cstelia Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 daca tot a adus Andrei aminte, profit si eu de ocazie, Cstelia nu mai ai vreo bascula de rd03 aruncata pĂĄcolo ? Trebuie sa ma uit. Mai am una, dar nu stiu daca nu cumva este de RD04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 poti sa-mi dai un pm cand afli, pana atunci eu incerc sa aflu daca merge adaptata si cea de rd04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 va deranjez si eu cu o intrebare. Furca de africana are vreun reglaj? @namaste. ai facut ceva modificare la furca de CRF astefel incat sa suporte diferenta de greutate dintre crf care are 110 kg si africana care are cred dublu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 o avea africana dublu dar la el e vorba de transplant nu de africana. nu cred ca a facut vreo modificare, insa eu am mers pe mobra aia si iti spun ca furca face fata lejer la o mobra de 200 de kile chiar si la sarituri, n-am reusit nici unu din noi s-o ducem la capatul cursei, furca de crf e un deliciu si face toti banii pe motoru ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) bhuuun! am vrut sa-mi schimb luminile la afrikana si am purces in questul meu, am rasfoit internetul am stresat oameni si m-am decis sa merg pe schema aceasta doar ca...nu imi functioneaza aceasta schema1 ma ajuta cineva va rog cu o schema asemanatoare si explicatiile de rigoare ca sa-mi pun si eu niste beculete h4 pe mobra! multumesc anticipat ps: din instalatiua mobrei mi-au ramas doar firele verzi si pozitia ca restul am macelarit( cablurile alb si albastru ) 1. firu ala rosu despicat la ambele relee e plus direct de pe baterie normal ca montezi pe fir o siguranta de 20-25 A si pui si sirma groasa (de doua ori mai groasa decit sirmele originale de pe acolo . 2. ala negru subtire si ala verde care merg la bornele 85 sint vechile alimentari ale fazelor scurta si lunga le incerci punind un bec de control intre ele si masa si te joci la selectorul de faze, normal cu comutatorul de lumini cuplat pe ultima pozitie(prima e chiar pozitia). 3.in fine bara aia neagra groasa de jos e masa motorului la care nu trebuie sa uiti sa legi si bornele 86 ale releelor si masele lompelor 4. acuma cred ca te-ai prins ca lompele alea sint vazute dinspre c..ur. hai ca trebuie sa mearga ca nu-i microprocesor Editat Noiembrie 3, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Galen... il ametesti pe baiat. I-ai explicat frumos schema... ai perfecta dreptate... DAR NU S-AU RESPECTAT CULORILE!!!! Repet culorile de pe instalatia mobrei: VERDE -> e masa (-) ALB -> faza scurta ALBASTRU -> faza lunga In schema postata de Raoul nu e respectata nici o culoare a firelor!!! Ca sa nu mai tragi un fir de la baterie cum a zis GALEN poti sa iei curent de la iesirea din cutia de sigurante. Nu insist cu detalii decat daca vrei sa mergi pe varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Care este cel mai bun releu regulator cu pret in jur de 100€? Ma intereseaza sa suporte un consum cat mai mare si sa fie de "incredere". Nu trebuie sa fie neaaparat de africana. Instalatia la mine este modificata pt releu cu 5 fire .... (tocmai mi s-a ars unul de Linhai) Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 va deranjez si eu cu o intrebare. Furca de africana are vreun reglaj? @namaste. ai facut ceva modificare la furca de CRF astefel incat sa suporte diferenta de greutate dintre crf care are 110 kg si africana care are cred dublu? N-am facut nicio modificare la furca. Am segmentat-o, i-am pus un ulei mai vascos, am pus maximul de cantitate de ulei (foarte important pentru a o intari) si cam atat. In general merg cu click-urile de la damping si prelod pe la mijloc sau inspre maxim (cand e vorba de sarituri). Nu am experienta pe motociclete dedicate off-road, dar fata de furca originala sau cea de AT asta e SF. Mentionez ca am 65 kg, deci compensez si pe partea asta. In iarna asta o sa incerc niste arcuri mai tari (fata-spate) sa vad diferenta. Cu furca ma inteleg bine, dar nu pot spune acelasi lucru si despre amortizorul spate. E mult mai greu de reglat (pentru un incepator presupun) si cred ca are o influenta mai mare in comportamentul motocicletei chiar decat furca. Gasesti multe transplanturi de furca de XR, CR sau CRF pe internet, in special in Anglia. