Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SALUT.A venit vremea sa renunt la mufa cu probleme de la releu.intrebare intrebatoare:sa cositoresc firele sau sa le sertizez.parerile sunt impartite.voi cum a-ti facut?

Le dezizolezi capetele si le cositoresti cam 0,5 cm si pe cele care vin de la alternator si pe cele de la releu, apoi le stringi ca lumea intr-un sir de cleme de calitate. Daca nu dispui de sir de cleme (se gasesc in magazinele de electrice) mai bine le dezizolezi cam 2,5 cm, le rasucesti una cu alta si apoi le cositoresti.Normal ca le izolezi ca lumea apoi.(dezavantaj-schimbi apoi mai greu releul).

 

Dupa pasti am facut o tura mai lunga prin tara, tura a fost inceputa la Bran cu ceva mai mult decat un soft enduro si s-a finalizat cu nisip, mult nisip in delta. Punctul cel mai indepartat a fost plaja din Sulina. Au calatorit mobrele cu pontoane si cu vaporase de numa. In poze se poate observa si cum a ajuns RD 03-ul ce a fost al meu.

numa bine :friends:

 

https://picasaweb.google.com/100391964376205639874/TuraDeltaDunariiSiPutinPrinBran

nebuni, da nebuni frumosi! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le dezizolezi capetele si le cositoresti cam 0,5 cm si pe cele care vin de la alternator si pe cele de la releu, apoi le stringi ca lumea intr-un sir de cleme de calitate. Daca nu dispui de sir de cleme (se gasesc in magazinele de electrice) mai bine le dezizolezi cam 2,5 cm, le rasucesti una cu alta si apoi le cositoresti.Normal ca le izolezi ca lumea apoi.(dezavantaj-schimbi apoi mai greu releul).

 

 

nebuni, da nebuni frumosi! :cheers:

 

eu nu vreau sa schimb releul niciodata :D cu toate ca scrie pe el made in japan..deci teoretic ar fi original deci obosit.. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu vreau sa schimb releul niciodata :D cu toate ca scrie pe el made in japan..deci teoretic ar fi original deci obosit.. :(

 

Tu faci cum vrei

Eu nu le-am cositorit, am folosit doar sir de cleme

In anii '80, cand lucram la Aris, aveam un maistru care ne dadea peste degete daca cositoream

Statistic, cele mai multe probleme le generau conexiunile cositorite ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb garniturile de cupru de la imbinarea cilindrului cu teava de evacuare(ma fluiera pe la cil. fata si nu putem sa acceptam asta)

imi trebuiesc atat pe fata cat si pe spate. cf fisei ele sunt diferite si au codurile 18291- MN4-920 si 18291- MM5-860. am gasit la wemoto si la louis dar vreau sa suntez transportul . any ideea de unde le-as putea procura din tara

 

 

Salut !

 

Wemoto au deschis reprezentanta in Romania . Scapi de transport ! ;)

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Wemoto au deschis reprezentanta in Romania . Scapi de transport ! ;)

 

Noroc !

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=212

interesant e ca mi-au cerut 8 euro transport, dar am gasit in timisoara pe cineva ce mi le aduce la pret de catalog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa pasti am facut o tura mai lunga prin tara, tura a fost inceputa la Bran cu ceva mai mult decat un soft enduro si s-a finalizat cu nisip, mult nisip in delta. Punctul cel mai indepartat a fost plaja din Sulina. Au calatorit mobrele cu pontoane si cu vaporase de numa. In poze se poate observa si cum a ajuns RD 03-ul ce a fost al meu.

numa bine :friends:

 

https://picasaweb.google.com/100391964376205639874/TuraDeltaDunariiSiPutinPrinBran

Super tura !!am facut-o si eu cu "bemweul" si sper sa o mai fac o data si cu "negresa"!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu faci cum vrei

Eu nu le-am cositorit, am folosit doar sir de cleme

In anii '80, cand lucram la Aris, aveam un maistru care ne dadea peste degete daca cositoream

Statistic, cele mai multe probleme le generau conexiunile cositorite ;)

