twisted86 Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 cu mare drag da-mi insa te rog un mail unde sa ti le trimit ca vad ca nu pot sa le atasez aici fiind prea mari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Ti am dat pm. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Salutare, Caut un parbriz, nu neapart nou, pentru un bandit 2004, naked. Multumesc! Salut, mai cauti parbrizul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Decembrie 31, 2017 Share Postat Decembrie 31, 2017 "LA MULTI ANI !" tuturor banditilor. Poate ca anul viitor reusim sa ne intalnim candava/cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Ianuarie 1, 2018 Share Postat Ianuarie 1, 2018 La multi ani !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Ianuarie 1, 2018 Share Postat Ianuarie 1, 2018 (editat) Va salut BANDITI și LA MULȚI ANI!! Sunt din nou posesor al unui BANDIT 600 N din 2002. Am mai avut un BANDIT 600 N din 2001 pe care l-am vândut și am plâns muuuult după el. Bine v-am regăsit! Atasez niste poze cu noul meu „TALHAR”. » Post actualizat in 04 Jan 2018 18:38Vă salut, Bandiților! Mă poate ajuta și pe mine cineva cu piesa încercuită din imaginea atașată? » Post actualizat in 04 Jan 2018 18:45Eu am pe ghidon piesa aceea pentru varianta S, fără filet pentru oglindă....! În plus dacă este cineva interesat de un schimb... Dau la schimb apărătoarea aceea de roată și lanț pe care o am eu acum pe moto (vizibilă în poze) pe o apărătoare originală, clasică! Și mai dau la schimb stop alb pe unul original, roșu. Editat Ianuarie 1, 2018 de pedrony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 Am venit astazi caucioacele ptr bestia de 1200 cc !! Pirelli Angel Gt , dot 2017 !!! Abia astept sa vad cum se comporta bestia pe curbe acum ptr ca gumele imi lipseau , suspensie bomba am, asteptam doar primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 de ce ti-ai luat GT-uri ca nu e asa greu banditul de 1200 ...alea de obicei se pun la mobre de 300kg oricum sa le stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Ianuarie 31, 2018 Share Postat Ianuarie 31, 2018 (editat) de ce ti-ai luat GT-uri ca nu e asa greu banditul de 1200 ...alea de obicei se pun la mobre de 300kg oricum sa le stapanesti sanatos stii tu ceva dar nu stii in intregime , sunt doua modele de Angel Gt , modelul de baza (ce am luat eu) ce se poate pune pe orice motocicleta, am vazut pe afara ca il pun si pe supersporturi cei ce fac naveta, ptr ca tin foarte bine la uzura dar in acelasi timp rezista multi km (15.000-20.000) si este modelul "Heavy Duty" ) ca nu stiu exact denumirea ,care are carcasa intarita suplimenta ptr a putea fi puse pe motociclete mai grele gen bmw k1600 sau fjr 1300» Post actualizat in 31 Jan 2018 12:19 Scuzati eventualele greseli dar scriu de pe mobil si am "crenwustii" destul de grosi Editat Ianuarie 31, 2018 de AparTeGeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2688 Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Salutare, Vreau sa schimb evacuarea la un Bandit GSF600 sin 2004, dar nu vreau sa stric toba originala, in sensul ca nu as vrea sa tai finala (aceasta fiind cu tot cu teava care duce in galerie, jos). As vrea sa cumpar sau sa confectionez bucata de teava (cea din poze) de la galerie la finala pe care o voi achizitiona. Ma poate ajuta cineva cu un contact care se pricepe la sudat in inox? Sau poate are cineva de vanzare o astfel de teava. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 (editat) Salut @silviu2688! Uite poate te ajută asta..... https://www.olx.ro/oferta/toba-sport-arrow-suzuki-bandit-2005-IDafoG3.html#114772dd7f Editat Februarie 9, 2018 de pedrony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2688 Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 (editat) Cu placere! Parbriz ai gasit? Editat Februarie 9, 2018 de pedrony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Salut @silviu2688! Uite poate te ajută asta..... https://www.olx.ro/oferta/toba-sport-arrow-suzuki-bandit-2005-IDafoG3.html#114772dd7f E de modelul 650, ai grija sa se potriveasca,sau sa te astepti la modificari in cazul in care nu merge la fix Bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Salutare, Sunt proaspat detinator de Bandit 650 2005 si m-ar interesa sa imi pun Crashpad, imi poate trimite cineva care are asa ceva pe motocicleta cateva poze? nu prea stiu ce si cum sa pun , nu prea le gasesc locul. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Salut, Eu am doar la motor + bonus suporturile de cutii laterale Nu e exact ca al meu, dar e o varianta https://www.louis.eu/artikel/sw-motech-crash-bar-fuer-suzuki-gsf-650-bandit-abs/10023900?filter_bike_id=1236&filter_article_number=10023953&list=06812d0d0417dc04030f2b1f681086bb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 (editat) Salut, Eu am doar la motor + bonus suporturile de cutii laterale 294896_2133998587236_1626457_n.jpg998077_10201141008145023_1455208803_n.jpg Nu e exact ca al meu, dar e o varianta https://www.louis.eu/artikel/sw-motech-crash-bar-fuer-suzuki-gsf-650-bandit-abs/10023900?filter_bike_id=1236&filter_article_number=10023953&list=06812d0d0417dc04030f2b1f681086bb Multumesc frumos, crash bar-uri am mai gasit si eu dar nu reusesc sa dau de crashpad decat undeva prin polonia. Editat Martie 8, 2018 de Ciprian Gabriel Butacu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Salut! Am tot rasfoit aria "service si intretinere", dar tot nu am gasit un raspuns la problema mea. Ce ulei ar fi mai bun pentru mers preponderent in oras, vara? Mentionez ca nu folosesc motoreta daca temperatura e sub 10 grade. Pana in prezent am folosit Motul 10w40, cum recomanda manualul, insa as fi vrut sa trec la 15w50, avand in vedere regimul de ultilizare mentionat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Poti sa treci fara teama la 15w50, dar renunta la MoRtul! Eu am fost multumit de Belray exs, dar am auzit lucruri bune despre Eneos si o gramada de alti producatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Daca ai bandit răcit numai cu ulei , e suficient 10w50 , rezista mai bine la temperaturi mari ale motorului , nu se rupe pelicula. In schimb daca ai bandit răcit și cu apa , poți să mergi in continuare numai cu 10w40. Nu știu de ce moțul are atâția hateri , eu zic că și 5100 e ok dacă nu vrei sa dai banii pe full sintetic 7100. Oare cine a inventat tehnologia ester ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Merci de raapunsuri. O sa iau un 15w50 Motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Merci de raapunsuri. O sa iau un 15w50 Motul Buna alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 (editat) Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km Editat Martie 12, 2018 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km Eu am luat ptr banditul meu de 1200 - Yacco MVX Race 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km Ce inseamna reparatii ? Al meu e din 96 are 75k acum pe ceas, dar cred ca real are undeva la 150k. Inafara de reglat supape, nu am umblat la motor din alte cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.