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Releu de la Ignitech clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Galen... il ametesti pe baiat. I-ai explicat frumos schema... ai perfecta dreptate... DAR NU S-AU RESPECTAT CULORILE!!!! Repet culorile de pe instalatia mobrei: VERDE -> e masa (-) ALB -> faza scurta ALBASTRU -> faza lunga In schema postata de Raoul nu e respectata nici o culoare a firelor!!! Ca sa nu mai tragi un fir de la baterie cum a zis GALEN poti sa iei curent de la iesirea din cutia de sigurante. Nu insist cu detalii decat daca vrei sa mergi pe varianta asta. multumesc de lamuriri si indicatii! am refacut schema initiala si de data asta a functionat...pentru ca am montat-o corespunzator. in capsorul meu s-a produs o confuzie si anume ca verdele e plusul si de aici toata greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) @Andrei, eu raman la parerea mea si dupa o discutie avuta cu Jumba aseara la o bere, mi-a confirmat si el, fata e prea tare, pana la urma crf-ul este o mobra de motocross si trebuie sa reziste la sarituri, pt. la coclau e ok, dar pt ture de enduro lungi te rupe la maini, iar spatele ala de lc4 n-o sa ajunga niciodata la nivelul fetei, evident este mult superior amortizoarelor stock de pe TA respectiv AT, dar tot este o discrepanta mare intre spate si fata, oricum o vizita la Jumbales nu-ti poate aduce decat beneficii @Cstelia, m-am interesat si pot folosi si o bascula de rd04, asa ca daca o gasesti astept un pm cu pret, multam ! Editat Noiembrie 4, 2011 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Este cineva care a reglat flotorul in camera de nivel constant ? Daca da, il rog sa posteze sa-mi explice si mie cum a facut-o. Vulpoiule, hai cu adresa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Este cineva care a reglat flotorul in camera de nivel constant ? Daca da, il rog sa posteze sa-mi explice si mie cum a facut-o. Vulpoiule, hai cu adresa aia. din ce stiu eu ... nu prea poti regla nimic pe acolo, fiind din plastic, dar poate gresesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 in manualul de service e scris ceva, parca am citit. se intoarce carbul cu fundun-sus astfel incat flotorul si stea catre sol si se masoara nush ce pe acolo (sau masori normal...habar am acuma)si daca nu e in param tre sa surubaresti. concluzi....manualul de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) Este cineva care a reglat flotorul in camera de nivel constant ? Daca da, il rog sa posteze sa-mi explice si mie cum a facut-o. Vulpoiule, hai cu adresa aia. distanta de 7mm se masoara intre marginea carburatorului (antimoniu) si marginea "exterioara" a flotorului (plastic). Daca nu este OK se indoaie un pic partea metalica ce actioneaza asupra cuiului pontou. Editat Noiembrie 4, 2011 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160676082249&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123#ht_2898wt_928 Daca intereseaza pe cineva... Daca nu bagam banii in constructia garajului, acum era a mea... Daca faceti un calcul cat costa furca, jugurile, amortizorul spate, rotile, carenele, toba, si munca depusa, motocicleta merita banii. Am vorbit cu tipul, se apuca de un proiect nou pentru un motor de raliu cu care vrea sa se bage la competitii si are nevoie de bani. Sunt 16 filmulete... Sper sa va placa. Mai am de lucrat la sunet, dar se rezolva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160676082249&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123#ht_2898wt_928 