alexdx09 Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Are cineva idee cum vin firele alea 2 la bobinele de inductie la prima e un fir alb si unul portocaliu cu dungi albe si la a2a e unul portocaliu cu dungi albe si unul negru cu dungi galbene ...le facusem poze cand le.am demontat da s.a bulit cardul si s.au dus si pozele...in manual nu zice clar firul asta sus si asta jos si nu as vrea sa bulesc ceva...ma gandesc ca poate a mai avut cineva problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Are cineva idee cum vin firele alea 2 la bobinele de inductie la prima e un fir alb si unul portocaliu cu dungi albe si la a2a e unul portocaliu cu dungi albe si unul negru cu dungi galbene ...le facusem poze cand le.am demontat da s.a bulit cardul si s.au dus si pozele...in manual nu zice clar firul asta sus si asta jos si nu as vrea sa bulesc ceva...ma gandesc ca poate a mai avut cineva problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Asta e... Multumesc muuuuulllt. Gata s.au montat toate piesele nu mi.au ramas in plus ba chiar a si pornit:)) la a 5a cheie ca era sa crap langa ea...firele la bobine au fost invers de cum e la tn adica cel negru cu cel portocaliu....le.am luat dupa murdaria dupa ele ca unu era curat si unu murdar si nu se potriveau cu murdaria dupa bobina:)). Ba chiar am tras si o tura de 50km la 9 dimineata pe ceata maxima de la tara la munca ,mers numai cu viziera deschisa ca inghetase si nu mai vedeam...cand m.au vazut colegii s.au inchinat si cu picioarele ca eram tot plin de gheata...acum ii mai fac maine plinul si in garaj la munca pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Salut, revin si eu cu o rugaminte la cine are un esapament demontat Trebuie sa stiu care este diamentrul tevii care pleaca catre toba de la "colector". Am pierdut colierul original si tot sufla pe acolo. Am incercat cu Gum-Gum, care a tinut foarte bine acest sezon, dar parca vreau ceva mai solid. Un mecanic de la service auto mi-a zis de coliere (ca in imagine) doar ca trebuie sa stiu exact diametrul. Va multumesc! Editat Decembrie 4, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Gata s.au montat toate piesele nu mi.au ramas in plus ba chiar a si pornit:)) . pai si-o poza ceva? Banditi, daca aveti, sau auziti pe cineva care are o toba aftermarket ce se potriveste la B6 POP (de preferat cu DBkilleru aferent) dati de stire...on the long run, ca doar n-o sa-mi cumpar toba inainte de Craciun Mobra mea sta nemiscata din Sept, de cand mi-a expirat asigurarea....e deja la iernat. I-am dat bateria jos dar din pacate anul asta n-am mai apucat sa-i fac plinul, poate o sa car cu bidonul, desi cre'ca-s slabe sanse sa rugineasca rezervorul (da-o-n spanac, ca nu-i IZH ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 daca mai ai macar jumate de rezervor e ok. daca nu incearca sa ii mai pui vreo 5 litri. eu is patit cu banditul, l-am lasat fara gaz(de tot) si a ruginit. s-a rezolvat cu eletroliza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Pai arata ca inainte sa.l demontez singurul lucru care arata altfel sunt piesele astea Toba eu am luat de la cnv care le face manual...singura treaba e ca trebuie taiata cea veche si sudata asta.De auzit (parerea mea) se aude perfect adica te aude lumea in trafic si la drum lung dupa 100 km/h nu o mai auzi ca bubuie mai tare casca de la vant Si daca nu ii faci plinul pune motorul pe cricul central si agital din cand in cand sa ajunga benzina si pe "tavanul" rezervorului. Editat Decembrie 5, 2013 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Incepe si a mea sa prinda o forma mai am putin,dar pana la primavara o termin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Arata fain! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 vezi ca axul spate l-ai pus invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) nu cred ca conteaza cum e pus axul....l-am avut si asa, si cum trebe, n-am simtit nicio diferenta. cum l-a pus el e mai usor de strans daca esti dreptaci, ca ai piulita pe dreapta Editat Decembrie 10, 2013 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 e stangaci cred ca are treaba. rulmentii si distantatoarele s-au "format" dupa ax. sau invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 are treaba , daca ai amortizorul pe spate mai moale loveste in toba piulita de la ax... capatul axului trebuie sa stea pe partea cu toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 si in plus se schimba sensul filetului si cred ca se poate desfileta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) axul e tras de roata in sensul stringerii indiferent de cum e pus. nu se desfac piulitele de la culbutori, care-s pe filet de 4 si strinse la un cuplu infim in comparatie cu cei 100Nm de la roata. si culbutorii aia se izbesc in supape de 200 ori pe secunda in redline. sau cele de la biele, oala de ambreiaj etc. de desfacut nu se desface ala, singura problema reala poate sa fie cea de care a zis banditbiker82. eu am patit cu toba aftermarket, am pus-o intr-o pozitie deampulea si s-a atins de bascula, am o mica botitura pe interior. Editat Decembrie 10, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Buna seara domnilor . Am nevoie urgenta de robinetul de la rezervor pentru Bandit din 2000 ? Aveti careva ori vreun numar de telefon unde as putea gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Buna seara domnilor . Am nevoie urgenta de robinetul de la rezervor pentru Bandit din 2000 ? Aveti careva ori vreun numar de telefon unde as putea gasi? Daca te ajuta doar kit-ul de reparatie il gasesti aici http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/41937/category/10207000000/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Dragi banditologi, care aveti borduri aftermarket si isi fac treaba bine, da-ti-mi niste linkuri sa imi fac si eu o parere, incep sa ma descurajez cu bordul meu accidentat. Ms anticipat. Banditul e din 96, in caz ca are importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Salutare am si eu pasarica care ma ciocane in cap. Trebuie sa fac un drum de 50km cu banditul joi noaptea si ma intorc vineri seara, pentru mine nu imi fac griji ca o sa am vreo 4 perechi de pantaloni si 3 geci ) dar motocicleta are ulei 15w50(de vara) si temperatura va fii 3 -5 si ma ingrijorez sa nu ii fie frig. Voi ati mai mers in decembrie? Ma gandeam sa ii pun un carton pe radiatorul de ulei sau macar pe jumatate sa nu o afectez cumva...voi ce credeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 N-are nici o treaba, ture mari sa fie motorul mai cald si da-i bice, tu sa rezisti la frig... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 vezi ca axul spate l-ai pus invers na ca am schimbat si axul spate ca sa fii tu multumit...si eu! si aici va prezint ultimul model de stander fata model 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 daca-i pui si-un belly-pan alb, parca l-ar completa cumva. unde ai facut saua, de suriozitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 saua e facuta la darian acu vreo 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 saua e facuta la darian acu vreo 2 ani daca-i pui si-un belly-pan alb, parca l-ar completa cumva. unde ai facut saua, de suriozitate? cu siguranta ca am sa-i pun da nu stiu de care...si niste oil covere de alea...off dar no more $$$ deocamdata zic pas...pauza rezervorul si plasticaraia au mers la vopsit din nou ca nu mi-au placut cum au iesit,mai trebe far,ceasuri,toba saua va fi modificata la motodan,nu stiu aripa aia spate daca o mai pun si ce sa fac cu ea sa o mai tai sa o fac tot alba? asi vopsi albe si aparatorile de la airbox,dar nu stiu cum or sa se vada....multe intrebari,prea multi bani...NU MAI INTELEG NIMIC....SIMT CA-MI SCAPA CEVA...DAR NU STIU CE... aaaa...oglinzi,mansoane,ulei...maine ma apuc sa desfac carburatoarele sa vad si eu...oare ce au inauntru...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 motoru si evacuarile unde/cum le-ai vopsit?sunt curios cum o sa arate evacuarile dupa cateva mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.