Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Am cu 650-ul nou doar 1200 km deci nu pot sa-ti spun foarte multe decat ca in comparatie cu primul model(am avut varianta din 2005) trage mai bine la turatii joase...i-au modificat cuplul maxim de la 7600rpm la 6500rpm.

650-ul este un motor decent si destul de vioi,mai ales daca mergi solo...daca vrei senzatii tari,atunci ar trebui sa te uiti la un segment superior...3 cilindri de la Triumph/Yamaha sau miarele...alt buget,bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucian_M, DrDre,


Mersi de info. Momentan sunt cu motoreta de la profil. E doar o idee mai sus la cai / cuplu (pe foaie) decat V-strom-ul nou de 650.


La ride test am fost fara pasager.. si tot n-am simtit ca trage cat as vrea eu. Ma oftic.. in afara de lipsa de viata in motor (dupa cum l-am simtit eu) mi-a placut tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Oare imi puteti explica ce s-a intamplat in situatia urmatoare?

 

V-Strom 650 / 2009, in oras, frana brusca intr-o intersectie, urmata de pierderea controlului directiei, zgomote ciudate..

 

Oprit motor, verificat si surpriza:

Aripa fata intrase cu varful in anvelopa si a fost smulsa din prinderi si impinsa cumva in/sub roata, unde a blocat tot.

 

Din pacate nu am imagini, un amic abia ce mi-a povestit cum aproapre s-a imprastiat azi si tot incerc sa imi dau seama cum e posibil ca aripa fata sa se faca tandari si sa blocheze roata.

Anvelope: Michelin Anakee 2

 

Vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Oare imi puteti explica ce s-a intamplat in situatia urmatoare?

 

V-Strom 650 / 2009, in oras, frana brusca intr-o intersectie, urmata de pierderea controlului directiei, zgomote ciudate..

 

Oprit motor, verificat si surpriza:

Aripa fata intrase cu varful in anvelopa si a fost smulsa din prinderi si impinsa cumva in/sub roata, unde a blocat tot.

 

Din pacate nu am imagini, un amic abia ce mi-a povestit cum aproapre s-a imprastiat azi si tot incerc sa imi dau seama cum e posibil ca aripa fata sa se faca tandari si sa blocheze roata.

Anvelope: Michelin Anakee 2

 

Vreo idee?

 

 

aripa a lovit crashbar-ul?!

proiectoare sub carene

suruburi slabe

 

E ceea ce a zis Sorin:

Furca fata s-a comprimat foarte tare, aripa s-a agatat in prinderea scutului de crashbar si cand s-a decomprimat fata, crashbarul (sau prinderea) a smuls aripa din prinderi si roata a imprins-o in fata.

La K4 am patit si eu odata asta dar la mine nu a fost viteza si aripa a blocat furca si a ramas comprimata. A trebuit sa ii dau un soc la aripa ca sa se desprinda din surubul ala. Socul ala a facut la aripa mea sa piarda o bucatica de plastic si sa ramana stirba. S-a rezolvat cu un kit de la Pyramid de extindere a aripii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

fac ordine in atelier si poate intereseaza pe cineva o sa absolut noua de >DL650 L6 ( 2011 -2016 )

Am pus-o si pe OLX dar bineintzeles pentru colegii de pe forum pretul este -10%.

 

https://www.olx.ro/oferta/suzuki-v-strom-2011-2016-sa-noua-originala-neatinsa-IDaUDpx.html

 

Predare in Bucuresti , tel 0722786069. pret OLX 350 ron

 

Multumesc

 

 

 

PS stau cu o urma de grija in suflet ,,,,,,,,,,,,,,doar nu trebuia sa fac topic separat daca e un topic dedicat exclusiv Vstrom ? Daca da , sa ma ierte adminiii si ma mut unde trebuie.

post-96053-0-94112500-1524492200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Se da urmatoarea dauna.

Merita sa dau aprox 180 de euro pe o carena noua gata vopsita (cu tot cu stickere si sigla suzuki) sau sa o vopsesc?

PS: Carena nu este crapata.

post-65816-0-67319400-1524680889_thumb.jpg

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,din pacate este engine guard.

Imi puteti recomanda un vopsitor in Bucuresti ?