Aici parerile sint impartite intradevar. Cositorirea se face pentru a proteja cuprul de oxidare si de a tine firele impreuna. Din pacate unii pun prea mult cositor, de aceea va dadea maistrul peste deste! :) Daca nu faci exces de cositor si stringi bine surubul clemei e o buna solutie. Daca le rasucesti bine cu un patent nu trebuie neaparat cositorite si conexiunile vor tine in principiu cam la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu fie prea devreme pentru balaceala, dar oricum riviera Dalmata e printre cele mai frumoase lucruri care ti se pot intimpla. Recomand insula Raab, singura plaja cu nisip intilnita si un orasel de piatra gen "Starwars" : Poate va ajuta si povestea asta:

/index.php?/topic/571772-ungaria-croatia-bosnia-muntenegru-serbia/page__view__findpost__p__2567435__hl__%2Bungaria+%2Bcroatia+%2Bmuntenegru+%2Bserbia__fromsearch__1

Si daca ninge tot ma balacesc :-)

 

Sa stii ca ti-am citit descrierea turei, sunt impresionat si, sincer, felicitari pt modul si stilul fain in care ai descris "plimbarea". Am fuserit lecturarea in seara asta, am citit printre randuri dar placerea a fost foarte mare regasind un stil foarte placut si... aerisit. Promit ca dimineata sau poate mai tarziu, dupa ce imi pun africana la odihna, sa revin peste lectura. Dimineata imi propun o tura de vreo 500km apoi frig repede un cotlet la umbra unor brazi de pe valea uzului.

Sunt bine venite informatiile cu toate ca de obicei obisnuiesc sa plec la "plezneala", dorm de multe ori pe peluza de iarba de la vreun peco de pe traseu.

 

Visul meu este sa trec cu ferry boat-ul de pe o insula pe alta, sa dorm pe plaje pustii, sa fac baie in Adriatica noaptea, sa alerg cu africana pe serpentinele Muntenegrului, sa vad cat mai multe si sa ma bucur de aceste momente...Siiii sa fac poze cat mai faine!!!

 

 

Imaginea este absolut orientativa, traseul va strabate insulele in zig zag, cu cat mai multe destinatii... :-)

 

Destinatia finala: Africa Twin 2012 - Nadrag

post-64115-0-82201300-1335565745_thumb.jpg

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare! v2-ului nostru nu-i prea place sa mearga mult la 7000-7500 rpm(170-175kmh)adica viteze de autostrada(oare de ce transalpul se descurca putin mai bine?) si mi-ar placea sa stiu ce se petrece in motor la asemenea turatii. adica ma intereseaza ce parametrii cresc f mult, daca creste presiunea la ulei , coeficientul de dilatare este maxim au e la fel ca la rpm-urile(3500-4500) uzuale. am vazut ca, desi in mers, acul de la temperatura a stat la jumatate fata de aproape zero la 4500rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare! v2-ului nostru nu-i prea place sa mearga mult la 7000-7500 rpm(170-175kmh)adica viteze de autostrada(oare de ce transalpul se descurca putin mai bine?)

Poate ala nou de 700.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge ca este conceptie veche si in perioada cand a fost proiectat nu s-a pus accentul pe viteza ci pe anduranta ,piese ale moto(pistoane,biele,arbore) mari si in miscare produc vibratii ..acestui moto ii place mai "mocaneste" ..vrei viteza uita de acest moto!!moto de pe transalp ete mai mic si mai echilibrat de aceea urca mai usor in ture dar clar numai cel nou poate tine viteze de 170kmh si acesta viteza DE 170pe bord in relitate (pe GPS)este 150-155kmh !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@All

 

Caut pompe de benzina electrice (RD 04, RD 07, RD 07a) care nu mai functioneaza.

Trimiteti va rog PM.

 

@raulserban

 

Unde poti sa tii o viteza constanta de 170km/h timp de o ora? Niciunde in toata Europa, exceptand faptul ca treci de legalitate. Nici macar noaptea. Tind sa cred ca intrebarea era doar de tip retoric.

La cea de-a doua intrebare in legatura cu ceea ce se intampla in motor la asemenea turatii iti poate raspunde CONCRET (nu presupuneri si "stiu pe cineva care stie pe cineva care a auzit")un inginer constructii motoare, care iti poate explica in detalii, concis la ceea ce vrei sa stii.

La unele parti ale intrebarilor iti poti raspunde si singur, trebuie doar sa-l intrebi pe ghiigal.

