceva mai nou, adică 98-2001.

 

Mesaj completat

Ăsta-i modelul cu distribuție pe lanț cred că. Întradevăr arată foarte bine, estetic, dar personal, aÂş merge pe mâna distribuției pe roți dințate, deci modelele astea mai recente, dacă tot vrei ceva mai nou, adică 98-2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, de la VTEC 2002 adica s-a reintrodus distributia pe lant.

Dar e destul de fiabila incat sa nu-ti faci probleme. S-a dus vremea in care faceau Honda asa prostii incat au trebuit sa treaca pe pinioane.

 

Cel mai probabil lucru sa cedeze ar fi R/R (regulator/rectifier). Cauta pe forumuri de VFR si gasesti o gramada de evaluari. Verfica daca e modelul original de R/R. Daca a fost schimbat cu un aftermarket e ok. Daca e cel original verifica starea mufei a firelor, etc pentru semne ca incepe sa cedeze (afuma mufa, firele la inceput, etc...).

 

In rest uita-te la consumabile: ulei si lichid de frana oricum ar trebui sa schimbi indiferent ce ti se spune.

Uita-te la grosimea discurilor de frana, cat mai e din placutele de frana.

Si la cauciucuri, nu numai adancimea profilului dar si data scrisa pe lateral ca sa nu fie statute foarte mult (deci transformate in plastic in loc de cauciuc).

 

 

Ăsta-i modelul cu distribuție pe lanț cred că. Întradevăr arată foarte bine, estetic, dar personal, aÂş merge pe mâna distribuției pe roți dințate, deci modelele astea mai recente, dacă tot vrei ceva mai nou, adică 98-2001.

 

Mesaj completat

Ăsta-i modelul cu distribuție pe lanț cred că. Întradevăr arată foarte bine, estetic, dar personal, aÂş merge pe mâna distribuției pe roți dințate, deci modelele astea mai recente, dacă tot vrei ceva mai nou, adică 98-2001.

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, de la VTEC 2002 adica s-a reintrodus distributia pe lant.

Dar e destul de fiabila incat sa nu-ti faci probleme. S-a dus vremea in care faceau Honda asa prostii incat au trebuit sa treaca pe pinioane.

 

Cel mai probabil lucru sa cedeze ar fi R/R (regulator/rectifier). Cauta pe forumuri de VFR si gasesti o gramada de evaluari. Verfica daca e modelul original de R/R. Daca a fost schimbat cu un aftermarket e ok. Daca e cel original verifica starea mufei a firelor, etc pentru semne ca incepe sa cedeze (afuma mufa, firele la inceput, etc...).

 

In rest uita-te la consumabile: ulei si lichid de frana oricum ar trebui sa schimbi indiferent ce ti se spune.

Uita-te la grosimea discurilor de frana, cat mai e din placutele de frana.

Si la cauciucuri, nu numai adancimea profilului dar si data scrisa pe lateral ca sa nu fie statute foarte mult (deci transformate in plastic in loc de cauciuc).

Eu n-am zis că n-a fi bune, dar totuÂşi distribuția pe roți dințate ii un subsistem la care nu trebuie să te mai gandeÂşti.

Pe lângă ce a zis colegu mai sus mai poți verifica sau întreba de lanț. S-ar putea să fie cel original. Dacă e cel original s-ar putea să te lase în viitorul apropiat.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, de la VTEC 2002 adica s-a reintrodus distributia pe lant.

Dar e destul de fiabila incat sa nu-ti faci probleme. S-a dus vremea in care faceau Honda asa prostii incat au trebuit sa treaca pe pinioane.

 

Cel mai probabil lucru sa cedeze ar fi R/R (regulator/rectifier). Cauta pe forumuri de VFR si gasesti o gramada de evaluari. Verfica daca e modelul original de R/R. Daca a fost schimbat cu un aftermarket e ok. Daca e cel original verifica starea mufei a firelor, etc pentru semne ca incepe sa cedeze (afuma mufa, firele la inceput, etc...).

 

In rest uita-te la consumabile: ulei si lichid de frana oricum ar trebui sa schimbi indiferent ce ti se spune.

Uita-te la grosimea discurilor de frana, cat mai e din placutele de frana.

