Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Mda..destul de scump la 90 buc. Am comandat 2 cuie și un set de garnituri, asa vin la set...4, sa fie.ajung pe săptămâna viitoarea.

» Post actualizat in 12 Oct 2016 11:40

Astăzi am schimbat și cuiele pontou și tot degeaba. După 10 min de mers curge benzina iar. Da benzina pe la filtru de aer ca la robinet....

» Post actualizat in 12 Oct 2016 11:41

Și se curge și pe la carburatoare. O fi de la robinetul de benzina...nu știu ce sa mai cred. Am dat și pe alea 200 de lei degeaba, schimba garnituri la carburatoare, cuiele pontou... Tot degeaba

 

man e fix de la robinet.

robinetul de benzina e vacuumatic deci nu are voie sa lase nimic sa curga atat timp cat motorul nu functioneaza. mai departe nush din ce ratiuni economice carburatoarele nu au o "siguranta" si ele sa nu lase benzina sa curga mai departe.

daca vrei sa fii sigur, desfa robinetul si verifica garnitura aia ca un smiley face din partea cu maneta. daca e intacta ok, problema e in alta parte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I am tot scris mesaje pe facebook domnului si nu mi a raspuns ,o sa imi comand crash padurile de pe ebay si gata , ms frumos oricum

0722646373 am facut rost de numar

suna-l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand stop cu leduri pentru Suzuki Bandit 600/1200 Mk1 (1995-1999), functional, am atasat poze cu el stins, pe pozitii si cu frana apasata.

Semnalizari cu led, functionale le-am montat anul asta la inceputul sezonului am facut vreo 1500 km cu ele.

Motivul vanzarii - vreau stop cu semnale incluse. Daca se vinde o sa imi iau, daca nu le pastrez ca merg foarte bine.

 

Pret stop 120 lei

Semnalizarile 30 lei

 

Telefon 0740680234

 

post-27379-0-14732000-1477765186_thumb.jpgpost-27379-0-68212400-1477765187_thumb.jpgpost-27379-0-17201100-1477765189_thumb.jpgpost-27379-0-71345300-1477765190_thumb.jpgpost-27379-0-16953200-1477765192_thumb.jpgpost-27379-0-82800800-1477765193_thumb.jpgpost-27379-0-48223100-1477765195_thumb.jpg

Editat de paul90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat azi presiunea la roti si am observat ca scapa tare pe la ventil. Presiunea era relativ OK, dar cind am pus capacelul inapoi se simtea cum iese aer. Se poate schimba doar valva? Pe vremuri la bicicleta se insuruba in stutul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri la bicicleta se insuruba in stutul ala.

La fel e si la asta. Am avut si eu candva problema asta. Te duci la o vulcanizare, o iei cu 5lei si o schimbi singur (daca ai capacel din ala vechi ca la dacii). Daca nu ma insel, vazusem smecheriile astea odata si pe prin Auchan pe la accesorii auto (ventilu' nu capacu).

 

capacel-ventil-.jpg

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil nu au vrut sa puna, mai sunt mobre asa....

de exemplu, Cagiva Raptor are doar becuri/icoane de avertizare....ce se aprind doar daca e buba, gen, daca se aprinde becul de temperatura, opreste ca s-a supraincalzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand ansamblu complet fata Suzuki Bandit an 1996. In urma unui uppgrade am ramas cu piesele astea.

Furca a fost servisata anul trecut, are simeringuri ulei si praf ALL BALLS si ulei Motul 15w. Furca este perfect dreapta si nu pierde gram de ulei.

Ansamblul contine furca, juguri,ax roata, roata fata cu discuri de frana bune pe ea, 2 etrieri Nissin si aripa fata.

Pentru cei interesati ne auzim la telefon 0720721969 Andrei

Pret 250 E fix.

post-73897-0-33936100-1478543243_thumb.jpg

post-73897-0-00865700-1478543252_thumb.jpg

post-73897-0-42716700-1478543262_thumb.jpg

post-73897-0-98774700-1478543270_thumb.jpg

post-73897-0-74653300-1478543280_thumb.jpg

post-73897-0-52430200-1478543287_thumb.jpg

post-73897-0-23453900-1478543309_thumb.jpg

post-73897-0-62985300-1478543328_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt începător și ma uitam după un bandit. M-am oprit la un gsf600s an 2003-2004 deoarece vreau sa îl folosesc și în afara orașului, iar prețul se încadrează in bugetul meu. Care sunt punctele tari și slabe ale acestui motor. Este potrivit pt un începător? Am 175 și 80 kg se privește pentru statura mea? Ce ma sfătuiți sa verific la motor pt ca îl voi lua de pe olx. Va mulțumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde esti si de unde iei motorul? Cel mai bine te duci cu un posesor sau cu un mecanic dupa tine. Plusuri ar fi mententata scazuta, ieftina si manevrabilitate foarte buna dupa parerea mea. Minusurile o sa apara dupa ce treci de 2-3 sezoane, cand probabil ca o sa vrei mai mult. Se poate considera minus, la versiunea naked vantul care te cam bate cand iesi din oras(asta e minus la toate naked-urile). Ele sunt gandite ca si motoare de oras si naveta scurta/ture scurte. Eu am facut anul asta cehia cu al meu, si am simtit nevoia de ceva semicarene.

