DrDre Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Am cu 650-ul nou doar 1200 km deci nu pot sa-ti spun foarte multe decat ca in comparatie cu primul model(am avut varianta din 2005) trage mai bine la turatii joase...i-au modificat cuplul maxim de la 7600rpm la 6500rpm. 650-ul este un motor decent si destul de vioi,mai ales daca mergi solo...daca vrei senzatii tari,atunci ar trebui sa te uiti la un segment superior...3 cilindri de la Triumph/Yamaha sau miarele...alt buget,bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 O chestie: îi prisosește cuiva un levier de ambreiaj pentru 650 K4? Poate fi și ușor accidentat, oricum tai din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Lucian_M, DrDre, Mersi de info. Momentan sunt cu motoreta de la profil. E doar o idee mai sus la cai / cuplu (pe foaie) decat V-strom-ul nou de 650. La ride test am fost fara pasager.. si tot n-am simtit ca trage cat as vrea eu. Ma oftic.. in afara de lipsa de viata in motor (dupa cum l-am simtit eu) mi-a placut tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Salutare. Oare imi puteti explica ce s-a intamplat in situatia urmatoare? V-Strom 650 / 2009, in oras, frana brusca intr-o intersectie, urmata de pierderea controlului directiei, zgomote ciudate.. Oprit motor, verificat si surpriza: Aripa fata intrase cu varful in anvelopa si a fost smulsa din prinderi si impinsa cumva in/sub roata, unde a blocat tot. Din pacate nu am imagini, un amic abia ce mi-a povestit cum aproapre s-a imprastiat azi si tot incerc sa imi dau seama cum e posibil ca aripa fata sa se faca tandari si sa blocheze roata. Anvelope: Michelin Anakee 2 Vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 (editat) aripa a lovit crashbar-ul?! proiectoare sub carene suruburi slabe Editat Aprilie 23, 2018 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Salutare. Oare imi puteti explica ce s-a intamplat in situatia urmatoare? V-Strom 650 / 2009, in oras, frana brusca intr-o intersectie, urmata de pierderea controlului directiei, zgomote ciudate.. Oprit motor, verificat si surpriza: Aripa fata intrase cu varful in anvelopa si a fost smulsa din prinderi si impinsa cumva in/sub roata, unde a blocat tot. Din pacate nu am imagini, un amic abia ce mi-a povestit cum aproapre s-a imprastiat azi si tot incerc sa imi dau seama cum e posibil ca aripa fata sa se faca tandari si sa blocheze roata. Anvelope: Michelin Anakee 2 Vreo idee? aripa a lovit crashbar-ul?! proiectoare sub carene suruburi slabe E ceea ce a zis Sorin: Furca fata s-a comprimat foarte tare, aripa s-a agatat in prinderea scutului de crashbar si cand s-a decomprimat fata, crashbarul (sau prinderea) a smuls aripa din prinderi si roata a imprins-o in fata. La K4 am patit si eu odata asta dar la mine nu a fost viteza si aripa a blocat furca si a ramas comprimata. A trebuit sa ii dau un soc la aripa ca sa se desprinda din surubul ala. Socul ala a facut la aripa mea sa piarda o bucatica de plastic si sa ramana stirba. S-a rezolvat cu un kit de la Pyramid de extindere a aripii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Interesant. Am omis sa mentionez ca intr-adevar este montat crashbar pe V-Strom-ul respectiv. Merci de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Pune și poze, sunt chiar curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Salutare , fac ordine in atelier si poate intereseaza pe cineva o sa absolut noua de >DL650 L6 ( 2011 -2016 ) Am pus-o si pe OLX dar bineintzeles pentru colegii de pe forum pretul este -10%. https://www.olx.ro/oferta/suzuki-v-strom-2011-2016-sa-noua-originala-neatinsa-IDaUDpx.html Predare in Bucuresti , tel 0722786069. pret OLX 350 ron Multumesc PS stau cu o urma de grija in suflet ,,,,,,,,,,,,,,doar nu trebuia sa fac topic separat daca e un topic dedicat exclusiv Vstrom ? Daca da , sa ma ierte adminiii si ma mut unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Salutare. Are careva un chain guard de care nu are nevoie? (Si o camera de masina/moto/bicla etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 (editat) Salutare, Se da urmatoarea dauna. Merita sa dau aprox 180 de euro pe o carena noua gata vopsita (cu tot cu stickere si sigla suzuki) sau sa o vopsesc? PS: Carena nu este crapata. Editat Aprilie 25, 2018 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Vopsesti si colantezi si mai bine dai 130 EUR pe un crash bar care sa te scuteasca pe viitor de daune de felul asta. #amfostacolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 mie mi se pare ca are crashbar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Engine-guard, care nu e același lucru cu crash-bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Da,din pacate este engine guard. Imi puteti recomanda un vopsitor in Bucuresti ? De asemenea, credeti ca ar trebui sa-mi comand sticker-ul la reprezentanta (30 de euro) sau se poate face undeva mai ieftin ? As vrea sa iasa identic cu cel OEM. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Salutare vstromisti, De cand am servisat furca (schimbat ulei si simeringuri de ulei si praf) am facut aprox. 600 km. Am inceput sa aud un ticait putin metalic sa zic asa cand franez din zona furcii. Pe loc daca trag frana fata si apar furca se aude acest ticait si pe compresie si decompresie. In schimb, daca pun motocicleta cu roata fata la perete si comprim si decomprim furca fara sa trag fana fata nu se aude acel ticait. La fel, daca comprim si decomprim furca doar cu frana spate trasa, nu se aude acel ticait..doar cand e trasa frana fata se aude si e destul de tare si enervant. A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Ce poate sa sune la furca sau frana?..sau o fi altceva? Multam, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Discurile flotante de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Discurile flotante de frana. Da, si la rechin fac la fel discurile. Roteste de discuri fara-spate si vezi daca au joc in inele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Da, si la rechin fac la fel discurile. Roteste de discuri fara-spate si vezi daca au joc in inele. Am verificat discurile si nu au joc deloc. Deci altceva e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Am verificat discurile si nu au joc deloc. Deci altceva e... Etrierul este prins fix, dar are un surub flotant (nu cunosc modelul de la motocicleta ta, dar cred ca este acelasi principiu), adica un surub cu o garnitura pe el, care ii da voie etrierului-partea mobila sa miste cateva zecimi de milimetru, iar cand garnitura acelui surub se distruge sau se uzeaza, se produce un zgomot enervant...cauta si vezi sa nu fie de-acolo. Daca si acolo este in regula, revin cu alte idei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Etrierul este prins fix, dar are un surub flotant (nu cunosc modelul de la motocicleta ta, dar cred ca este acelasi principiu), adica un surub cu o garnitura pe el, care ii da voie etrierului-partea mobila sa miste cateva zecimi de milimetru, iar cand garnitura acelui surub se distruge sau se uzeaza, se produce un zgomot enervant...cauta si vezi sa nu fie de-acolo. Daca si acolo este in regula, revin cu alte idei! De ce zici tu sunt culisantele. Le-am curatat si am pus vaselina ceramica Permatex...deci nu de la ele e sunetul. Tind tot mai mult sa cred ca e de la jug.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Pentru verificat jugul pune pe cricul central, roaga pe cineva sa stea pe topcase ca sa se ridica roata fata si pe urma prinde de telescoape si trage inspre fata. Cu grija sa nu dai motoreta jos ca face buba. Si mai verifica si rulmentii de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 De ce zici tu sunt culisantele. Le-am curatat si am pus vaselina ceramica Permatex...deci nu de la ele e sunetul. Tind tot mai mult sa cred ca e de la jug.. Nu am vazut daca ai verificat si de aceea ti-am sugerat ideea! Acum verifica strangerea la jug, asa cum zice mai sus colegul, fiindca sigur s-a slabit putin si tacane! Daca nici asta nu este, verifica atent strangerea axului si jocul in rulmentii rotii. In acest fel ai verificat tot ce se poate verifica pe fata, si-n felul asta inlaturi orice anomalie. Daca insa si atunci tacane, inseamna ca in jambe s-au uzat bucsile metalice de frictiune si trebuiesc schimbate. Asta este tot, nu cred ca a mai ramas ceva de verificat (poate doar o placuta care si-a facut joc sau nu are tablita aceea de ghidaj)...! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 salutare, toata lumea pe aici recomanda un voltmetru ca sa fiu "anuntat" din vreme cand se strica statorul, asa incat mi-am cumparat un voltmetru. intrebare: cele 2 fire le leg direct la bornele bateriei sau mai spre stator? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 de azi am ramas fara mobra. Nu va panicati, nu e vanduta, nici furata. E in curte, dar e ca si cum n-ar fi, ca nu mai am saua, am dus-o la inmuiat si retapitat. M-a pus nenea sa caut spuma, gasit o bucata de 1x0,6 m (parca) la 24 lei, dus la meste si explicat cam ce ar trebui facut, abia pe saptamana viitoare voi intra in posesia ei. Cica manopera + husa m-ar costa cam la 100 lei. Mi se pare c aburetele original s-a cam intarit si subtiat, tare de tot. Ma doare fundul de la ea. Materialul folosit cica e unul aderent, anti-alunecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.