Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Are cineva idee cum vin firele alea 2 la bobinele de inductie la prima e un fir alb si unul portocaliu cu dungi albe si la a2a e unul portocaliu cu dungi albe si unul negru cu dungi galbene ...le facusem poze cand le.am demontat da s.a bulit cardul si s.au dus si pozele...in manual nu zice clar firul asta sus si asta jos si nu as vrea sa bulesc ceva...ma gandesc ca poate a mai avut cineva problema asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva idee cum vin firele alea 2 la bobinele de inductie la prima e un fir alb si unul portocaliu cu dungi albe si la a2a e unul portocaliu cu dungi albe si unul negru cu dungi galbene ...le facusem poze cand le.am demontat da s.a bulit cardul si s.au dus si pozele...in manual nu zice clar firul asta sus si asta jos si nu as vrea sa bulesc ceva...ma gandesc ca poate a mai avut cineva problema asta

post-24366-0-01526200-1385072223_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asta e... :10:

Multumesc muuuuulllt.



Gata s.au montat toate piesele nu mi.au ramas in plus ba chiar a si pornit:)) la a 5a cheie ca era sa crap langa ea...firele la bobine au fost invers de cum e la tn adica cel negru cu cel portocaliu....le.am luat dupa murdaria dupa ele ca unu era curat si unu murdar si nu se potriveau cu murdaria dupa bobina:)).

Ba chiar am tras si o tura de 50km la 9 dimineata pe ceata maxima de la tara la munca ,mers numai cu viziera deschisa ca inghetase si nu mai vedeam...cand m.au vazut colegii s.au inchinat si cu picioarele ca eram tot plin de gheata...acum ii mai fac maine plinul si in garaj la munca pana la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

revin si eu cu o rugaminte la cine are un esapament demontat

Trebuie sa stiu care este diamentrul tevii care pleaca catre toba de la "colector".

Am pierdut colierul original si tot sufla pe acolo. Am incercat cu Gum-Gum, care a tinut foarte bine acest sezon, dar parca vreau ceva mai solid.

Un mecanic de la service auto mi-a zis de coliere (ca in imagine) doar ca trebuie sa stiu exact diametrul.

 

Va multumesc!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Gata s.au montat toate piesele nu mi.au ramas in plus ba chiar a si pornit:)) .

 

pai si-o poza ceva?

 

Banditi, daca aveti, sau auziti pe cineva care are o toba aftermarket ce se potriveste la B6 POP (de preferat cu DBkilleru aferent) dati de stire...on the long run, ca doar n-o sa-mi cumpar toba inainte de Craciun :P

 

Mobra mea sta nemiscata din Sept, de cand mi-a expirat asigurarea....e deja la iernat. I-am dat bateria jos dar din pacate anul asta n-am mai apucat sa-i fac plinul, poate o sa car cu bidonul, desi cre'ca-s slabe sanse sa rugineasca rezervorul (da-o-n spanac, ca nu-i IZH )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai arata ca inainte sa.l demontez singurul lucru care arata altfel sunt piesele astea
post-73620-0-76181700-1385058365_thumb.jpg
post-73620-0-56362000-1385491927_thumb.jpg
Toba eu am luat de la cnv care le face manual...singura treaba e ca trebuie taiata cea veche si sudata asta.De auzit (parerea mea) se aude perfect adica te aude lumea in trafic si la drum lung dupa 100 km/h nu o mai auzi ca bubuie mai tare casca de la vant
post-73620-0-58116600-1372083671_thumb.jpg

 

Si daca nu ii faci plinul pune motorul pe cricul central si agital din cand in cand sa ajunga benzina si pe "tavanul" rezervorului.

Editat de alexdx09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca conteaza cum e pus axul....l-am avut si asa, si cum trebe, n-am simtit nicio diferenta. cum l-a pus el e mai usor de strans daca esti dreptaci, ca ai piulita pe dreapta :)

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

axul e tras de roata in sensul stringerii indiferent de cum e pus. nu se desfac piulitele de la culbutori, care-s pe filet de 4 si strinse la un cuplu infim in comparatie cu cei 100Nm de la roata. si culbutorii aia se izbesc in supape de 200 ori pe secunda in redline. sau cele de la biele, oala de ambreiaj etc.

de desfacut nu se desface ala, singura problema reala poate sa fie cea de care a zis banditbiker82. eu am patit cu toba aftermarket, am pus-o intr-o pozitie deampulea si s-a atins de bascula, am o mica botitura pe interior.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara domnilor . Am nevoie urgenta de robinetul de la rezervor pentru Bandit din 2000 ? Aveti careva ori vreun numar de telefon unde as putea gasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara domnilor . Am nevoie urgenta de robinetul de la rezervor pentru Bandit din 2000 ? Aveti careva ori vreun numar de telefon unde as putea gasi?

Daca te ajuta doar kit-ul de reparatie il gasesti aici http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/41937/category/10207000000/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi banditologi, care aveti borduri aftermarket si isi fac treaba bine, da-ti-mi niste linkuri sa imi fac si eu o parere, incep sa ma descurajez cu bordul meu accidentat. Ms anticipat. Banditul e din 96, in caz ca are importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am si eu pasarica care ma ciocane in cap.

Trebuie sa fac un drum de 50km cu banditul joi noaptea si ma intorc vineri seara, pentru mine nu imi fac griji ca o sa am vreo 4 perechi de pantaloni si 3 geci :)) dar motocicleta are ulei 15w50(de vara) si temperatura va fii 3 -5 si ma ingrijorez sa nu ii fie frig.

Voi ati mai mers in decembrie?

Ma gandeam sa ii pun un carton pe radiatorul de ulei sau macar pe jumatate sa nu o afectez cumva...voi ce credeti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saua e facuta la darian acu vreo 2 ani

 

daca-i pui si-un belly-pan alb, parca l-ar completa cumva.

unde ai facut saua, de suriozitate?

cu siguranta ca am sa-i pun da nu stiu de care...si niste oil covere de alea...off dar no more $$$ deocamdata zic pas...pauza rezervorul si plasticaraia au mers la vopsit din nou ca nu mi-au placut cum au iesit,mai trebe far,ceasuri,toba saua va fi modificata la motodan,nu stiu aripa aia spate daca o mai pun si ce sa fac cu ea sa o mai tai sa o fac tot alba? asi vopsi albe si aparatorile de la airbox,dar nu stiu cum or sa se vada....multe intrebari,prea multi bani...NU MAI INTELEG NIMIC....SIMT CA-MI SCAPA CEVA...DAR NU STIU CE...

 

aaaa...oglinzi,mansoane,ulei...maine ma apuc sa desfac carburatoarele sa vad si eu...oare ce au inauntru...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...