zece_ursi Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 SALUT.A venit vremea sa renunt la mufa cu probleme de la releu.intrebare intrebatoare:sa cositoresc firele sau sa le sertizez.parerile sunt impartite.voi cum a-ti facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 SALUT.A venit vremea sa renunt la mufa cu probleme de la releu.intrebare intrebatoare:sa cositoresc firele sau sa le sertizez.parerile sunt impartite.voi cum a-ti facut? Daca te referi la mufa de trifazic, io am facut asa: Ordinea nu conteaza, ca e curent trifazic, nu are polaritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 DA aia e mufa>am auzit ca daca le cositoresti se poate rupe legatura fiind mai casanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 SALUT.A venit vremea sa renunt la mufa cu probleme de la releu.intrebare intrebatoare:sa cositoresc firele sau sa le sertizez.parerile sunt impartite.voi cum a-ti facut? Le dezizolezi capetele si le cositoresti cam 0,5 cm si pe cele care vin de la alternator si pe cele de la releu, apoi le stringi ca lumea intr-un sir de cleme de calitate. Daca nu dispui de sir de cleme (se gasesc in magazinele de electrice) mai bine le dezizolezi cam 2,5 cm, le rasucesti una cu alta si apoi le cositoresti.Normal ca le izolezi ca lumea apoi.(dezavantaj-schimbi apoi mai greu releul). Dupa pasti am facut o tura mai lunga prin tara, tura a fost inceputa la Bran cu ceva mai mult decat un soft enduro si s-a finalizat cu nisip, mult nisip in delta. Punctul cel mai indepartat a fost plaja din Sulina. Au calatorit mobrele cu pontoane si cu vaporase de numa. In poze se poate observa si cum a ajuns RD 03-ul ce a fost al meu. numa bine https://picasaweb.google.com/100391964376205639874/TuraDeltaDunariiSiPutinPrinBran nebuni, da nebuni frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Le dezizolezi capetele si le cositoresti cam 0,5 cm si pe cele care vin de la alternator si pe cele de la releu, apoi le stringi ca lumea intr-un sir de cleme de calitate. Daca nu dispui de sir de cleme (se gasesc in magazinele de electrice) mai bine le dezizolezi cam 2,5 cm, le rasucesti una cu alta si apoi le cositoresti.Normal ca le izolezi ca lumea apoi.(dezavantaj-schimbi apoi mai greu releul). nebuni, da nebuni frumosi! eu nu vreau sa schimb releul niciodata cu toate ca scrie pe el made in japan..deci teoretic ar fi original deci obosit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 eu nu vreau sa schimb releul niciodata cu toate ca scrie pe el made in japan..deci teoretic ar fi original deci obosit.. Tu faci cum vrei Eu nu le-am cositorit, am folosit doar sir de cleme In anii '80, cand lucram la Aris, aveam un maistru care ne dadea peste degete daca cositoream Statistic, cele mai multe probleme le generau conexiunile cositorite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 vreau sa schimb garniturile de cupru de la imbinarea cilindrului cu teava de evacuare(ma fluiera pe la cil. fata si nu putem sa acceptam asta) imi trebuiesc atat pe fata cat si pe spate. cf fisei ele sunt diferite si au codurile 18291- MN4-920 si 18291- MM5-860. am gasit la wemoto si la louis dar vreau sa suntez transportul . any ideea de unde le-as putea procura din tara Salut ! Wemoto au deschis reprezentanta in Romania . Scapi de transport ! Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Salut ! Wemoto au deschis reprezentanta in Romania . Scapi de transport ! Noroc ! http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=212 interesant e ca mi-au cerut 8 euro transport, dar am gasit in timisoara pe cineva ce mi le aduce la pret de catalog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Dupa pasti am facut o tura mai lunga prin tara, tura a fost inceputa la Bran cu ceva mai mult decat un soft enduro si s-a finalizat cu nisip, mult nisip in delta. Punctul cel mai indepartat a fost plaja din Sulina. Au calatorit mobrele cu pontoane si cu vaporase de numa. In poze se poate observa si cum a ajuns RD 03-ul ce a fost al meu. numa bine https://picasaweb.google.com/100391964376205639874/TuraDeltaDunariiSiPutinPrinBran Super tura !!am facut-o si eu cu "bemweul" si sper sa o mai fac o data si cu "negresa"!