andrei belcic Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Ce ai masurat cu sublerul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Grosimea lantului din vecinătatea zalei de legatura. Ca să nu fie strans prea tare. Apoi s-a nituit, urmarind cu sublerul sa fie floarea mai mare cu 0,6 mm decât originalul. A mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Lucian, curbura lantului nu e relevanta pentru masurarea uzurii lantului Ceea ce conteaza cu adevarat este ditanta intre zale, care se poate masura cu o scula speciala sau cu sublerul peste 10 zale, comparativ cu in lant nou Desigur, cand masori asta, lantul trebuie sa fie intins, nu lejer Primul meu kit de lanţ montat cu mânuţele mele. Şublerul a fost de un real ajutor. LE: lantul a fost taiat cu flexul, pe direct. Am incercat cu frunosul, dar tot cu forta s-a lasat "dus". In ultima poza e lantul vechi, nici nu e uzat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Faţă de lanţul nou, ăla vechi e praf. Uzură inegală vizibilă, iar de fâsâit nici nu mai vorbesc. Nu îmi vine să cred cât de lin merge acum. E altceva. S-a uns cu ulei T90 Hexol. Ca şi până acum. » Post actualizat in 16 Jun 2017 08:13 Sincer, nu mai aud lanţul, ci motorul/toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.V Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Salutare tuturor! Am cumparat de curand un VStrom 650 cu chit de coborare montat dar mie mi se potriveste mai bine fara. Chitul are inaltatoare de ghidon si link-urile pentru suspensia spate. Daca e cineva interesat, as vrea sa schimb cu link-uri stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Poti sa pui poze cu inaltatoarele de ghidon.pune pe whatsaap 0722318215.sunt interesat , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.V Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Vreau sa schimb tot chitul cu link-urile standard, nu sa vand inaltatoarele de ghidon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Faţă de lanţul nou, ăla vechi e praf. Uzură inegală vizibilă, iar de fâsâit nici nu mai vorbesc. Nu îmi vine să cred cât de lin merge acum. E altceva. S-a uns cu ulei T90 Hexol. Ca şi până acum. » Post actualizat in 16 Jun 2017 08:13 Sincer, nu mai aud lanţul, ci motorul/toba. Lantul ar fi trebuit sa fie uns din fabrica cu o vaselina buna. Daca ai dat ulei peste vaselina probabil a sarit repede. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Nu doreste nimeni din vstromisti un filtru ulei,aer,si un set de placute fata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Ahoi - intrebare de baraj, poate s-a mai lovit cineva de problema asta: de ceva vreme am o vibratie/rezonanta in zona 5.000-5.500RPM, trecute fix. Amu la ce drumuri am facut cu ea, nu-i chiar de mirare. La o prima inspectie nu am gasit nimic evident care sa se miste in mod nenatural, dar sper ca poate imi da cineva un pont de unde sa incep sa verific mai in amanunt. Multam mult de sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 In general crash-bar-ul Givi da o vibratie/rezonanta la 5000rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Ia suruburile la strans, mai ales daca-ti face abia dupa un drum lung/greu. Mie-mi facea asa pen' ca plecase un surub de la aripa fata la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 E adevarat ca DL1000 are mai multe probleme fata de DL650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 E adevarat ca DL1000 are mai multe probleme fata de DL650? Modelul de pana in 2008 este mai putin rafinat si are cateva probleme care apar mai frecvent decat la 650. Eu o am de 3 ani (Dl1000 din 2005) Despre modelele de dupa 2014 nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 In general crash-bar-ul Givi da o vibratie/rezonanta la 5000rpm. La ala m-am gandit si eu, il iau la puricat in weekend. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Si la mine zbarnaie, dar is obisnuit, am cateva mii de km de cand nu mai bag in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Ideea e ca pana acum n-o zbarnait - asa ca n-as vrea sa ma obisnuiesc cu ceva ce nu-i strict musai . Suna mai degraba ca o tabla in rezonanta, initial m-am uitat la evacuare dar nu se misca nimic in mod anormal pe acolo. Fix intervalul 5.000-5.500 RPM, adica exact unde schimb viteza de obicei, ceea ce e cu atat mai enervant... Urmeaza crash-bar-ul, apoi mai vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Daca vii la Vstromania, investigam acolo. » Post actualizat in 20 Jun 2017 11:46Brake- vezi ca ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Daca vii la Vstromania, investigam acolo. Din pacate nu am cum sa ajung. Multam de "oferta" si distractie maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Verifica distantierul dintre crush-uri. E un distantier acolo care daca nu e strans surubul bine se misca si vibreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 (editat) Sal. Si al meu scoate un zgomot metalic tot pe la 5000-5500 ture. Eu am ajuns la concluzia ca se aude din esapament(nu am avut rabdare sa caut prea mult ). Daca gasesti problema spune-ne si noua... poate scap si eu de ea PS: la mine nu e din crash bar... am verificat Editat Iunie 20, 2017 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Are cineva vreo idee de ce imi zorgane ciudat mobra cand franez cu fata si la ce ar trebui sa ma uit/sa verific ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Are cineva vreo idee de ce imi zorgane ciudat mobra cand franez cu fata si la ce ar trebui sa ma uit/sa verific ? Ms E o gluma pe treaba asta, dar ai VStrom din 2004 si parca nu aveau ABS pe atunci. :P Singura chestie la care ma pot gandi, in afara de verificat placutele sa nu fie duse, e sa nu se fi slabit cumva suruburile etrierului (sau a discului). » Post actualizat in 21 Jun 2017 07:48 Ah, si dupa ce verifici ca-s stranse suruburile, sa te uiti si daca au joc discurile (fata-spate, pe directia de rotatie, nu pe lateral). Daca au joc, sunt cam uzate si ar trebui unele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Ai dreptate, nu are ABS. Placutele sunt aproape noi, schimbate acum 3000 de km. Discurile fata la fel, schimbate acum 8000 de km. Nu e sunet de agatat placuta pe disc, stiu cum suna aia de cand mergeam cu Banditul, suna mai mult ca o masinuta de jucarie de aia care o dai inapoi ca sa mearga inainte, deci ma gandesc sa nu fie senzorul de kilometraj, dar am inteles ca ala e electronic, nu pe sarma metalica ca la Bandit. Alte idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 E pe baza de inductie mai exact, si trebuie uns acolo. Exista o parte in miscare care produce frecare, doar ca partea electrica e izolata de intemperii. Discurile trebuie sa fie mobile, deorece la caldura se dilata, daca nu ar fi mobile, s,ar face ovale pe ambele axe. La mine unu dintre zgomotele de zornaieli vine de la scaritele spate. Am mai avut probleme cand am rupt nituri la scutu de sub motor, dar ala facea foarte urat si stiam ca i el. Si mai nou decand cu madstandu am o usoara vibratie si in zona aia, dar aia se ignora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.