Daca intereseaza pe cineva... Daca nu bagam banii in constructia garajului, acum era a mea... SUPER!! daca lucra un pic si saua era perfecta si ca aspect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 frumos videoclipu! da tot la scufita rosie si la lupu cel rau ma duce cu gandu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160676082249&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123#ht_2898wt_928 Daca intereseaza pe cineva... Daca nu bagam banii in constructia garajului, acum era a mea... Pai numai furca aia face vreo 2000 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 da, doar ca motoreta e la licitatie. estimez ca se va duce pe undeva pe la vreo 4000 de lire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 distanta de 7mm se masoara intre marginea carburatorului (antimoniu) si marginea "exterioara" a flotorului (plastic). Daca nu este OK se indoaie un pic partea metalica ce actioneaza asupra cuiului pontou. Iti multumesc frumos. Intunericul, frigul si graba m-au impins sa strang prea tare plasticul acela cu filet care tine cablul de soc in carburator si sa-i rup filetul. Are cineva piesa aceea mica de plastic pe acasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Iti multumesc frumos. Intunericul, frigul si graba m-au impins sa strang prea tare plasticul acela cu filet care tine cablul de soc in carburator si sa-i rup filetul. Are cineva piesa aceea mica de plastic pe acasa ? Se poate face pe strung din bronz si adaugi un O-ring sa etanseze bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Sa accelerezi cu socul tras la maxim? probabil greseala de traducere, sau originalitate cu orice pret. Indiferent de tipul de motor in 4 timpi socul trebuie folosit cu cit mai multa zgircenie, adica atit cit trebuie sa nu moara motorul la ture joase, nu mai mult, apoi se lasa la jumate. Cind s-a lasat la jumate se poate accelera moderat daca tinde sa moara si ca sa pleci de pe loc fara sa dea in nas. Normal ca 10w 40 merge "all season" la motoarele noi. Altfel bagi 10w40 iarna si 15 sau chiar 20w50 vara ca sa nu-l pape cind se incinge pe off sau pe autostrada la viteza. Nu am inventat eu metoda expusa, e sfatul automobilistului de raliuri Petre Cristea, a scris o carte pe la pensie Am adoptat acest stil la tot ce am avut in 4 timpi si de atunci nu am mai ancrasat bujii si nici uleiul nu mai miroase a titei. .... Uploaded with ImageShack.us am gasit manualu unde zice cum s eporneste mobra cu motorul rece: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Dragi colegi cu lumanari in loc de becuri - adica becuri simple cu soclu BA20d. La minunatul magazin Louis, au bagat, nu stiu de cand -ca eu mi-am tras xenon de ceva vreme si pe atunci nu erau- becuri halogen cu acest minunat soclu (din pacate doar de 35w). Nu stiu cum lumineaza fata de lumanari, dar va voi povesti saptamana viitoare, pentru ca mi-am comandat pentru KTM si am sa fac o proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 am gasit manualu unde zice cum s eporneste mobra cu motorul rece: De stimat efortul. Nu se punea problema sa nu te cred, doar ca vezi tu, daca scrie in franceza nu inseamna ca este si adevarat. Parca cuvintul "(cuvant urat)" vine din franceza, nu? Si noah, nu numai francezii dar si alte natii tiparesc prostii uneori sau pur si simplu traduc gresit din alte limbi. Acuma se poate sa fie si un scurtcircuit mental in tartacuta aluia care a scris timpenia asta,iarna dupa ce a trecut un juma de minut si lasi socul sub jumate, e chiar adevarat, daca tinde sa dea in bot, accelerezi usor sa nu se opreasca pina reusesti sa pleci de pe loc. In schimb nicaieri nu am auzit sa indice cineva sa accelerezi un motor cu socul tras blana din motive pe care le-am expus cu lux de amanunte.Acuma tu poti proceda cum vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.