De asemenea, credeti ca ar trebui sa-mi comand sticker-ul la reprezentanta (30 de euro) sau se poate face undeva mai ieftin ?

As vrea sa iasa identic cu cel OEM.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

De cand am servisat furca (schimbat ulei si simeringuri de ulei si praf) am facut aprox. 600 km.

 

Am inceput sa aud un ticait putin metalic sa zic asa cand franez din zona furcii. Pe loc daca trag frana fata si apar furca se aude acest ticait si pe compresie si decompresie. In schimb, daca pun motocicleta cu roata fata la perete si comprim si decomprim furca fara sa trag fana fata nu se aude acel ticait. La fel, daca comprim si decomprim furca doar cu frana spate trasa, nu se aude acel ticait..doar cand e trasa frana fata se aude si e destul de tare si enervant.

 

A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Ce poate sa sune la furca sau frana?..sau o fi altceva?

 

Multam,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat discurile si nu au joc deloc. Deci altceva e...

Etrierul este prins fix, dar are un surub flotant (nu cunosc modelul de la motocicleta ta, dar cred ca este acelasi principiu), adica un surub cu o garnitura pe el, care ii da voie etrierului-partea mobila sa miste cateva zecimi de milimetru, iar cand garnitura acelui surub se distruge sau se uzeaza, se produce un zgomot enervant...cauta si vezi sa nu fie de-acolo. Daca si acolo este in regula, revin cu alte idei! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierul este prins fix, dar are un surub flotant (nu cunosc modelul de la motocicleta ta, dar cred ca este acelasi principiu), adica un surub cu o garnitura pe el, care ii da voie etrierului-partea mobila sa miste cateva zecimi de milimetru, iar cand garnitura acelui surub se distruge sau se uzeaza, se produce un zgomot enervant...cauta si vezi sa nu fie de-acolo. Daca si acolo este in regula, revin cu alte idei! :peace:

 

De ce zici tu sunt culisantele. Le-am curatat si am pus vaselina ceramica Permatex...deci nu de la ele e sunetul.

 

Tind tot mai mult sa cred ca e de la jug..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru verificat jugul pune pe cricul central, roaga pe cineva sa stea pe topcase ca sa se ridica roata fata si pe urma prinde de telescoape si trage inspre fata. Cu grija sa nu dai motoreta jos ca face buba. Si mai verifica si rulmentii de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce zici tu sunt culisantele. Le-am curatat si am pus vaselina ceramica Permatex...deci nu de la ele e sunetul.

 

Tind tot mai mult sa cred ca e de la jug..

Nu am vazut daca ai verificat si de aceea ti-am sugerat ideea!

Acum verifica strangerea la jug, asa cum zice mai sus colegul, fiindca sigur s-a slabit putin si tacane!

Daca nici asta nu este, verifica atent strangerea axului si jocul in rulmentii rotii.

In acest fel ai verificat tot ce se poate verifica pe fata, si-n felul asta inlaturi orice anomalie.

Daca insa si atunci tacane, inseamna ca in jambe s-au uzat bucsile metalice de frictiune si trebuiesc schimbate. Asta este tot, nu cred ca a mai ramas ceva de verificat (poate doar o placuta care si-a facut joc sau nu are tablita aceea de ghidaj)...! Spor! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, toata lumea pe aici recomanda un voltmetru ca sa fiu "anuntat" din vreme cand se strica statorul, asa incat mi-am cumparat un voltmetru.

intrebare: cele 2 fire le leg direct la bornele bateriei sau mai spre stator?

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de azi am ramas fara mobra. Nu va panicati, nu e vanduta, nici furata. E in curte, dar e ca si cum n-ar fi, ca nu mai am saua, am dus-o la inmuiat si retapitat. :D

M-a pus nenea sa caut spuma, gasit o bucata de 1x0,6 m (parca) la 24 lei, dus la meste si explicat cam ce ar trebui facut, abia pe saptamana viitoare voi intra in posesia ei. Cica manopera + husa m-ar costa cam la 100 lei. Mi se pare c aburetele original s-a cam intarit si subtiat, tare de tot. Ma doare fundul de la ea. Materialul folosit cica e unul aderent, anti-alunecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...