La intaltimea ta nu cred ca o sa ai probleme prea mari cu ajunsul la asfalt. Verifica aici: cycle-ergo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu sunt din București iar motoarele le-am gasit în București și Târgoviște. Cel din buc e din 2004 și are mai multi km iar celalat din Târgoviște din 2003 cu mai putini. Având în vedere ca sunt ambele sh nu poți ști niciodată km reali. Contează starea lor. M-am gândit la semicarene din motiv va ești mai protejat în afara orașului. Este diferența mare intre naked și semicareneat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu sunt din București iar motoarele le-am gasit în București și Târgoviște. Cel din buc e din 2004 și are mai multi km iar celalat din Târgoviște din 2003 cu mai putini. Având în vedere ca sunt ambele sh nu poți ști niciodată km reali. Contează starea lor. M-am gândit la semicarene din motiv va ești mai protejat în afara orașului. Este diferența mare intre naked și semicareneat?

 

ala din bucuresti e al meu. poti sa mai te uiti pe aici dupa postari in care l-am mai balacarit daca vrei istoric. :P

eu nu am mers cu bandit naked ca sa fac o comparatie directa dar semicarena de pe el e misto, mai ales daca ai si parbriz putin mai inalt. acum ca am trecut la carenata complet pot sa zic ca e mai mult vant pe la picioare pe bandit, dar na, e SEMIcarenat..

 

a zis bine Zven, abia dupa 3 ani vrei altceva daca o sa fie prima mobra.

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Sunt un proaspăt posesor de bandit 600s din 2002 si am o mica curiozoitate/ sau problema.

Dupa ce trec de 4-5 mii rpm in zona bordului ( in spatele lui) din cauza viibratiilor apare un "barait" foarte puternic. Daca pun mâna pe bord si pe plasticul din spate se "linisteste".

La voi e la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Sunt un proaspăt posesor de bandit 600s din 2002 si am o mica curiozoitate/ sau problema.

Dupa ce trec de 4-5 mii rpm in zona bordului ( in spatele lui) din cauza viibratiilor apare un "barait" foarte puternic. Daca pun mâna pe bord si pe plasticul din spate se "linisteste".

La voi e la fel?

La mine (naked) problema asta aparea din cauza carcasei de ceasuri si capacului care erau sparte si bucatelele lipite. Am rezolvat problema prin comanda pieselor originale si montarea lor. Nu stiu cum e la S, dar nu cred ca ar strica sa te uiti sa vezi ce e in spatele bordului. Iti doresc sa ai parte doar de surprize placute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fislea: cum a zis si turbodiesel, desfa partea din fata si vezi ce nu e prins cum trebuie sau rupt/spart/crapat.

@apartegeorge: nu stiu de unde ai aflat tu ca poti merge 10k cu acelasi ulei cu bandit, dar cel putin la prima versiune se schimba la maxim 6k. Nu cred ca la urmatoarele s-a marit numarul de km dintre schimburi desi racirea e pe apa. Daca mergi mult in oras eu zis sa il schimbi mai repede, pentru ce desi nu faci 6k km, motorul merge si cand astepti la semafor, mergi incet printre masini, si alte situatii. Uzura se face chiar daca nu faci km, si uleiul isi va pierde din proprietati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Banditul meu bordul se prinde in doua suruburi in partea de jos si un pinten care intra intr-o bucsa de cauciuc, in partea de sus, in spate. Da-l jos si vezi ce se intampla, poate nu mai ai acea bucsa sau este ciufulita. Cred ca nu este diferita prinderea fata de al meu, poate pui niste poze ca sa ne dam cu parerea.

Am avut GSR iar acum GSF, la ambele trebuie schimbat uleiul la max. 6.000 km precum scrie in manualul ambelor modele. Nu va mai luati dupa toti neavizatii chiar daca lucreaza intr-un magazin de profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am demontant toata partea din fara Si in afara de o piulita lipsa la far si o urechiusa ruptă la o carena totul părea la locul lui. Bucsele de cauciuc de la bord arata bine, era strâns bine.

Am atasat doua poze cu bucatile si cu bucata de plastic care am impresia ca face gălăgie sa va dati o părere...

post-86322-0-40909200-1479497158_thumb.jpgpost-86322-0-80498300-1479497184_thumb.jpg

» Post actualizat in 18 Nov 2016 19:35

post-86322-0-24211600-1479497746_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca ti-ai luat deja motor. Felicitari! Eu nu am inaltatoare, deci o sa-mi dau cu parerea doar :). Cea mai simpla metoda este sa desfaci ghidonul, si incearca sa bagi niste bucati de lemn(diferite dimensiuni) intre prinderile actuale si ghidon. Daca la rotire cablurile trag de ghidon e clar ca iti trebuie cabluri mai lungi. Trial and error. Spor!

PS: pune si tu niste poze cu achizitia sa vaza si ochiurile noastre ce jucarica ti-ai luat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...