Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Michelin, normal...nu pireli, am scris aiurea...

Voiam sa zic de fapt ca nu vad sa fi aparut pr5, exista pr4, asa cum ai dat si tu link.

 

Azi ma uitam ce "lenes" sunt

post-34332-0-22899200-1470779907_thumb.jpg

5 ani, 7500km...of, desi balesc la un gsx1250fa, nu are sens acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am dat jos carburatoarele, devenise puturoasa rau si motorul mergea rau pana in 5000rpm. Ce am gasit: un cui pontou care tinea nivelul mult mai sus decat celelalte, multa mizerie si jetul principal al unui carburator aproape complet infundat. Curatat tot, pus la loc si acum vad cu adevarat ce poate un bandit. L-am subestimat, si cand l-am cumparat imi parea puturos, dar acum dupa un an de stat pe bara o luase raza rau. Nici nu va dati seama ce bucuros sunt ca practic am descoperit o alta motocicleta. Toate acestea in curte, la iarba verde :))

Pentru chestii de genul asta, tai frumos o cartela/card/plastic dupa plutitor, la nivelul care trebuie, raman un pic din marginile cardului nedecupate incat sa il sprijini pe marginile carburatorului si dupa ce termini de ajustat, pui frumos noua scula in trusa, ca nu stii cand mai ai nevoie de ea :) Bineinteles, merge si cu sublerul sau alte smecherii, insa asta e cea mai simpla si de durata: in caz de interventie, stii ca asta e nivelul, nu mai stai sa cauti.

 

2878d1237243703-float-level-adjustment-c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin, normal...nu pireli, am scris aiurea...

Voiam sa zic de fapt ca nu vad sa fi aparut pr5, exista pr4, asa cum ai dat si tu link.

 

Azi ma uitam ce "lenes" sunt

attachicon.gifScreenshot_2016-08-10-00-50-25.jpg

5 ani, 7500km...of, desi balesc la un gsx1250fa, nu are sens acum.

 

MPR 4, nu 5, nu stiu ce m-a apucat sa ma bag in cercetare la Michelin :D

 

Eu la consum nu prea ma uit, stiu ca imi ia undeva la 5,5 cand merg domol si 7,5 cand ii dau in gura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. ma poate ajuta cineva cu un detaliu referitor la ulei ?

 

pana acum nu am bagat de seama, dar m-a atentionat un mecanic ca nu mai am ulei deloc si e prea negru...

 

daca o las pe stanga si pe dreapta si ma uit la gemuletul de ulei acesta scade sub minim, dar cand o ridic pe centru nivelul creste, se vede ceva prea negru si pana peste gemulet.

 

este corect nivelul asa ? voi aveti uleiul negru ? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifici nivelul uleiului cu motocicleta pe cricul central sau tinuta vertical. Ca ne negru nu e problema, important e sa fie uleios, nu apa chioara. Daca nu ai facut 20mii km sau il ai de 3 ani fara sa schimbi uleiul, nu e cazul sa te panichezi: la 7-8 mii km sau 2 ani sa ai in vedere schimbul uleiului.

 

post-34332-0-03094100-1470993049_thumb.png

post-34332-0-62676900-1470993054_thumb.png

 

Apoi, nu uita: la 2 ani (hai sa zicem 3) se schimba lichidul de frana. Furtunele de frana, daca au peste 10 ani, ai in vedere schimbarea lor.

 

Succes la motocicleala!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul uleiului se verifica la verticala, nu aplecata, nu pe cricul central. Uleiul e normal sa se inchida la culoare in timp, un ulei prea negru poate fi de la un schimb neefectual la timp, de la o carburatie/aprindere deficitara, de la mers subturat sau de la uzura motorului

Editat de M800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

 

Motorul l-am luat anul trecut in primavara si mi-a schimbat uleiul vanzatorul inainte sa plec. Am mers sezonul trecut vreo 1500 km.

 

Anul asta in mai l-am schimbat iar la un service din Bucuresti.

 

Cu uleiul asta am mers vreo 1000 km maxim.

 

Eu nu am cric central asa ca l-am miscat un pic stanga dreapta moment in care uleiul a scazut sub gemulet. Apoi la verticala urca peste indicatorul de F - adica se acopera tot gemuletul. Intrebam daca e ok sa fie negru pt ca am impresia ca anul trecut era mai curat ... Poate e si tipul de ulei diferit.

vanzatorul avea un ulei adus de prin germania (nu mai stiu acum marca, dar nu ceva gen motorex, motul sau ceva mai cunoscut pe siteul de la mymoto)

 

Anul asta am pus motul 10x40 parca. Oricum am luat ce scria pe capacul de la ulei.