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Tu faci cum vrei Eu nu le-am cositorit, am folosit doar sir de cleme In anii '80, cand lucram la Aris, aveam un maistru care ne dadea peste degete daca cositoream Statistic, cele mai multe probleme le generau conexiunile cositorite Aici parerile sint impartite intradevar. Cositorirea se face pentru a proteja cuprul de oxidare si de a tine firele impreuna. Din pacate unii pun prea mult cositor, de aceea va dadea maistrul peste deste! Daca nu faci exces de cositor si stringi bine surubul clemei e o buna solutie. Daca le rasucesti bine cu un patent nu trebuie neaparat cositorite si conexiunile vor tine in principiu cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Sper sa nu fie prea devreme pentru balaceala, dar oricum riviera Dalmata e printre cele mai frumoase lucruri care ti se pot intimpla. Recomand insula Raab, singura plaja cu nisip intilnita si un orasel de piatra gen "Starwars" : Poate va ajuta si povestea asta: /index.php?/topic/571772-ungaria-croatia-bosnia-muntenegru-serbia/page__view__findpost__p__2567435__hl__%2Bungaria+%2Bcroatia+%2Bmuntenegru+%2Bserbia__fromsearch__1 Si daca ninge tot ma balacesc :-) Sa stii ca ti-am citit descrierea turei, sunt impresionat si, sincer, felicitari pt modul si stilul fain in care ai descris "plimbarea". Am fuserit lecturarea in seara asta, am citit printre randuri dar placerea a fost foarte mare regasind un stil foarte placut si... aerisit. Promit ca dimineata sau poate mai tarziu, dupa ce imi pun africana la odihna, sa revin peste lectura. Dimineata imi propun o tura de vreo 500km apoi frig repede un cotlet la umbra unor brazi de pe valea uzului. Sunt bine venite informatiile cu toate ca de obicei obisnuiesc sa plec la "plezneala", dorm de multe ori pe peluza de iarba de la vreun peco de pe traseu. Visul meu este sa trec cu ferry boat-ul de pe o insula pe alta, sa dorm pe plaje pustii, sa fac baie in Adriatica noaptea, sa alerg cu africana pe serpentinele Muntenegrului, sa vad cat mai multe si sa ma bucur de aceste momente...Siiii sa fac poze cat mai faine!!! Imaginea este absolut orientativa, traseul va strabate insulele in zig zag, cu cat mai multe destinatii... :-) Destinatia finala: Africa Twin 2012 - Nadrag Editat Aprilie 27, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 intrebare! v2-ului nostru nu-i prea place sa mearga mult la 7000-7500 rpm(170-175kmh)adica viteze de autostrada(oare de ce transalpul se descurca putin mai bine?) si mi-ar placea sa stiu ce se petrece in motor la asemenea turatii. adica ma intereseaza ce parametrii cresc f mult, daca creste presiunea la ulei , coeficientul de dilatare este maxim au e la fel ca la rpm-urile(3500-4500) uzuale. am vazut ca, desi in mers, acul de la temperatura a stat la jumatate fata de aproape zero la 4500rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 intrebare! v2-ului nostru nu-i prea place sa mearga mult la 7000-7500 rpm(170-175kmh)adica viteze de autostrada(oare de ce transalpul se descurca putin mai bine?) Poate ala nou de 700. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Nu merge ca este conceptie veche si in perioada cand a fost proiectat nu s-a pus accentul pe viteza ci pe anduranta ,piese ale moto(pistoane,biele,arbore) mari si in miscare produc vibratii ..acestui moto ii place mai "mocaneste" ..vrei viteza uita de acest moto!!moto de pe transalp ete mai mic si mai echilibrat de aceea urca mai usor in ture dar clar numai cel nou poate tine viteze de 170kmh si acesta viteza DE 170pe bord in relitate (pe GPS)este 150-155kmh !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 @All Caut pompe de benzina electrice (RD 04, RD 07, RD 07a) care nu mai functioneaza. Trimiteti va rog PM. @raulserban Unde poti sa tii o viteza constanta de 170km/h timp de o ora? Niciunde in toata Europa, exceptand faptul ca treci de legalitate. Nici macar noaptea. Tind sa cred ca intrebarea era doar de tip retoric. La cea de-a doua intrebare in legatura cu ceea ce se intampla in motor la asemenea turatii iti poate raspunde CONCRET (nu presupuneri si "stiu pe cineva care stie pe cineva care a auzit")un inginer constructii motoare, care iti poate explica in detalii, concis la ceea ce vrei sa stii. La unele parti ale intrebarilor iti poti raspunde si singur, trebuie doar sa-l intrebi pe ghiigal. Stii ca mai circula At-uri care au bine peste 200.000 km cu cel mai ieftin