Si la cauciucuri, nu numai adancimea profilului dar si data scrisa pe lateral ca sa nu fie statute foarte mult (deci transformate in plastic in loc de cauciuc).

 

Asta cu mufa am vazut-o aici pe forum. In state am citit ca au fost rechemate toate si li s-a schimbat instalatia... prin Europa nu am citit despre rechemare... oricum nu cred sa fie costurile chiar foarte mari... in rest, vad ca e cum ma asteptam (fara probleme majore adica)... consumabilele trebuiesc schimbate oricum, sa sper ca nu are nevoie imediat si de cauciucuri...Multumesc frumos de sfaturi!

Problema este ca eu nu vad motocicleta decat cand ajunge acasa. Am vorbit cu cineva care se ocupa cu adusul moto din Italia, mi-a fost recomandat cu mare caldura de un prieten, am citit si pe forumuri despre el numai de bine, si el o vede/verifica acolo. Ideea este ca el imi da toate detaliile de la fata locului, imi spune tot ce vede dar decizia de cumparare imi apartine. Eu am incrdere in el pentru ca nu dau nici un ban decat cand ajunge motorul acasa, iar daca atunci ceva nu corespunde descrierii pot sa il refuz. Deci interesul este si al lui sa gaseasca ceva ok ca altfel ramane cu motorul pe cap sa il vanda.

 

Eu n-am zis că n-a fi bune, dar totuÂşi distribuția pe roți dințate ii un subsistem la care nu trebuie să te mai gandeÂşti.

Pe lângă ce a zis colegu mai sus mai poți verifica sau întreba de lanț. S-ar putea să fie cel original. Dacă e cel original s-ar putea să te lase în viitorul apropiat.

Imi place mai mult modelu dupa 2002, citisem ca s-a schimbat distributia atunci insa sper sa nu fie probleme... Am in vedere la consumabile lant, frane, cauciucuri si caut un motor care sa fi avut un singur proprietar si o carte de service din care sa reiasa reviziile facute...

Editat de xdo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @xdo,

eu sunt la al doilea VFR VTEC; primul, din 2002, l-am vandut la 66.000km si in afara de rulmentii de la jug nu avea nici o problema tehnica. Nu l-as fi vandut daca nu as fi avut intentia de a trece pe un BMW 1200 GS, iar dupa ce mi-a trecut mi-am luat tot VFR dar din 2008.

 

De consumabile nu zic nimic, alea trebuie schimbate, in rest:

 

1. Problema cu releul de incarcare a fost rezolvata la VFR incepand cu modelul din 2000 (din cate imi aduc aminte). La VTEC releul nu mai este plasat sub carena spate ci pe cadru in dreapta fata neacoperit de nimic si are aripioare de racire pe toata suprafata (suprafata mult mai mare decat la modelele anterioare) ceea ce duce la o racire mult mai buna.

2. Problema cu mufa: @rechinul alb spunea sa verifici mufa de la releul de incarcare (poti sa faci si asta, mai ales ca e la vedere), dar este vorba de o alta mufa cu probleme la modelul 2002-2005. Sub carena stanga, cam unde se lipeste cu cea frontala e o mufa acoperita de un clopot din cauciuc in care un fir de masa este subdimensionat si creeaza probleme. La mufa asta ar trebui sa te uiti si sa vezi daca e ingalbenita pe la vre-un fir sau fir topit.

-era cineva in Bucuresti care a avut problema asta cu un VTEC (in topicul asta e sigur, dar nu am timp sa caut)

 

Pt 2002 gasisem mai demult un recall legat de scurgeri de lichid la frana spate (fostul motor se incadra pt recall dar nu avea nici o problema).

 

In concluzie, recomand VFR-ul.

 

Daca ai nevoie de inca o pereche de ochi cand iti vine motorul da un semn.

Bafta si sa ne tii la curent,

Sergiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @xdo,

eu sunt la al doilea VFR VTEC; primul, din 2002, l-am vandut la 66.000km si in afara de rulmentii de la jug nu avea nici o problema tehnica. Nu l-as fi vandut daca nu as fi avut intentia de a trece pe un BMW 1200 GS, iar dupa ce mi-a trecut mi-am luat tot VFR dar din 2008.

