nano Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Salutare, in cazul in care este cineva interesat am cateva piese ramase de la un bandit 600n 2002: set oglinzi 60 ron perechea, stop spate perfect functional dar putin crapat si fara becuri pret ? , manete ambreaj si frana originale pret 60 ron bucata sau 100 ron setul, plasa protectie radiator ulei 60 ron, capete ghidon 20 ron, buson ulei 60 ron. predare piese metrou Crangasi, tel: 0723474878 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 (editat) Eu m-am inregistrat pe louis.de special ca sa-mi comand crash paduri LSL. Daca astepti o vreme dupa inregistrare (citeva zile) iti dau un voucher cu o reducere. M-au costat 4 milioane si ceva. Editat Octombrie 23, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 cauta pe forum bogdan harea face multe chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Mda..destul de scump la 90 buc. Am comandat 2 cuie și un set de garnituri, asa vin la set...4, sa fie.ajung pe săptămâna viitoarea. » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:40 Astăzi am schimbat și cuiele pontou și tot degeaba. După 10 min de mers curge benzina iar. Da benzina pe la filtru de aer ca la robinet.... » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:41 Și se curge și pe la carburatoare. O fi de la robinetul de benzina...nu știu ce sa mai cred. Am dat și pe alea 200 de lei degeaba, schimba garnituri la carburatoare, cuiele pontou... Tot degeaba man e fix de la robinet. robinetul de benzina e vacuumatic deci nu are voie sa lase nimic sa curga atat timp cat motorul nu functioneaza. mai departe nush din ce ratiuni economice carburatoarele nu au o "siguranta" si ele sa nu lase benzina sa curga mai departe. daca vrei sa fii sigur, desfa robinetul si verifica garnitura aia ca un smiley face din partea cu maneta. daca e intacta ok, problema e in alta parte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Pai vezi ca sint si pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 I am tot scris mesaje pe facebook domnului si nu mi a raspuns ,o sa imi comand crash padurile de pe ebay si gata , ms frumos oricum 0722646373 am facut rost de numar suna-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Cauta si evil chop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 (editat) Vand stop cu leduri pentru Suzuki Bandit 600/1200 Mk1 (1995-1999), functional, am atasat poze cu el stins, pe pozitii si cu frana apasata. Semnalizari cu led, functionale le-am montat anul asta la inceputul sezonului am facut vreo 1500 km cu ele. Motivul vanzarii - vreau stop cu semnale incluse. Daca se vinde o sa imi iau, daca nu le pastrez ca merg foarte bine. Pret stop 120 lei Semnalizarile 30 lei Telefon 0740680234 Editat Octombrie 29, 2016 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Am verificat azi presiunea la roti si am observat ca scapa tare pe la ventil. Presiunea era relativ OK, dar cind am pus capacelul inapoi se simtea cum iese aer. Se poate schimba doar valva? Pe vremuri la bicicleta se insuruba in stutul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Da, se poate schimba doar valva, la orice vulcanizare. Si eu am avut problema asta, am mers cativa km buni cu capacelul strans bine sa nu scape aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 (editat) Pe vremuri la bicicleta se insuruba in stutul ala. La fel e si la asta. Am avut si eu candva problema asta. Te duci la o vulcanizare, o iei cu 5lei si o schimbi singur (daca ai capacel din ala vechi ca la dacii). Daca nu ma insel, vazusem smecheriile astea odata si pe prin Auchan pe la accesorii auto (ventilu' nu capacu). Editat Octombrie 30, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Banzay, on 30 Oct 2016 - 14:13, said: Da, mi se parea ca am unul de pe vremuri cind erau cauciucurile de bicla cu valve auto. S-a rezolvat stringindu-l oleaca pe ala vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 probabil nu au vrut sa puna, mai sunt mobre asa.... de exemplu, Cagiva Raptor are doar becuri/icoane de avertizare....ce se aprind doar daca e buba, gen, daca se aprinde becul de temperatura, opreste ca s-a supraincalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 E un motor buget, eu zic mersi ca au pus pe el indicator de nivel pt. benzina. Si ala merge cum merge, cind pui contact indica ceva, dupa 1 km altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 La bandit S din 2002 indicatorul de combustibil functioneaza ok(primele linii tin mai mult datorită formei rezervorukui) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Vand ansamblu complet fata Suzuki Bandit an 1996. In urma unui uppgrade am ramas cu piesele astea. Furca a fost servisata anul trecut, are simeringuri ulei si praf ALL BALLS si ulei Motul 15w. Furca este perfect dreapta si nu pierde gram de ulei. Ansamblul contine furca, juguri,ax roata, roata fata cu discuri de frana bune pe ea, 2 etrieri Nissin si aripa fata. Pentru cei interesati ne auzim la telefon 0720721969 Andrei Pret 250 E fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salutare tuturor, sunt începător și ma uitam după un bandit. M-am oprit la un gsf600s an 2003-2004 deoarece vreau sa îl folosesc și în afara orașului, iar prețul se încadrează in bugetul meu. Care sunt punctele tari și slabe ale acestui motor. Este potrivit pt un începător? Am 175 și 80 kg se privește pentru statura mea? Ce ma sfătuiți sa verific la motor pt ca îl voi lua de pe olx. Va mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 De unde esti si de unde iei motorul? Cel mai bine te duci cu un posesor sau cu un mecanic dupa tine. Plusuri ar fi mententata scazuta, ieftina si manevrabilitate foarte buna dupa parerea mea. Minusurile o sa apara dupa ce treci de 2-3 sezoane, cand probabil ca o sa vrei mai mult. Se poate considera minus, la versiunea naked vantul care te cam bate cand iesi din oras(asta e minus la toate naked-urile). Ele sunt gandite ca si motoare de oras si naveta scurta/ture scurte. Eu am facut anul asta cehia cu al meu, si am simtit nevoia de ceva semicarene. La intaltimea ta nu cred ca o sa ai probleme prea mari cu ajunsul la asfalt. Verifica aici: cycle-ergo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salut, eu sunt din București iar motoarele le-am gasit în București și Târgoviște. Cel din buc e din 2004 și are mai multi km iar celalat din Târgoviște din 2003 cu mai putini. Având în vedere ca sunt ambele sh nu poți ști niciodată km reali. Contează starea lor. M-am gândit la semicarene din motiv va ești mai protejat în afara orașului. Este diferența mare intre naked și semicareneat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 (editat) Salut, eu sunt din București iar motoarele le-am gasit în București și Târgoviște. Cel din buc e din 2004 și are mai multi km iar celalat din Târgoviște din 2003 cu mai putini. Având în vedere ca sunt ambele sh nu poți ști niciodată km reali. Contează starea lor. M-am gândit la semicarene din motiv va ești mai protejat în afara orașului. Este diferența mare intre naked și semicareneat? ala din bucuresti e al meu. poti sa mai te uiti pe aici dupa postari in care l-am mai balacarit daca vrei istoric. eu nu am mers cu bandit naked ca sa fac o comparatie directa dar semicarena de pe el e misto, mai ales daca ai si parbriz putin mai inalt. acum ca am trecut la carenata complet pot sa zic ca e mai mult vant pe la picioare pe bandit, dar na, e SEMIcarenat.. a zis bine Zven, abia dupa 3 ani vrei altceva daca o sa fie prima mobra. Editat Noiembrie 15, 2016 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 (cei din cotroceni) este sa pun Motorex de fapt: mymoto! normal, vand motorex, motorex recomanda. nu spun ca nu e bun. ipone "are" motorteam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Salut ! Sunt un proaspăt posesor de bandit 600s din 2002 si am o mica curiozoitate/ sau problema. Dupa ce trec de 4-5 mii rpm in zona bordului ( in spatele lui) din cauza viibratiilor apare un "barait" foarte puternic. Daca pun mâna pe bord si pe plasticul din spate se "linisteste". La voi e la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Salut ! Sunt un proaspăt posesor de bandit 600s din 2002 si am o mica curiozoitate/ sau problema. Dupa ce trec de 4-5 mii rpm in zona bordului ( in spatele lui) din cauza viibratiilor apare un "barait" foarte puternic. Daca pun mâna pe bord si pe plasticul din spate se "linisteste". La voi e la fel? La mine (naked) problema asta aparea din cauza carcasei de ceasuri si capacului care erau sparte si bucatelele lipite. Am rezolvat problema prin comanda pieselor originale si montarea lor. Nu stiu cum e la S, dar nu cred ca ar strica sa te uiti sa vezi ce e in spatele bordului. Iti doresc sa ai parte doar de surprize placute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 @fislea: cum a zis si turbodiesel, desfa partea din fata si vezi ce nu e prins cum trebuie sau rupt/spart/crapat. @apartegeorge: nu stiu de unde ai aflat tu ca poti merge 10k cu acelasi ulei cu bandit, dar cel putin la prima versiune se schimba la maxim 6k. Nu cred ca la urmatoarele s-a marit numarul de km dintre schimburi desi racirea e pe apa. Daca mergi mult in oras eu zis sa il schimbi mai repede, pentru ce desi nu faci 6k km, motorul merge si cand astepti la semafor, mergi incet printre masini, si alte situatii. Uzura se face chiar daca nu faci km, si uleiul isi va pierde din proprietati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 La Banditul meu bordul se prinde in doua suruburi in partea de jos si un pinten care intra intr-o bucsa de cauciuc, in partea de sus, in spate. Da-l jos si vezi ce se intampla, poate nu mai ai acea bucsa sau este ciufulita. Cred ca nu este diferita prinderea fata de al meu, poate pui niste poze ca sa ne dam cu parerea. Am avut GSR iar acum GSF, la ambele trebuie schimbat uleiul la max. 6.000 km precum scrie in manualul ambelor modele. Nu va mai luati dupa toti neavizatii chiar daca lucreaza intr-un magazin de profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.