Stii ca mai circula At-uri care au bine peste 200.000 km cu cel mai ieftin ulei, si asta nu ca nu si-ar fi permis.

http://www.motorradonline.de/de/news/vermischtes/honda-africa-twin-mit-265000-kilometern/404894

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire legata de lant. Am pus lant nou, pinioane stock 16/45 (RD07) si am intins lantul cum trebuie. Dupa aprox 200 km am ajuns la 20 pe acea rotita de reglaj la ax.

Intrebarea mea e daca e nomal asa in conittile in care:

1.La RD04 cu pinioane stock (16/46) intinzatorul imi era undeva intre pozitiile 5 si 10 in aceeasi conditii

2.In Haynes zice ca daca se ajunge in zona rosie marcata pe acea roata cu scara de la ax, lantul trebuie schimbat. La mine portiunea rosie incepe pe la aprox 27, cu toate ca merge pana la 40 (adica am disponibile practic 7 trepte de reglaj din 40????)

 

Poate sa vina aceasta diferenta intre RD04 si RD07 din faptul ca au aceeasi bascule si diferenta de un dinte la pinionul spate? Sau ca la RD04 am avut lant RK si la asta am pus DID?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU cred ca as putea raspunde punctual intrebarii tale insa, eu am schimbat lantul la RD07 meu si cand l am pus la inceput era intre 5 si 10 pe intinzator. Dupa 7 000km de cand l am pus...e tot acolo, nu s-a lasat de loc, ce e drept off nu am facut nici macar 1000km din astia 7000

 

NU cred ca as putea raspunde punctual intrebarii tale insa, eu am schimbat lantul la RD07 meu si cand l am pus la inceput era intre 5 si 10 pe intinzator. Dupa 7 000km de cand l am pus...e tot acolo, nu s-a lasat de loc, ce e drept off nu am facut nici macar 1000km din astia 7000

Se pare ca m am inselat....si la mine e tot pe undeva pe la 20...insa precum spuneam asa a fost de la inceput!.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu am apucat sa ma sui pe nici o africana, dar mi-ar placea teribil de mult una.

 

Intrebarea mea ar fi, am 177 cm, ajung cu picioarele jos sau doar cu varfurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 170cm si foarte rar 173cm ( in functie de cine face masuratoarea ), deci am 170cm. Merg bine pe africana la inaltimea mea, problema este doar de incredere, trebuie sa ai incredere in ea si mai ales in tine. Deci cu 177cm, stai foarte bine, comparativ cu mine sau cu fosta prietena a lui Marius.

 

RUL, imi cer scuze pentru faptul ca nu te-am salutat sambata si l-am salutat doar pe Sebi insa, insa nu ti-am recunoscut motocicleta decat dupa ce am trecut de tine si am vazut numarul de inmatriculare. Un lucru este sigur, motocicleta ta suna fantastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 170cm si foarte rar 173cm ( in functie de cine face masuratoarea ), deci am 170cm. Merg bine pe africana la inaltimea mea, problema este doar de incredere, trebuie sa ai incredere in ea si mai ales in tine. Deci cu 177cm, stai foarte bine, comparativ cu mine sau cu fosta prietena a lui Marius.

 

RUL, imi cer scuze pentru faptul ca nu te-am salutat sambata si l-am salutat doar pe Sebi insa, insa nu ti-am recunoscut motocicleta decat dupa ce am trecut de tine si am vazut numarul de inmatriculare. Un lucru este sigur, motocicleta ta suna fantastic.

Nui bai ne vedem la Nadrag si ne salutam acolo de 2 ori!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa stiu a incercat careva dintre voi sa puna pe spate cauciuc de 140 in loc de 130 si daca da cum se comporta ?

 

 

Multumesc.

Foarte bine..rd07a este echipata de fabrica cu 140/80-17!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine..rd07a este echipata de fabrica cu 140/80-17!

 

 

ok, eu am rd 04 dar daca zici ca totul e ok fata de 130 si se comporta la fel fara o modificare vizibila a ciclisticii sau a consumului atunci am sa optez spre 140 .multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca de la rd07 s-a trecut pe 140 si honda a anuntat ca se poate trece de la 130 pe 140 si pe celalate modele, aka rd04 si 03. am gasit chestia asta nush pe unde. eu de exemplu am in talon trecut atat 130 cat si 140 si la identificare am fost cu 140

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...