 

De consumabile nu zic nimic, alea trebuie schimbate, in rest:

 

1. Problema cu releul de incarcare a fost rezolvata la VFR incepand cu modelul din 2000 (din cate imi aduc aminte). La VTEC releul nu mai este plasat sub carena spate ci pe cadru in dreapta fata neacoperit de nimic si are aripioare de racire pe toata suprafata (suprafata mult mai mare decat la modelele anterioare) ceea ce duce la o racire mult mai buna.

2. Problema cu mufa: @rechinul alb spunea sa verifici mufa de la releul de incarcare (poti sa faci si asta, mai ales ca e la vedere), dar este vorba de o alta mufa cu probleme la modelul 2002-2005. Sub carena stanga, cam unde se lipeste cu cea frontala e o mufa acoperita de un clopot din cauciuc in care un fir de masa este subdimensionat si creeaza probleme. La mufa asta ar trebui sa te uiti si sa vezi daca e ingalbenita pe la vre-un fir sau fir topit.

-era cineva in Bucuresti care a avut problema asta cu un VTEC (in topicul asta e sigur, dar nu am timp sa caut)

 

Pt 2002 gasisem mai demult un recall legat de scurgeri de lichid la frana spate (fostul motor se incadra pt recall dar nu avea nici o problema).

 

In concluzie, recomand VFR-ul.

 

Daca ai nevoie de inca o pereche de ochi cand iti vine motorul da un semn.

Bafta si sa ne tii la curent,

Sergiu

 

Multumesc frumos atat pentru sfaturi cat si pentru oferta de a ma ajuta la cumparare. Problema este ca motorul ajunge la Oradea si acolo decid daca il achit sau nu. Alta problema este ca a cam picat varianta initiala intrucat motorul ala nu mai avea stickerele cu vfr pe carene, fusese revopsit si am renuntat la el... nu avea nici carte service la zi...mai multi proprietari,etc. Mai am o varianta acum, un 2003, 22500 km dar este un pic mai scumput si are nevoie si de cauciucuri. Incerc s aflu mai multe despre istoric, dar este la un dealer acum si sincer nu stiu cata incredere sa am ca nu a fost "aranjat" un pic. Va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos atat pentru sfaturi cat si pentru oferta de a ma ajuta la cumparare. Problema este ca motorul ajunge la Oradea si acolo decid daca il achit sau nu. Alta problema este ca a cam picat varianta initiala intrucat motorul ala nu mai avea stickerele cu vfr pe carene, fusese revopsit si am renuntat la el... nu avea nici carte service la zi...mai multi proprietari,etc. Mai am o varianta acum, un 2003, 22500 km dar este un pic mai scumput si are nevoie si de cauciucuri. Incerc s aflu mai multe despre istoric, dar este la un dealer acum si sincer nu stiu cata incredere sa am ca nu a fost "aranjat" un pic. Va tin la curent.

Este unul frumos pe okazii. ro . Trage un ochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este unul frumos pe okazii. ro . Trage un ochi.

 

Da il stiu de ceva timp. E foarte frumos. Problema este pretul. Eu il aduc cu 3600 la Oradea...probabil ca ies pe la 3800 cu el inmatriculat pe numele meu. Asa mai este si pe forum aici unul la 4300. S-a vandut la alfamotors in decembrie unul cu ABS din 2003 la 3500. Deci pretul la care chiar se si vinde este undeva 3500-3700.

Adaug o poza si cu asta despre care vorbesc eu..

 

post-48084-1295558378_thumb.jpg

Editat de xdo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăla de la Afla era mânărit.

 

Sincer si mie mi s-a parut. In poza de pe site se vedea un furtun de sub rezervor care mergea prin lateral, plus ca a fost postat pe bikeshop de 3 oameni diferiti avand intai 20.000km, apoi 19.000 si ultima data 18500, in conditiile in care nu a fost nici macar inmatriculat in Romania.

Nu prea am incredere sa iau un motor din tara, dar sincer si asta la care ma uit e intr-o reprezentanta din Milano... aia n-or putea sa faca magarii??? Baiatul care se ocupa zice ca el are incredere totala in dealer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...