ulei, si asta nu ca nu si-ar fi permis. http://www.motorradonline.de/de/news/vermischtes/honda-africa-twin-mit-265000-kilometern/404894 Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Am si eu o nelamurire legata de lant. Am pus lant nou, pinioane stock 16/45 (RD07) si am intins lantul cum trebuie. Dupa aprox 200 km am ajuns la 20 pe acea rotita de reglaj la ax. Intrebarea mea e daca e nomal asa in conittile in care: 1.La RD04 cu pinioane stock (16/46) intinzatorul imi era undeva intre pozitiile 5 si 10 in aceeasi conditii 2.In Haynes zice ca daca se ajunge in zona rosie marcata pe acea roata cu scara de la ax, lantul trebuie schimbat. La mine portiunea rosie incepe pe la aprox 27, cu toate ca merge pana la 40 (adica am disponibile practic 7 trepte de reglaj din 40????) Poate sa vina aceasta diferenta intre RD04 si RD07 din faptul ca au aceeasi bascule si diferenta de un dinte la pinionul spate? Sau ca la RD04 am avut lant RK si la asta am pus DID? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 NU cred ca as putea raspunde punctual intrebarii tale insa, eu am schimbat lantul la RD07 meu si cand l am pus la inceput era intre 5 si 10 pe intinzator. Dupa 7 000km de cand l am pus...e tot acolo, nu s-a lasat de loc, ce e drept off nu am facut nici macar 1000km din astia 7000 NU cred ca as putea raspunde punctual intrebarii tale insa, eu am schimbat lantul la RD07 meu si cand l am pus la inceput era intre 5 si 10 pe intinzator. Dupa 7 000km de cand l am pus...e tot acolo, nu s-a lasat de loc, ce e drept off nu am facut nici macar 1000km din astia 7000 Se pare ca m am inselat....si la mine e tot pe undeva pe la 20...insa precum spuneam asa a fost de la inceput!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Salutare, Nu am apucat sa ma sui pe nici o africana, dar mi-ar placea teribil de mult una. Intrebarea mea ar fi, am 177 cm, ajung cu picioarele jos sau doar cu varfurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Fosta mea prietena aveam 1.65 si se dadea cu afrincana mea!....Cred ca totul tine de vointa si de increderea in sine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Am 170cm si foarte rar 173cm ( in functie de cine face masuratoarea ), deci am 170cm. Merg bine pe africana la inaltimea mea, problema este doar de incredere, trebuie sa ai incredere in ea si mai ales in tine. Deci cu 177cm, stai foarte bine, comparativ cu mine sau cu fosta prietena a lui Marius. RUL, imi cer scuze pentru faptul ca nu te-am salutat sambata si l-am salutat doar pe Sebi insa, insa nu ti-am recunoscut motocicleta decat dupa ce am trecut de tine si am vazut numarul de inmatriculare. Un lucru este sigur, motocicleta ta suna fantastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 As vrea sa stiu a incercat careva dintre voi sa puna pe spate cauciuc de 140 in loc de 130 si daca da cum se comporta ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Am 170cm si foarte rar 173cm ( in functie de cine face masuratoarea ), deci am 170cm. Merg bine pe africana la inaltimea mea, problema este doar de incredere, trebuie sa ai incredere in ea si mai ales in tine. Deci cu 177cm, stai foarte bine, comparativ cu mine sau cu fosta prietena a lui Marius. RUL, imi cer scuze pentru faptul ca nu te-am salutat sambata si l-am salutat doar pe Sebi insa, insa nu ti-am recunoscut motocicleta decat dupa ce am trecut de tine si am vazut numarul de inmatriculare. Un lucru este sigur, motocicleta ta suna fantastic. Nui bai ne vedem la Nadrag si ne salutam acolo de 2 ori!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 As vrea sa stiu a incercat careva dintre voi sa puna pe spate cauciuc de 140 in loc de 130 si daca da cum se comporta ? Multumesc. EU AM 150 si e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 As vrea sa stiu a incercat careva dintre voi sa puna pe spate cauciuc de 140 in loc de 130 si daca da cum se comporta ? Multumesc. Foarte bine..rd07a este echipata de fabrica cu 140/80-17! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Foarte bine..rd07a este echipata de fabrica cu 140/80-17! ok, eu am rd 04 dar daca zici ca totul e ok fata de 130 si se comporta la fel fara o modificare vizibila a ciclisticii sau a consumului atunci am sa optez spre 140 .multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.