 

Motorul are pe ceas 33000 km, dar fiind din 1995 adus din Italia acum vreo 8 ani mi-e greu sa cred ca-s reali.

 

 

lichidul de frana l-am schimbat in primvara cand am schimbat si uleiu. Are maxim 1000 km.

 

 

si daca tot v-am stresat unde imi pot face si eu servisarea furcii si cat costa?

 

tot mecanicul care zicea ca nu mai am ulei deloc a spus ca a curs tot din furca si neaparat sa ma duc sa remediem...

Editat de cosmin tudor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si am ajuns si pe acoperisul Europei. Motorul s-a comportat impecabil, aproape 900 de km in doua zile, prin Val d'Aosta (Italia) si Val d'Iseran (Franta). Singura ''problema'' este consumul excesiv al gumei de pe fata, asa cum am mentionat intr-un post anterior. Am un Diablo Rosso putin uzat pe fata, care a devenit ... tare uzat, pentru ca sunt aproape de limita, iar pe spate inca mai are carne destula.
In schimb nu consuma asa de mult placutele de frana, am controlat de cateva ori si sunt inca intr-o stare foarte buna.
Probabil greutatea combinata a motocicletei/doua persoane/bagaje contribuie la consumarea cauciucului de pe fata asa de repede ... cred ca o sa ma obisnuiesc sa schimb 3 cauciucuri pe fata inainte sa schimb unu pe spate :)

Cat despre consum, mi-a luat cam 5,5l / 100 km pe autostrada, tinant 130/140 constant la 4.500 de turatii. Foarte bun as zice, tinand cont de cilindrata mare.

 

post-57306-0-38285200-1472115431_thumb.jpg

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce face baetii ( si fetele :P) ? N-am mai intrat demult pe aici.

Felicitari Calin pt achizitie.

 

Stie cineva de unde pot sa iau un filtru de aer original, am gasit doar Hiflo. Sunt bune?

Dar.......bujii, eventual de pe un site strain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de bandit!

M-am decis sa intru si eu in club cu un bandit 600 S din 2002.

Astăzi am fost sa il vad si sa merg cu el,este Ok doar ca intre 4500si 6000rpm carena față intra intr-un fel de rezonanta (vibreaza). In rest pe toata plaja de turatie nu are nici o problema.se duce pana pe rosu fara probleme (vibratii).

Este normal la acest model sa vibreze in acea zona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. O problema cu banditul meu. Curge benzina gârlă cu motoru oprit. Am găsit toată benzina scursa. Vreo idee? Comutatorul de benzina sa fie?toate furtunasele de la rezervor spre carburatoare sunt ok.benzina pare ca, curge de la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ceva similar la un Savage. Problema era cuiul pontou. Pt moment problema s-a rezolvat batand usor cu un lemn in carburator, miscand astfel cuiul.


» Post actualizat in 29 Sep 2016 06:51


» Post actualizat in 29 Sep 2016 06:53

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gândesc, ca o fi de la robinet, vaccumul ala sa numai închidă benzina când e motoru oprit. Logic asa ar fi sa nu curgă ?dacă motoru e oprit benzina sa nu curgă. Doar oe pri știu ca, curge.

» Post actualizat in 29 Sep 2016 09:39

Mai am alt robinet acasă și am sa îl schimb mâine(azi fiind de serv). Și elimin o necunoscuta.

» Post actualizat in 29 Sep 2016 09:39

Mai am alt robinet acasă și am sa îl schimb mâine(azi fiind de serv). Și elimin o necunoscuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat robinetul acela de la benzina si se pare ca nu e de la el. am reusit sa il pornesc si in timp ce mergea motorul se simtea cum se ineaca, si am observat ca de la un carburator curgea foarte multa benzina.l am oprit. am demontat rezervorul . am sa caut un mecanic sa vedem ce si cum.


» Post actualizat in 03 Oct 2016 18:54

faza tare e ca a curs destul de multa benzina pana sa va eu ce si cum, si foarta multa benzina era in cutia de la filtru de aer ,defapt in prima seara a curs cam toata benzina peste noapte, circa 8 litri,e normal sa inunde acea cutie in care e filtru de aer?care cutie are chiar un furtun ...ca o scurgere asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai o problema in carburator. Un gunoi sau o-ring uzat. Am intalnit aceeasi problema si s-a rezolvat doar prin reglaj si kit reparatie cu o-ringuri noi si cuie cu scaune noi. Schimba dupa reparatie si uleiul din motor pt ca e imbubat cu benzina. Numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...